zpátky

Přivítání Petra Vondráčka - nového marketingového ředitele

 

Kdo sleduje naše tiskové zprávy, určitě už zaznamenal, že máme nového ředitele marketingového oddělení, kterým se stal Petr Vondráček. V tomto blogu se o něm dozvíte trochu více, než kolik řekne suché novinářské sdělení. Na závěr se můžete těšit i na krátký rozhovor.

Petr k nám přišel z ČSOB respektive Poštovní spořitelny, kde působil téměř deset let na různých pozicích. Postupně se vypracoval až na marketingového ředitele. Mezi jeho úspěchy patří například série televizních reklam s Evou Holubovou na osobní účet ERA.


mBank je pro něj výzva, neboť její marketing nespočívá tolik na milionech utracených za reklamní kampaně, ale spíše na dobrých nápadech a lidském přístupu. 


Nejen prací je člověk živ, a tak po práci Petr shodí image slušného manažera a jde si užívat tam, kde ho to baví nejvíce – na trashový koncert. Potkat ho můžete každoročně například na festivalu Brutal Assault v Jaroměři nebo Basinfirefestu ve Spáleném Poříčí.

 

 

 

Menší rozhovor na závěr:

Kdybys měl personifikovat značku mBank, kdo by to byl? Pěkná slečna, nebo stará ježibaba?
Momentálně na první dojem, bez hlubšího zkoumání bych personifikoval  mBank na muže ve věku cca 30-40 let, který má rád své finance pod kontrolou. Jde ale zatím jen o mé pocitové přiřazení. Snahou marketingu bude, aby mBank byla všeobecně velmi dobře srozumitelnou bankou s přehledným portfoliem produktů, které jsou našim klientům dobře známy. Takže ani jedno označení nás přesně nevystihuje, protože se dají propojit na mnoho negativ např.: k pěkné slečně se dá přiřadit také málo zkušeností a ke staré ježibabě pomalost a malá schopnost přizpůsobení se novým trendům a technologiím, což  rozhodně není případ mBank.

 

S jakými plány do mBank přicházíš? Můžou se klienti těšit na nějaké novinky?
Doufám, že již brzo naši klienti pocítí čerstvý závan v marketingové komunikaci. Jedna z věcí, které mohu jmenovat, je určitě příprava nového komunikačního konceptu, na kterém začínáme pracovat. Ten se zakládá především na začlenění celkové šíře všech marketingových nástrojů vhodných k oslovení našich klientů. V důsledku to bude znamenat vyšší jistotu, že klient naše sdělení skutečně obdrží a bude ho moci zvážit bez dalšího pracného vynaložení energie na získání dodatečných informací.


Jak vnímáš otevřenost mBank vůči klientům? Co si myslíš o mFÓRU a mRADĚ?
Všeobecně mám pocit, že mBank je jednou z nejotevřenějších bank na českém trhu. Potvrzují to právě takové nezávislé seskupení jako je např. mRADA. Ty já považuji i za velmi důležitou zpětnou vazbu pro kvalitní fungování marketingu.


V článku zaznělo, že rád posloucháš tvrdší hudbu. Jaké jsou tvé oblíbené kapely?
Tvrdší hudbou je myšlen extrémní chvost rocku. Pokud bych měl „škatulkovat“, jde o thrash, black, death a grindcore styly. Kapel je mnoho, např. kanadští KATAKLYSM, polští BEHEMOTH, dále NAPALM DEATH, OBITUARY, CHILDREN OF BODOM … jak říkám, je jich hodně.

 

Pokud máte na Petra nějaké dotazy, můžete se ptát v komentářích pod článkem. Rád vám odpoví.

Tým mBank

 

 

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (8)

Vložit komentář

jaké je Petrovo oblíbené zvíře?

Petře, byl jste někdy nezaměstnaný? A pokud ano, mělo to nějaké proč ? Díky za odpověď. Josef

jaký je Petrovo oblýbený večerníček? Není to Mach a Šebestová?

Dle vyjádření viz výše to vypadá, že mRada "povýší" na moderní marketingový nástroj mBank... [wtf]

čerstvý závan v marketingové komunikaci?
... doufám že tím nebude zvýšená frekvence spemu v registrovaném mailu...

Poslat zprávu

Čekali jsme spíše otázky na Petra, ale i tak se pokusíme odpovědět. Rozdělení pravomocí v rámci mBank je interní záležitost. Nicméně autonomie české pobočky se neustále zvětšuje, důkazem toho může být právě nové vedení.

já se ti teda divim....

Tvrdost schvaluji. Jinak mne u m-angažovaných osob napadá, co vlastně mohou ovlivnit. Již chronicky slyšíme od členů mRady, co vše nemají šanci prosadit, co vše je či není věcí polského centra a k čemu tedy má česká pobočka pravomoci. Kdyby to bylo známe, pochopili bychom, že na určité věci nemá smysl se ptát nebo si "stěžovat". Není-li to m-tajemství, lze vyjmenovat, co je věcí polské a co české strany? Jako: úroky, směnné kurzy, podmínky funkce kreditek, politika bonusů na karty, ...