zpátky

mLinka v Praze

mLinka v Praze 

Máme pro vás další příjemnou novinku a to přestěhování mLinky do Prahy. Jak by se vás toto mělo dotknout? Především zlepšením kvality poskytované péče a v dohledné době i provoz 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Callcentrum až doposud sídlilo v polské Lodži. Od přestěhování si slibujeme především zlepšení kvality poskytované péče, navýšení kapacity odbavených hovorů a v blízké době i prodloužení provozu a start aktivních hovorů k podpoře prodeje.

 

Toto vše se neobejde bez velkého množství nových operátorů. Pokud tedy rádi pracujete po telefonu s lidmi v příjemném kolektivu a prostředí moderních kanceláří, tak se mrkněte na popis pozice.

 

Více informací o mLince


Nové call centrum přijelo otevřít vedení polské BRE Bank. Pásku slavnostně přestřihnul předseda představenstva BRE Bank Cezary Stypułkowski společně s generálním ředitelem mBank Romanem Truhlářem.

 

 

 

Stěhování zákaznické linky z Polska do Prahy přišlo mBank zhruba na 4 miliony korun. Vzhledem k technickému zajištění nového sídla mLinky se ale nejedná o nijak vysoké náklady, jak ostatně uvádí i náš manažer péče o zákazníky Sławomir Laskowski: „Systém, který mLinka bude zde v Praze používat, je nejlepší ve srovnání s konkurencí na polském, českém i slovenském trhu. Mohu s klidným srdcem říct, že jsme v této oblasti na špici.“ Banka chce být tímto krokem opět blíž svým zákazníkům a poskytovat co nejlepší servis.

 

Tým mBank

 

Kategorie:

Ze života banky