zpátky

Chat s generálním ředitelem

4. narozeniny mBank

Chcete se dozvědět více o dění v mBank? Zeptejte se toho nejpovolanějšího - generálního ředitele Romana Truhláře. Připravili jsme pro vás v pořadí druhý chat na sociálních sítích a mFóru. Dotazy můžete pokládat už teď, ale chat začíná ve čtvrtek 24. května od 16.00.  


Ptát se můžete na Facebooku, Google Plus a speciálně vytvořeném vlákně na mFóru.  

 

Prosíme o relevantní dotazy, například týkající se dění v bance, nebo jejío směřování. Na detaily produktů zde máme jiné specialisty.  


Věříme, že se dozvíte spoustu zajímavých informací.

 

Těšíme se na vaše dotazy.

 

tým mBank
   

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (6)

Vložit komentář

Dobrý den pane řediteli, proč se mBank spolupodílí na krádežích peněz? Žena je klientem banky několik let (vlastně, to je náš společný účet, ale používá jej téměř výhradně ona). Ve středu 10. 7. 13 jí ve dvou platbách někdo ukradl přes 11 tis. Kč. A Vaše banka? Když to šla reklamovat na pobočku, přešoupli ji na mLinku, když zavolala na mLinku, bylo jí řečeno, že to může reklamovat, až se platby dostanou z blokovaných plateb do výpisu uskutečněných transakcí. a to mi, promiňte, hlava nebere. Říká Vám: "zloděj mi díky Vám, ukradl peníze" a vy říkáte, počkejte, až je zloděj dostane a pak přijďte. Ještě jí na mLince naznačili, že to jako ukradené nevypadá. Pane řediteli, promiňte, ale banka by měla požívat jakés, takés důvěry klientů a pokud něco zmastí (je jedno, jestli přímo mBank, nebo její obchodní partner VISA), měla by se k tomu postavit čelem. Ale vy se k tomu stavíte tak, že je náš problém, že nám někdo z účtu vedeného u mBank, banky, kterou řídíte, ukradne peníze. Přes Vaši banku šla významná část našich peněz. Už nepůjde. Proč taky, abyste pomohli ukrást námi další? Protože, kdo podporuje zloděje, je spolupachatel, tedy sám zloděj.

mBank by měla být nyní více vidět a slyšet - to jste zveřejnil
Můžu potvrdit, že bude , poskytnu toiž příběh naší hypotéky u mbank tisku, na Facebooku, Twitter atd. Žádáme u mbank o hypotéku. Protože však oba pracujeme v sociálních službách za sociální platy, schvalovatelé hypotéky už nevědí, jak nám cestu k ní znepříjemnit a zkomplikovat. Dokonce vaši pracovníci neváhají volat postiženému, kterému partnerka dělá asistenta!!
Přestalo mě už bavit, jak si z nás mbank dělá legraci. Opravdu není normální schválit hypotéku a jedním dechem si stanovit další podmínky na podklady klienta.

ČNB: v pátek v 14.30 padla, vrátný vypne hlavní jistič, servery spadnou a nahoděj se v pondělí 6.30 ráno. Aspoň jako příspěvková organizace šetří náklady na elektřinu.

CERTIS je věcí ČNB a bez toho mezibankovní převody mBank nezavede i kdyby se na hlavu stavěla.

Dobrý den, proč se v soboty a neděle neprovádějí mezibankovní převody - servery se přece nevypínají. Mám dojem, že dnes už je to přežitek. Dříve to chápu, kdy se do banky muselo chodit......
Už někdo vyvíjel tlak na ČNB nebo čí je to parketa?
Děkuji

btw.: na 24.5. se očekává dosažení hranice 400 tisíc klientů, ne? :-)