Novinka: Chat v internetovém bankovnictví
Neradi voláte? Nevadí! Rádi vám pomůžeme vyřešit vaše požadavky prostřednictvím chatu s našimi operátory. Najdete ho na každé stránce ve svém internetovém bankovnictví.
Pokud chcete využívat mobilní aplikaci, je potřebné mít zařízení s verzí systému Android minimálně 7.0 či iOS 11.0 nebo vyšší.
Ano, aplikace funguje i na takových zařízeních. Mějte však na paměti, že v takovém případě se mohou jiné aplikace pokusit získat přístup k chráněné paměti, kterou používá aplikace mBank.
V mobilní aplikaci mBank CZ pro zařízení Huawei a Honor najdete téměř všechny funkce, pouze služba Google Pay nebude dostupná, protože nová zařízení Huawei a Honor nepodporují služby od společnosti Google. Zároveň není dostupná mapa bankomatů a poboček, ale pracujeme na jejím spuštění v další aktualizaci.
Pro správné fungování všech funkcí doporučujeme instalovat a využívat aplikaci mBank pouze na zařízeních se stabilní verzí operačního systému.
Není. Mobilní aplikace mBank je zdarma.
Propojení nebo párování je nutné k tomu, abyste mohli používat PIN, díky tomu se už v aplikaci nemusíte přihlašovat pomocí ID a hesla.
Přímo v mobilní aplikaci:
TIP: Pokud zařízení přidáte k důvěryhodným, při dalším párování na stejném zařízení se po zadání údajů vyhnete kroku s automatem a přejdete rovnou k dodatečnému ověření.
V internetovém bankovnictví:
Důležité: Nezavírejte internetové bankovnictví, dokud nedokončíte proces párování. Po dokončení procesu na mobilním zařízení obnovte stránku v internetovém bankovnictví a objeví se přidané zařízení.
Zadejte to číslo, na které dostáváte autorizační SMS zprávy z mBank.
Možné to je, ale v takovém případě může dojít k problémům se synchronizací nebo jiným chybám ve funkčnosti aplikace.
PIN slouží k přihlášení a autorizaci operací v aplikaci.
Po přihlášení do aplikace ihned vidíte 3 poslední transakce. Když lištu vysunete níž, uvidíte další 4 transakce.
Pokud chcete zobrazit celou historii, stačí kliknout na "Celá historie". Nebo klikněte na ikonu "Platby" ve spodní části displeje a pak na záložku "Historie" v horní části displeje. Operaci z historie lze jednoduše vyhledat. Klikněte na ikonu lupy v pravém horním rohu. Pak už jen stačí vepsat první 3 znaky z jména příjemce nebo názvu platby.
Mobilní aplikace automaticky ukazuje posledních 50 operací. Po srolování na konec seznamu se zobrazí dalších 50 operací. Existuje také možnost filtrování operaci (stejně jako v internetovém bankovnictví).
Ano. Použijte filtry.
1. Klikněte na "Platby" a pak na položku "Historie".
2. Použijte ikonu filtru (tři vodorovné pruhy) v pravé horní části displeje.
3. V části "Období" nastavte požadované data.
V internetovém bankovnictví:
1. Přihlaste se do internetového bankovnictví.
2. Klikněte na "Nastavení".
3. Přejděte do "Limity a autorizace" a nastavte limity.
4. Změnu potvrďte SMS kódem.
Přes mLinku:
Nové limity budou platné hned po změně
Ano. Tuto možnost naleznete po zobrazení detailů vybrané platební karty.
1. Klikněte na "Finance" a pak na záložku "Karty".
2. Vyberte kartu, pro kterou chcete změnit limity, a pak klikněte na červené kolečko v pravé dolní části obrazovky.
3. Vyberte "Změna limitů".
Ano, v nastaveních aplikace. Vejděte do hlavního menu, potom do Nastavení a klikněte na "Limit kreditní karty" - zde změníte kartu, jejíž limit chcete vidět.
Ano, nastavení se vztahuje na konkrétní kartu, nezávisle na profilu.
Ano, pro blokaci je třeba:
1. Kliknout na položku "Finance" a pak na "Karty"
2. Vybrat kartu, kterou chcete zablokovat a pak kliknout na červené kolečko v pravé dolní části obrazovky.
3. Kliknout na "Blokovat kartu".
Platby prostřednictvím Apple Pay mohou být uskutečněny v prodejnách s platebním terminálem, který přijímá bezkontaktní platby. Lze tak také zaplatit v mobilní aplikaci prodejce nebo e-shopu, pokud umožňují platby pomocí služby Apple Pay.
