zpátky

Chystáme nový web

Už za pár dní spustíme novou verzi našeho webu. Adresa www.mbank.cz zůstane stejná, změní se vzhled a dostupnost stránek – samozřejmě k lepšímu. Můžete se těšit na 3 hlavní výhody:


Přehlednost
Jak jsme naši nabídku doplňovali o další produkty a aktuality, začaly se naše internetové stránky stávat „přeplněnými“. Věříme, že v jejich nové verzi se budete snáze orientovat. Základní rozložení webu jsme zachovali, jeho strukturu jsme pouze upravili tak, aby se zvýšil uživatelský komfort.


Dostupnost
Náš nový web bude lépe přístupný také z vašich mobilních zařízení, tedy smartphonů nebo tabletů. Bude totiž mít tzv. responzivní design, díky němuž se jeho zobrazení přizpůsobí všem typům zařízení. 


Zabezpečení
Nejen stránka, přes kterou se přihlašujete do svého internetového bankovnictví, ale nově také celý web bude používat SSL certifikát: získáte s ním jistotu, že jste skutečně na naší ověřené adrese.


Na co dalšího se můžete těšit?
mFórum nahradí rubrika mNázor, kam můžete posílat své dotazy, připomínky, postřehy a návrhy na zlepšení. Váš příspěvek se zveřejní ve chvíli, kdy na něj odpoví zaměstnanec banky. Vám zároveň přijde odpověď také na e-mail, pokud ho vyplníte. Na stejné stránce naleznete i odpovědi na nejčastější otázky, takže si prosím nejprve přečtěte ty, a až potom se případně ptejte prostřednictvím mNázoru.


Do mNázoru plánujeme průběžně vkládat i různé dotazníky a výzkumy, abychom od vás získali co nejbohatší zpětnou vazbu. Opravdu tedy oceníme, když se jich zúčastníte. Předem děkujeme!


Výraznou změnou vzhledu projde i mBlog. I zde jsme se zaměřili především na přehlednost, aby vám neutekla žádná novinka, aktualita nebo zajímavý článek ze světa financí. Pro vkládání komentářů na mBlog stačí zadat stejné přihlašovací údaje, s jakými jste dosud přistupovali na mFórum. Jen prosím pod články pište pouze postřehy a otázky související s jejich tématy.


Samozřejmě budeme i nadále reagovat i na Facebooku a dalších sociálních sítích!

Nijak se ovšem nemění naše internetové bankovnictví. Vše zůstává ve stejné podobě, na kterou jste zvyklí.


Pro případ, že se nový web nedaří načíst:

A)    Nelze vyloučit, že ve výjimečných případech se web napoprvé nenačte správně – pokud tedy zaznamenáte jakýkoli zádrhel, nejprve aktualizujte prohlížeč stisknutím CTRL + F5.
B)    Nepomůže-li to, důvodem špatného zobrazení by mohl být i zastaralý prohlížeč. Používejte prosím verze: Firefox 35 a vyšší, Google Chrome 40 a vyšší, Internet Explorer/Edge 9 a vyšší, Opera 25 a vyšší, Safari 9 a vyšší. Zvýšíte tím i svou vlastní on-line bezpečnost.
C)    Jestli jste měli naši stránku uloženou v záložkách a najednou se vám po kliknutí na ni zobrazí oznámení, že stránka neexistuje, pošlete prosím odkaz na takovou stránku na mNázor. V ideálním případě připojte i informace o čase, kdy se tak stalo, a informace o internetovém prohlížeči, který používáte.
 

Komentáře (30)

Vložit komentář

Na co nějaký Mnázor,když ai banka s klienty stejně dělá co chce.
Klienti chtějí staré IB,banka na ně kašle,klienti chtějí zachovat mforum,
banka na ně kšle,slušně řečeno.Banka chce mít klienty jen za blbečky.aby
si s nima dělala co chce a nějaké názory jsou k ničemu.

Třeba už řeší úbytek klientů nebo že jim tak nepřibývají. Takže se bojí přiznat, že za to může megaprojekt nové IB, a k zastavení propadů se musí použít co nejlevnější nástroje, které moc nestojí. A to jsou hlavně změna webu,zrušení mfora.

Tak to jsem zvědavý, kdy zruší možnost přímého vkládání komentářů v mBlogu, jako posledního necenzurovaného místa na stránkách banky.

Hlavní důvod proč končí mFórum je ten, že banka již nechce dávat prostor nespokojencům, kteří zde svoje názory šířili mezi ostatní. Banka se toho jednoduše bojí. Špatná banka, kdo může, rychle pryč.

