zpátky

Vánoční přání

O Vánocích to bude přesně měsíc od spuštění… Tak je čas popřát, popřemýšlet a připravit se na leden!

mBank můžeme být jako zaměstnanci vděčni za jednu věc: tolik obávaný vánoční shon a chaos se nás příliš nedotkl: vyhnuli jsme se mu prací. Byl to drsný start – občas to skřípalo, ale celkově máme myslím všichni dojem, že jsme u začátku „velké věci“. Tak velké, že ne všichni naši Klienti dostanou účet pod stromeček, i když bychom si to přáli – ale myslím, že teď už to bude jen lepší. Na začátek nového roku pro vás máme připraveno několik překvapení, které určitě potěší všechny ty, kdo brali nulové poplatky jako rafinovanou marketingovou kampaň :)

Mně dnes začíná dovolená, ale stejně se nejspíš několikrát denně aspoň podívám na fórum. Netový závislák jsem už několik let, teď jsem si to propojil s prací. Minulý víkend mi jeden kamarád říkal, že je poprvé loajální firmě a rád ji doporučuje. A že je to pocit jako být věrný holce :) Něco na tom je: taky rád rozdávám svoje blogerské vizitky, s prací otravuju i známé, které to nezajímá a i když nesnáším ranní vstávání, daří se mi chodit na devátou ke stroji. Díky patří i mLidem, se kterými je radost pracovat. Děkuji za pochvaly na mFóru, ale víc než já by si je zasloužila řada mých kolegů, kteří sice nejsou vidět, ale bez nichž by to nešlo. Školí budoucí zaměstnance Finančních center a mKiosků, sepisují smlouvy, vyjednávají, dohadují se, vymýšlejí, počítají, rekrutují…

A to s pocitem, že to má smysl, že se nám povede něco dobrého vytvořit. V tom patří i díky vám – po kartičkách jsme dostali ikonku, po kritice startu spoustu kritiky práce kurýrů. Není nám to jedno, snažíme se všechny připomínky řešit. A na fóru se dá dovědět spousta věcí, které ani nikdo z nás nemá jak vyzkoušet nebo zjistit. O platebních kartách v zahraničí, o zkušenostech s bezpečností, nebo informace o tom, kdo ještě mBank ve svých systémech nezná (tyhle případy posílejte, my se je budeme svou vahou snažit protlačit tam, kde třeba jeden zákazník nebo zaměstnanec nestačí). Četbu fóra bych doporučil i zástupcům konkurence. U sebe to nemají, tak by se mohli poučit u nás.

Celý tým mBank přeje všem svým stávajícím i budoucím Klientům, kolegům a partnerům poklidné prožití Vánoc – odpočiňte si, nestresujte se, ať máte hodně sil do Nového roku: ten přejeme vám i nám šťastný a úspěšný – a zdarma!

PS: Pochopte prosím, že do 2.1. nebudu možná odpovídat na vaše dotazy, připomínky a komentáře tak rychle, jak se obvykle snažím. I já bych rád nějaké ty síly načerpal, už jsem pochopil, že to bude potřeba!

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk / mBank
1. bankovní bloger v ČR
adam.zbiejczuk -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (28)

Vložit komentář

Ja mam taky spaten zkusenosti.

Aktivacni balicek nebyl aktivni ani 2 tydny po podepsani smlouvy. Jeden mi rekl at si pockam na e-mail. Zadny jsme nedostala.
Pracovnici banky se me do telefonu sdelili, ze mam prejit jit do internetoveho bankonictvi. JAK?? Kdyz nemam pristup, jsem se ptala.
Dalsi pracovnik mi oznamil po vice nez 2 tydnech, ze moje konto jsem sama zrusila a smlouvu nepodepsala. Treti mi rekl, ze nevi co jsem vlastne delala, kdyz po podepsani smluvy konto nefunguje , kdyz to preci trvatak 15 minut. A pomoci mi nujak nemuze, nashledanou. Dalsi mi rekl, ze mene prepoji, ale neprepojil. Dalsi mi rekl , ze musim cekat na dalsi aktivacni balicek. Tak cekam. Doufam , ze to bude trvat mene nez 2 tydny.

xD
Víte co mě zaráží? Že si každej myslí že všechno dostane hned a zadarmo.
Používám mKonto už od 27 prosince jako primární účet. A jsem velice spokojen.
Samozřejmě, že se najdou nějaké mouchy ale od toho jsou tu klienti a bankéři aby jsme společnými silamy daly vše do kupy.