Kompletní a aktuální seznam podporovaných zařízení naleznete na stránkách Apple
Stejně jako na vaší kartě. Bezkontaktní transakce v kamenných prodejnách budou započítány do limitu na nákupy. Platby v internetových e-shopech nebo v mobilní aplikaci prodejce budou započítány do limitu pro internetové platby.
Všechny debetní i kreditní karty vydané mBank s výjimkou mNálepky.
Platební kartu k mKontu pro děti si mohou do Apple Pay přidat pouze klienti starší 13 let, a to z důvodu věkového omezení služby společností Apple.
Ano, pokud jste na kartě nezablokovali zahraniční platby. V opačném případě je snadno odblokujete v mobilní aplikaci mBank, internetovém bankovnictví nebo na mLince.
Ano.
Ve výjimečných případech může terminál požádat o zadání kódu PIN. PIN na kartě přidané do Apple Pay je stejný jako na plastové kartě.
Apple Pay vždy vyžaduje ověření platby na telefonu otiskem prstu, vzorem, PINem či Face ID
Ano. Transakce uvidíte v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci mBank. Uvidíte je také v aplikaci Wallet.
Ano, stejnou kartu můžete přidat až do 9 mobilních zařízení Apple.
Po spárování aplikace Apple Watch s iPhone spustíte aplikaci Watch a vyberete položku "Wallet a Apple Pay". Potom vyberte možnost "Přidat kreditní/debetní kartu" a pokračujete v procesu přidávání karty. Během operace můžete být vyzváni k potvrzení operace jednorázovým SMS kódem.
Můžete to udělat v prostředí aplikace "Watch" dostupné pro iPhone.
Vyberte ikonu "i", která symbolizuje informace. Vyjměte kartu ze seznamu dostupných karet.
Zablokování bezkontaktních transakcí nemá vliv na placení s Apple Pay.
Ano. Kartu můžete dočasně zablokovat v internetovém bankovnictví, mobilní aplikaci nebo zavoláním na mLinku. Tato změna zablokuje plastovou kartu i placení přes Apple Pay.
Zkontrolujte, zda je karta v aplikaci Wallet aktivní. Pokud máte stále potíže s placením Apple Pay, volejte mLinku.
Uživatel zařízení Apple může být informován o dokončené transakci bez ohledu na to, zda byla realizovaná nebo ne. Nejdůležitější je informace a potvrzení o transakci na terminálu.
Můžete to udělat v aplikaci Wallet, pomocí internetového bankovnictví mBank a také na mLince. Ve zvláštním případě můžete vymazat obsah zařízení (pomocí aplikace "Najít můj iPhone") na iCloud.com. Všechny kreditní a debetní karty přidány do služby Apple Pay budou v takovém případě ze zařízení odstraněny, i když je zařízení offline.
Ano, stejnou kartu můžete do služby Apple Pay přidat znovu.
Jedná se o přednastavenou kartu, kterou platíte s Apple Pay.
Výchozí kartu lze změnit v nastavení telefonu a v části „Wallet a Apple Pay.“
Ano. Posuňte kartu, kterou chcete platit, do horní části obrazovky. Bude se zobrazovat jako první na hlavní obrazovce v programu Wallet.
Karta zůstává ve službě Apple Pay aktivní a může být znovu použita, aniž by bylo nutné ji znovu přidat.
Aktualizace telefonu nemá vliv na karty Apple Pay v aplikaci Wallet. Pokud však vyměníte svůj telefon, je třeba karty znovu přidat do aplikace Wallet.
Zkontrolujte, zda je plastová karta aktivní, zda není dočasně blokována nebo zda limity stanovené na kartě umožňují platbu. Nezapomeňte, že vždy můžete kartu z aplikace Wallet odstranit a následně jí opět do aplikace přidat. Pokud máte potíže s platbami Apple Pay, zavolejte na mLinku.
Pokud zařízení nemůžete najít, okamžitě aktivujte režim „Ztracen“ v části „Find iPhone“ na iCloud.com.
https://support.apple.com/kb/PH2700?locale=en_US&viewlocale=cs_CZ
https://support.apple.com/kb/PH2701?locale=en_US&viewlocale=cs_CZ
Můžete také zavolat mLinku a trvale nebo dočasně zablokovat karty.
