zpátky

Bankovnictví nemusí být nuda, přichází mHra

mHra

I bankovnictví může být zábavné, proto jsme v novém IB spustili mHru. Zkoušením nových nástrojů a funkcionalit sbíráte virtuální odznaky a hravou formou se tak učíte poznávat nové internetové bankovnictví.


Na www.novamBank.cz jsme zpřístupnili další sekci, tentokrát věnovanou mHře.

 

mHra využívá konceptu tzv. gamifikace (více na wiki), kdy se snažíme využívat herní prvky v neherním prostředí jako je například internetové bankovnictví. V mHře plníte nejrůznější úkoly, podobně jako například v oblíbené aplikaci Foursquare, a pokud jste úspěšní tak dostáváte virtuální odznaky. Každý odznak má dle obtížnosti počet hvězdiček od jedné do tří. Ziskem odznaků se můžete pochlubit svým přátelům na Facebooku a vést s nimi bitvy v počtu dosažených hvězdiček.

Detailní vysvětlení uvidíte na našem videu:

 

Uvědomujeme si, že tato funkce v IB není úplně pro každého, pro někoho je to zkrátka příliš vážná věc. V takovém případě mHru používat nemusíte a vlastně se o ni ani nedozvíte. My přesto věříme, že to je krok správným směrem a že ji mnoho zákazníků bude s radostí využívat.    

 

Časté dotazy v souvislosti s mHrou:

 

Je bezpečné spojovat své IB s Facebookem? 

Ano je. Systém využívá API Facebooku jen pro sdílení získání odznaku na vaši Fb zeď a na stažení kontaktů vašich přátel, tak aby se mohl zobrazit žebříček. Žádné bankovní informace se přes Facebook neposílají, veškerá data zůstávají u nás. 

 

A pokud vás funkce nového internetového bankovnictví zaujaly, můžete se až do 31. 1. 2014 přihlásit přednostně k jeho vyzkoušení v sekci Přihlaste se.  

 

 

Veškeré otázky a odpovědi najdete v sekci FAQ.

   
 
Věříme, že se vám připravované novinky budou líbit.

Tým mBank

Kategorie:

Aktuality

Tagy:

IB

Komentáře (15)

Vložit komentář

vadimk napsal(a):
> No přesně, na stránkách banky nemohu napsat ani české slovo "K V
> Ů L I"... Well done!

KVŮLI

Z nové mBanky mě jímá hrůza a časový odpočet vnímám jako odpočet před nějakou příchozí katastrofou. Dosavadní internetové bankovnictví bylo celkem v pohodě, ze začtverečkovaného, zasloupečkovaného a přeplácaného nového vzhledu je mi úzko. Nějaké těšení? Ani náhodou. V čerstvé paměti mám přechod Aukra na nový web - ještě teď se mi o tom zdá. Jo, taky to přišlo z Polska - asi je tam nyní nějaká epidemie mrvení fungujících aplikací. Ještě že přechod k jiné bance je nyní tak snadný. Mimochodem, skutečně si myslíte, že hroua FB a jinými ptákovinami přitáhnete nějaké uživatele? Myslím seriózní uživatele BANKY?? Pokud ano, dejte mi vědět, co hulíte, to musí být síla!

Jsem přesvědčen o tom, že internetové bankovnictví by mělo být a hlavně může být stejně seriozní jako klasické. Propojování s Facebookem a jakoukoliv jinou sociální sítí však nutně snižuje jeho důvěryhodnost, bez ohledu na to, že toto propojení je dobrovolné. Bezpečnostní riziko napadení softwaru mBank se tímto krokem nutně musí zvýšit, ať už tvrdíte cokoliv jiného. Ještě k té mHře - prosím vás, copak si opravdu myslíte, že uživatelé, kteří musí pracovat, aby měli vůbec nějaké finance, mají čas ná to, aby si v bance hráli?? A výhrou se chlubili na FB?
Nové netové rozhrání bych přivítal, ale jen proto, aby se zlepšila jeho spolehlivost a abych nemusel na jednotlivé kroky každé transakce čekat věčnost a obávat se, byla-li akce vůbec provedena.


No přesně, na stránkách banky nemohu napsat ani české slovo "K V Ů L I"... Well done!

