Průvodce pro nového klienta

 

Vítejte v mBank! Ať se líbí. Seznamte se s vaším novým účtem a jeho možnostmi právě tady a teď.

Pokud jste si ještě nezaložili účet mKonto, můžete o něj požádat zde.

 

  1. Otevřete si přihlašovací stránku do internetového bankovnictví
  2. Do příslušných polí napište dočasný identifikátor a heslo, která jste obdrželi v aktivačním balíčku prostřednictvím SMS
  3. Potvrďte svou totožnost zodpovězením ověřovacích otázek
  4. Zvolte své heslo pro internetové bankovnictví
  5. Po prvním přihlášení do IB vám bude vygenerováno Vaše ID - je nutné si ho poznamenat
  6. Zvolte si nové heslo pro mLinku

 

Poznámka: V případě, že se Vám nepodaří aktivovat si internetové bankovnictví do 48 hodin, je nutné si požádat o zaslání nového aktivačního balíčku prostřednictvím zákaznického centra mLinka (tel. 222 111 999) - zvolte volbu „0“ - neklient.

 

 

  1. Stáhněte si mobilní aplikaci mBank
  2. V jednoduchém formuláři vyplňte svoje rodné číslo a rodné příjmení matky
  3. Na telefon vám zavolá automat:
    • Automat se ozve až poté, co zaznamená váš hlas. Je třeba se ohlásit do sluchátka např. krátkým „Haló“.
    • Zároveň vám pošleme SMS s třímístným číselným kódem, který pro ověření zadáte do svého telefonu (na klávesnici pro zadávání čísel během hovoru).
    • Poté vám automat nadiktuje čtyřmístný číselný kód, který zadáte do aplikace mBank.
  4. Zvolíte si vlastní autorizační PIN, kterým se budete přihlašovat do aplikace a potvrzovat platby

 

  1. Přihlašte se do svého účtu
    • Aktivace přes mobilní aplikaci - Po přihlášení do mobilní aplikace, klikněte na položku "Finance" a zvolte záložku "Karty"
    • Aktivace přes internetové bankovnictví - Po přihlášení do internetového bankovnictví, klikněte na položku "Moje finance" a zvolte záložku "Karty"
  2. Vyberte kartu, kterou chcete aktivovat
  3. Klikněte na tlačítko "Aktivovat"
  4. Zadejte číslo karty a zvolte si PIN
  5. Nastavte si limity pro platby podle vašich potřeb.

 

 

  1. Vyplňte žádost o přesun účtu
    • Přihlaste se do internetového bankovnictví, klikněte na položku „Supermarket“, vyberte „Služby“ – „Centrum žádostí“ – Vyhledejte podle kategorií „Účty“ -  žádost s názvem „Žádost o přenesení účtu do mBank
    • Nebo můžete využít přímý link na žádost
    • Podepište žádost ve svém internetovém bankovnictví - shrnutí žádosti naleznete ve schránce zpráv
  2. Zkontaktujeme vaši starou banku a vše vyřídíme za vás
    • Převedeme vaše trvalé příkazy a inkasa od vaší původní banky k nám
    • Informujeme společnosti o změně účtu na základě vašeho požadavku – například vašeho zaměstnavatele, který vám zasílá mzdu na účet, nebo společnosti, kde máte nastavená inkasa
    • Pokud budete chtít, účet ve vaší původní bance uzavřeme.
  3. O dokončení přesunu vás budeme informovat e-mailem.

 

  1. Vyplňte si formulář
  2. Odevzdejte ho u vašeho zaměstnavatele
  3. Zkontrolujte si následující platbu příjmu na svém účtu