zpátky

Delfíni připluli

Nestíhal jsem psát na blog, tak se zpožděním další dávka novinek z mBank.

Jde to hrozně rychle: už je skoro za námi další týden, který byl z mého subjektivního pohledu jeden z nejkratších v životě. mBank nabrala tempo, procesování aktivačních balíčků se zrychlilo a naši partneři v Mediaservisu prožívají perné chvilky. Kurýři jsou na roztrhání a my už před týdnem překonali plán - v počtu žádostí o účet do konce roku. Kromě Finančního centra na Vinohradské 37 nám dělá radost i mKiosek v OD Kotva. Příští týden otevřeme také FC na Pankráci (Hvězdova 2a).

V pondělí dostanou první Klienti své platební karty s delfínem - věříme, že co nejvíce z Vás je dostane ještě před Vánoci. Více o kartách na příslušné stránce (limit k operacím na internetu je při převzetí karty z bezpečnostních důvodů nastaven na 0 Kč, můžete jej bezplatně změnit pomocí mLinky). V souvislosti s úpravami v Internetovém bankovnictví se již nezobrazuje adresa odesílatele příjemci platby.

Co je pro mě osobně ale největší zkušeností: mFórum. Zaregistrováno je dnes už přes 1000 lidí! A ačkoliv je řada příspěvků velmi kritických, v naprosté většině se jedná o konstruktivní připomínky. Dosud se k mému překvapení také všichni drží tématu - nikde to nesklouzlo k politice, chatu nebo urážení. A některé příspěvky jsou prostě skvělé. Ať už je to souhrn námětů pro nás (více o tom, co připravujeme do budoucna, najdete zde), otestování IB v různých prohlížečích a prostředích, které většina z nás ani nezná (iPhone ano, Links - textový prohlížeč - ne), nebo vlákno, v němž na nápad "co takhle kartičku s číslem účtu" reagovalo několik z vás. Kartičky jsou moc povedené a ještě víc se mi líbí ten proces, od nápadu, přes šablonu ve Wordu až k editovatelnému PDF, které máme dovoleno použít pod licencí Creative Commons (jejich aktuální verzi ke stažení, v nejbližší době je budeme upravovat trochu ještě i my). Hodně jsme se toho dozvěděli, některá navrhovaná vylepšení jsme vzali za svá a budeme se je snažit převést do reality.

Start je vždy nesnadné období - v tomto případě pro obě strany. Chtěl bych proto poděkovat všem, kdo nám pomáhají. Ať už podporou (a to zdaleka nejen na našem fóru, ale i jinde, kde se o nás píše) nebo kritikou. Jak říká klasik: I think this is the beginning of a beautiful friendship. Věřím, že každý spokojený Klient vydá za stovku promo letáků - a žádná televizní reklama nepomůže, když se zklamaný Klient podělí o negativní zkušenost se svým okolím. Doufáme, že těch prvních bude rychle přibývat, a i ti nespokojení změní názor, až dostanou kartu a uvidí první výpis, ve kterém se připíše úrok a neubude peněz za poplatky a položky :)

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk / mBank
1. bankovní bloger v ČR
adam.zbiejczuk -at- cz.mbank.eu

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (55)

Vložit komentář

Chtěl jsem založit učet a to jsem taky udělal po te jsem obdržel kreditni kartu a už mi byl na muj mail i doručen výpis z obou učtu co mam u mbank ale ani kdybych se rozkrajel tak do internet bankovnictvi se nemužu přihlasit po internetu a potřebuji zjistit zustatek učtu popřipadě jakou mam víši debetniho čerpaní pomužete mi někdo?? na infolince kterou jsem kontaktoval několikrat mě vždy zdelí že moje identifikace i heslo je v pořadku a po vzajemne autorizaci u operatora mi řekne to same vaše heslo atd. je aktivni a a a att, prosim poradte mi nebo tu kreditku fakrt asi ............ diky

Tak jsem si přečetl některé připomínky. Myslím , že když se začíná tak jsou vždy nějaké potíže. Já jsem zatím spokojen. Mám aktivovaná účty a kartu mbank mám také.Vše zatím funguje. Jen nemám kartu pro spořící účet a o tu jsem si požádal, tak doufám, že do konce února dojde.
Zatím mi jen vadí, že není SIPO. Doufám, že se brzy doplánuje.
Přeji mnoho zdaru.

mBanka je super. Karta s delfinem dorazila v terminu.Jedna malickost mne prekvapila. Chtel jsem kartou mBank platit v nemeckem Kauflandu v Annaberg-Bucholtz. Jen tak na zkousku, pokladni mne ani nedovolila kartu zasunout do ctecky, stim ze , touto kartou nelze u nich platit, coz mne prekvapilo, protoze vedle v bankomatu jsem opravdu zdarma vybral penize. Nechapu proc by to nemelo jit. Asi jsem se nemel ptat a kartu pouzit. Vedel bych hned na cem jsem. Nebo se u nich v "Klacíkově" plati pouze kartou jejich Ertzgebirge zalozny? Zajimalo by mne tedy jak je to s placenim kartou mBanky v obchodech v "sasku" ?.

