zpátky

Informace k internetovému bankovnictví

Vážení zákazníci,

chtěli bychom vám oznámit, že během dnešního dne  už mají přístup do nového internetového bankovnictví všichni klienti mBank. Pro zajímavost a dokreslení toho, o jak složitý proces se jedná, jde o 673 tisíc zákazníků české a slovenské mBank s více než 200 miliony transakcí za poslední dva roky. Co je možná ještě důležitější, že většina z vás už přešla na nový systém a do toho starého se podle našich statistik vracíte jen zřídka.

 

Jsme rádi, za vaši zpětnou vazbu, kterou nám k novému IB poskytujete. Uvědomujeme si, že v novém systému je stále co zlepšovat a chtěli bychom vás ubezpečit, že stávající IB nevypneme do té doby, než budou všechny zásadní chyby, jako jsou například mizející platební symboly nebo problémy se zadáním inkasa, v novém IB opraveny. Za komplikace se omlouváme. Původní IB najdete na této adrese: https://cz.mbank.eu/

 

Více informací o funkcích nového IB

Nejčastější dotazy k novému IB

 

Tým mBank

Komentáře (18)

Vložit komentář

Mluvil jsem s opratorem zejmena kvuli jinych zalezitosti, ale nakonec mi to nedalo a rekl jsem si sve i k IB. A on mi potvrdil, ze s tim neni spokojeny NIKDO (pamatuje si pry 2 lidi, kteri nebyli uplne nastvani) a ze maji prikaz ohybat statistiky, aby lidi "ochladili". ale ze cekaji na vlnu odlivu, jakmile se stavajici IB vypne. Ze pry v Polsku odeslo HODNE lidi a ze si z toho manazeri stejne nevzali priklad. A sam od sebe zacal, ze by ho zajimalo, jestli na tom celkove mBank nahodou neprodelava.

No zajimava situace...

Připojuji se k reakcím, které v žádném případě NEJSOU POZITIVNÍ.
Dlouho jsem přemlouval manželku, že si na nové IB určitě zvykne, a to až do té doby, kdy jsem musel zadávat nové příkazy k úhradě ve starém IB. Neexistovaly totiž nadpisy u bankovních symbolů. Nemusím asi psát, že zadat variabilní symbol do kolonky pro specifický (a naopak) je nebezpečné, protože jde o peníze (které v některých případech mohou odejít úplně jinam, než jsme chtěli). Toto nebezpečí podle mne představuje naprosto ZÁSADNÍ CHYBU. Proto mě překvapilo, když jsem si tentýž den ve fóru přečetl, že "problém s mizejícími symboly byl odstraněn."
Nejspíš záleží na náladě serveru, protože při JEDNOM (a pouze jednom) z dalších přihlášení se symboly zobrazovaly, ale uvnitř kolonky a při zadání jediného znaku opět mizely. PROČ? Jsou snad tajné? Tajnější než ostatní informace?
Nové IB bez ohledu na tvrzení tvůrců JE pomalejší. O přehlednosti se dá diskutovat, ale jde také o účelnost a srozumitelnost PRO VŠECHNY.
Máme asi jiné žebříčky hodnot než tvůrci nového IB, domníváme se totiž, že má sloužit k rychlé, jasné a přehledné správě našich peněz a nikoli k "pobavení" při pohledu na odjíždějící okna a jiné "vymoženosti."
Ze všech těchto důvodů jsme se s manželkou připravili na ohlašované zrušení starého IB a zřídili jsme si účty u jiné banky.
Bude to příjemnější a hlavně bezpečnější.
Je nám to líto, dlouho nám MBank sloužila dobře.

tanhauser napsal(a):
> Už vám jede Inkasní platba?
> Do dnešního dne nejsem schopen zadat inkasní platbu na Vodafon,
> kterého jste nabízeli jako vaši akci.

Dnes jsem uložil 2 inkasní platby na Telefonicu, tak snad to bude v pořádku.

Už vám jede Inkasní platba?
Do dnešního dne nejsem schopen zadat inkasní platbu na Vodafon, kterého jste nabízeli jako vaši akci.

