zpátky

Guerillová kampaň mBank přímo před pobočkami konkurence

Za běžné věci se neplatí 

Novou reklamní kampaň mBank doplnila guerillová akce

a virální video, které dále rozvíjí hlavní myšlenku kampaně

"za běžné věci se neplatí".

Tak jako se v životě běžně neplatí za lásku nebo vítr ve vlasech, v mBank zákazníci neplati za vedení běžného účtu mKONTO. Proto náš promo tým vyrazil 24. října do ulic s velkými maketami písmene M a se vzkazy, které myšlenku dále rozvíjejí: Platit za kyslík? Platit za chodník? apod.


Zákazníci konkurenčních bank se tak s provokativní kampaní setkali přímo při návštěvě své pobočky. Průběh celé akce zachycuje virální video, které mBank šíří prostřednictvím internetu.


Podívejte se i vy na naše video:

Honza Valtera

Honza Valtera / mBank


marketing
jan.valtera -zavináč- cz.mBank.eu

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (4)

Vložit komentář

Dobrý den. Do mBanky jsem vstupoval před lety, a opravdu se podmínky změnily. Bylo to 3,5 % úroků a veškeré transakce bez poplatků. Dnes je doba složitější nejen pro banky ale i pro její zákazníky, a tak se mi nelíbí na mBank komplikované ukládání peněz, které momentálně nepotřebuji na emax+ a poplatek 150,- Kč když je potřebuji podruhé v měsíci. Pouhá úprava programů pro denní úročení, a máme spořící účet bez daní. Viz ZUNO banka. Jak to dělá UniCredit banka, že má vklady i výběry (2x/měsíčně) bez poplatků a podmínek nevím, ale ty dva výběry zdarma a bez podmínek by stačily. Je pravda, že UniCredit banka má "poplatek za příchozí transakci" 6,- Kč... Závěr mKonto zatím mám, neužívám jej a zatím doufám ve zlepšení alespoň do stavu, kdy jsem do mBanky vstoupil.

Nechapu, proc se do mBank tak navazite, tri vybery zdarma vam zustaly i kdyz pribyla podminka. A splnit ji neni zase tak velky problem. Pokud chcete vybery zdarma muzete platit pausal v jine bance. Ja jsem s mBank spokojen

taky jsem se zasmál. 3 výběry z bankomatu zdarma do konce světa a den navíc. To by si mohli ********** dát do znaku.

No jak někdo, kdo má sám máslo na hlavě může vymyslet podobnou akci?

Co bylo zdarma, zůstane zdarma do konce světa a jeden den navíc?

mBank: bez poplatků vydržíme do konce světa a jeden den navíc
Autor: Marek Lutonský Vytisknout | textová verze | velikost písma
0Sdílet V diskuzi pod článkem na blogu mBank, který oznamuje zvýšení poplatků, se objevily zajímavé příspěvky. Odkazují na on-line rozhovor iDnes.cz s Sergiuszem Najarem, generálním ředitelem mBank, který se v roce 2007 doslova zaklínal, že poplatky u jeho banky nehrozí. Zavzpomínejme:

---

Otázka: Dobrý den, jakou má zákazník jistotu, že za nějakou dobu, až získáte potřebný počet klientů svůj ceník "neupravíte" a nezavedete poplatky podobné u ostatních bank?

Odpověď: Naše závazky plníme. Cenová politika je postavená na našich principech, které neměníme.

---

Otázka: Dobry den, muzete nejak zarucit, ze po ziskani potrebneho mnozstvi klientu svoji "bezpoplatkovou" politiku nezmenite? Tedy, ze by treba casem doslo k postupnemu zavadeni polatku ve stylu ostatnich ceskych bank? Dekuji.

Odpověď: To, co je dnes v ceníku za 0 Kč - bude i nadále za 0 Kč. Jsme bankou pro přemýšlivé a akceschopné Klienty, kteří si nás právě proto vybrali - nemůžeme si dovolit a ani nechceme měnit naše zásady. Dobře jsme se poučili ze zkušeností konkurence, která slibovala a sliby nesplnila. Jejich cestou rozhodně jít nechceme. Co říkáme, to platí.

---

Otázka: Dobrý den. Je to asi tak hodina co jsem si u Vás objednal službu mKonto a eMax protože se mi nelíbí arogance českých bank a perzekuce za to, že jim svěřím své peníze. hrozí do budoucna, že zavedete poplatky? Jak je to ošetřeno ve smlouvě s Vámi?

Odpověď: Dobrý den, vítáme vás mezi našimi budoucími Klienty - naše filozofie je jasná a říká: nulové poplatky a nikdy jinak. Zavedení poplatků rozhodně neplánujeme. Každá smlouva se týká toho, co právě je - ale jestli chcete záruku, připravujeme pro vás překvapení na Nový rok...

---

Otázka: Dobrý den, pane řediteli- Myslím, že jste konkrétně neodpověděl na konkrétní dotaz: jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? Odpovězte prosím konkrétně. Děkuji

Odpověď: Myslím, že se už opakuji: nebudeme měnit nulové poplatky u našich služeb. Co je s nulou, bude s nulou. Opravdu. Vážně. Skutečně. Je to tak.

---

Otázka: Dobry den, do kedy si myslite, ze mBanka vydrzi s nulovymi poplatkami za vsetky "terajsie sluzby"?

Odpověď: Do konce světa a jeden den navíc.

FinExpert.cz: Přiznáváme, že za vznikem této bleskovky byl malý kousek jízlivosti. Samozřejmě uznáváme, že banka má právo měnit své poplatky, podmínky a jiná pravidla; když se smíří s tím, že zákazník má právo od banky kdykoli odejít.

Když se ale ředitel mBank tak dušoval, že poplatky navždy zůstanou nulové a když už je ten konec světa, nedalo nám to...