P.S. "Delfíni připluli" v termínu.

Asi jsem "dítko" štěstěny, ale u mne to proběhlo vše, jak bylo slíbeno. Jsem "eMAX" spokojen.

Tak konečně mi dnes "připluli delfíni". Trvalo to sice trochu déle, popravdě jsem chtěla čekat do zítřka a volat, ale byli jste rychlejší, což rozhodně chválím.Já čekala na kurýra asi 14 dní a ten mi řekl, že do pěti pracovních dnů mi přijde poštou karta. Z toho se vyklubalo dalších 14 dní. Ale je to doma, se zpožděním, ale já nemám kam spěchat.
Přeji hodně úspěchů a zpočátku i více trpělivějších zákazníků, aspoň tak trpělivých jako já. Mimochodem mě se teda delfíni moc líbí, jsem na ně trochu zatížená, takže jste se mi trefili do vkusu.

Opravdu, ale opravdu je dobre, ze u jste i v CR. Kam se podivate dal? SLovensko, Rakousko, Madarsko? Drzim palce, takovych bank a firem jeste vic.

Včera jsem vyplnil formulář na webu, uložil ho do systému. Dnes 9.1. jsem zašel do finančního centra na Joštovu v Brně, posadil jsem se k příjemné slečně či paní a během 5 minut bylo vše hotovo a aktivováno. Nyní budu čekat jen na platební kartu. Takže bez kurýrů to funguje skvěle a skoro on-line. Ale ne každý má to štěstí, že se může zastavit v Brně či Praze.

Já mám naštěstí , po včerejší pozitivní zprávě k aktivaci účtu, další pozitivní informaci - dnes připluli i delfini! :)

Nemožnost dovolat se na mLinku trvala cca 30 minut, byla oznámena na stránce a na mFóru. Jednalo se o technický problém společnosti GTS, našeho poskytovatele telefonních služeb.

.. dnes v tuto dobu se nelze dovolat ani na jednu Vaši linku,je k dispozici strohé oznámení, že číslo neexistuje, nebo že je volaný nedostupný...
RF

Dobrý den, rád bych se připojil do blogu s pozitivním ohlasem, ale bohužel jsem zatím nic pozitivního na mBank nenašel. Založil jsem si konto 27.11., kurýr dorazil 27.12. mezitím přišly dva e maily, že tedy snad někdy dorazí, po podepsání smlouvy jsem čekal na zaktivnění dalších skoro týden, chtěl jsem si převést peníze na nový účet a ejhle poprvé se mi vrátily zpět a druhý převod jsem uskutečnil v pondělí a stále nedorazil na určené místo. Tak musím konstatovat, že už mne účet stál skoro třicet korun a to všude je reklamováno, že vše je zdarma. Vím nejsou to žádné peníze, ale dnes je 9.1. od podání žádosti a uplynul víc jak měsíc a stále nic. Jestli toto je konfort za který se neplatí je to opravdu velmi drahý přepich. To už nemluvím o kartách které jsem si objednal a také stále nic. Zřídil jsem si spořící účet i u ING a do týdne vše klapalo. Tak si nepředstavuji chování dravce jak se vyjadřuje součastný ředitel. Je mi líto, že nemohu nic pochválit a doufám, že příště budu psát jen samou chválu.
S pozdravem
Rene Fucik

Pokus byl úspěšný, peníze doraziily a účet je tedy aktivní i přesto, že jsem o tom nedostala žádnou zprávu. Škoda, že jsem to musela zjistit metodou pokusu. Když si tak pročítám fórum, možná je takových klientů, kteří stále čekají a vlastně už není na co, víc.

Pro oči nevidím...:) Děkuji za zájem, taky doufám že Vaši pomoc nebudu potřebovat.:) Pokud se můj malý experiment nepodaří, číslo žádosti do mailu samozřejmě napíšu. Přeji hezký zbytek večera!:)

Je pod každým zápiskem na blogu - jen místo toho -at- dejte zavináč (to je taková obrana proti dotěrným spam robotům). Když byste psala (a doufám, že to nebude třeba :) - tak případně přiložte číslo žádosti, zjednodušíte mi práci :)

Zdravím pane Zbiejczuku, jsem moc ráda, že Vás tady "vidím"! V případě, že se moje zkouška nepodaří, velice uvítám možnost, požádat Vás o pomoc. Jen netuším (možná mi něco uniklo), na jakou adresu mám ten mail poslat...

