zpátky

mTIP 4: Heslo do mLINKY

mTip 2 

 
Menší průzkum mezi zaměstnanci potvrdil fakt, který řeší mLINKA poměrně často. Téměř nikdo nezná své přihlašovací heslo k mLINCE.Tento díl mTIPů proto bude mít za cíl určitou osvětu, proč je dobré toto heslo vědět.

Většina klientů používá pro všechny operace Internet Banking. mLINKA proto slouží jen jako záchranný prostředek, když se stane něco nestandardního. Typickým příkladem je ztráta telefonu, na který nám chodí autorizační SMS. Z bezpečnostních důvodů není možné si toto číslo změnit v IB (ztratil by se prvek dvojité autorizace). Nejrychlejší řešení je proto zavolat mLINKU. Tady ovšem nastává kámen úrazu. Většina klientů nezná své heslo, a je proto nutné absolvovat složitější cestu na obchodní místo.
Edit: Kromě návštěvy obchodního místa je také možné objednat si přes mLINKU nový aktivační balíček s přístupovými údaji. Podle zkušeností, je tato varianta rychlejší a není nutné nikam chodit.

 

Sám jsem klientem mBank od jejích začátků, ale heslo do mLINKY jsem si změnil až na základě uživatelských problémů, se kterými se setkávám na našich sociálních sítích. O tom, že se to vyplatilo jsem se přesvědčil záhy. O víkendu se mi podařilo při přihlašování do IB Light zablokovat internetové bankovnictví. Stačilo si tedy zavolat na automatickou mLINKU a heslo do IB změnit.

 

Změna hesla do automatické mLINKY je skutečně jednoduchá. Naleznete ji v internetovém bankovnictví v menu Nastavení / Přístupové kanály. Podrobnější informace o mLINCE.

 

 

mTIPy mají pomáhat našim stávajícím i novým klientům získávat zajímavé a užitečné informace o mBank, jejích produktech a službách. Rádi uvítáme i vaše příspěvky, nebo nápady na příští mTip. Posílat je můžete na vit.novak@cz.mbank.eu

 

 

Vítek Novák

Vítek Novák / mBank


web marketing

vit.novak-zavináč-cz.mbank.eu

Kategorie:

Volný čas

Komentáře (7)

Vložit komentář

Velice ftipné - ajk tedy podle autora tohoto cancu potvrdím v IB změnu hesla na mlinku, když to chce autorizaci SMSkou, pokud jsem ztratil mobil a na mlinku potřebuju zavolat, aby mi to telefonní číslo změnili??

Hlavně když už ti kartu zablokují, tak to udělají bez varování a neodblokují ji, ani kdyby člověk na sebe vzal všechny rizika.
Mi predloni zablokovali kredtiku první den dovolený (kvuli nkymu podezreni ze zneuziti, sice to nemam potvrzeny, ale ma domnenka je ze to bylo z duvodu, ze jsem s ni platil asi ve ctyrech zemich behem 24 hodin), sice poslali mail, ale když jsem pak potřeboval zaplatit, tak jsem měl vcelku problém (naštěstí jsem měl i kartu k mKontu, kam mely penize prijit behem 2-3 dni, k cemuz doslo, tedy nevzniknul problem), ale kdybych chtel celou cestu jet na kreditku z penez, ktery bych nemel dostat za 2-3 dny, ale za 2-3 tydny, tak mam smulu (ted uz existuje za poplatek moznost prevodu z kreditky a i verim, ze v teto situaci by ten poplatek slo uspesne reklamovat, ale tehdy to tak nebylo).

Tak informaci o odstavce ti snad reknou i bez hesla. Pokud je karta vadna, tak ti moc nepomuzou.

Jedine ze bys mel zablokovane placeni v IB a jel s takovou kartou do zahranici. Ale mit jen jednu kartu, blokovanou limity a jeste si nepamatovat heslo, ktere ti muze pomoct...to bys pak taky nemusel mit penize na telefon, pro nachlazeni bys nemohl mluvit...

Tak kromě kontaktování banky proč to nejde bych mohl ještě třeba stopovat. Naštěstí cash mi vystačila…

Docela by me zajimalo, co v tu chvili chces na mLince delat...

Scénář: jsem v zahraničí, nefunguje platební karta a jaké mám možnosti, když po mně chce robot na mLince heslo, které si nepamatuji? Žádné.

a