Na mForu jsem se finančně vzdělávala, cenila jsem si mBanky za otevřenost a odvahu mForum provozovat. I v současné době, pokud jsem něco potřebovala z okruhu bankovnictví, jsem jako první šla na mForum. Ráda jsem si četla i celá vlákna, člověk se naučil přeskakovat nepodstatné, zajímala jsem se o názor ostatních lidí. Takže musím konstatovat smutek nad tím, že odešla další dobrá část banky (první bylo úžasné a jednoduché internetové bankovnictví, další byl přechod zlaté rybky v mazutu na cirkusové pruhy).


Honza_mBank napsal(a):
"PD. napsal(a):
> Na jednu stranu chápu, že dotazy na mNázorech, jak to bylo nazváno
> (já bych to nazval spíš mOdpovědna), mohou být přehlednější a
> pro mLidi snadněji dohledatelné. Na druhou stranu se domnívám, že
> s mFórem se takováto sekce může perfektně doplňovat. Kdo chce
> oficiální odpověď od mBanky, ze ptá se v mNázoru. Kdo chce
> spíše poradit od ostatních klientů a přátel banky, sáhne po
> mFóru.
> Zatímco v mNázorech bude zřejmě systém otázka-odpověď, v
> mFóru může být rozsáhlejší diskuse nad tématem. Tak, jak ji
> svého času pěstoval pan generální ředitel mBanky Jirka Báča
> nebo v poslední době se k ní připojil p. karetní specialista,
> kterému tímto za jeho ochotu diskutovat děkuji. A nebo i mezi
> klienty samotnými.
> Přiznávám se k pocitu, že zrušením mFóra se banka už nikdy
> nezbaví podezření, že to udělala pouze proto, aby umlčela
> klienty, kteří ji oprávněně (byť často nevybíravým způsobem)
> kritizovali za její vlastní chyby.
>
> Prosím, zvažte to ještě.

PD. mForum je přehledné jen pro vás několik dlouhodobých diskutujících. Pro nového příchozího, který podá otázku, dostane často rozdílné a neověřené odpovědi od ostatních a někde mezi nimi hledá odpověď z banky, to přehledné není určitě. Když tě bude zajímat jasná odpověď na otázku, pročteš raději celé vlákno s hromadou stránek nebo jednoduše otázka + odpověď? mFórum byl skvělý nástroj pro komunikaci před lety, kdy moc jiných možností nebylo. V dnešní době už v tom moc přínos nevidím. Klienti s námi mohou komunikovat na několika sociálních sítích, brzy se ptát v mNázoru, zúčastnit se různých výzkumů,... vše se bude dát jednoduše zpracovat, dotazy měřit a tak. Vyhodnotit mFórum také tak snadno nejde. Mělo by to tedy pomoci jako ucelenější zpětná vazba, kterou můžeme vyhodnotit a předávat na vyšší místa v nějaké podobě. Kritizovat můžete klidně na facebooku, kde kritiku řešíme běžně, takže o skrytí kritiky nejde rozhodně. Když se už děkuje, tak moje díky patří právě tobě, protože tvoje příspěvky měly vždy hlavu a patu. Zvažovat zachování mFóra už ale nebudeme."

Poslat zprávu

mkyral napsal(a):
"Proč je nadpis sekce "Najčítanejšie články" slovensky?"

Pár drobných úprav je ještě potřeba. Postupně budou chybky mizet.

Poslat zprávu

pcej napsal(a):
"Je nějaká možnost vidět nové stránky před jejich oficiálním spuštěním?
Děkuji"

Dobrý den, nové stránky byly oficiálně spuštěny v neděli. Takže na nich už jste :)

Je nějaká možnost vidět nové stránky před jejich oficiálním spuštěním?
Děkuji

No jestli je toto změna na přehledné stránky... Moc se to teda nepovedlo... Třeba kreditky byly dle mého názoru na stránkách dobře prezentovány, nyní fakt hrůza... A zdá se mi to nebo ta základní kreditka již není v nabídce? A v ceníku je nějaká další, ale v nabídce není, to znamená co?

Proč je nadpis sekce "Najčítanejšie články" slovensky?

A kde je moj prispevok z 25.11.2016, v ktorom som upozornil na rozpor ohladne vypovede/zrusenia spolocneho uctu?

A kde je ten mNázor?

Tomu se říká úlet. Dávat na web banky počasí v Praze. Blbosti, na to vás užije. Ale opravit chyby a dělat pořádně úrokový lístek, to už chce fištrón.

Tak mne přivítaly nové stránky. Mohl bych poprosit o nastavení barvy pozadí? Používám tmavé téma a nové stránky se zobrazují jako šedý text na šedém pozadí. Moc čitelné to není.