Vladimíre Němečku : Asi vás moc netrápí poplatky u ostatních bank. Že ste hned hodil flintu do žita. Já přešel z ČSOB k mBank a ušetřím měsíčně +/- 500 kč na poplatkách protože obchoduji s malými věcmi. To si uvědomte

Přeji mBank hodně síly v dalším roce a ať to zvládáte stále dál.

Adame, díky za rozvíření vod v bankovnictví [mBank] ;-)

Zkoušel jsem založit účet hned po otevření možnosti si tento účet založit.Po měsíci čekání, kdy mi nebyla ani doručena smlouva, jsem to vzdal. Dnes jsem zkusil položit jednoduchou otázku- jak dlouho trvá než budu mít založený účet? Odpověď - 3-4 týdny.Takže od minule došlo k zhoršení služeb v délce trvání otevření účtu, čekat na účet měsíc je nenormální.Takže se tu mějte hezky a sbohem. Tato banka pro mne není dobrým řešením.
Němeček

Adame, nenechte se odradit. ;-) Fandim mBance.

(Od vcerejska) Vas klient :-)

Opět ultrarychlá odpověď, děkuji. Ohledně hypotéky potěšující informace, a mladí si holt budou muset chvilku počkat.
Přeji pěkný den!

V Brně máme super lidi :) jinak první hypotéky už čekají na finální podpis smlouvy a jsou již schváleny... Do konce ledna se to rozjede naplno.
Účty pro neplnoleté jsou v plánu, ale nikoliv v krátkodobém horziontu. Čili to nejspíš nebude do půl roku.

Moc Vám děkuji za rychlou odpověď, ač ne příliš pozitivní :( Schůzku s hypot. poradcem si ráda sjednám (jsem z Brna, tak by neměl být problém), ale zajímá mě, kdy - alespoň rámcově bude možné zřídit - podepsat hypotéku. Neví se již, zda to bude do pár měsíců,půl roku,roku..?
A ještě jeden dotaz - avizovali jste, že bude možné do budoucna zřizovat účty i pro náctileté. Moje otázka opět zní "kdy" (tj. kdy přijdete na trh s touto nabídkou).
Děkuji!

Z účtu zřízeého u KB mi měla být poukázána finanční částka na účet mBanky. Odesilatel mi však sdělil, že mu Komerční banka příkaz vrátila s poznámkou: "Účet neexistuje". Čo mám robiť?

Debet (kontokorent) zatím naše účty neumožňují - a co se hypotéky týče, již nyní můžete požádat o schůzku s hypotečním poradcem na stránce mHypotéky. Pokud jste z části ČR, kde ještě nemáme dostatečné množství poradců, budete kontaktována jen co poradce pro daný region vyškolíme :)

Dobrý den, účet e-max již mám bez problémů zřízen. Jen bych se chtěla zeptat, jaký je POVOLENÝ DEBET (příp. lze-li a jak navyšovat) u vašich účtů. A také by mě zajímalo, jestli je již znám termín začátku nabízení hypoték. Předem děkuji za odpověď!

Rosta: Vážený pane, o problému víme a byl již vyřešen. Ačkoliv Česká pošta na náš PO Box doručovala do 1.1., následně přestala (důvodem bylo, že PO Box byl registrován ještě dříve, než došlo k registraci právnického subjektu a proto byl zaregistrován na fyzickou osobu) - již jsme zjednali nápravu a PO Box je funkční. Zmíněné komplikace nás samozřejmě mrzí - ale nebylo to tak, že by PO Box neexistoval. Na mFóru se již tato informace (i moje odpověď) objevily.

MBank-TOTALNI AMATERISMUS.
Na teto strance jsem napsal svuj prispevek ohledne fungovani - spise nefungovani mBank a jejich sluzeb. V prispevku jsem napsal, ze pozadam o zruseni uctu. O zruseni uctu jsem pozadal doporucenym dopisem a zaslal ho na adresu kterou vsude mBanka uvadi-t.j.: P.O.Box 366, 111 21 -Praha 1
( http://www.mbank.cz/pruvo... ).
No a co se opet nestalo: Dopis se me vratil nazpet s tim, ze ZASILKU NEBYLO MOZNE DORUCIT JELIKOZ UVEDENOU POSTOVNI PRIHRADKU NA UVEDENE ADRESE NEMAM BRE BANK ZRIZENU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K tomu neni co opravdu dodat.
To jen snad zly sen, co tu oni delaji za bordel.
Mohl by me nekdo poradit jak ucet zrusit, kdyz banka ma nefunkcni kontaktni adresu? Diky.

