zpátky

Konec roku 2008 a Internetové bankovnictví mBank

Vážení Klienti,
rádi bychom vás upozornili, že 31. prosince 2008 z důvodu korektního zúčtování transakcí bude mezi 21:30 a 24:00 Internetové bankovnictví mBank nedostupné. Autorizace platebních karet budou probíhat normálně. V souvislosti s přechodem Slovenska na Euro může dojít ke krátkodobým výpadkům v přístupu do IB 1. ledna 2009 v období 10-19 hodin. Za komplikace se omlouváme.

Upozorňujeme, že v případě plateb odchozích do jiné banky realizujeme platební příkazy zadané do 7:00 týž den, čili i odejdou i příkazy zadané 31. prosince do 7 hodin - ale mBank již nemůže garantovat jejich připsání v ostatních bankovních ústavech ještě v roce 2008.

Závěrem bychom všem ještě jednou rádi poděkovali za spolupráci v roce 2008 a popřáli mnoho úspěchů, štěstí, zdraví, lásky a co nejméně bankovních poplatků do roku 2009.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk / mBank
1. bankovní bloger v ČR
adam.zbiejczuk -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (7)

Vložit komentář

Re: Kazbun...: Jinde se to nedozvíš vůbec, tady ti to dají vědět dopředu. A pokud se ti to tady nechce stále kontrolovat, všimni si, že odtud můžeš odebírat novinky skrze RSS. A to už musí vyhovovat všem. Čtečky josu už i portable na flash disk.

K problémům s kartou 31.12.08 se přidávám. Již dopoledne se mi nepodařilo u bankomatu CS dobít kredit do mobilu s hláškou, že nelze kartu (zůstatek?) ověřit. Vylezlo to asi po minutě zdánlivé nečinnosti bankomatu.

Rad bych zminil, ze je velice nestastne ze o moznych vypadcich sluzby se klienti dozvi pouze z blogu nebo Fora. Jsem si jisty ze existuje spousta dalsich klientu ktere pouze vyuzivaji vasich sluzeb ale nemaji cas denen kontrolovat forum nebo Blog.

Cotakhle posilat podobne podstatne informace na email? Nebo je zobrazovat po prihlaseni do IB?

Bohužel, 31.12.2008 odpoledne a večer nefungovala autorizace platebních karet v bankomatech (zkusil jsem postupně ČS, ČSOB, eBank, KB). Zkoušel jsem je mezi 13:00 a 22:40 hod., pak jsem šel radši slavit. Vím, že za toto nBank nemůže, spíš jen pro informaci.

2Autor: Blog JE kanál pro pro jednosměrnou komunikaci banka -> klient. Na opačný směr slouží fórum. A jako klient jsem velice rád, že Adam Zbiejczuk věnuje tolik času tomu, aby si fórum pročítal a měl tak pro banku od klientů zpětnou reakci (nehledě na často sysifovské úsilí na blogu klientům něco vysvětlovat).

Tímto mu alespoň za sebe chci velmi poděkovat a přeju mu úspěšný a šťastný rok 2009!

2Autor: jsi si jistý že jsi nepřehlédl vpravo nahoře link na mFórum?? :-)

No, je trochu škoda, že se z blogu stal kanál pro pro jednosměrnou komunikaci banka -> klient. Chybí mi nějaká sekce "připomínky", "co zlepšit" apod. Kde mají zákazníci mBank vkládat svůj feedback na produkty banky? No jo, z diskuzního fóra se stal klasický blog. Prostě k ničemu.

OK, takže k věci: V zadávání trvalých příkazů my chybí možnost zadat trvalý příkaz s periodou delší než 6 měsíců.