o

Volání přes appku

Nejrychlejší způsob jak se spojit přímo s operátorem.

o
o

Chat v internetovém bankovnictví

Spojte se s námi 1 klikem.

o
o

+420 222 111 999

Zavolejte na naši mLinku

o
o

E-mail

Rádi zodpovíme vaše všeobecné dotazy

o
o

Facebook
Rádi vám odpovíme také přes Messenger.

o
o

Pobočky

Zastavte se za námi, rádi vás uvidíme

o

Volání přes appku

Jste naším klientem a máte mobilní aplikaci mBank? Pak je volání přes appku nejrychlejší způsob, jak se s námi spojit telefonicky. Po přihlášení do aplikace a kliknutí na červené sluchátko v pravém horním rohu vás spojíme rovnou s operátorem a vy se můžete ptát na vše, co se týká vašeho účtu nebo služeb, i na všeobecné informace. Podmínkou je instalace mobilní aplikace mBank a její propojení s účtem.

 

     

Chat v internetovém bankovnictví

Neradi voláte? Nevadí! Rádi vám pomůžeme vyřešit vaše požadavky prostřednictvím chatu s našimi operátory. Najdete ho na každé stránce ve svém internetovém bankovnictví.

 

mLinka

 

Na čísle (+420) 222 111 999 si vyberte volbu, která nejvíce vyhovuje Vašim potřebám:

Volba "1" je určena pro naše klienty

  • Po zadání Vašeho klientskeho identifikátoru (čísla, které používáte pro přihlášení do internetového bankovnictví) a hesla pro mLinku vás spojíme s operátorem, který bude mít úplný náhled na Váš účet. Odpoví Vám na konkrétní dotazy k Vašim produktům a pomůže Vám s jejich nastavením či kontrolou.

    Naši operátoři jsou Vám k dispozici v této pracovní době:  Po-Pá: 8:00-20:00, víkendy a svátky: 9:00-17:30.

     

    • Pokud své heslo pro mLinku neznáte, můžete si jej nastavit ve svém internetovém bankovnictví (v sekci Nastavení).
    • Heslo pro mLinku nepotřebujete, pokud nám zavoláte pomocí mobilní aplikace.
    • Potřebujete odblokovat přístup do svého internetového bankovnictví? Podívejte se jak na to.

     

Volba "2" slouží pro všeobecné dotazy k našim službám a produktům

  • Rádi vám odpovíme na všeobecné dotazy k našim službám a produktům. Také vám poradíme při aktivaci přístupu do internetového bankovnictví, při spárovaní mobilní aplikaci s účtem, při práci s mobilní aplikaci či s internetovým bankovnictvím nebo s podáním žádosti o nové mKonto, mKreditku anebo mPůjčku Plus.

    Kontaktovat nás můžete 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Potřebujete zablokovat platební kartu?

    • Rychlé zablokování Vaší platební karty mBank můžete provést kdykoliv přímo v mobilní aplikaci anebo v internetovém bankovnictví.
    • Pokud nemůžete kartu zablokovat pomocí aplikace anebo internetového bankovnictví, pomůžeme Vám nonstop i na naší mLince pod volbou číslo 3.

E-mail

Všeobecné dotazy nám posílejte na kontakt@mbank.cz. Počítejte prosím s tím, že vám s ohledem na ochranu osobních údajů i na bezpečnost nemůžeme přes e-mail poskytovat konkrétní informace o vašem účtu. Když potřebujete odpověď co nejrychleji, nebojte se nám napsat na chat v internetovém bankovnictví, nebo využijte volání z appky či mLinku. Naši operátoři se budou vašim požadavkům věnovat okamžitě.

 

 

Facebook

 

Jste na Facebooku? Napište nám přes Messenger! Rádi vám poskytneme všeobecné informace o mBank a našich službách.

Pro informace o vašem účtu nebo jiných produktech prosím využijte volání z appky, nebo nám zavolejte na mLinku.

 

Napište nám přes Messenger

Adresy

Sídlo společnosti

mBank S.A., organizační složka
Pernerova 691/42, 186 00 Praha 8
(není obchodní místo)

Fakturační adresa

mBank S.A., organizační složka
Pernerova 691/42, 186 00 Praha 8
IČ 27943445; DIČ CZ27943445

Obchodní místa

Zobrazit výsledky vyhledávání
Vytisknout mapu

Nejčastější dotazy

Než nám zavoláte nebo napíšete, podívejte se, jestli vám nepomohou naše rady a návody.

Další užitečné kontakty

V případě, že budete v prodlení se splátkami neváhejte kontaktovat vymahani.pohledavek@mbank.cz

 

Žádosti o sponzorské dary, prosím, zasílejte na emailovou adresu sponzoring@mBank.cz. Veškeré došlé nabídky posuzujeme individuálně. Bude-li Vaše žádost vybrána, kontaktuje Vás zástupce mBank.

Když vám volá mBank

Názor našich zákazníků je pro nás důležitý. Klienti mBank mají několik způsobů jak poskytnout zpětnou vazbu, třeba prostřednictvím mLinky nebo sociálních sítí. Pokud jste telefonovali na mLinku, následující den se vám ozveme prostřednictvím automatické hlasové služby z čísla +420 234 102 514 a položíme vám několik otázek ohledně vaší spokojenosti se službami mBank. Za vaše odpovědi vám předem děkujeme.

 

Může se stát, že se na vás obrátíme telefonicky přímo z mBank, nebo prostřednictvím některého z našich partnerů s nabídkou produktů mBank. Aktuálně vám může být nabídka mBank nabízena z těchto telefonních čísel:

 

Pokud vám zavoláme přímo z mBank

  • +420 234 102 501

Pokud vám zavolá některý z našich partnerů

  • +420 226 510 350
    +420 230 231 350
    +420 286 008 453
    +420 464 623 236
    +420 530 513 908
    +420 606 043 077
    +420 606 043 101
    +420 723 167 998
    +420 729 930 353
    +420 729 930 660
    +420 729 968 882
    +420 771 126 671