zpátky

Nejčastější dotazy k novému IB

Dnes je to týden od doby, kdy jsme prvním zákazníkům zpřístupnili nové internetové bankovnictví. Jsme rádi za obrovské množství převážně pozitivních reakci, které spuštění vyvolalo. Přesto, že jsme se snažili co nejvíce o novém IB informovat v předstihu, tak podle dotazů, které jsme zaznamenali, se ne úplně vždy podařilo. V tomto blogu bychom vám proto rádi nabídli odpovědi na nejčastější otázky.

 

1. Nemohu se do nového IB přihlásit, i když používám stejné přihlašovací údaje jako do starého IB.

Přístup do nového IB umožňujeme našim zákazníkům postupně. Informaci, že už přístup máte obdržíte pomocí e-mailu. Pokud jste tedy žádnou takovou informaci ještě neobdržel, tak přístup zatím nemáte. Prosíme o trpělivost.

 

2. Kde najdu své firemní účty? Kde najdu své disponentské  a spolumajitelské účty?

Firemní účty jsme nově oddělili od osobních a můžete si mezi nimi přepínat vpravo od profilové fotky pod tlačítkem "Vlastní produkty". Na stejném místě si můžete také zvolit jestli chcete zobrazit své účty, které máte jako spolumajitelé nebo disponenti (případně všechny dohromady). 

Vlastní produkty

 

3. Jak přidat k platbě platební symboly (variabilní nebo konstantní symbol)?

Při zadání platby rozkliknete možnost Platební symboly. V případě že se jedná o opakovanou platbu nebo platbu na kontakt z adresáře, máte  přednastaveny nuly, pod kterými se ukrývá popis pole.

Článek budeme postupně upravovat tak, jak nám budou přibývat další dotazy. Doufáme, že vám tak lépe pomůže sžít se s novým internetovým bankovnictvím.

 

Rozscestník s dalšími informacemi naleznete na našem webu v sekci Internetové bankovnictví.

Více častých otázek a odpovědí k novému IB.

 

Hezký den

tým mBank

Komentáře (9)

Vložit komentář

Preklep: Rozscestník --> Rozcestník

Dejte lidem vědět, jest-li ponecháte staré IB!!! Tím, že mlčíte, se vystavujete nebezpečí, že čím dál víc lidí, stejně jako já, si zřídí účet u jiné banky, v mém případě FIO. Si to můžete ověřit v mém IB, kde jsem již převedl jistou částku na nový účet a nyní opisuji trvalé příkazy... Co z toho budete mít, když Vám mnoho klientů pláchne? mBanka se chce velmi rychle zřejmě pohřbít, jinak to nevidím. Dalším lidem jsem se nabídl s pomocí, především těm, co jsem k Vám tyto lidi- klienty přetáhl od jiné banky. Úvěry si u Vás nechám, za těch pár stovek se mě to nevyplatí refinancovat... Takže.. asi brzy nashle...

Prosím, zastavte to nové IB, vždyť je to katastrofa! Nepřehledná nefunkční pomalá grafická opičárna :(

ZLATÉ staré bankovnictví to měly co vymyslet že radši ty peníze neušetřila nebo nechaly vyšší uroky fakt ce to nedá ani napsat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nové IB je příšerné. Po prvním nadšení jsem otrávená. Minutovou SEPA platbu jsem v novém prováděla takřka 5 minut a stejně jsem se nakonec raději přehlásila do starého IB, protože mi v novém SEPA neustále přeskakovala na SWIFT... Když jsem volala na mLinku, byla jsem ve finále za blbce, operátor mi tvrdil, že mu zadání SEPA platby funguje správně. Mně pak už taky.

Když ve starém IB smažu zprávy, v novém je mám pořád a musím opět mazat. V novém IB do temných míst vede odkaz pro navýšení limitu povoleného přečerpání, po kliknutí dostanu hlášení, že na účtu už povolené přečerpání nastaveno mám. Hlava XXII.

Ale abych jen neplivala zlobu, v novém IB se mi líbí přidaná možnost přidat SEPA platbu do adresáře a mezi důvěryhodné účty. Potěšily přednastavené hodnoty historie transakcí (měsíc, rok, apod.), propracovaný detail účtu včetně bobrázku platební karty. Drobnosti, ale udělají radost.

Ale obecně je nové IB fakt nepřehledné, jako majitel několika firemních a soukromých účtů musím překlikávat mezi profily a to je fakt otrava, přehled všech účtů na jedné stránce je zkrátka nejlepší.

Kategorie - není špatný nápad, ale nelze nastavit obecné pravidlo, které by platby hned automaticky třídilo, takže to stejně musím dělat ručně. Pro cca 20 plateb denně zbytečný žrout času, přestala jsem používat.

A na závěr nápad k zamyšlení:
Často platím v EUR a chybí mi před potvrzením údaj o částce v Kč dle aktuálního kurzu, která bude z účtu stržena. Protože na tyto platby používám jeden určitý účet, stává se mi, že dostanu chybové hlášení o nedostatku prostředků a nazdar babi, musím příkaz psát celý znovu. Přidat jeden řádek by neměl být snad takový problém, ne?

Dobrý den, taky se připojuji k zachování původního IB, které je sice jednoduché, ale velmi přehledné a má intuitivní ovládání.
Nové IB je nepřehledný paskvil u kterého se nehodlám nervovat a ztrácet čas. V sekci úvěry se mě ani nepodařilo najít splátkový kalendář.
Pokud nasadíte pouze nové IB a staré zrušíte, budu vážně uvažovat o přechodu k jiné bance - fio, airbank atd.
Doufám, že vaše banka vezme stížnosti klientů na nové IB vážně a zruší ho bez náhrady a ponechá stávající. Děkuji za pochopení.

Nové IB se mi nelíbí a naprosto nevyhovuje mým běžným potřebám běžného uživatele.Nechte možnost zachování i starého vzhledu IB

proberte se... jaké pozitivní reakce? Mrkněte na výsledek ankety a pochybuji, že vám lidi píšou a volají, jak jste freekúl a in a jakou boží aplikaci jste vypustili mezi ně. Nová mbanka je paskvil - to ani deset blogů nezachrání.

Bod 1: Pokud někdo používal u starého IB heslo delší než 20 znaků (šlo korektně zadat) u nového IB je nutné zadat pouze těch prvních 20 znaků

Bod 3: Udělejte text trvale viditelnej. Nemůžete nikoho nutit odmazávat text z boxu aby si přečetl, o jakej symbol vlastně jde (nemluvě o mobilních zařízeních)

Jo a teď jak jsem sem napsal text, tak se pod ním zobrazlo tlačítko "Edytuj". Zas takovej češtinář nejsem, ale tohle... já vím, překlad z polštiny :D