Pomoc - úvěry
-
Budu platit při půjčce od mBank nějaké poplatky?Zobrazit více informací
Otevření a vedení úvěrového účtu, mimořádné splátky i předčasné splacení jsou zdarma. Úrokové sazby najdete v aktuálním úrokovém lístku na našem webu.
-
Co je RPSN?Zobrazit více informací
RPSN je roční procentní sazba nákladů, která obsahuje nejen úroky, ale všechny náklady spojené s půjčkou, např. poplatky nebo pojištění. Porovnáním RPSN snadno zjistíte, která půjčka je nejvýhodnější.
-
Proč je RPSN u půjčky s pojištěním vyšší?Zobrazit více informací
Při sjednání mPůjčky Plus s pojištěním od nás získáte jako odměnu nižší úrokovou sazbu. Cena pojištění bude v tomhle případě zahrnuta do celkových nákladů úvěru (RPSN). Nemusíte se ale obávat, žádný nesmyslný poplatek u naší mPůjčky nenajdete.
-
Jaké jsou požadavky pro schválení mPůjčky Plus?Zobrazit více informací
Pro schválení mPůjčky Plus bude zapotřebí splnit tyto požadavky:
- fyzická osoba starší 18 let, způsobilá k právním úkonům
- trvalý zdroj příjmů – jste-li zaměstnanec, nesmíte být ve zkušební ani výpovědní lhůtě
- trvalé nebo přechodné bydliště a kontaktní adresa na území ČR v případě žadatelů občanů ČR, povolení k pobytu na území ČR v případě ostatních žadatelů
- nejste ve zpoždění se splátkou u jiné banky a nemáte negativní záznam v databázích Credit Bureau
- v době podání žádosti mBank nic nedlužíte.
-
Jaké dokumenty budu potřebovat ke schválení?Zobrazit více informací
U klientů mBank, kteří si na mKonto pravidelně zasílají příjem nejsou vyžadovány žádné dokumenty prokazujicí jejich příjem.
U ostatních:
- příjem ze závislé činnosti: poslední 3 výpisy z bankovního účtu nebo potvrzení o výši příjmů,
- příjem ze zaměstnání v zahraničí: poslední 3 kompletní výpisy z účtu kam je zasílán příjem a potvrzení o výši příjmů od zaměstnavatele,
- příjmy z podnikání: poslední podané daňové přiznání, Potvrzení o zaplacení daně,
- sociální dávky: invalidní, starobní a vdovský důchod - doklad o přiznání dávky, Bankovní výpis kam je dávka zasílána,
- příjem z podílu na zisku: daňové přiznání společnosti, Zápis z valné hromady o rozdělení zisku, Výpisy z účtu potvrzující přijetí výplaty,
- příjmy z pronájmu: poslední daňové přiznání, Potvrzení o zaplacení daně, Nájemní smlouva.
Na poskytnutí produktu mPůjčka Plus nemá žadatel právní nárok. mBank si vyhrazuje právo důvody případného zamítnutí žádosti nesdělovat.
-
Kdy budu mít peníze k dispozici? Jak dlouho trvá vyřízení půjčky?Zobrazit více informací
Klientům, kteří si zvolí potvrzení smlouvy SMS kódem v internetovém bankovnictví, převedeme finanční prostředky na osobní účet mKonto během několika minut – kdykoli, tedy 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Klienti, kteří se rozhodnou podepsat smlouvu na obchodním místě, odešleme finanční prostředky na osobní účet mKonto okamžitě po podpisu smlouvy.
-
Co se stane, když nevyčerpám celou výši půjčky?Zobrazit více informací
Takový případ nemůže nastat. Plná výše schválené půjčky se na osobní účet mKonto klienta převádí automaticky po podpisu smlouvy.
-
Proč může být první splátka půjčky vyšší než ostatní?Zobrazit více informací
Je to způsobeno tím, že klient si může zvolit den pravidelné splátky v měsíci. Pokud první splátku klient hradí po více než 30 dnech od schválení půjčky, může být tato splátka vyšší než ostatní pravidelné měsíční splátky.
-
Mohu vkládat mimořádné splátky nebo půjčku předčasně splatit?Zobrazit více informací
Ano, kdykoli můžete prostřednictvím svého internetového bankovnictví velmi jednoduše poslat mimořádnou splátku nebo půjčku předčasně splatit. Za mimořádné splátky i předčasné splacení neplatíte žádné poplatky.
-
Mohu si odečíst zaplacené úroky od základu daně?Zobrazit více informací
Ne. Zákon umožňuje odečet úroků pouze u hypotečních úvěrů.
-
Co když nemohu hradit své splátky?Zobrazit více informací
Nemůžete momentálně hradit své splátky? I v případě, že jste se ocitli ve finanční tísni nebo nemáte aktuálně možnost hradit své finanční závazky v plné výši a včas, najdeme společné řešení.
Pokud máte sjednáno pojištění schopnosti splácet úvěr, nejprve prosím kontaktujte BNP Paribas Cardif pojišťovnu na čísle +420 234 240 340. V případě odložení splátek nejsou hrazeny splátky ze strany klienta a z toho důvodu nelze žádat pojistné plnění.