Jitka: v případě problémů mi napište na mail...
Jirka: Vám jsem už psal osobně mail - zítra si si na tu Vaši zpožděnou žádost posvítíme.

Já jsem tu odpověď o nestíhajících kurýrech dostala minulý týden taky, dneska (soudě podle velice unaveného hlasu operátora) už toho mají dost i na mLince. Ale jestli je pravda, že jsou ty účty aktivované, celý ten poprask s čekáním na e-mail nebo SMS je možná zbytečný. Asi je nestíhají (:-)) v mBance rozesílat. Jsem vážně zvědavá, jestli se mi ty penizky, co jsem si zkusmo poslala, na účtu objeví.

Koukám Jitko že asi nejsem sám smlouvu jsem podepsal v polivině prosince a doposud žádná aktivace natož karta. Volal jsem na linku a bylo mě zděleno že kurýři toho maj hodně a že se to stává že to posílaj pozdějc ale o měsíc to je snad už moc. KDEPAK SOUDRUZI S POLSKA UDĚLALI ASI CHYBU??

Ani dnes aktivační e-mail nebo SMS nepřišly, takže jsem nevydržela a opět jsem zavolala na mLink. A k mému překvapení jsem se dověděla, že účty jsou už aktivní. Tak nevím... Zkusila jsem si poslat na účet u mBank malou častku a jsem zvědavá, jak to dopadne. :-)

Taky se těším na aktivaci účtů a platební karty, snažím se vydržet, ale pomalu ztrácím trpělivost. Žádost o zřízení účtů jsem podala 29.11. a to, že kurýr dorazil až 20.12., jsem dokázala pochopit (velký zájem, omezený počet kurýrů...). Ovšem skutečnost, že do dnešního dne plná aktivace účtů neproběhla (žádný e-mail ani SMS), ta už je podle mého názoru dost zarážející a nejisté zdůvodnění operátora na mLince, že to asi způsobily vánočním svátky, už 5.1. prostě neberu.

Mohu připojit mou dnešní zkušenost. O založení účtu jsem požádal 8. prosince. 21. 12. jsem poprve mluvil s Mediaservisem a první volný termín na setkání v Rakovníku byl 3. leden.Tedy na dnes se objednal kurýr. Včera večer jsem ještě dostal potvrzující SMS. Čekal jsem uvedené tři hodiny, ale bez úspěchu. Po zavolání na kontaktní telefon 800 317 318 mi bylo sděleno, že mé papíry ještě nedorazily, takže jsem si rovnou domluvil další schůzku. Odešel jsem do práce a asi po hodině se ozval telefon a kurýr mi sdělil, že má moji smlouvu a že se do deseti minut můžeme sejít. Nakonec jsem na chodníku podepsal smlouvu a dnes večer jsem rozbalil aktivační balíček. Myslím, že jádro pudla je v nekvalifikované práci pracovníků Mediaservisu.
Domnívám se, že lepší způsob zvolilo ING se svým spořícím kontem, kde stačilo poslat okopírovanou občanku, kopii účtu z banky a pak jen přišla smlouva poštou k podepsání a bylo hotovo. Ježdění kurýrů po republice musí být šíleně nákladné.
Teď se již budu těšit na platební karty a otevření účtů.
Zdravím všechny mklienty a vydržte jako já.
Jaroslav

Dobrý den, také z mě proběhlo vše bez problémů. Do konce rokupřišly i karty a teď jsem elektronicky dostal i výpisy z účtů. Jsem překvapen okamžitým připsáním úroků a rozhodl jsem se mbank začít aktivně využívat. Váš klient Honza :-)

Já nemám žádné problémy,pravda,kapánek to trvá,ale objednala jsem,do 10 dnů přivezl kurýr smlouvu a dnes připlul ,,delfín´´ :-) Myslím, že to bude fajn.

I já mám stejné problémy, jako ostatní,ale co se dá tak rychle dělat.
Ono ani u jiných bank to tak rychlý není-výroba ,poslání karty atd.
Navíc něco,co je úplně nové v republice nejde tak rychle rozjet s novými zaměstnanci
bez praxe.Všechno chce svůj čas.
Mne spíš zajímá nyní,zda na zcizenou kartu(bez pinu)je vyloučeno cokoli koupit a myslím tím i např. "sirky".

