zpátky

Co nám i vám přinese spolupráce s Broker Consulting?

Milí klienti,
děkujeme za vaše komentáře a dotazy ohledně spolupráce se společností Broker Consulting.

Z některých reakcí jasně vyplývá, že jsme vás nejspíš nedostatečně informovali o tom, jak naše spolupráce bude probíhat a jak se vás, stávajících klientů, dotkne. Naším cílem je, abyste hlavně vy rozuměli, co pro nás i pro vás bude tento krok znamenat.

Cílem této změny bylo propojit to, co obě firmy dokážou, v čem jsou nejlepší. My jsme vybudovali 5. největší internetovou banku, BC uspěl v získávání klientů v off-line světě, proto se tak skvěle doplňujeme. Dohromady je s námi v České republice 1 milion klientů. My umíme vytvářet výborné a úspěšné produkty, které mnohým našim klientům pomohly splnit si sny o bydlení nebo nastartovat vlastní podnikání. Poradci BC je zase umí využít ve prospěch svých klientů (jen v ČR jich je 450 000) a ti v ně proto mají důvěru.

Naše spojení se tedy týká především klientů, které třeba ani nenapadne sjednávat si půjčku nebo hypotéku přes internet. Místo toho preferují osobní poradenství, což jim můžeme poskytnout „jen“ na 26 místech v ČR. Spojením s naším novým partnerem se však podstatně rozšíří počet míst, kde budou produkty mBank fyzicky k dostání.

Přišli jsme na trh s revoluční myšlenkou bezplatného účtu. Stejné politiky se držíme už sedm let a zavázali jsme se, že na ní nebudeme nic měnit – ani obslužný model, ani poplatek za vedení účtu. To platí i pro spojení se společností Broker Consulting. Kvalita našich služeb i styl komunikace zůstanou stále stejné. BC vás neosloví v případě, že to nebudete sami chtít. Jejich pobočky pro vás mohou být místem, kde lze využívat samoobslužnou zónu, vkladomaty a v případě zájmu i možnost poradit se s konzultantem, jak získat peníze navíc. Rozšíří se tak samozřejmě i síť míst, na nichž proškolení konzultanti nabídnou klientům třeba naši skvěle hodnocenou hypotéku a usnadní vám tak cestu k vlastnímu bydlení.

mBank ostatně spolupracuje s Broker Consulting již od roku 2009, kdy se naše produkty zařadily do jejího portfolia. O kvalitní práci svědčí mimo počtu 1 200 finančních poradců starajících se o téměř půl milionu klientů i fakt, že jsme nikdy nemuseli řešit stížnost nebo reklamaci na služby poskytované touto společností. Díky našemu spojení bude mít BC k dispozici plnohodnotné bankovní produkty a služby, pro mBank to naopak bude znamenat oslovení nové skupiny lidí, která preferuje poradenský přístup na kamenné pobočce.

Doufáme, že se nám podařilo vysvětlit princip celé spolupráce a že ji nakonec, třeba i díky budoucí vlastní zkušenosti, oceníte.
 

Komentáře (3)

Vložit komentář

Ten člověk, co napsal článek, vůbec netuší, o čem mluví. Na co je někomu banka v mobilu, když se mu po týdnu odpáruje a musí opět použít PC. Navíc Anonym oslavuje to, co je zde zavrhováno (zbytečné omalovánky, zbytečné info = bankomaty) ... Zlatá první verze (kterou stále používám).

Dobrý den, to není úplně pravda, například naše mobilní aplikace nedávno vyhrála srovnávací test serveru tyinternety.cz http://www.tyinternety.cz...

Škoda jen, že jak se posouváte off-line, přestává být funkční on-line část...