Tuzemská platba

Tuzemskou platbou snadno a rychle a zcela zdarma převedete peněžní prostředky z vašeho účtu v mBank na jiný účet vedený v mBank nebo do jiné banky v České republice.

 

Tuzemskou platbu můžete jednoduše provést prostřednictvím:

  • internetového bankovnictví
  • mobilní aplikace - iOS, Android, Windows Phone
  • call centra mLinka na telefonním čísle 222 111 999 (v případě zadání platby přes mLinku je tento úkon zpoplatněn ve smyslu aktuálně platného sazebníku)

 

Zadání jednorázové tuzemské platby je jednoduché.

 

1) Po přihlášení se do internetového bankovnictví:

a) přímo v hlavním menu klikněte na tlačítko Provést platbu,



b) nebo se k platebnímu příkazu proklikejte postupně

 

2) Do pole "Název příjemce" zadejte jméno nebo název příjemce platby. Pole vyhledává v reálném čase (podobně jako Google) na základě zadaných znaků příjemců z Adresáře, facebooku, nebo z historie (z provedených plateb v historii účtu.
DŮLEŽITÉ: Název příjemce nesmí obsahovat pomlčku, podtržítko, mřížku, jen jedno písmeno nebo pouze jednu číslici. Prosím, používejte příjemce reálným názvem či jménem příjemce, jako je například Jan Novodobý, resp. Firma, s.r.o.

 

3) Po potvrzení vybraného příjemce se šablona jednorázové platby aktivuje a můžete vyplnit všechny dostupné (povinné i nepovinné) údaje a platbu odešlete.

 

4) Následně se zobrazí stránka se sumarizací údajů o platbě a oknem pro zadání autorizačního SMS kódu.

 

5) Po potvrzení platby autorizačním kódem se platba provede.

 

 

Platby v rámci účtů vedených v mBank jsou provedeny okamžitě

Platby do jiných bank jsou doručeny příjemci nejpozději následující pracovní den od zadání platebního příkazu.

 

 

Další informace