Mně se mBanka zatím zdá seriózní, ptal jsem se známého z Varšavy - prý se lidi v Polsku mBanky nebojí, nejsou žádné náznaky, že by to bylo podezřelé nebo mělo být vytunelováno. On sám má - víc než rok - také peníze u (polské) mBank = BREBank. Doufejme, že v Polsku éra tunelování bank už skončila a že si to Commerzbank ohlídá.
Tuším, že měli počáteční organizační chaos po návalu nových klientů. Já jsem zažádal 27.11., asi 4.12. SMSka, že mi zavolá nějaký externí agent/kurýr z Mediaservisu - to se mi moc nelíbilo, s nějakým kurýrem podepisovat něco někde v kavárně, to bych asi neudělal !
Ale druhý den protichůdný Email, že mám osobně zajít do Bělehradské - ten Mail jsem přehlédl. Až 27.12. mi volali, ať přijdu na Vinohradskou - tam jsem šel a smlouvu podepsal. Razítko toho, kdo se mnou jednal "hypotéční poradce" nevzbuzuje moc důvěry - asi zase externista. (obstarejte jim serióznější razítka !!)
Ostatně, asi do 800000 Kč je to pojištěné - kdyby zkrachli.
Třeba je to ale prostě jen první banka, která konečně nabízí podmínky a úroky, běžné třeba v Německu, tam mám konto u obyčejné Sparkassy a jsem zvyklý, že účet skoro nic nestojí a "parkovací" konto nabízí vyšší úrok a přitom jsou peníze stále použitelné... (u české spořitelny nepředstavitelné). Honza

Situace by mela byt stejna jako nyni. Ale je problem, ze je konec roku a banky si dali na mezibankovni prevody (netyka se prevodu v ramci banky) terminy vetsinou na zadani prikazu do 27.12.2007 se zarukou doruceni jeste v tomto roce. Spis bych pockal radeji na 2.ledna.2008 a uvidite ze penize budete mit na ucte nasledujici pracovni den. Akorad podle mych zkusenosti vim, ze Komercni banka si dava nacas se pripisovanim plateb a trva to zpravidla o den dele, ale to se netyka myslim vasi situace.
Podle zakona nesmi byt mezibankovni prevod delsi jak 3 pracovni dny.
Jak jsem uvedl, u vetsiny bank trva prevod mezi bankami jeden pracovni den.

To Rosta a Hu: Díky za upozornění...přes mnohaleté používání IB jsem dodnes nezaregistroval, že české banky jsou tak líné a počítače jim pracují jen v pracovní dny :) Musím konstatovat, že platba mi bez problémů dnes přišla a přeposílání na eMax je takřka ON LINE !! No uvidím jak to bude s platbou do jiné banky..

Pardon, poslední reakce byla na Romana

To Rosta: vy jste dobrej finančník, jestli takhle dáváte příkazy obvykle - pučit zadarmo Spořitelně prachy na víkend + v tomto případě i svátky je dobrej tah :-)

Já se registroval 10.12.2007, pak jsem dostal e-mail, že budu kontaktován kurýrem a nic dál. No a co? Tak to bude později, co má být?
Přeji všem - hlavně pracovníkům mBank - šťastný nový rok. Jen klid, vše se vyřeší, silná slova naopak nevyřeší nic.

Dovolim si reagovat na vas prispevek i kdyz nejsem zamestnanec banky, ale vim naprosto kde je problem.
22.12. byla sobota a i kdyz mate na vasem uctu castku odepsanou, tak mezibankovni prevody se provadeji ve vsech ceskych bankach pouze v pracovni dny. Platbu na ucte cekejte ve ctvrtek-nejpozdeji v patek, jelikoz jsou statni svatky.
Kdyby byl bezny den, tak by jste mel nasledujici pracovni den penize uz davno na uctu.

Dobrý den, rád bych jen řekl, že mě zaráží jedna věc a to rychlost připsání platby na můj nový "již aktivovaný" mBank účet... Po té co mi přišla sms o plné aktivaci účtu, jsem tak jako así každý využil přeposlat si nějakou finanční částku na svůj účet. V mém případě to bylo 1000kč. Částku jsem posílal přes InternetBank. ČS 22.12. v 9:00 hodin. Potvrzení o odeslání mi přišlo během chvíle a žádná částka se mi dodnes nevrátila (třeba pro neaktivní účet) !! Dnes je 25.12. 9:50 čož je více jak 3 dny a na mém účtě stále nic !!! Upozorňuji, že veškeré náležitosti ohledně čísla účtu atd jsem zkontroloval několikrát !! A to velmi důkladně !! Bohužel stále nic... Na internetovou banku mi to připadá doslova šílené, protože překonáváte veškeré rekordy ČS !!

