Jak a kdy reklamovat

Mrzí nás, když není vše podle vašich představ, a uděláme vše pro to, abychom to napravili.

Kdy se na nás můžete obrátit s reklamací

  • Když s námi nejste spokojeni.
  • Když se domníváte, že jsme nepostupovali podle smlouvy.
  • Když chcete reklamovat poplatek nebo službu.
  • Když si chcete stěžovat na zaměstnance banky.

Jak podat reklamaci anebo stížnosť?

Zpráva

Zpráva

Napište nám do chatu v appce, v internetovém bankovnictví nebo pošlete e-mail na kontakt@mBank.cz.

Online

Online

Vyplňte formulář v appce nebo v internetovém bankovnictví pro vybrané typy reklamací.

Telefonicky

Telefonicky

Zavolejte nám, nejrychlejší to je přes appku. Nebo se s námi spojte na mLince 222 111 999, volba 1.

V pobočce

Pobočka

Stavte se za námi osobně, rádi vám pomůžeme. Nejbližší pobočku najdete na stránkách mBank.

Jak řešíme reklamace?

  1. Přijetí reklamace vám potvrdíme e-mailem s jedinečným číslem reklamace. Vaši reklamaci důkladně prošetříme a pošleme vám výsledek opět e-mailem.

  2. Odpověď můžete čekat do 30 dnů, ale obvykle odpovídáme rychleji. Pokud se jedná o zvlášť složitý případ, vyřídíme ho do 60 dnů – dáme vám o tom vědět předem.

  3. Na reklamaci týkající se platebních služeb vám odpovíme do 15 pracovních dnů, u náročnějších případů maximálně do 35 pracovních dnů.

  4. V případě obnovení reklamace vám zašleme stanovisko do 90 kalendářních dnů, při náročnějších případech maximálně do 140 kalendářních dnů.

  5. Podrobnosti najdete v reklamačním řádu mBank.

 

Pokud nevíte jak řešit reklamaci či nejste spokojeni s řešením reklamace, můžete využít evropskou platformu pro řešení spotřebitelských sporů on-line.