A taky mi není jasné, k čemu je vpravo nahoře to počasí. Nepotřebuji vědět, jak teď máte v Praze. Nebo má počasí nějakou souvislost s funkčností el. bankovnictví? Třeba že v zimě probíhají převody pomaleji?

Ta nová mRada funguje a nebo byla rozpuštěna natrvalo?

Poslat zprávu

zdec napsal(a):
> to Honza_mBank: a jak se to dělalo doposud? To si každý
> spolumajitel podal sám výpověď společného mKonta se svým
> podpisem a až se někomu v mbank sešly na stole obě žádosti o
> zrušení společného účtu, tak to proběhlo?
> Matně si vzpomínám, že dřívě se formuláře žádostí
> stahovaly z webu, dnes je to nasměrováno do systému mBank k
> vyplnění.

Dělalo se to stejně. Na tomto jsme nic neměnili. A nechme prosím diskuze mimo téma článku na kanály k tomu určené. Děkuji.

to Honza_mBank: a jak se to dělalo doposud? To si každý spolumajitel podal sám výpověď společného mKonta se svým podpisem a až se někomu v mbank sešly na stole obě žádosti o zrušení společného účtu, tak to proběhlo?
Matně si vzpomínám, že dřívě se formuláře žádostí stahovaly z webu, dnes je to nasměrováno do systému mBank k vyplnění.

Poslat zprávu

zdec napsal(a):
> Honza_mBank napsal(a):
> > ..... Zažádat o zrušení společného účtu sice může 1
> majitel, ale podepsat to musí oba.
>
> Co tedy znamená nově přidaná věta v bodě 2.2.2 " Výpověď
> smlouvy o mKontu jedním z klientů se automaticky považuje za
> výpověď celé smlouvy o smlouvy o mKontu" ?
>
že výpověď nemusíte podávat oba. Stačí podání žádosti jedním z majitelů, oba ji poté podepíší.

Neověřené odpovědi, no to je hrůza. Motivům pro zrušení rozumím. Snaze okecávat to neověřenými odpověďmi se lze jenom smát.

Honza_mBank napsal(a):
> ..... Zažádat o zrušení společného účtu sice může 1 majitel, ale podepsat to musí oba.

Co tedy znamená nově přidaná věta v bodě 2.2.2 " Výpověď smlouvy o mKontu jedním z klientů se automaticky považuje za výpověď celé smlouvy o smlouvy o mKontu" ?

Takže když budu chtít znát názor ostatních klientů, tak budu muset prohledávat různé sociální sítě (kterým se vyhýbám), místo toho, abych se jednoduše mrkl do mFóra.

Fórum jsem sice moc nenavštěvoval, ale občas se hodilo.

Hlavní problém mNázoru vidím v tom, že dokud na dotaz banka neodpoví, tak nebude zobrazen a tudíž ani nebudu vědět, zda daná věc trápí i někoho jiného.

Poslat zprávu

PD. napsal(a):
> Jasně, proč používat stránky banky, když můžeme lidi odkázat
> na nějaký pofiderní server, kterému se lidé starající se o své
> osobní údaje vyhýbají...

mNázor je na stránkách. Vyjádřit svůj názor můžete tedy tam, ve zmíněných výzkumech, na sociálních sítích, e-mailem a na mLince. Věřím, že je to dost velká škála možností, aby si vybral každý.

Poslat zprávu

PD. napsal(a):
> Na jednu stranu chápu, že dotazy na mNázorech, jak to bylo nazváno
> (já bych to nazval spíš mOdpovědna), mohou být přehlednější a
> pro mLidi snadněji dohledatelné. Na druhou stranu se domnívám, že
> s mFórem se takováto sekce může perfektně doplňovat. Kdo chce
> oficiální odpověď od mBanky, ze ptá se v mNázoru. Kdo chce
> spíše poradit od ostatních klientů a přátel banky, sáhne po
> mFóru.
> Zatímco v mNázorech bude zřejmě systém otázka-odpověď, v
> mFóru může být rozsáhlejší diskuse nad tématem. Tak, jak ji
> svého času pěstoval pan generální ředitel mBanky Jirka Báča
> nebo v poslední době se k ní připojil p. karetní specialista,
> kterému tímto za jeho ochotu diskutovat děkuji. A nebo i mezi
> klienty samotnými.
> Přiznávám se k pocitu, že zrušením mFóra se banka už nikdy
> nezbaví podezření, že to udělala pouze proto, aby umlčela
> klienty, kteří ji oprávněně (byť často nevybíravým způsobem)
> kritizovali za její vlastní chyby.
>
> Prosím, zvažte to ještě.

