zpátky

Plánovaná odstávka

Modernizační odstávka

Vážení klienti,

dne  21. října 2012 v čase od 01:00 do 09:30 h (v noci ze soboty na neděli) plánujeme  modernizační odstávku našich systému.

Pozorně si prosíme přečtěte informace v blogu.


V čase od 01:00 do 09:30 budou nedostupné:

Internet Banking a SMS
• mLinka (dostupná jen v informační módu)
• Systém žádostí o produkty
(v čase od 00:30 do 07:30)

 

V čase od 02:00 do 08:00 nebudou autorizované transakce platebními kartami.
 

  


Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace. 
 
tým mBank

 

Přejete-li si, aby Vám mBank zasílala informace o plánovaných odstávkách emailem, zašlete prosím z emailové adresy, kterou máte registrovanou v mBank, text ANO v předmětu e-mailu na adresu: planovane_odstavky@cz.mBank.eu. Informace o plánovaných odstávkách Vám budeme posílat pouze v případě, že během odstávky nebudou autorizovány transakce platebními kartami.

 

Komentáře (9)

Vložit komentář

Poslat zprávu

Dobrý den,
za komplikace spojené s odstávkou se moc omlouváme.
Bez odstávek se neobejde žádná banka. My se snažíme o to, aby postihly co nejméně klientů. Proto je děláme o víkendech v nočních nebo brzkých ranních hodinách. O tom, že ne všichni se o odstávce dozvědí víme a chceme to řešit. Nicméně hromadným mailem na všechny klienty to nejde (98% klientů se odstávka vůbec nedotkne, naopak je bude obtěžovat email). Zpráva do IB zase většině lidem nepomůže, neboť lidé do něj chodí maximálně párkrát za měsíc. Jako nejlepší kompromis nám přijde lepší informovanost o možnosti přihlásit se na email o odstávkách. Například chceme zařadit tuto informaci do uvítacího mailu pro nové klienty.

Dvě roviny. Je blbost chodit bez určité hotovostní rezervy. To, že nefunguje terminál není věc, která by se stávala jednou za sto let. Na druhou stranu by mBank měla zapracovat na autorizaci karetních transakcí mimo odstávky. Severní sousedé s tím mají určitě taky nepříjemné zkušenosti.

Informace o odstávkách bohužel mívají nežádoucí výpadky a v zájmu banky by mělo být, aby se všechny důležité informace dostaly ke klientům bez extra registrací (dle odezvy často nefukčních).
Navrhuji registrace zrušit a emaily posílat vždy všem !

Musím se zastat mBank . Informaci o odstávce jsem dostal na mail 19.10 a protože mám nastaveno přeposílání mailu do mobilu tak i upozornění na mobil. Stačí si vše jen nastavit a předejít tak zbytečným komplikacím.

Dobrý den, připojuji se k ostatním nespokojeným klientům Vaší banky. Do dnešního dne jsem se službami Vaší banky byla velmi spokojena. Momentálně se nacházím v zahraničí, kde mi vznikly obrovské potíže při nemožnosti použít platební kartu či výběr z bankomatu. Pevně věřím, že se tato situace již nikdy neuskuteční. V opačném případě jsem nucena od Vaší banky OKAMŽITĚ odejít. Vzhledem k tomu, že budu minimálně 1 rok mimo ČR, je pro mě velmi důležité, aby mi platební karta či manipulace s internetovým bankovnictvím fungovala vždy a na případné výpadky ze strany banky jsem byla neprodleně upozorněna!!!!!! Lucie Roškotová, Asie

Každý klient mBank má registrovaný email a není přece problém poslat všem automaticky tuto důležitou zprávu předem, aby se nemohl nikdo cítit neinformován a někdy i poškozen.
Ale je zásadně riziko chodit nakupovat bez hotovosti pouze s jednou platební kartou, nikdy nevíte :))

Dobrý den, jsem na tom dost podobně.. Ráno ze mě v obchodě udělali tak trochu bl*ce, že na kartě určitě nemám peníze, že moje platba byla odmítnuta. Že bylo nedostupné internetové bankovnictví budiž, ale když nejsou dostupné platby kartou, to už je podle mě docela zásadní.. Myslím že takovéto informace by měly být sdělovány emailem, nebo alespoň formou zprávy v ibanking. Pěkný den, Hana Valková, Brno

Dobrý den. Musím na Vaší neinformovanost klientů reagovat taktéž záporně. Syn odjel na ranní směnu. Potřeboval natankovat a jaké bylo jeho překvapení, když nemohl zaplatit kartou. Musel na pumpě ponechat doklad totožnosti a jel do bankomatu vybrat hotovost. Ale ouha, taktéž nelze. Volal mi tedy domů a já jsem naštěstí hotovost měl.Přijel tedy zpět domů, pak na pumpu zaplatit a teprve do práce. Vaším naprosto nezodpovědným jednáním jste tedy způsobili obrovské potíže. To, že až je malér, tak člověk si najde na nějakém blogu, proč nefunguje platební karta je naprostý výsměch zákazníkům o které takto velmi rychle příjdete. Pavel Šindel, Ostrava

Dobry den, jsem Vasim klientem asi 4 roky a uprimne nechapu, proc tuto skutecnost - o odstavce sluzeb - nedavate na vedomi stavajicim klientum e-mailem standartne predem. Potreboval jsem z bankomatu vybrat hotovost, ale bankomat mi hlasil chyby typu: "chybny PIN" nebo "informace o poskytovateli vasi karty nejsou dostupne". Preci nemuze byt tak slozite rovnou nastavit hlasku, ze se jedna o planovanou udrzbu, nebo ano? Nyni jsem si uz nastavil informace o odstavkach, ale verte, ze nejsem asi jediny velice rozhorceny klient a na zaklade teto skutecnosti uvazuji o prechodu k jine bance. Mimo jine se mi take jako uzivateli vasi mobilni aplikace nelibi, ze pri pokusu o prihlaseni se do sveho uctu mi na iPadu vyskoci hlaska v polskem jazyce. Ale to uz byla jen "tresnicka na dortu", kdy mi prijde, ze na klienty opravdu kaslete. S uctivym pozdravem, Roman Káčerek, Brno.