Zadání trvalé platby

Trvalá platba se využívá v případě opakovaných plateb stejné částky, platebních symbolů (VS, SS, KS) ve stejném období. Tímto způsobem je možné platit např. nájemné, splátky pojištění, splátky úvěru, leasingu, zálohové faktury za energie.

Realizace platby probíhá v čase denní uzávěrky banky, tj. v ranních hodinách mezi 2:00 a 4:00 hod. V případě, kdy datum platby připadne na den pracovního klidu nebo svátek, platba proběhne v poslední předcházející pracovní den.

 

Trvalou platbu můžete jednoduše zaregistrovat prostřednictvím:

  • Internetového bankovnictví
  • Call centra mLinka na telefonním čísle 222 111 999 (v případě zadání platby přes mLinku je tento úkon zpoplatněn ve smyslu aktuálně platného sazebníku).

 

Zadání trvalé platby je jednoduché:

1) Po přihlášení se do internetového bankovnictví:

a) přímo v hlavním menu klikněte na tlačítko Provést platbu,

b) nebo se k šabloně trvalého příkazu proklikejte postupně

 

 

2) Vyplňte údaje v trvalé platbě

 

3) Zvolte frekvenci trvalé platby, kterou můžete vybrat z menu.

a) Den - přípustné hodnoty 7-360
b) Týden - přípustné hodnoty 1-99
c) Měsíc - přípustné hodnoty 1-99
d) Rok - přípustné hodnoty 1-99
e) Poslední den v měsíci

 

4) Zadejte datum platnosti trvalé platby. Pokud chcete určit datum poslední platby, klikněte na kalendář a zadejte datum exspirace platnosti trvalé platby.

 

5) Zvolte den provedení trvalé platby, v případě pokud datum provedení připadne na den volna, tak aby Vaše platba byla u příjemce včas.

a) Poslední pracovní den před volným dnem
b) V daný den
c) V první pracovní den po volném dni

 

6) Nakonec se rozhodněte, zda Vás máme informovat o neprovedených platbách a zda máme trvalou platbu opakovat během 3 dnů v případě nedostatku peněžních prostředků na účtu. V případě, že zvolíte i informování SMS zprávou o neposkytnuté platbě, tak Vás po každém neúspěšném pokusu o provedení trvalé platby s opakováním Vás informujeme SMS zprávou a taky zprávou do internetového bankovnictví, čili máte ještě čas na doplnění prostředků na účet, aby se platba úspěšně provedla. (UPOZORNĚNÍ: Odeslání oznamovací SMS je zpoplatněno v souladu s aktuálně platným sazebníkem ve smyslu paušálu oznámení.)

 

7) Odešlete platbu.

 

8) Následně se zobrazí stránka se sumarizací údajů v trvalé platbě. Po autorizovaní SMS kódem se trvalá platba aktivuje a zobrazí na seznamu pravidelných plateb.

 

 

Trvalé platby na seznamu pravidelných plateb můžete kdykoliv:

  • Aktivní - Změnit, Přerušit, Odstranit
  • Přerušené - Obnovit, Odstranit
  • Po platnosti - Aktivovat
  • Odstraněné - nezobrazují se v internetovém bankovnictví

 

 

Další informace