Tak jsem zvazoval jestli neco napsat a nebo ne, arozhodl jsem se ze ano.
To ze jsem cekal na kuryra pres 2 tydny od zalozeni uctu (ucet jsem si zalozil hned rano prvni den po zprovozneni mbank) tak to jsem prekousl).
Email s aktivaci uctu jsem dostal az po tydnu co jsem podepsal s kuryrem smlouvu. Netvrdim jsem se na ucet neprihlasil, ale ucet mel fungovat a email jsem mel obdrzet do 2 dnu od podepsani smlouvy. Vse tady dlouho trva. Jeste jsem to prekousnul. V patek jsem dostal platebni karty k uctum. Kdyz jsem chtel zmenit nastaveni limitu na platebni karte, tak jsem mohl provest jen 2 zmeny a zmenu pro platby u obchodniku jsem provest nemohl a napsalo me to nejakou polskou hlasku kterou jsem moc nepochopil. Pote jsem volal na do mBank kde me to vzal automat a po zadani vsech udaju me bylo po 3 minutach receno ze mam zavolat v pracovni dny (volal jsem tam vcera kolem 17,30hod). Takze jsem provolal a nic nevyridil.
Vytocil jsem mLinku znova a spojil jsem se s operatorkou ktera poskytovala jen zakladni informace. Popsal jsem ji danou situaci, ze nemuzu zmenit limit na platebni karte pro platby u obchodniku. Pracovnici jsem dloze vysvetloval co vlastne me nejde. To me dojalo a moc nechybelo malem to se mnou seklo. Az pochopila co jsem chtel, tak se me zeptala jestli je to nezbytne nutne tu zmenu provest. Tak jsem ji rekl jestli si dela srandu s touto otazkou? Pote jsem zjistil, ze to nema smysl neco resit ani na mLince, a rozhodl jsem se ze s touto bankou nechci mit uz nic spolecneho.
Celou dobu jsem se tesil na mBank, ale banku s vetsim amaterizmem jsem nevidel. Pracovnice na mLince nejsou jak byt maji, nemaji temer zakladni informace o moznostech co ucet umi a neumi atd.
Napsal jsem si zadost o zruseni uctu, kterou necham ve ctvrtek na urade overit muj podpis a okamzite zadost o zruseni uctu posilam na adresu P.O.Box do Prahy.
Porad mBanka psala jak bude vse skvele, jak budou jini atd. Je to svata pravda-jsou jini a horsi byt ani nejde.
To nezminuju ani vse, co nejde ze zakladnich transakci provadet na uctech atd.
AA jeste jedna malickost: Nechapu naco pouzivaji predcisli uctu, kdyz penize na ucet z jine banky prijdou i kdyz odesilatel predcisli uctu nezada.
Vim ze nedostatky se projevuji postupem casu, ale jiz nejakou dobu jsou na polskem trhu, a to co predvadi tady, tak to je dost ubohe.
Nechci byt pesimisticky, ale jestli vse pujde tak jak jde dosud, tak to dopadne tak, ze za chvilku budete mit ciom dal tim mene klientu. Kazdej si jen vyzkousi jak fungujete a jak to zjisti, tak pujde pryc. Ono neni jen vse o tom- ze je temer u vas hodne veci zdarma.

velice se podivuji nad tim, ze jsou zde taci, kteri si hodne stezuji na "nedodrzeni" rychlosti s vytvorenim sveho uctu a hartusi o tom, jak hnedle vsechno stornuji a napadaji zde mBanku jako neduveryhodnou.
verim tomu, ze pred spustenim banky se provadela analyza a odhady ohledne zajmu a k tomuto odhadu se vse naplanovalo, jak prijem, vyrizovani zakladani, kontaktovani a buhvi co vsechno je se zalozenim uctu jeste spjate nez prijde clovicek s papirama k podpisu. zajimalo by mne, jaka cisla (alespon pomerove) figurovala v pozici odhad/realita...
osobne jsem si byl ochoten klidne pockat i po novem roce, jako dulezite je pro mne samotna nabidka... ale vcera mi volali, ze to dokonce stihnu/stihnou do konce roku (28ho :))...
Preji celemu tymu alespon klidne svatky vanocni a at se dari v Novem roce ... jak to tak vypada, budu s vami :)

lidi ja mam všechno v pohodě , ale když jste takoví skeptici tak nechapu proč do toho jdete aby jste mohli brblat jak špatně se s vami zachazelo hmmmm ????

přijemne svatky všem

I s těmi delfíny je to podobně. Pan Zbiejczuk sice rafinovaně raději nenapsal, které pondělí má na mysli :-)
Já myslím, že všechen spěch by mohl jít stranou. Ostatně, založit konto za čtvrt roku je na banku taky slušný výkon :-) Potíž je v tom, co už tady někdo napsal: přestávám mít k bance důvěru, převést na účet tisícovku, to klidně ano, ale všechny svoje finance? A pak být bez koruny? Kdo zaručí, že se to nestane, když banka neumí zařídit ani otevření konta ve slibovaném termínu nebo donutit Mediaservis, aby plnil svoje povinnosti?

