Průvodce pro nového klienta

 

Vítejte v mBank! Ať se líbí. Seznamte se s vaším novým účtem a jeho možnostmi právě tady a teď.

Pokud jste si ještě nezaložili účet mKonto, můžete o něj požádat zde.

 

  1. Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v žádosti o založení účtu, vám přijde zpráva s přiloženým PDF dokumentem. Soubor je chráněný heslem. Z důvodu bezpečnosti je heslo zasíláno samostatně ve formě SMS zprávy.
  2. Po otevření PDF dokumentu se zobrazí vaše údaje, mimo jiné:
    - identifikátor (dobře si ho zapamatujte, je velmi důležitý a budete ho potřebovat při kontaktu s mBank nebo při práci s účty)
    - dočasné heslo do internetového bankovnictví
    - dočasné heslo pro mLinku
  3. Otevřete přihlašovací stránku do internetového bankovnictví. Do příslušných polí zadejte váš klientský identifikátor a dočasné heslo.
  4. V následujícím kroku vás vyzveme k zadání a potvrzení nového hesla. Klikněte na "Dále“. Na vaše telefonní číslo vám zašleme dodatečný ověřovací kód. Zadejte jej do příslušného pole a klikněte na "Potvrdit".
  5. Hotovo. Právě jste úspěšně aktivovali váš účet.

 

Poznámka: V případě, že se Vám nepodaří aktivovat si internetové bankovnictví do 48 hodin, je nutné si požádat o zaslání nového aktivačního balíčku prostřednictvím zákaznického centra mLinka (tel. 222 111 999) - zvolte volbu „0“ - neklient.

 

  1. Stáhněte si mobilní aplikaci mBank
  2. Na úvodné obrazovce aplikace klikněte na "Propojit" Do příslušných polí napište své rodné číslo (nebo číslo a sérii pasu) a rodné příjmení matky
  3. Na telefon vám zavolá automat. Ozve sa až poté, co zaznamená váš hlas. Je třeba se ohlásit do sluchátka např. krátkým „Haló“.
    • Nejprve vám automat nadiktuje třímístný číselný kód, který pro ověření zadáte do svého telefonu (na klávesnici pro zadávání čísel během hovoru).
    • Poté vám automat nadiktuje čtyřmístný číselný kód, který zadáte do aplikace mBank.
  4. Poté vás aplikace požádá o dodatečné ověření - může jít o mobilní autorizaci, heslo do internetového bankovnictví, část čísla karty apod.
  5. Zvolíte si vlastní autorizační PIN, kterým se budete přihlašovat do aplikace a potvrzovat platby

 

  1. Přihlašte se do svého účtu
    • Aktivace přes mobilní aplikaci - Po přihlášení do mobilní aplikace, klikněte na položku "Finance" a zvolte záložku "Karty"
    • Aktivace přes internetové bankovnictví - Po přihlášení do internetového bankovnictví, klikněte na položku "Moje finance" a zvolte záložku "Karty"
  2. Vyberte kartu, kterou chcete aktivovat
  3. Klikněte na tlačítko "Aktivovat"
  4. Zadejte číslo karty a zvolte si PIN
  5. Nastavte si limity pro platby podle vašich potřeb.

 

 

  1. Vyplňte žádost o přesun účtu
    • Přihlaste se do internetového bankovnictví, klikněte na položku „Supermarket“, vyberte „Služby“ – „Centrum žádostí“ – Vyhledejte podle kategorií „Účty“ -  žádost s názvem „Žádost o přenesení účtu do mBank
    • Nebo můžete využít přímý link na žádost
    • Podepište žádost ve svém internetovém bankovnictví - shrnutí žádosti naleznete ve schránce zpráv
  2. Zkontaktujeme vaši starou banku a vše vyřídíme za vás
    • Převedeme vaše trvalé příkazy a inkasa od vaší původní banky k nám
    • Informujeme společnosti o změně účtu na základě vašeho požadavku – například vašeho zaměstnavatele, který vám zasílá mzdu na účet, nebo společnosti, kde máte nastavená inkasa
    • Pokud budete chtít, účet ve vaší původní bance uzavřeme.
  3. O dokončení přesunu vás budeme informovat e-mailem.

 

  1. Vyplňte si formulář
  2. Odevzdejte ho u vašeho zaměstnavatele
  3. Zkontrolujte si následující platbu příjmu na svém účtu