Bohužel musím tedy změnit banku nové IB je nepoužitelné ppříští týden to již začnu zařizovat ,už se těším k nové bance rád platím kartou u obchodníků již od začátku co mám kartu ,u mbank jsem byl od roku 2008 asi je tedy nejvyšší čas zvednout kotvu ,ať si nové IB používá ten kdo ho potřebuje já ho používat v žádném případě nebudu i zadání obyčejného jednorázového příkazu je horor ,prostě splácanina a omalovánky v jednom na co Facebook ,osobně žádný nechci a budu používat windows XP pořád je to nejlepší systém stačí ,když je správně nastavený žádný virus ani podobná havěť nehrozí .

ch!p napsal(a):
> Jiz asi 2 tydny se snazim s novym IB pracovat, ale bohuzel k nemu
> ziskavam stale vetsi odpor! User experience pro me bezne pouzivani je
> velmi spatna. Bezne ukony jako treba zmena limitu na karte obnaseji
> netrivialni mnozstvi kliku (5 vs. 3 ve starem), ovladani je
> neintuitivni a ruzne "cool" funkce jako propojeni s facebookem akorat
> obtezuji! Uvital bych moznost tyto funkce uplne vypnout. Take napr.
> nechapu, ze nelze vyplnit formular odeslani platby, dokud se nevyplni
> nejaky nazev prijemce, coz je u jednorazovych plateb na prekazku.
> Jedine uzitecne vylepseni pro me je vyhledavani. Takze se vracim ke
> staremu IB.

Jenom 2 poznámky:
1. Facebook není zapnutý - to by sis ho musel sám zapnout, takže na činnost IB nemá žádný vliv.
2. Při zadávání platby novému adresátovi ho nemusíš do adresáře zapisovat. Do kolonky jméno atd, kterým se vyhledává klepneš 1 jakékoliv písmeno, klepneš na políčka "pokračovat s platbou... a máš normální příkaz k úhradě, který vypíšeš a odešleš; tohoto adresáta v adresáři mít nebudeš.

Ja jsem napriklad doted nevedel, ze kdyz jsem jednou vlezl do noveho IB, ze muzu znovu do stareho, protoze se mi nabizi automaticky nabizi uz jen nove. Tolik k vypovidaci hodnote vaseho tvrzeni, ze ti co vyzkouseli nove IB se uz do stareho nevraci. Kazdopadne je uz pozde, vyplatu jsem presunul jinam a karty prestal pouzivat. Tenhle neintuitivni mZmetek a designovou katastrofu s hromadou neprelozenou textu mHrou a mFacebookem si strcte vite kam ...

To opravdu nemám, ale otázka je komu by více vadilo zveřejnit nefiltrované údaje. Jinak já už si zažádal o bankovní informace u mé hypotéky a odcházím. Co na to Vaše statistiky. Užijte si to.

Jiz asi 2 tydny se snazim s novym IB pracovat, ale bohuzel k nemu ziskavam stale vetsi odpor! User experience pro me bezne pouzivani je velmi spatna. Bezne ukony jako treba zmena limitu na karte obnaseji netrivialni mnozstvi kliku (5 vs. 3 ve starem), ovladani je neintuitivni a ruzne "cool" funkce jako propojeni s facebookem akorat obtezuji! Uvital bych moznost tyto funkce uplne vypnout. Take napr. nechapu, ze nelze vyplnit formular odeslani platby, dokud se nevyplni nejaky nazev prijemce, coz je u jednorazovych plateb na prekazku. Jedine uzitecne vylepseni pro me je vyhledavani. Takze se vracim ke staremu IB.

Rekl bych, ze je nanejvys vhodne dodat, ze vetsina lidi z tech, co pouzivaji nove rozhrani, se do toho stareho mozna vraci jen zridka diky tomu, ze se snazi chte nechte zvyknout na nove. A taky existuje nemala skupina lidi, kteri nove rozhrani bojkotuji a dobre vi proc...

Banka by si mela davat pozor na takove zamerne zkreslene PR. At nenarazi...

Můžete mi laskavě sdělit, kdy už konečně bude možné zadat souhlas s inkasem s očekávaným výsledkem?

Můžete mi laskavě sdělit, kdy bude možné zadat souhlas s inkasem s očekávaným výsledkem?

Poslat zprávu

To je dost troufalé tvrzení na to, že vy přístup do našich statistik nemáte.

Myslím si, že tvrzení ,, většina z vás už přešla na nový systém a do toho starého se podle našich statistik vracíte jen zřídka´´ je lživé a možná podle hesla přání otcem myšlenky.

Poslat zprávu

Je to možná špatně formulované, zkrátka jsou nahlášené bugy o kterých víme a které budou opraveny. V používání nového IB to nicméně nebrání a naprostá většina uživatelů se s nimi ani nesetká.

Souhlasím, já už přešel jinam, jen čekám na doběhnutí posledních plateb z karty. Potom mizím od mBank.

"než budou všechny zásadní chyby opraveny"
takže zaplaťpánbůh stará verze IB poběží ještě velmi dlouho, pro mne pozdě už jsem přesunul většinu aktivit do GE, poznáte to na poklesu tržeb karty...

Nové IB nemělo být vůbec spuštěno se "zásadníma" chybama. Celé nové IB je jedna velká chyba... Proč to testovat na zkušební databázi, když se to dá dát hned na ostrou a klienti si to sami otestují...