zpátky

Chytré platby přes Facebook a telefon

Chytré platby přes Facebook a telefon

Na informační stránce o Nové mBank jsme zpřístupnili další sekci. Podívejte se jak v novém internetovém bankovnictví budete moci posílat Platby přes Facebook a telefon.


Nové internetové bankovnictví mBank vám přináší novinku v posílání plateb. Díky ní už nemusíte znát číslo účtu vašich přátel, když jim chcete poslat peníze.

 

Princip je jednoduchý. Využitím Facebooku nebo SMS pošlete svému známému nebo kamarádovi odkaz na naši stránku, kde vyplní své číslo účtu. Platba se následně odešle a systém si poznamená číslo účtu k danému kontaktu. Příště už platba proběhne standardně.

 

Detailní vysvětlení s postupem jak platbu odeslat uvidíte na našem videu:

 

Časté dotazy v souvislosti s platbami přes Facebook a telefon:

 

Je bezpečné posílat platby přes Facebook? 

Ano je. Systém využívá API Facebooku jen pro stažení kontaktů a pro možnost posílat zprávy. Žádné bankovní informace se přes Facebook neposílají, veškerá data zůstávají u nás. Facebook a SMS se využívají jen pro poslání odkazu na naši stránku, kam příjemce platby vyplní číslo účtu. Používání plateb přes Facebook a telefon je zcela dobrovolné.

Plánujete rozšířit systém i na další sociální sítě?

Jedná se o inovaci, kterou ještě nikdo nezkusil. Uvidíme, jestli lidé tuto funkci budou využívat a pokud ano, tak určitě zvážíme další vývoj.

 

 

A pokud vás funkce nového internetového bankovnictví zaujaly, můžete se už nyní přihlásit jako první k jeho vyzkoušení v únoru 2014 v sekci Přihlaste se.  

 

 

Veškeré otázky a odpovědi najdete v sekci FAQ.

   
 
Věříme, že se vám připravované novinky budou líbit.

Tým mBank

Komentáře (7)

Vložit komentář

A třeba mu někdo hekne data na faceboku což je normální a peníze odejdou na jiné číslo než mají a už vidím jak to budu dolovat spět.....

Provazovat IB se sociálními sítěmy kde není jak ověřit uživatele je fak největší konina co může banka udělat.

No já mám spíše strach z nového bankovnictví - aby vůbec fungovalo, aby netestovali "na lidech". Jejich nové udělátka jsou mi skutečně k ničemu. IB nyní funguje OK, novínka je nejistá...

Poslat zprávu

traveller: Můžete mi prosím vysvětlit, jak odradíme zákazníky tím, že jim přinášíme službu navíc, kterou navíc nemusí využívat? :)

Kdybyste raději své kapacity zaměřili jiným směrem. Tohle je ptákovina. Nejdříve odradíte ty, co využívali spořící účty, nyní i ty ostatní.

To snad ne? Proč do toho tahat sociální sítě. Do nejdu v žádném případě

Doufam, ze BUDE MOZNOST CELE NOVE IB NEVYUZIVAT, pokud NE MENIM BANKU. To stejne jsem udelal u ZUNO nesmyslne IB me donutilo k tomu, abych odesel jinam.

Pro mě k ničemu. To mi ten známý může poslat číslo e-mailem a nebo SMS rovnou. Osobně k takovémuhle podivnému přeposílání nemám moc důvěru, ale třeba se Vám na to někdo chytne :).