Pane Uladzimire Lebedzeu, nic proti Vaší glose, ale když už na dobírku, potom svoje objednávky vánočních dárků limituji právě dodržením termínu... v lednu by mi byl dárek jaksi na nic. Podobně to bylo s kontem... - naštěstí konkurence funguje :-)) Kdyby to bylo zafungovalo s mBank, pak bych asi u nich zůstal i s běžným kontem. Karel píše o 1 stornu - škoda, že mi to nenabídli, ale myslím, že to bylo slečně na lince z mého rozhovoru snad jasné! ;-!

Pane 1. bankovní blogere - žádná reakce na klamavou reklamu (5 minut a máte konto)? :-) No od Vás ne - ona se špatně přiznává chyba, že? Zvlášť když bezchybní "delfíni připluli". Alespoň, že mBank slogan zaměnila :-) (5 minut a o zbytek se postaráme) :-))))

Jen malá reakce k dotazu pana Uladzimira: proč bych neměla převádět k M-bank svoje peníze? Kde bych je jako měla mít? Pod polštářem? Nebo dokonce bych si podle něj měla nechat otevřený účet u některé jiné úžasné české banky a nadále platit jejich nesmyslné poplatky? Mimochodem taky jsem si chvilku počkala, ale vše proběhlo bez problémů a teď ještě čekám na kartu. Asi jsem jedna z těch šťastných. Přeji Hezké a klidné svátky.
Romana

Dobry den Vzeny Pane 1.blogere.
Vezmu to strucne a jasne.Na forum jsem se nedostal, neb toto je urceno jen klientum mBank, kterym jsem se sice chtel stat, ale vypada to blede.
4.12.( !!! ) jste zaregistrovali moji zadost o zalozeni mKonta, eMax a vydani Visa karty. Teprve 18.12.se kuryr se mnou pokusil spojit ( po 14 dnech), coz se mu nepodarilo a ja se mu dovolal vcera po poledni ( tedy 19.12.). Jelikoz pracuji v zahranici a mam pres svatky dovolenou 20.12.- 30.12., pokousel jsem se domluvit si schuzku s kuryrem an tuto dobu. Ani po 10-ti minutovem rozhovoru se slecnou se nam nepodarilo domluvit pro me prijatelny termin. Neustale mi nabizela 2., ci 3.1.2008 ( coz by byl novy rekord - na Foru jsem se docetl o 16-ti dnech ), a to i pres me opaovane pripominani, ze v tu dobu jsem uz mimo republiku a neexistuje prome zadny jiny termin, zadna jina moznost, zadna jina cesta ven z tohoto labirintu terminu, systemu atd. Asi jako nejvetsi problem se ji jevilo moje bydliste - vesnice na Domazlicku. Zacala mi navrhovat, abych prijel do Prahy ( 160 km ), ze jinak nema zadny jiny volny termin pred 2.- 3.1.08, a to ani v Domazlicich, Sokolove, a byl jsem ochoten prijet i do Plzne ( 60 km ) a dat si schuzku s kuryrem na nejakem znamem miste - tak to taky nebylo mozne. Slecna neustale v 10-ti vterinovych intervalech opakovala, ze je ji to lito, moc lito, lituje toho, "neni to chyba z nasi strany",bohuzel, je nam to opravdu moc, moc lito - ale to je vsechno co proti to mu podnikla. Vyjma jedne veci. Navrhla mi, ze mi muze zaridit vyrizeni STORNA !!
Nechci tady "nahlas" publikovat,co jsem si v tu chvili myslel a jak jsem se citil. Ale shrnu to - nabidku storna jsme prijal. Takze to by bylo, alespon si to myslim a nic podobneho jem se zatim nedocetl, historicky 1. STORNO u mBank, a to jeste neuplynul ani 1. mesic od otevreni. Nemel jsem ale, bohuzel, zadnou jinou moznost.
Pro uplnost jeste uvadim cislo sve zadosti : GMP059034343

Treba se najde v mBank nejaka dobra duse, ktera se pokusi s celou situaci neco udelat, jeste by na to byl cas.