P.S.: Jedna mala prosbicka pro ctenare tohoto Blogu. Jestli muzete prosim nekdo zkopirovat a vlozit tento prispevek do Fora na techto strankach, tak to prosim udelejte. Udelal bych to sam, ale je tu nutna registrace a nez me povoli pristup, tak to taky trva nejakou dobu.

Adam, przesyłam pozdrowienia z Łodzi!!!!! :)

Odpověď pro miku101 na mForum
"čas provedení plánované transakce z eMAX na mKONTO"
(nechci se zbytečně registrovat, tak to tam někdo laskavě přehrajte)

Každá správná banka by se měla alepoň 3 dny pokoušet o provedení příkazu a až potom ho zahodit jako neproveditelný.
Otázka pak je co neprovedení může klienta stát např. za informační poplatek pokud banka nějakou činnost vyvine, ale popaltek za příkaz by měl být snad dostatečná náhrada.

Předpokládám tedy, že banka učiní pokus, který je-li neúspěšný nastaví příznak na kladný pohyb účtu a začne viset v pořadí. Pokud během čekací doby dorazí kladný pohyb tak by automat měl znovu učinit pokus o platbu. V rámci jedné banky by se pohyby mohly a měly zůčtovávat průběžně, takže není důvod současného neprovedení obou příkazů jsou-li splněny denní časové požadavky.

Já podobný způsob využívám i mezibankovně. Inkasním pokynem z Poštovní spořitelny inkasuji z GE Money kam zase předem pošlu peníze od Patrie a to tak aby to odešlo ve stejný den jak to přijde. Inkaso je pro mě levnější a bezpečnější než zadávat platební pokyn v GE Money kterou mám na nejlevnější půjčení peněz.
Podobně dávám pokyny do ČSOB a peníze přes pokladnu až když mám čas a jdu kolem a není u pokladny fronta a když by mohlo dojít k prošvihnutí, tak tu frontu vystojím a ona nebývá dlouhá (u bankomatů bývají delší).
Podobně by se měly dát platit pozadu i splátky půjček (u GE Money to bez poplatku jde - mám ověřeno), ale 3 denní prošvihnutí už se určitě prodraží.

Takže proč to nezkusit a na výpisech ověřit? Zdar, Jiří.

Jirko:
k tvému dotazu na výběry - je to tam popsáno celkem přehledně - 3x výběr zdarma a potom za 19Kč.

Jinak mám mBank aktivní a používám ji (aktivace sice trvala 18dní, doručení karty 40, ale nestěžuju si - nestálo mě to ani korunu, tak nevím proč být nervózní z toho, že to nejde) jen čekám až se zavede inkaso a budu si chrochtat blahem :)

Jen tak dál ahodně štěstí v novém roce - jste (teda pro mě) Banka na svém místě - žádné zbytečné poplatky za něco co nepoužívám, neplatím si zádného "úředníka na prepážce" a to proto, že ho ani nepotřebuju - na co platit honostná sídla bank?

a k těm co si stěžují - vesměs se chováte jako malé děti, které když nedostanou to co chtějí, tak se začnou vztekat a kopat kolem sebe - proč? Příjde Vám to lepší?? nebo si tím ulevujete, či něco kompenzujete?


hodně štěstí v novém roce

Opravdu není proč se mBank zastat. Jak už tady někdo napsal: není to firmička založená dvěma studenty nebo skautský tábor, ale banka, dokonce se zázemím jedné z nejvýznamnějších evropských bank.
Účet jsem si založil, ale asi jej používat nebudu. Momentálně mám na kontě přes tisícovku, zaplatím někde kartou za restauraci nebo nákup a nechám to ležet. Rozhodně bych neměl odvahu uložit nějaké peníze na spořící konto s tím, že se k nim pak třeba půl roku nedostanu.
Po pravdě, vůbec se na banku nezlobím, že to nefunguje. I když řada věcí se dala udělat jinak: buď najít serióznější kurýry, než Mediaservis (sám s nimi mám zkušenosti, že zásilky nedoručují), nebo ještě lépe, všechno řešit korespondenčně s ověřeným podpisem. A také: jsme v Česku, tak proč s námi banka komunikuje polsky?
Co je ale obrovská chyba, že nebýt pana Zbiejczuka, nikdo se zákazníky nekomunikuje. To by opravdu bylo tak pod úroveň generálního nebo marketingového ředitele, kdyby vylezl (napsal) s tím, že úmysl byl dobrý, zájem nečekaně velký, víme, že to nefunguje, ale slibujeme, že se co nejdřív napravíme?
Chování vedení (my nic, my muzikanti) mi přijde stejně tak nabobské, jako v kritizovaných KB, ČS, ČSOB a jiných velkých bankách. Jenže tam Vám účet založí na počkání a těch pár desetikorun nejsou zas tak strašné poplatky.

