Jak si aktivovat platební kartu mBank

Platební karta je doručována v neaktivním stavu prostřednictvím pošty. Kartu je zapotřebí před prvním použitím aktivovat. 

 

Po doručení karty si nejdříve zkontrolujte, jestli je na přední straně karty správně uvedeno vaše jméno, příjmení a další údaje. Pokud tomu tak nebude, oznamte tuto skutečnost mBank prostřednictvím mLinky, tel. č.: 222 111 999, která Vám zajistí vydání nové karty. Potom podepište kartu na zadní straně v podpisovém proužku. 

 

Novou kartu je možné aktivovat dle uvedeného postupu níže. Pokud jste obdrželi obnovenou kartu nebo tzv. duplikát karty (náhradní kartu), můžete ji aktivovat i přímo výběrem z bankomatu nebo platbou na terminálu u obchodníka za použití PIN kódu. Karta bude automaticky aktivována bez potřeby aktivaci v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci.

  1. Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci mBank, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store nebo Huawei App Gallery a pak aplikaci spárujte s účtem.

  2. Přihlaste se do mobilní aplikace a přejděte do části „Produkty“. Následně zvolte položku „Karty“ a pak klikněte na kartu, kterou chcete aktivovat.




  3. Klikněte na červené tlačítko "Aktivovat kartu"


  4. Zadejte datum platnosti karty, kterou chcete aktivovat a nastavte si PIN ke kartě.




  5. Operaci potvrdíte PIN kódem aplikace. Hotovo. Vaše nová karta je nyní aktivní. Nezapomeňte si nastavit limity na kartě tak, aby vyhovovaly vašim potřebám.

  1. Po přihlášení do internetového bankovnictví klikněte na položku MOJE FINANCE a v části Karty zvolte položku Všechny.



  2. Neaktivní karta je označena štítkem K aktivaci. Klikněte na červené tlačítko AKTIVOVAT v pravé části obrazovky.



  3. Zadejte datum platnosti karty, kterou chcete aktivovat.



  4. Zvolte si PIN, kterým budete potvrzovat transakce.



  5. Potvrďte PIN na nové kartě.



  6. Teď už zbývá jenom potvrdit aktivaci karty v mobilní aplikaci nebo doručeným SMS kódem.



  7. Vaše karta byla aktivována.


  8. Nezapomeňte si nastavit limity na kartě tak, aby vyhovovaly vašim potřebám.
  1. Ujistěte se, že máte telefon s tónovou volbou (při stisknutí tlačítek obvykle slyšíte ve sluchátku pípání). Uvedenou podmínku splňují všechny mobilní telefony.

  2. Připravte si následující údaje:
    ID klienta
    heslo pro mLinku
    číslo karty

  3. Zavolejte na telefonní číslo 222 111 999. Pokud voláte ze zahraničí, volejte na telefonní číslo +420 222 111 999.

  4. Po vyslechnutí zprávy automatické hlasové služby počkejte na spojení s operátorem.

  5. Po úspěšné aktivaci platební karty si nastavte PIN kód. Všechny instrukce dostanete od operátora.

 

 

  • Duplikát karty resp. obnovená karta má ty samé limity a PIN kód jako původní karta. To znamená, že při aktivaci duplikátu / obnovené karty není nutné nastavovat PIN.
  • Limity můžete kdykoli změnit v nastavení své karty v mobilní aplikaci, internetovém bankovnictví nebo pomocí telefonické služby mLinky.