PD. mForum je přehledné jen pro vás několik dlouhodobých diskutujících. Pro nového příchozího, který podá otázku, dostane často rozdílné a neověřené odpovědi od ostatních a někde mezi nimi hledá odpověď z banky, to přehledné není určitě. Když tě bude zajímat jasná odpověď na otázku, pročteš raději celé vlákno s hromadou stránek nebo jednoduše otázka + odpověď? mFórum byl skvělý nástroj pro komunikaci před lety, kdy moc jiných možností nebylo. V dnešní době už v tom moc přínos nevidím. Klienti s námi mohou komunikovat na několika sociálních sítích, brzy se ptát v mNázoru, zúčastnit se různých výzkumů,... vše se bude dát jednoduše zpracovat, dotazy měřit a tak. Vyhodnotit mFórum také tak snadno nejde. Mělo by to tedy pomoci jako ucelenější zpětná vazba, kterou můžeme vyhodnotit a předávat na vyšší místa v nějaké podobě. Kritizovat můžete klidně na facebooku, kde kritiku řešíme běžně, takže o skrytí kritiky nejde rozhodně. Když se už děkuje, tak moje díky patří právě tobě, protože tvoje příspěvky měly vždy hlavu a patu. Zvažovat zachování mFóra už ale nebudeme.

Jasně, proč používat stránky banky, když můžeme lidi odkázat na nějaký pofiderní server, kterému se lidé starající se o své osobní údaje vyhýbají...

Poslat zprávu

davis.pce napsal(a):
> Chápu dobře, že změna mForum na mNázor znamená, že již nebudou
> moci klienti varovat případné nepozorné "kolegy" před novými
> poplatky alá - převod ze svého spořícího účtu na svůj BÚ je
> zpoplatněn 29 Kč - dejte si pozor?

Upozornění na poplatek se ukazuje už při zadání převodu, takže je dost nepravděpodobné, že by si toho někdo nevšiml. Ale varovat můžete například na Facebooku.

Na jednu stranu chápu, že dotazy na mNázorech, jak to bylo nazváno (já bych to nazval spíš mOdpovědna), mohou být přehlednější a pro mLidi snadněji dohledatelné. Na druhou stranu se domnívám, že s mFórem se takováto sekce může perfektně doplňovat. Kdo chce oficiální odpověď od mBanky, ze ptá se v mNázoru. Kdo chce spíše poradit od ostatních klientů a přátel banky, sáhne po mFóru.
Zatímco v mNázorech bude zřejmě systém otázka-odpověď, v mFóru může být rozsáhlejší diskuse nad tématem. Tak, jak ji svého času pěstoval pan generální ředitel mBanky Jirka Báča nebo v poslední době se k ní připojil p. karetní specialista, kterému tímto za jeho ochotu diskutovat děkuji. A nebo i mezi klienty samotnými.
Přiznávám se k pocitu, že zrušením mFóra se banka už nikdy nezbaví podezření, že to udělala pouze proto, aby umlčela klienty, kteří ji oprávněně (byť často nevybíravým způsobem) kritizovali za její vlastní chyby.

Prosím, zvažte to ještě.

Poslat zprávu

zdec napsal(a):
> Takže mFórum skončí?
> Předpokládám, že budete odpovídat jen na otázky týkající se
> mBank.
> Tak já to hned zkusím: Které VOP jsou nyní platné, ty aktuální
> nebo ty, u nichž je uvedena platnost od 20.11.2016? To abych věděl,
> jestli už můžu podat výpověď společného mKonta bez vědomí
> spolumajitele.

I nyní odpovídáme jen na otázky týkající se mBank. VOP ověříme. Zažádat o zrušení společného účtu sice může 1 majitel, ale podepsat to musí oba.

Chápu dobře, že změna mForum na mNázor znamená, že již nebudou moci klienti varovat případné nepozorné "kolegy" před novými poplatky alá - převod ze svého spořícího účtu na svůj BÚ je zpoplatněn 29 Kč - dejte si pozor?

Pokud bude komunikace s bankou v rámci mNázoru fungovat stejně jako na mFóru, doporučuji přejmenovat mNázor na mLampárnu.

Takže mFórum skončí?
Předpokládám, že budete odpovídat jen na otázky týkající se mBank.
Tak já to hned zkusím: Které VOP jsou nyní platné, ty aktuální nebo ty, u nichž je uvedena platnost od 20.11.2016? To abych věděl, jestli už můžu podat výpověď společného mKonta bez vědomí spolumajitele.