zpátky

2. mRada - poděkování a představení

Je mi těžké tomu věřit, ale od příspěvku o vzniku mRady uběhl již téměř rok. Je tady proto druhé období, s tím, že někteří odchází a jiní zůstávají...

Fórum mBank je po více než roce a půl místem soustřeďujícím v českém prostředí nevídanou koncentraci lidí, kteří mají mnoho zkušeností s bankovnictvím u nás i v zahraničí, jsou velmi zvídaví a pozornější než většina novinářů ekonomických rubrik... Příjemným prostředím, kde mnohdy najdete odpovědi na otázky související nejen s mBank.

Dlouhodobě se ukazuje, že otevřená komunikace je přínosem pro mBank i pro její Klienty. Uživatelé na fóru si dokážou mnohdy poradit tak rychle, že na nás, pracovníky, zbývá spíše kontrola správnosti odpovědi. Dostali jsme spousty a spousty tipů, doporučení, kritiky... Fórum se samozřejmě vyvíjí a tak před rokem vznikla mRada. Pro mRadní i pro nás v mBank to byla velká zkušenost: dopisovat a potkávat se s lidmi, kteří nejsou z bankovního sektoru, vysvětlovat proč a jak věci fungují, občas se i pořádně pohádat. Za sebe mohu říci, že si toho velmi cením a myslím, že mi radní mnohdy pomohli víc, než oni sami tuší. Jejich vliv se zvenčí může zdát omezený, ale nutnost myslet na ně, na jejich reakce, ta je zde pořád a v dobrém slova smyslu tak zastupují všechny naše Klienty, v tom nejvíce ty nejnáročnější.

Po roce dochází k částečné výměně v řadách mRady, rozloučili se s námi osobne, JSM, ivok24 a tom.hubalek (všichni zůstávají na fóru ve skupině ex-mRada - což má pouze ten důvod, aby bylo jasné, že to byli mRadní, ale nyní již nejsou), naopak máme zde nováčky: Martin Kot (markot), Patrik Chrz (patrik) a Marek Zerzán (marekzerzan). Kdo zná fórum, tak ví, že zejména Marek si občas nebere servítky a je velmi přísný kritik - ale tak to má být. Nechtěli jsme a nechceme, aby mRada měla funkci klaky - ale aby to byli rovnocenní partneři v diskusi.

Chtěl bych tedy poděkovat všem zúčastněným za jejich pomoc, podporu, rady - a popřát nové mRadě hodně zdaru. Jsme rádi, že se takto i Klienti mohou spolupodílet na revoluci v českém bankovnictví...

A jedna drobná zcela čerstvá novinka: následujeme naše slovenské kolegy a od dnešního dne jsme zprovoznili i účet na mikroblogovací službě Twitter - najdete nás na http://twitter.com/mBank_cz - touto cestou (max. 140 znaků na zprávu) vám chceme přinášet nejen novinky z mBank, ale i odkazy na zajímavá ekonomická témata, ty nejlepší diskuse na mFóru a podobně :) Pokud máte tipy, koho má mBank_cz na Twitteru sledovat nebo co by mělo být obsahem příspěvků, napište nám do komentářů.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk / mBank
1. bankovní bloger v ČR
adam.zbiejczuk -zavináč- cz.mbank.eu

Komentáře (11)

Vložit komentář

hobit:
Ano je to věci banky jaké informační kanály a kolik jich bude používat. Je to samozřejmě pro mBank i určitá forma reklamy. Zde je to ale prezentované tak, že ten Twitter by měl být mj. jako jeden (další) informační kanál pro klienty mBank. Těch informačních kanálu na stránkách mBank je myslím dost a nějaký další kanál to pouze znepřehledňuje a o to hlavně jde. MBank by se měla hlavně soustředit na informování prostřednictvím svých stránek a zde pořádně o všem informovat což se jim ne vždy dobře daři.

Tady snad nekdo nepouziva to co mu vyrostlo na krku. To je snad veci banky jesli si vytvori dalsi informaci kanal, nebo ne? Je to pro ne reklama a cim vic reklamy skoro zdarma tim pro ne lip.
A je pekne sobecky vuci ostatnim, kteri nectou napr. blog chtit, aby meli jen jeden informacni kanal.

To jsou podobny prispevky jako na jednom ceskem informacnim serveru, kde se pravidelne objevuji prispevky tohoto typu:
"pche tuhle zpravu jsem uz cetl vcera na xxx.yyy serveru, tenhle server je vzdy pozadu, proc ji sem davaji?"

Nemuzu cist vsechny stranky na internetu, takze jsem rad, ze jsou zpravy na vice serverech a je mi fuk, ze si ji prectu o den pozdeji, nebo drive. Pro me je to prave novinka jako kazda jina.

Na Twiteru, ani na facebooku nejsem a vubec mi to neschazi.

#1

Protoze tiskove zpravy, mforum a twitter sleduji ruzne skupiny lidi a jejich prunik je omezeny.

#4, #5
Ty informace jsou v zasade duplicitni, na twitteru bude v zasade urcite to same, co na blogu a na foru, pripadne nejake odkazy na externi informace o mBank (ktere se taky objevi na mForu). Jenom v jine forme, tedy te twitterove (kratka zpravicka, prip. odkaz). Myslim, ze neni treba sledovat dalsi kanal, aby byl clovek dostatecne informovan.

Newsletter uz je uzavrena kapitola, pokud vim :)

Take souhlasim, ze tech info kanalu uz je prilis. Priklanel bych se alespon k nejakemu rozcestniku na vsechny tyto vymozenosti.

Musím konstatovat, že díky dokonale popsanému stavu věci petrem-g, mi nezbývá, než souhlasit s vlazym.

Opravdu mohu potvrdit, ze mForum je VELKOU pridanou hodnotou teto banky.

Souhlasím s petr-g. Proč zprovozňovat další informační kanály? To snad na to nestačí blog, tiskové centrum a mFórum na stránkách mBank? Je to snad proto aby to bylo co nejvíce nepřehledné a aby ty novinky z mBank a informace byly trochu hůře dohledatelné?

To byla ironie. Ve fóru jste kritizování za špatné informování, za pozdní nebo neúplné informace, za neschopnost rozjet newsletter. A vy, místo abyste se soustředili na jeden kanál, kde budete spolehlivě informovat o novinkách, tak vymýšlíte další cesty. Proč nestačí novinky uvádět na blogu? Proč ještě Twitter? Protože je moderní? To abych byl informován o mBank se mám ještě zaregistrovat na Twitteru a Facebooku?
Fórum žije vlastním životem, horké kauzy se v něm neztratí. Na ty upozorňovat nemusíte.

Na Facebooku nechybíme: http://www.facebook.com/p...

mRada ma sice vliv na vas, ovsem horsi je ze vy zas nemate skoro vubec vliv na PL mgmt ...

Ale jinak hodne zdaru nove mRade :-)

Ještě chybíte na Facebooku. Máte tiskové zprávy, máte blog, vypadá to, že i rss vám funguje, tak na co zprovozňovat další informační kanály :-(