Ano, bankomat vyžaduje zadání PINu ke kartě i po odemknutí telefonu či hodinek.
Placení přes Apple Pay vyžaduje, aby terminál fungoval v tzv. online režimu. Některé terminály (na samoobslužných čerpacích stanicích, v letadlech či u mýtných bran) fungují pouze v offline režimu. Na takových terminálech vám tedy pomocí Apple PAY zaplatit nepůjde.
Google Pay je součást systému Android, která vám umožňuje zaplatit přímo mobilním telefonem s operačním systémem Android. Do svého telefonu můžete v digitální podobě přidat svou plastovou kreditní anebo debetní kartu. Po přidání karty můžete s telefonem platit stejně jako s kartou. Kartu můžete přidat v mobilní aplikaci mBank nebo v aplikaci Google Pay, kterou naleznete v Google Play.
Stačí si stáhnout nebo aktualizovat mobilní aplikaci mBank, zobrazit podrobnosti o vybrané kartě a přidat ji do systému Google Pay. Po přidání karty je telefon připraven na placení. Nezapomeňte mít zapnutou funkci NFC a v položce „Klepnout a zaplatit“ mít jako předvolenou službu nastavený Google Pay.
S Google Pay můžete bezkontaktně platit v kamenných obchodech vybavených platebním terminálem s podporou bezkontaktních plateb. Pomocí Google Pay také můžete zaplatit v online obchodech, které tento způsob placení podporují.
Nejprve zkontrolujte nastavení NFC ve vašem mobilu. Funkce NFC v telefonu musí být zapnuta a aplikace Google Pay musí být nastavena jako předvolená v nastaveních „Klepnout a zaplatit“.
V případě, že máte zařízení s operačním systémem Android od vybraných výrobců (např. Honor, Huawei, Xiaomi, …), je pro správné fungování služby potřebné do vašeho telefonu dodatečně doinstalovat i aplikaci Google Pay. Není ovšem nutné, abyste do ní zadávali informace o vaší kartě. Následně už placení s Google Pay bude probíhat bez problémů.
Pokud problém přetrvává, zavolejte na mLinku na číslo 222 111 999.
Seznam karet vydávaných mBank, u kterých můžete využívat Google Pay, naleznete zde.
Ano, bankomat vyžaduje zadání PINu ke kartě i po odemknutí telefonu.
Placení přes Google Pay vyžaduje, aby terminál fungoval v tzv. online režimu. Některé terminály (na samoobslužných čerpacích stanicích, v letadlech či u mýtných bran) fungují pouze v offline režimu. Na takových terminálech vám tedy pomocí Google PAY zaplatit nepůjde.
V této chvíli aplikace neumožňuje tento způsob přihlašování. Přihlášení je možné pouze pomocí zvoleného PIN kódu nebo otiskem prstu.
Pravděpodobně bylo vaše zařízení zablokováno. Můžete si to ověřit takto:
1. Přihlaste se do internetového bankovnictví
2. Klepněte na Nastavení
3. Přejděte do části "Přístup do banky" a vyberte zařízení dle názvu, který jste si zvolili při párování. Pokud bylo zařízení opravdu zablokováno, uvidíte podrobnější informaci. V ostatních případech volejte prosím mLinku.
Zařízení zůstane zablokováno jestliže:
Odblokování zařízení není možné. Chcete-li nadále používat aplikaci, je třeba projít procesem párování nanovo.
Kromě obvyklých oprávněni mobilních aplikací (například přístup na internet a Wi-Fi), aplikace mBank požaduje i tato oprávnění:
Ano, pokud neprovedete žádnou akci, aplikace Vás odhlásí po 20 minutách.
Získání PINu není možné. Je třeba se přihlásit do internetového bankovnictví, zablokovat zařízení a nově projít procesem párování.
Můžete si nastavit, aby se platby mezi vlastními účty nebo platby důvěryhodnému příjemci (např. rodinnému příslušníkovi) vykonávali bez nutnosti zadávání PIN kódu. Potřebné nastavení provedete v internetovém bankovnictví.
Platby mezi vlastními účty
Pro zapnutí nebo vypnutí autorizace mezi vlastními účty je postup následující:
1. Po přihlášení do internetového bankovnictví klikněte na "Nastavení" (ikona ozubeného kolečka vpravo nahoře).
2. Poté klikněte na dlaždici "Limity a autorizace" a v části "Autorizace plateb mezi mými účty" klikněte na tlačítko "Změnit".
