zpátky

Zjednodušení podávání žádostí a změny v Sazebníku

Vážení zákazníci,


s platností od 29. 3. 2016 pro vás máme důležitou změnu: zjednodušení podávání žádostí přímo ve vašem internetovém bankovnictví - s čímž souvisí i změna Sazebníku.


Zadávání žádostí už nebude možné objednávat pouze přes naši mLinku nebo na obchodních místech, ale nově také jednoduše v internetovém bankovnictví v sekci Supermarket – Služby. Zažádat budete moci o změnu parametrů úvěrových i karetních produktů, stejně tak i u běžných účtů.


On-line takto můžete získat potvrzení, reference, potvrzení o vykonaných operacích i kopie dokumentů a jiné dokumenty.


Další výhody:

- žádost můžete zadat kdykoliv jste připojeni k internetu.
- před objednáním potvrzení si můžete zkontrolovat podobu jednotlivých potvrzení na vzorových náhledech.
- Nově umožníme nové způsoby doručení dokumentů (kurýrem, vyzvednutím na obchodním místě), díky kterým vám potvrzení doručíme už následující pracovní den (viz. dále).
- o stavu vaší žádosti vás budeme průběžně informovat SMS zprávami a e-maily.
- Stav žádosti si samozřejmě budete moci zkontrolovat i v bankovnictví v detailech žádosti.

Poplatky za potvrzení jsou rozděleny do 5 kategorií rozdělených podle typu:

- potvrzení k transakcím – 100 Kč
- potvrzení k produktům – 200 Kč
- duplikáty a kopie – 500 Kč
- Bankovní reference – 500 Kč + 21%  DPH
- nestandardní dokumenty – 600 Kč + 21% DPH


Nový Sazebník naleznete na našich webových stránkách.

Při objednání potřebného potvrzení si můžete vybrat i způsob doručení dokumentu. Standardní odeslání poštou zůstává nadále bez dalších poplatků, ale připravili jsme pro vás i nové rychlejší způsoby doručení. Poplatek za doručení se připočte k ceně za přípravu potvrzení:


-    Pošta 5 dní – 0 Kč
-    Kurýr (pouze území ČR) maximálně 3 dny – 300 Kč
-    Odběr na pobočce – následující pracovní den – 50 Kč
-    Odeslání naskenovaného potvrzení na vaši e-mailovou adresu okamžitě po vyhotovení a ověření daného potvrzení – 50 Kč


Věříme, že zjednodušení zadávání žádostí a objednání potvrzení pro vás bude další změnou k lepšímu.


Vaše mBank



 

Tagy:

Sazebník

Komentáře (10)

Vložit komentář

A ještě jeden příspěvek na téma rušení kreditky. Při telefonickém hovoru s operátorem jsem oznámil, že chci zrušit kreditku. Dostal jsem informaci, že tedy do 14 ti dnů musím dodat podepsaný formulář. Ten, podle potvrzení operátora dorazil přesně čtrnáctý den na orčenou adresu mBank. Přesto mi bylo oznámeno, že žádost byla zamítnuta z důvodu nedodržení termínu. Na reklamaci jsem obdržel odpověď, že dopis s formulářem nebyl podán doporučeně a tudíž není možno datum příjmu ověřit. Tak to mně pěkně nadzvedlo. Čistě logicky a myslím, že i po právní stránce, by nějaká lhůta od telefonického oznámení měla být naprosto bezpředmětná. Když si banka pro tento účel vydává formulář, tak argumentace nějakým telefonátem je zhovadilost. Nakonec jsem byl mailem vyzván k zaslání nové písemné žádosti s ověřeným podpisem. Se slibem, že po jeho obdržení dojde k procesu zrušení. O tom, že bych to měl ještě učinit i telefonicky už ani slovo. Ale tentokrát už to bylo, díky doporučenému dopisu, za dalších 90,- Kč. Že by mBank zajišťovala poště příjmy? No, každopádně už prozkoumávám na internetu podmínky jiných bank. Ne tak kvůli těm zbytečným nákladům, ale pro ty nesmyslné obstrukce ze strany mBank.

Brumlavdf napsal(a):
> A co takhle třeba žádost o zrušení karty? To je opravdu paradox.
> Zadanou platbu potvrdím zaslaným kódem na mobil, ale když chci
> zrušit kreditku při výměně za jinou, tak musím cestovat hromadu
> km do kiosku nebo obchodního centra a nebo s vyplněným formulářem
> a ověřeným podpisem šustit na poštu. Samozřejmě zaplatit za
> ověření podpisu a ještě dát poště vydělat za doporučený
> dopis 35,- Kč. A to ještě je nutno čekat 30 dní, než mBank
> žádost "laskavě" vyřídí.

A co takhle třeba žádost o zrušení karty? To je opravdu paradox. Zadanou platbu potvrdím zaslaným kódem na mobil, ale když chci zrušit kreditku při výměně za jinou, tak musím cestovat hromadu km do kiosku nebo obchodního centra a nebo s vyplněným formulářem a ověřeným podpisem šustit na poštu. Samozřejmě zaplatit za ověření podpicu a ještě dát poště vydělat za doporučený dopis 35,- Kč. A to ještě je nutno čekat 30 dní, než mBank žádost "laskavě" vyřídí.

Bude taky možnost, změny mKreditka na mKreditka e-Shop?

Hlasování o banku roku? S tímto? Už ne... Pochopil bych sankční poplatky za neplnění pravidel, ty ať jsou vysoké, ale tohle je okrádání jako u většiny bank.

Poslat zprávu

powery napsal(a):
> Všechno to budou dost drahá potvrzení. Za poslání emailem 50 Kč
> navíc. Hmm...

Poslání mailem se musí také ručně zpracovat, potvrdit a poslat. Pokud ale nespěcháte, je možné si nechat potvrzení zaslat poštou.

tomu říkám lidové ceny! kurýr za 300 :D :D :D

Když je to služba s poplatkem, nezajímá mě.

Když je to služba s poplatkem, nezajímá mě.

Všechno to budou dost drahá potvrzení. Za poslání emailem 50 Kč navíc. Hmm...