Analýza historie v mobilní appce
Stačí pohled do mobilní aplikace a ihned víte, jestli utratíte více než obvykle.
Potřebujete změnit své osobní údaje nebo údaje k podnikatelskému účtu? Pak jste zde správně. Mít aktuální osobní a kontaktní údaje v systémech mBank je vhodné především z důvodu, abychom Vám mohli poskytovat potřebné informace k Vámi sjednaným produktům a službám (jako výpisy z účtů, autorizační SMS aj.).
Aby změna údajů byla maximálně pohodlná a bezpečná, můžete údaje jednoduše změnit online. Jsou dvě možnosti:
Zde provedete veškeré změny, liší se jen způsob potvrzení.
Změny bez nutnosti ověření (provedení ihned - potvrzení autorizační SMS zprávou):
Změny s nutností ověření (nahráním skenu/fotografie dokladu totožnosti v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci):
Změny s nutností ověření (na obchodním místě nebo korespondenčně):
Nahrání skenu/fotografie dokladu totožnosti – online změna
V případě výběru online změny – nahrání skenu/fotografie dokladu totožnosti budete na konci formuláře vyzváni nahrát sken/fotografii dokladu totožnosti prokazujícího změnu. Akceptujeme skeny dokumentů ve formátu jpg, png, pdf, heif a jejich velikost nesmí přesáhnout 4MB.
Ověření na obchodním místě
Po odeslání online žádosti vám přijde informační e-mail s pokyny. Během následujících 14 dnů je nutné se dostavit na obchodní místo (nezapomeňte doklad totožnosti a Výpis z příslušného registru), kde budou údaje pracovníkem mBank ověřeny a provedeny změny v systému.
Korespondenčně
V případě výběru korespondenční cesty v online žádosti obdržíte e-mailem pokyny společně s žádostí ve formě PDF. Podpis na žádosti musí být úředně ověřen (je možné provést například na kontaktních místech Czechpointu) a dokument zaslán do 14 dnů do banky společně s kopií dokladu totožnosti.