![]() |
Vážení klienti,
|
Abyste na chat nezapoměli, byla vytvořena událost na Facebooku.
Věříme, že se dozvíte spoustu zajímavých informací.
Těšíme se na podnětné dotazy.
tým mBank
![]() |
Vážení klienti,
|
Abyste na chat nezapoměli, byla vytvořena událost na Facebooku.
Věříme, že se dozvíte spoustu zajímavých informací.
Těšíme se na podnětné dotazy.
tým mBank
Chápu vaši reakci, ale jak už jsem psal na mFÓRU, tak hlavní důvod pro FB je, že chceme oživit náš profil. Uvažujeme i o přebírání otázek z vlákna Chat s generálním ředitelem, nicméně nevíme, jestli bude z kapacitních důvodů možné na ně odpovědět.
Taktéž jsem pro mFórum, přece jen to zůstane "doma" a sem, na stránky banky, chodí klienti a ne na nějakou knihu ksichtů.
Plne souhlasim s bouracem! Pro toto by bylo mForum primo idealni!
mForum je fungujici vlastni unikatni komunikacni kanal mBanky, naproti tomu facebook je jen socialni boom pro mlade, neznam nikoho z meho okoli v me vekove kategorii (stredni generace), a uz vubec nekohostarsiho, kdo by mel ucet na facebooku.
Zarazi mne, ze jsem jeste nevidel jediny prispevek noveho reditele na mForu.
udělejte ten chat na mFóru, tam se vám dostane podnětných dotazů...