Jsem rád, že nejsem v tom jediný. Prostě těmto kravinám v normální bance není místo. Odcházím od mBank, pokud se nic nezmění.

Kvůli novému internetovému bankovníctví už druhý den pořádně nefunguje staré. A to přitom, že jsem žádné nové nechtěl. Namísto toho, popřál bych si mobilní aplikaci jak to mají ostatní banky, které se u vás neaktualizovalo již pár let! Ale ne, mBank nemají jak nalákat nové klienty, tak proto jde vytvořit další děravý systém.

Děkuji vám.

Tohle mě překvapuje : reakce na Mcmild
jsem u mBank spokojen a doufam že IB nedopadne stejně jako u konkurence ZUNO. Tvaří se hezky ale funkce nula. Současné IB mBank Super, jednoduché přehledné rychlé.
Používám obě IB a že by IB ZUNO bylo nějaké špatné a funkce NULA? Myslím že vše potřebné u ZUNO IB funguje velmi dobře. Oproti jiným bankám mají také své výhody.

Nebylo by lepší místo gamifikace vrhnout síly spíše na vylepšování usability? Třeba mobilní aplikace pro Android by to potřebovala jako sůl.
Nasazení gamifikace vám sice může přinést nějaké ty statistiky (ovšem od nereprezentativního vzorku), ale zároveň tam zanášíte bordel, který může překážet, ať už v uživatelském rozhraní, nebo v implementaci na straně serverů.
Ještě mě napadá paralela s DP Praha a jeho aktuální WTF akcí "seznamovací vagon".
Co takhle se inspirovat spíše u Microsoftu? https://www.youtube.com/w...

jsem u mBank spokojen a doufam že IB nedopadne stejně jako u konkurence ZUNO. Tvaří se hezky ale funkce nula. Současné IB mBank Super, jednoduché přehledné rychlé. Doufám že si to novinkou nepokazíte. Jak sem mohl vidět pár náhledů začínám mít obavu že jo. Přěju si možnost nechat si staré současné IB. Myslím že nejsem sám

Ahoj Vítku,
osobně bych se přimlouval za IB jednoduchý, odladěný, uživatelsky přívětivý a intuitivní. Až na pár připomínek to splňoval současný IB. Osobně mám z nového IB docela vítr (dle zkušeností se zaváděním novinek v mBank), a to se vzhledem k době a počtu používaných prostředí IB považuji za poměrně zkušeného uživatele. Veškeré fičury spojené s FB považuji za zbytečné, infantilní a balast, představující bezpečnostní riziko - a je mi jedno, zda je jejich využití dobrovolné či nikoli. Prostě dám novému IB 100 dnů hájení a pokud zjistím, že se posunulo tam, kam předpokládám, nebudu váhat po letech (bez pár týdnů jsem s mBank skoro od začátku) jít o dům dál. Vůbec z toho nemám dobrý pocit a místo, abyste se snažili ladit služby a vychytat problémy, kterých není zrovna málo, tak investujete čas a peníze do kravin. Chtěl bych jen připomenout rčení, že "v jednoduchosti je krása". Tak asi tak......

Poslat zprávu

Jak jsme psali v blogu, tak využívání všech těchto služeb je na zcela dobrovolné bázi. Věříme, že pro spoustu lidí to je přidaná hodnota.

na novou mBank se těším, ale propojovat s Facebookem? to už je krapet úlet ne?? Vážně bych chtěl vidět počty lidí, kteří posílají svou výplatu na váš účet a budou to ochotni propojit s facebookem...

Nemůžu se zbavit dojmu, že se v mBank dočista zbláznili

mBankVille - To se mi líbí - Sdílet - Pozvat přátele

A kdo že je cílová skupina téhle nové funkcionality? Pubertální mládež? Obávám se, že na tu je to příliš infantilní, nehledě na to, že účet si pod 18 let věku nemůže u mBank založit. A starší uživatele? Ti předpokládám víc ocení funkčnost IB než sbírání odznáčků....upozorňuji mBank: "né každá změna je pokrok", tak doufám, že to máte dobře rozmyšleno.

Ještě tam hoďte pár her ve Flashi, ať je to ještě pomalejší. No nic pro mě a ani pro nikoho koho znám :Q