3. Vyberte požadovanou možnost, uložte a volbu potvrďte doručenou SMS zprávou.ň
Důvěryhodný příjemce
Standardně je každý kontakt v adresáři uložen jako nedůvěryhodný, to znamená že každou platbu takovému příjemci je třeba autorizovat. Pokud chcete změnit vybraný kontakt na důvěryhodného příjemce, postupujte takto:
1. Po přihlášení do internetového bankovnictví klikněte na záložku "Adresář".
2. V levém sloupci klikněte na vybraný kontakt. Klikněte na malou šipku, která se nachází na pravé straně dlaždice s číslem účtu.
3. Otevře se okno s nastavením účtu, ve kterém kliknete na tlačítko "Upravit"
4. V pravém horním rohu okna s detaily je možnost "Důvěryhodný". Ikona bílé fajfky (☑) v modrém poli označuje důvěryhodný účet, prázdné políčko nedůvěryhodný. Chcete-li upravit toto nastavení, stačí kliknout do příslušného pole.
5. Provedené změny uložte a volbu potvrďte SMS kódem. Po potvrzení se při čísle účtu zobrazí ikona zelené fajfky, která označuje důvěryhodného příjemce.
UPOZORNĚNÍ: Platby, které nejsou autorizované PIN kódem se nezapočítávají do limitů plateb přes mobilní zařízení.
Klienti se nemusí ničeho obávat. V nové mobilní aplikaci mBank zatím pomocí otisku prstu povolujeme pouze přihlášení, pro potvrzování plateb nadále vyžadujeme PIN kód.
V nastavení aplikace vejděte do "Odpojení zařízení". Aplikace si odpojení ještě ověří, potvrďte akci kliknutím na "ANO"
Pokud jste v aplikaci našli chybu, napište nám mail na: kontakt@mbank.cz. Pokud je to možné, do zprávy uveďte:
Čím více detailů nám pošlete, tím rychleji můžeme opravit chybu. Děkujeme.
Doporučujeme klientům používat bezpečný telefon. Moderní chytré telefony často nahrazují osobní počítače a je třeba je i podobně zabezpečit před přístupem fyzickým (např. otiskem prstu, PIN kódem, heslem obrazovky) i přístupem vzdáleným (např. instalací a aktualizací aplikací, operačního systému případně antiviru, pouze z oficiálních zdrojů - App Store, Google Play).
Vyvinuli jsme speciální řešení pro klienty, kteří využívají zařízení se systémem Android. Pokud si nainstalujete aplikaci, která obsahuje funkce pro usnadnění přístupu a může ohrozit bezpečnost vašich údajů v mobilní aplikaci mBank, dostanete notifikaci ohledně potencionální hrozby. Notifikace se objeví po propojení vašeho účtu s mobilní aplikací mBank nebo jakmile se do ní přihlásíte. Rozhodnutí o tom, zda takovou aplikaci odinstalujete nebo ne, je jen na vás. Berte ale na vědomí, že vaše údaje můžou být použité i pro jiné účely, než které byly uvedeny v popisu dané aplikace.
Pokud máte zařízení s operačním systémem Android, máte možnost si zapnout zabudované funkce usnadnění přístupu. Tím povolíte vývojářům přidávat do vašeho telefonu různé funkcionality, které mají zjednodušovat život zejména zdravotně postiženým uživatelům. Tuto možnost nabízí i některé aplikace, na ně si ale dávejte pozor! Proč?
Může se stát, že nevědomky zpřístupníte svoje bankovní údaje - informace o vašem účtu nebo i údaje potřebné pro přihlášení do banky vývojářům dané aplikace. Proto vám radíme odstranit aplikace s usnadněním přístupu a namísto toho doporučujeme používat funkce pro usnadnění přístupu zabudované přímo v operačním systému Android.
Na co se využívá usnadnění přístupu?
Funkce pro usnadnění přístupu byly vytvořené zejména pro lidi se zdravotním postižením. Může se jednat o následující funkcionality:
V nastavení telefonu vejděte do části "Usnadnění". V části "Služby" najdete aplikace, které obsahují funkce pro přístup ke zjednodušení ovládání (v techničtěji zaměřených článcích se můžete setkat také s anglickým termínem "accessibility API"). Právě ty mohou být důvodem k zobrazování upozornění. Po kliknutí na příslušnou aplikaci můžete přístup zakázat. Pak se už varovná hláška v naší aplikaci nebude zobrazovat.