Karel, Basel, CH

Adame, zase jen dotaz k přemýšlení: rozumím, že kapacitně mBank (nebo spíše Mediaservis) nebyl připraven k takovému návalu nových zákazníků, proto to zdržení a nestíhačka. Mimochodem, také jsem objednal vánoční dárek 9.12. u QUELLE s tím, že to mají SKLADEM a pošlou mi to poštou na dobírku (platbu kartou neumožňují). Dnes jsem jim tam volal - ta moje objednávka bude vyřízena AŽ V LEDNU! Takže problémy má nejen mBank... :-)))

Ale vratím se k tématu. Dotaz - když mBank již teď vidí, že nestíhá a hodně již zadaných smluv se bude vyřizovat teprve v lednu, proč pořád háže do světa svou reklamu? Vidím ji všude - na každé internetové stránce, v metru, venku, v rádiu... prostě všude. Nebylo správným tahem okamžitě omezit veškerou reklamu, zvládnout ten první nával zákazníků a teprve potom si "zažádat" na trhu o další? Mezitím programatoři zvládnou vylepší elektronické bankovnictví, zavedete třeba inkaso či jiné služby, otevřete více kiosků či finančních center. To všechno by přispělo k tomu, že byste pak měli mnohem (ale mnoooooohem) nižší procento "nespokojených" zákazníků. Víte přeci sami - 10 pozitivních ohlasů přivede jednoho nového zákazníka a naopak, jeden negativní ohlas odradí 10 potenciálních zákazníků.

Pokud si myslíte, že větším počtů klientů dosáhne banka dříve na požadovaný objem vkladů (a tím i požadovanou výnosnost), tak se obávám, že vám stejně málo který zákazník převede všechny svoje peníze. Hromadně lidé začnou převádět peníze a rušit účty u vaší konkurence, až budete schopni pružně reagovat na jejich požadavky, systém bude fungovat a až se ve fóru (blogu) budou objevovat pouze návrhy "zlepšováků".

Zatím většina z nových zákazníků bude ochotna počkat na ten výše popsaný okamžik právě proto, že vám nepřevedli žádné peníze a nic je to nestojí.

Držím palce, abyste co nejrychleji zvládli tu špičku a měli klidné Vánoce doma a ne v práci.

P.S. Kurýr se mi také ještě neozval, ale mně volat nemusíte - já si v pohodě počkám (z výše uvedených důvodů), raději osobně vyřizujte ty nejdéle čekající - alespoň budou mít dárek k Vánocům. :-)

Také jsem nikam nepospíchal a nijak zvlášť netrval na tom abych měl účet ještě tento rok, ale MBance se to aspoň v mém případě povedlo. Kurýr i flexibilně zareagoval na změnu adresy (další hodina v MHD). Dík a jsem zvědav jak se bude dařit. V ideálním případě odejdu od eBanky, která mě po převzetí Reiffkou přestává bavit/uspokojovat :)
Takže hezké svátky a prima nový rok i tobě Adamme :)

Klíííííííííííd lidičky,přichází sice z Polska, ale je to německá firma a s těma je to vždycky tak. Prvně obrovský rozruch, pak spousta reklamy a pak splaskne bublina a až z nich má celej svět pr*srandu, tak se začne něco dít=3měsíce(německej standart). Mám s tím dlouholetý zkušenosti...

Nápodobně - žádost 4.12. od té doby 1 mail, že budu kontaktován - dnes 18.12.07 kontak od kurýra = pár zmatků s adresou a volnými termíny a nakonec sdělení "po Novém roce"...
Chápu, že žádostí je asi hodně, ale proč klamavá reklama "stačí 5 minut", když nestačí měsíc??? Budou takto fungovat i při výplatách vkladů???

vzkaz nervoznim - lepe peclive nez ihned. vzkaz bance - dekuji. vzkaz svetu - zpomalteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nebo se z toho zblaznite.

Marty, souhlasím s Vámi. Podle toho, co proběhlo fórem, je zájem o mBank takový, že za několik dní došlo víc žádostí o účet než byl plán do konce roku.
Ano, já mám štěstí - účet už mám aktivní a teď jen čekám na delfína. Ale jak mi řekl kurýr, od rána do večera bude do konce roku jezdit mBank... Co dodat?
Je vidět, že zájem přesáhl myslitelné meze. Když jsem slyšel, že představa je okolo 7.500 žádostí do konce roku, myslel jsem si něco o naivních snílcích. Tipoval jsem to tak na třetinu, a tak bych i nadimenzoval všechny kanály.

Jenom - delfíni, hejbněte ploutví :-)

Dobrý den,

aby to tu nevypadalo jen jako kniha přání a stížností - u mě vše proběhlo bez problémů (zřejmě jako u většiny klientů) a pokud si připomenu důvod svého rozhodnutí, kterým je ušetřit (zcela jistě jako většina klientů), jsem ochoten akceptovat i jistou počáteční nedoladěnost celého systému a počkat si na zavedení všech mnou požadovaných služeb. Ještě jednou děkuji všem nenažraným českým bankám ;o)

Dobrý den,

já jeden účet mám takže mé peníze neleží doma pod polštářem, a upřímě řečeno je mi jedno jak dlouho to trvá. Taky už čekám nějaký ten den. Ovšem, asi jako jeden z mála, chápu že tato banka přišla s převratným produktem do dost kalných vod a všichni po ní chmátli a myslí si že se roztrhnou jen proto že "jsem to JÁ kdo chce Váš produkt". Bohužel na to aby zvládli nápor takových rozměrů, by museli mít armádu. Jsem trpělivý. a nikam nespěchám. Myslím si, že M-bank dělá vše pro to aby vše bylo v cajku a kurýři jsou taky jen lidé.