Zdravím MBank i Adama Zbiejczuka :),
piznám se, že začátek celého projektu MBank jsem nějak zaspal, ale budu sledovat, jak se to bude vyvíjet a pokud uvidím za nějakou dobu (třeba za pár měsíců) pozitivní reference, asi s potěšením zruším účty ve Spořitelně a v Komerčce a založím si jeden u vás. Jde o to, aby základní služby fungovaly spolehlivě a v rozumné rychlosti. Jak tak čtu příspěvky, s rychlostí je to zatím slabé, takže uvidíme, jestli je to jenom drobný problém na začátku, který se časem vyřeší, nebo jestli to tak zůstane.
Jinak po zběžném proklikání webu mi jako potenciálnímu klientovi chybí přesnější informace: např. výběr za jakéhokoli bankomatu 3x měsíčně zdarma ... a co další výběry? V jakém režimu? Za kolik? Není možné vložit hotovost na pobočkách? Dost podstatný nedostatek. Jestli si mám držet ještě jeden účet u jiné banky, na který budu moci případně vkládat hotové peníze, tak to problém neřeší. Počkám si taky na inkaso, přijde mi jako dost podstatná služba.
To je pár věcí, které osobně považuju za důležité. Jsem zvědavý, jak se s počátečními obtížemi vypořádáte. Zatím zdravím a přeju hodně úspěchů.

Hodně úspěchů v Novém roce, díky za banku, kde se myslí a koná konečně normálně. A díky za novou pobočku v Brně - založení účtů, podpis smlouvy, pak šalinou domů a okamžitě aktivace přes IB - žádné čekání, pohoda. Snad se všechno už po počátečních obtížích bude jen lepšit.

Přátelé, přátelé, přátelé... tak vás tak poslouchám a nestačím se divit! Proč se všichni mBanky tak vehementně zastáváte? Vždyť její chování a služby mi připomínají nějaký malý internetový obchůdek, který si založili dva študáci a mají na něj čas hlavně o víkendu. Takhle nemají vypadat služby seriózní banky. Začít původně mBank měla někdy v polovině loňského roku. Posunuli to o několik měsíců a přesto totálně na počátku selhali (a především v tom, co bylo jasné, že bude z počátku slabé místo). Já bych takové instituci peníze nesvěřil. Skoro si to žádá, aby dohled v ČNB zaměřil zrak na tuto "banku" a bedlivě sledoval, zda se skutečně chová tak, jak se na banku patří.

Přeji hodně úspěchů v Novém roce, ale Vaše nadšení nad tím jak se ta „velká věc" v mBANCE daří, nesdílím. Po měsíci od podání žádosti mít bankovní účet funkční pouze v jakési prapodivné virtuální podobě (neboť zatím nebyl "aktivován",...zase výmluvy na pozdní předávky f. Mediaservis), a bez platebních karet k němu, je dle mého názoru spíše "velký průser". Před měsícem jsem zakládal spořící účet v ING a vše vyřízeno během 10 dnů z "klidu domova". Přes tyto "drobné nedostatky" se v Novém roce těším na spolupráci

Týmu m-banky přeji krásné Vánoce a úspěšný rok 2008.Dík Vám patří především za rozvíření vod českého bankovnictví. Pamatuji dobře na úroveň "bankovnictví" let 80tých, jak jsme byli rádi, když se objevila KB jako jediná alternativa pro tzv. živnostníky a ČSOB pro ty co přinesli 300000 na účet, bez kterých jsme si tam zkrátka neškrtli. Ale i jako jeden z prvních klientů Ebanky vím, že na počátku nebylo vše tak OK jako dnes. O to více mě mrzí nářky těch, kteří si stěžují na to, či ono. Dnes mají možnost volby a zejména zodpovědnost sami k sobě. I jim přeji krásné vánoce a doporučuji aby, než uzavřou smlouvu s kýmkoliv, předem si zjistuïli, co a jak dostanou hned, co do měsíce a co bude fungovat za půl roku a co až za rok. A když jim to nebude sedět, aby do smluvního vztahu zkrátka nevstupovali. A až tam budou a vyhovovat to přestane, ať odejdou, v klidu a míru, vždyť mají kam. Zaplaťpánbůh. A ještě jednou díky

