Problémy s přístupem do internetového bankovnictví

UPOZORNĚNÍ: Pokud jste se na tuto stránku dostali kliknutím na tlačítko "Přihlášení", přistupujete na ní z nepodporovaného prohlížeče. Důrazně doporučujeme aktualizovat internetový prohlížeč nejen pro bezproblémové přihlašování do našeho internetového bankovnictví, ale především pro zvýšení bezpečnosti vašeho počítače a osobních údajů.

 

 

Podporované prohlížeče

Využíváme nejmodernější technologii HTML 5, která funguje ve většině moderních internetových prohlížečů. Internetové bankovnictví mBank jsme testovali pro Google Chrome, Mozilla Firefox a Internet Explorer od verze 9.

Doporučujeme aktualizovat internetový prohlížeč nejen pro bezproblémové používání našeho IB, ale také kvůli větší bezpečnosti vašeho počítače a osobních údajů.

 

 

Hesla a přístupové údaje

Hesla a přístupové údaje jsou potřebné pro bezpečné používání online služeb mBank. Na této stránce najdete nejčastější problémy s přihlášením a postupem, jak je odstranit.

 

 

Přihlášení do internetového bankovnictví

Na přihlášení slouží identifikační číslo klienta: jde o kombinaci osmi čísel. Identifikační číslo je pro každého zákazníka jedinečné a generuje se při aktivaci. V nastavení nového IB si nyní můžete vybrat i přihlášení přes vámi zvolené uživatelské jméno nebo číslo vaší aktivní karty. 

Uživatelské jméno můžete si vybrat jedinečné uživatelské jméno, které musí obsahovat minimálně 8 znaků. Uživatelské jméno může být například vaše jméno nebo přezdívka, takže ho nikdy nezapomenete. Přihlašování pomocí uživatelského jména můžete kdykoliv vypnout. Jakmile si jednou zvolíte uživatelské jméno, je už blokované pro ostatní uživatele a to i v případě, že ho přestanete používat.

Číslo platební karty: 16 číslic, které se nacházejí na Vámi zvolené aktivní platební kartě mBank.

 

Identifikační číslo (8-místný identifikátor) bude vždy možné použít při přihlašování do internetového bankovnictví nebo při volání na mLinku. Ostatní dvě formy přihlášení slouží jen jako alternativa. 

 

 

Heslo

Heslo si zákazník volí sám – jde o kombinaci 8 až 20 znaků. Z bezpečnostních důvodů by mělo obsahovat velká a malá písmena, číslice a speciální znaky.
Povolena jsou písmena bez diakritiky, čísla, tyto speciální znaky  !@#$^*()_+-=`[]{}|;:,./? a mezera. Pokud jste zapomněli heslo do internetového bankovnitvího, obráťte se na mLinku (222 111 999). Po automatické identifikaci pomocí hesla pro mLinku si vyberte volbu 1 ( Přístupová hesla a autorizace operací) a 1 (Změna / Odblokování hesla do internetového bankovnictví). Potom postupujte podle dalších pokynů.

 

 

Nepamatuji si své heslo do mLinky

Pokud jste zapomněli nebo si nepamatujete Vaše heslo pro mLinku (222 111 999), můžete si nové heslo nastavit v internetovém bankovnictví.
Heslo pro mLinku si můžete změnit v IB v sekci nastavení. Ozubené kolečko Nastavení v internetovém bankovnictví

Následně zvolíte položku Zabezpečení – Přístup do banky. Zde si již vyberete možnost změny hesla pro mLinku. Operaci je potřebné potvrdit SMS zprávou. Změna se projeví okamžitě a budete o ní informování zprávou na Váš telefon.

 

 

Zapomněl jsem své identifikační číslo

Pokud si nepamatujete své identifikační číslo, zavolejte na mLinku (222 111 999). Zadejte volbu 0 a budete přepojeni na operátora, který vám rád pomůže problém vyřešit.

 

 

Mám zablokovaný přístup do internetového bankovnictví

Pokud se vám zablokoval  přístup do internetového bankovnictví,

1. zavolejte na mLinku (222 111 999). Po automatické identifikaci pomocí hesla pro mLinku si vyberte volbu 1 ( Přístupová hesla a autorizace operací) a 2 (Změna / Odblokování hesla do internetového bankovnictví). Potom postupujte podle dalších pokynů. Po dodržení tohoto postupu budete vyzváni k zadání nového hesla (8 až 20 znaků), které bude sloužit pro první přihlášení do IB. Po prvním úspěšném přihlášení po odblokování vás systém z bezpečnostních důvodů vyzve ke změně hesla.