Všem hezké Vánoce.
Martin

... tímto děkuji panu Adamu Zbiejczukovi za rychlou reakci na můj výše uvedený příspěvek. V současné době mám domluvenou schůzku s kurýrem.
Přeji mnoho úspěchů a ještě více spokojených klientů, ke kterým jak doufám budu také patřit.
Bendis

Dobrý den,
od registrace žádosti /28.11.2007/ sleduji pozorně veškeré dění okolo mbank, zvláště pak názory a připomínky na mFórum, a v neposlední řadě odpovědi pracovníků mBanky, zejména pana Zbieczuka. Myslím že jsem člověk průměrně trpělivý. Po přečtení výše uvedeného příspěvku, kde se píše o tom, že pracovníci Mediaservisu již počítají s tím, že nebudou stíhat ještě tento rok vracet podepsané smlouvy k aktivaci, musím se připomenout:
tedy - registrace 28.11. /mail/ někdy na začátku prosince SMS s omluvou, že se to drobet zdrží vzhledem k velkému zájmu, 11.12. e-mail že mě bude kontaktovat v nejbližší době kurýr. Od té doby nic. Je 17.12.2007 16:20 a je mi smutno....
Pane Adame, co Vy na to? Přeji Vám hodně síly k řešení podobných případů, jako je můj ...
Bendis

jsem na tom podobně jako p. Něměček.
29.11. žádost, 30.11 mail o přijetí žádosti, 4.12 SMS o tom, že budu kontaktován kurýrem, 10.12. mail na p. Zbieczuka kde to vázne, 11.12 jeho odpověď, žádost se zdržela u společnosti, která připravuje dokumenty a budu kontaktován Mediaservisem do 12..12., 13.12 volám Mediaservis - můj balíček ještě neměli 14.12 volám opět, už ho měli a nabídli termín doručení (zlínský kraj) 18.12. kdy bohužel nemohu a pak až 21.12. 20.12.ale budu v Brně tak po mém velkém přemlouvání pracovnice Mediaservisu si mohu u nich balíček vyzvednout(doufám, že tomu tak bude), ale oni ho dle jejiho vyjádření zřejmě nestihnou letos vrátit do mBank, takže k aktivaci dojde asi až příští rok,což bude víc než měsíc od podání žádosti!
jediné kladné hodnocení: 11.12 p. Zbijeczuk rychlá odpověď na můj dotaz.

panu Němečkovi jsem již osobně volal - stejně jako jeho, mohu i čtenáře blogu ujistit, že vzniklá situace nás mrzí a zabýváme si jí - nejen já, ale i odpovědní zástupci Mediaservisu, kteří přislíbili zásadní zvýšení počtu kurýrů zapojených do projektu ještě tento týden. Díky tomu bychom měli vyřešit resty ještě před svátky a nepřipustit opakování této situace.

Dovolte,abych se s Vámi všemi zde rozloučil. Vzhledem k nezájmu ze strany pracovníků mBank a kurýrní služby dodat moji smlouvu dříve než před vánoci stouto bankou končím spolupráci dříve než začala. Je škoda, že prakticky na všech stránkách zde se vyskytujících se objevují nepravdivé údaje. Nepřicházíte jen o mne,ale ozárove\ň o řadu dalších potencionálích klientů (což vám je samozřejmě jedno).
Vladimír Němeček

Ahoj Adame,

jen drobnost, která mě poslední dobou zaujala, když jsem se odtrhl od počítače a vylezl ven: na mnoha místech jsem viděl reklamu na mBank, takže je vidět, že jste vidět :)

Ať se vám daří!

Dobrý den. Děkuji Vám, pane Zbiejczuk za Vaše příspěvky i pomoc, jste člověk na správném místě. Snad Vás takových je a bude v mBank více. Možná byste mohl zajisit, aby mBank konkretizovala svoje plány na dodělávky svého bankovního systému. Tedy např. SIPO bude v termínu xy, svolení inkasa z účtu do xy, zahraniční platby do xy atd. Všude se dá jen dočíst "v průběhu roku 2008". Myslím, že by to výrazně přispělo ve zvýšení důvěryhodnosti Vaší banky. Děkuji předem.