Souhlasím s Jirkou, i přes drobné problémy se založením účtu, jsem spokojený. Peníze z účtu a na účet chodí, jednorázové i trvalé přikazy fungují, šablony taky, zatím jsem nezaznamenal jediný problém. Karta mi ještě nedorazila. A co se těch základních transakcí týče - věděl jsem, do čeho jdu, Rosťa nepochybně taky, když si účet zřizoval, takže v tom problém nevidím. Stejně se nabídka brzy rozšíří a je známo i v čem. Tyhle problémy by se ale měly řešit spíš v mFóru než tady na mBlogu. Taky přeju všem jenom ty nejnádhernější Vánoce, bezva Silvestr a skvělý příští rok. Věřím, že jej bude čím dál víc lidí trávit i s mBankou ;-)

No já nevím. Když něco začíná a dá se předpokládat, že když je to zadarmo, tak že o to bude velký zájem, tak se holt dají čekat i problémy. Pokud někdo čekal zázraky do 5-ti dnů a když se zázrak nedostavil ani do 20 dnů, tak ihned účet ruší - to mi přijde jako vzteklá reakce neyvzrálého školáka :-)) To chce klid, je to zadara, tak "tomu" dejme trochu času. Jinak já si týden před Vánoci zašel na pobočku do Vinohradské, když jsem byl v Praze (já vím, každý takovou možnost nemá), no a večer jsem sedl k počítači a jedu bez problémů. Když bude časem vše fungovat, jak má, pak u mBank zůstanu. Pokud ne, tak se vrátím ke starému účtu u Poštovní spořitelny a bude vše při starém. To chce klid v duši. Hezké vánoce a šťastný Nový rok všem ! ....

Tak jsem zvazoval jestli neco napsat a nebo ne, arozhodl jsem se ze ano.
To ze jsem cekal na kuryra pres 2 tydny od zalozeni uctu (ucet jsem si zalozil hned rano prvni den po zprovozneni mbank) tak to jsem prekousl).
Email s aktivaci uctu jsem dostal az po tydnu co jsem podepsal s kuryrem smlouvu. Netvrdim jsem se na ucet neprihlasil, ale ucet mel fungovat a email jsem mel obdrzet do 2 dnu od podepsani smlouvy. Vse tady dlouho trva. Jeste jsem to prekousnul. V patek jsem dostal platebni karty k uctum. Kdyz jsem chtel zmenit nastaveni limitu na platebni karte, tak jsem mohl provest jen 2 zmeny a zmenu pro platby u obchodniku jsem provest nemohl a napsalo me to nejakou polskou hlasku kterou jsem moc nepochopil. Pote jsem volal na do mBank kde me to vzal automat a po zadani vsech udaju me bylo po 3 minutach receno ze mam zavolat v pracovni dny (volal jsem tam vcera kolem 17,30hod). Takze jsem provolal a nic nevyridil.
Vytocil jsem mLinku znova a spojil jsem se s operatorkou ktera poskytovala jen zakladni informace. Popsal jsem ji danou situaci, ze nemuzu zmenit limit na platebni karte pro platby u obchodniku. Pracovnici jsem dloze vysvetloval co vlastne me nejde. To me dojalo a moc nechybelo malem to se mnou seklo. Az pochopila co jsem chtel, tak se me zeptala jestli je to nezbytne nutne tu zmenu provest. Tak jsem ji rekl jestli si dela srandu s touto otazkou? Pote jsem zjistil, ze to nema smysl neco resit ani na mLince, a rozhodl jsem se ze s touto bankou nechci mit uz nic spolecneho.
Celou dobu jsem se tesil na mBank, ale banku s vetsim amaterizmem jsem nevidel. Pracovnice na mLince nejsou jak byt maji, nemaji temer zakladni informace o moznostech co ucet umi a neumi atd.
Napsal jsem si zadost o zruseni uctu, kterou necham ve ctvrtek na urade overit muj podpis a okamzite zadost o zruseni uctu posilam na adresu P.O.Box do Prahy.
Porad mBanka psala jak bude vse skvele, jak budou jini atd. Je to svata pravda-jsou jini a horsi byt ani nejde.
To nezminuju ani vse, co nejde ze zakladnich transakci provadet na uctech atd.
AA jeste jedna malickost: Nechapu naco pouzivaji predcisli uctu, kdyz penize na ucet z jine banky prijdou i kdyz odesilatel predcisli uctu nezada.
Vim ze nedostatky se projevuji postupem casu, ale jiz nejakou dobu jsou na polskem trhu, a to co predvadi tady, tak to je dost ubohe.
Nechci byt pesimisticky, ale jestli vse pujde tak jak jde dosud, tak to dopadne tak, ze za chvilku budete mit ciom dal tim mene klientu. Kazdej si jen vyzkousi jak fungujete a jak to zjisti, tak pujde pryc. Ono neni jen vse o tom- ze je temer u vas hodne veci zdarma.