Mobilní autorizace je způsob autorizace operací zadaných v internet bankingu mBank. Je to alternativa k potvrzování operací SMS kódem. Mobilní autorizace mKlíč je k dispozici všem zákazníkům mBank.
Mobilní autorizace je bezpečný, rychlý a snadný způsob potvrzení operací zadaných v internet bankingu mBank. Celý proces probíhá v aplikaci mBank na zařízení se systémem Android nebo iOS - nevyžaduje se žádný další software. Podrobnosti o vykonávané operaci jsou uvedeny jasným a čitelným způsobem. Schvalování nebo odmítání operací je pouze jeden klik. Výsledek operace se vždy objeví v internet bankingu.
Ano - pro správné fungování mobilní autorizace je potřebný internet.
Transakce se potvrzují po kliknutí na push zprávu pomocí tlačítka Potvrdit.
Pokud jste mobilní aplikaci dosud nepoužili:
Stáhněte si aplikaci mBank do telefonu se systémem Android nebo iOS
aktivujte aplikaci připojením ke svému účtu mBank
Mobilní autorizace bude automaticky aktivována během procesu připojení aplikace k účtu v mBank
Pokud již používáte mobilní aplikaci:
z hlavní nabídky aplikace vyberte možnost Mobilní autorizace
klikněte na "Aktivovat"
Aktivaci potvrďte pomocí PIN - stejným jako na přihlášení do aplikace
Jak zkontroluji, na kterém zařízení mobilní autorizace funguje?
Přihlaste se do internet bankingu. V části "Nastavení" v části "Přístup do banky" najdete zařízení, na kterém je aktivní autorizace prostřednictvím mobilní appky.
Aplikace mBank může být nainstalována na mnoha zařízeních, zatímco mobilní autorizace může fungovat pouze na jednom z těchto zařízení.
Oznámení o autorizaci jsou rovnocenné s SMS zprávami. Každé oznámení má své vlastní jedinečné číslo. Při zadávání operace v internet bankingu vždy věnujte pozornost číslu operace, a obzvláště citlivým datům, jako je například částka nebo číslo účtu příjemce.
Aktivní oznámení je oznámení o autorizaci, které můžete kdykoliv přijmout nebo odmítnout.
Najednou může být k dispozici jedno aktivní oznámení. Pokud provádíte několik operací v řadě, bude aktivní pouze nejnovější operace. Ostatní operace se automaticky přepnou do stavu "Odmítnuto".
Po potvrzení operace se v mobilní aplikaci zobrazí zelená obrazovka "Operace byla přijata". V praxi to znamená, že jsme přijali vaše pokyny. To však neznamená, že se tato operace určitě uskuteční. Konečný stav operace je vždy viditelný v internet bankingu nebo v historii autorizací transakce.
Historie autorizací představuje posledních 20 operací z internet bankingu spolu s konečným stavem jejich implementace, tj: "Potvrzeno", "Zamítnuté", "Překročen čas", "Chyba". Stav operace - t. J. Např. Zda se přenos uskutečnil nebo se má uskutečnit. Pokud z nějakého důvodu operaci nebylo možné provést, zobrazí stav "Odmítnuto".
Mobilní autorizace je založena na nejnovějších kryptografických a technologických řešeních. Některými z nich jsou:
Komunikace mezi vaší mobilní aplikací a internet bankingem je zabezpečena šifrováním SSL / TLS 1.2 a dalším šifrováním uvnitř kanálu SSL / TLS. Zaručuje to úplnou důvěrnost a autenticitu oznámení o autorizaci.
Veškeré podrobnosti o operaci zpracované mobilní aplikací jsou chráněny proti neoprávněnému přístupu neoprávněných uživatelů a škodlivých programů.
Mobilní autorizace používá pokročilé šifrovací mechanismy, které mimo jiné stěžují kopírování aplikací na jiné zařízení nebo reverzní inženýrství.
Používání mobilní autorizace je bezpečné díky nejnovějším kryptografickým a technologickým řešením. Doporučujeme však používat mobilní data.
