Novinka: Chat v internetovém bankovnictví
Neradi voláte? Nevadí! Rádi vám pomůžeme vyřešit vaše požadavky prostřednictvím chatu s našimi operátory. Najdete ho na každé stránce ve svém internetovém bankovnictví.
Jsou-li oba spolumajitelé novými klienty mBank, smlouvu o založení účtu uzavřou oba spolumajitelé najednou, bez možnosti uzavřít zároveň individuální smlouvu o účtu
Majitel účtu objedná změnu zvoleného účtu z individuálního na společný prostřednictvím mLinky na čísle 222 111 999, kde si také zvolí, jestli chce žádost podepsat na některé z poboček mBank nebo mu dokumenty k podpisu doručí kurýr. Spolumajiteli, který je zároveň novým klientem mBank, e-mailem zašleme aktivační balíček s dočasnými hesly a přístupy.
Spolumajitele k účtu lze také přidat na libovolné pobočce mBank. V takovém případě se aktivační balíček pro spolumajitele (který je zároveň novým klientem mBank) zasílá e-mailem jako šifrovaný dokument. Heslo k jeho odemčení přijde ve formě SMS zprávy na registrované telefonní číslo.
V případě, že oba spolumajitelé jsou klienty mBank a mají uzavřeny své osobní účty, je nutné nejprve jeden z individuálních účtů uzavřít. V tomto případě využívají oba spolumajitelé své stávající přístupy pro internetové bankovnictví i mLinku.
Tento požadavek může zadat pouze majitel účtu prostřednictvím mLinky, která požadavek zároveň během krátké doby zpracuje. V internetovém bankovnictví se spolumajiteli následně zobrazí informace k tomuto účtu.
S odvoláním jednoho ze spolumajitelů musejí souhlasit oba. Jeden ze spolumajitelů kontaktuje mLinku a zadá pokyn k přeměně společného účtu na individuální. Následně na adresu žádajícího spolumajitele odešleme novou smlouvu o vedení účtu a všechny potřebné dokumenty. Podpisy na dokumentech si můžete nechat zdarma ověřit na jakémkoli obchodním místě mBank. Jakmile obdržíme správně vyplněné dokumenty zpět, převedeme účet na individuální.