Milí přispěvatelé a milí příjemci příspěvků,

Jsem trochu rozčarovaný... ne z toho, že budu muset na aktivaci svého účtu čekat déle jak týden... to přeci po přečtení pár příspěvků v tomto blogu musí být jasné snad každému... mě spíše uvádí v úžas ta české povaha!

Proč si pořád na něco stěžujeme?? Člověk by si mohl myslet, že všichni pisatelé těch rozhořčených příspěvků celý život střádají své úspory do svého slamníku a zrovna teď se rozhodli, že je nutně musí během pár dní uložit do nově vzniklé, několik týdnů existující mBank. To opravdu nemáte žadný jiný učet, kde Vám jiné banky zatím spokojeně ukrajují z vašich úspor?

Osobně si myslím, že situace se nemohla odvinout jinak. Pokud mi někdo nabídne, že mi zřídí účet zdarma, s hlavními položkami sazebníku za nulu a navíc si o to mohu zažádat ze svého počítače za cca 15 minut, tak se zcela logicky začali hromadit elektronické žádosti od klientů, kteří skutečně budou vytvářet účetní položky, ale zjevně bude mnohem více těch, kteří jen chtěli otestovat velmi přátelský a jednoduchý systém, zažádali si o konto a teď jen skepticky popisují svá muka jak za nulové výlohy přímo neskutečně trpí dlouhou čekací dobou na kurýra... promiňte, ale to je směšné.

Neříkám, že je správné čekat na kurýra déle jak týden. Ale pokud člověk dobře vnímá realitu, tak musí pochopit, že mBank zasáhla terč přímo do černého a natáhla na sebe na poměry panující mezi "českými konzervativními střadateli" nečekaně velkou skupinu potencionálních klientů... A tady ať se na mě nikdo nezlobí, v této chvíli končím svůj příspěvek a prohlašuji, že mBank slaví nesporný úspěch a já všem jejím zaměstnancům držím palce :-)

P.S: Pokaždé když se rozjíždí pořadně nadupaná kára, tak to dělá pořádný hluk a lidé na zadních sedalech si mohou stěžovat na nelibé pocity... :-)

Vážení,
zatím jsem se začátkem u vaší banky tak rozčarován,že přemýšlím o ukončení "spolupráce?" 4.12.podpis smlouvy,10.12.kurýr předal smlouvu na firmě,kurýrní firma neví kde je smlouva,mbanka to také neví(PPL funguje podstatně kvalitněji a vědí ,kde jsou zásilky)a účet je k 23.12.neaktivní, protože za formulaci "účet zaktivujeme do 5 ti pracovních dnů po obdržení smlouvy"se může schovat třeba celý rok.A doručování smluv-Česká pošta pracuje rychleji.Rozhodl jsem se ,že pokud nebudu mít účet aktivní k 1.1.2008 tak zůstanu u České spořitelny nebo přejdu k eBance.

Já Vám jenom, pane Zbiejczuku, popřeju moc krásné Vánoce, bezvadného Silvestra a načerpání nových sil do náročného období po Novém roce ;-)

A omlouvám se, že jsem se nepodepsal ;) Jsa mimo banku, nemůžu to změnit, takže podpis přidám až 28. 12... Stejně tak nemám přístup do administrace mFóra, takže nemohu aktivovat nově založené účty. Do budoucna to plánujeme vyřešit jinak - teď přes Vánoce to prosím omluvte... Pokud něco extra spěchá, tak mi napište mail. Díky!