Mobilní autorizace je především:
bezpečnost - pokročilé bezpečnostní mechanismy zaručují silnou ochranu mobilní aplikace a vykonávané
pohodlí a rychlost - už nemusíte přepisovat složité SMS kódy do internet bankingu, stačí jedno kliknutí v mobilní aplikaci a operace je již potvrzena
čitelnost oznámení o autorizaci - podrobnosti o operacích jsou uvedeny jasnou a transparentní formou
Ve zvláštních situacích se může stát, že v závislosti na výběru nastavení aplikací, od výrobce telefonu nebo od softwaru, který je v něm spuštěn, se Push zpráva - aktivní upozornění, nedostane k zařízení. V tomto případě lze podrobnosti o provedené operaci vidět takto:
přihlašte se do mobilní aplikace
z hlavní nabídky aplikace vyberte možnost Mobilní autorizace
otevřte aktivní oznámení o povolování a potvrdit operaci
Oznámení o autorizaci je platné 5 minut od jeho odeslání z internet bankingu. Během této doby je možné přijmout, nebo odmítnout probíhající operaci. Po 5 minutách se operace automaticky odmítne se stavem "Čas překročen".
Po spuštění mobilní autorizace v internet bankingu zmizí možnost "Potvrdit později".
Mobilní autorizace může fungovat pouze na jednom zařízení. Pokud máte druhé zařízení, stáhněte si mobilní aplikaci mBank. Při připojování mobilní aplikace ke svému účtu se zobrazí dotaz, zda chcete na tomto zařízení používat autorizaci pro mobil. Po schválení bude mobilní autorizace aktivována na novém zařízení a současně deaktivována na předchozím.
Pokud jste v internet bankingu odstranili aplikaci mBank nebo "Odpojili zařízení" v nastavení aplikace - po opětovné instalaci a aktivaci aplikace se mobilní autorizace automaticky aktivuje.
Pokud jste odebrali mobilní aplikaci mBank nebo odpojenou aplikaci, v internet bankingu mBank v sekci "Nastavení", "Přístup do banky" - zařízení se stále zobrazuje jako aktivní. V takovém případě je třeba zařízení "manuálně" odpojit a odstranit.
Pokud jste si všimli chyby, a máte připomínky nebo nápady na zlepšení fungování mobilní autorizace, byli bychom vám vděčni, pokud se o to s námi podělíte na adrese: kontakt@mBank.cz. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná.
Pokud znovu nepřipojíte mobilní aplikaci ke svému účtu, autorizujete operace pomocí SMS kódů.
Mobilní autorizaci lze vypnout v internet bankingu v části Nastavení, Způsoby autorizace, výběrem možnosti "Změnit na SMS kódy".
Vaše zařízení je stále spojeno s účtem v mBank. Je třeba ho odstranit i v internet bankingu v části Nastavení - Přístup do banky.
Zkontrolujte, zda máte verzi aplikace 3.28 nebo novější. Ve starších aplikacích není možné mobilní autorizaci aktivovat.
Pokud se mobilní autorizace z nějakého důvodu neaktivovala automaticky, můžete to udělat sami. Vše, co musíte udělat, je vybrat položku "Mobilní autorizace" a "Aktivovat" z hlavní nabídky aplikace. Poté potvrďte aktivaci pomocí PIN kódu který používáte k přihlášení do aplikace.
Pomocí mobilní autorizace schválíte přesně tytéž operace, které jste dosud schvalovali pomocí SMS.
Mobilní autorizace souvisí s jedním zařízením. Při spárování dalšího zařízení se zobrazí dotaz, zda chcete na novém zařízení aktivovat mobilní autorizaci. Pokud se nerozhodnete pro tento krok, mobilní autorizace zůstane na předchozím zařízení aktivní.
O krádeži telefonu není nutné banku informovat. Mobilní aplikace je chráněna kódem PIN, který znáte pouze vy. Pokud jste ztratili telefon, můžete při kontaktování mLinky změnit způsob autorizace.
Tipy mBank
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Neradi voláte? Nevadí! Rádi vám pomůžeme vyřešit vaše požadavky prostřednictvím chatu s našimi operátory. Najdete ho na každé stránce ve svém internetovém bankovnictví.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Chcete zaplatit objednávku na e-shopu, ale peněženka s kartou není právě po ruce. Žádný problém! Všechny informace o kartě, které budete pro platbu online potřebovat, najdete v naší appce.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Využijte rychlé, pohodlné a bezpečné přihlašování do aplikace mBank: otiskem prstu, skenem obličeje nebo skenem sítnice.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Přečtěte si, jak se vyhnout skrytým nástrahám spojeným s používáním platební karty.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Přečtěte si, jak se vyhnout skrytým nástrahám spojeným s používáním platební karty.