zpátky

mKLUB - doporučte nás a získáte dárek

Doporučte mBank svým známým! Osvoboďte své blízké od bankovních poplatků a odměňte se jedním z atraktivních dárků!




mBank pro vás připravila již třetí kolo mKLUBU. V prvním i druhém klání jste nás přesvědčili, že máte hravého ducha, tak jsme pro vás připravili další výzvu. Hra je tentokrát nabitá opravdu skvělými cenami.
A o jaké ceny změříte síly s dalšími klienty mBank?
Naše dárky pro vás: deštníky, poukazy na nákup v internetovém obchodě, iPad a kdo doporučí nejvíce klientů, vyhrává poukaz na zájezd za 100 000 Kč.

Dárky v rámci programu mKlub

1 nový klient

deštník
2 noví aktivní klienti deštník + poukaz na nákup v e-shopu za 500 Kč

3 noví aktivní klienti 

deštník + poukaz na nákup v e-shopu za 1000 Kč

4 a více aktivních klientů

deštník + poukaz na nákup v e-shopu za 1500 Kč

top 20 doporučujících 

deštník + iPad

 

Absolutní vítěz, který doporučí mBank nejvíce klientům, získá v tomto kole poukaz na zájezd v hodnotě 100 000 Kč.

Speciální kategorie – Nejlepší manažer
Vítěz v této kategorii, získá poukaz na nákup letenek v hodnotě 50 000 Kč.
Definice aktivního klienta: Klient, který provede v období 2 měsíců od otevření svého účtu mKONTO autorizované transakce za zboží nebo služby v obchodech v celkovém objemu minimálně 2 000Kč.

Jak to celé funguje?

V mKLUBU vyhrává každý, kdo se zapojí. Doporučte svému známému, kolegovi, nebo třeba strýčkovi mBank, a my vás odměníme. Při vyplňování žádosti o účet na webu mBank stačí, aby žadatel v poli „mKLUB“ vyplnil číslo vašeho mobilního telefonu. Čím víc lidí přivedete, tím vyšší je vaše šance získat vytouženou cenu.
Soutěž trvá od 4. dubna do 30. června 2011. 

Více informací a plná pravidla hry naleznete na stránkách této akce.

 

Honza Valtera
Honza Valtera / mBank
marketing
jan.valtera -zavináč- cz.mBank.eu

Kategorie:

Soutěže

Komentáře (14)

Vložit komentář

Asi tak jako vsichni vyse diskutujici.
Doporucoval jsem mbanku drive na zacatku. potom co udelala podraz na klienty uz neni co doporucovat.
A ano mbanka je stale nejlevnejsi v CR, ale bohuzel ne nejkvalitnejsi a seriozni uz vubec ne. Tak proc riskovat?

Poslat zprávu

to Evča: Pokud někomu doporučíte mBank, tak když on si bude vyplňovat žádost o mKONTO přes internet (akce mKLUB je pouze pro nové klienty, kteří si založí účet sami přes internet), tak v žádosti je speciální sekce nazvaná mKLUB a v ní je text:
Přicházíte na základě doporučení? Pokud ANO, zadejte mobilní telefonní číslo doporučujícího. V opačném případě pokračujte v žádosti bez vyplnění. + je zde pole na vyplnění telefonního čísla

Tedy Vaše číslo tam musí oni vyplnit sami, kurýr, který potom přiveze smlouvy již nic vyplnit nemůže.
Doufám, že je to takto již jasné.
Honza

Myslím si, že dobré zboží se chválí samo.Pokud se vrátíte k původním výhodám věřím, že se vrátí i část klientů.

A proč bych měl někoho lákat, když sám jsem zklamaný. To abych potom dostal tím deštníkem???

Dobrý den, jsem klientem mBank již několik let a všem okolo mne jsem Vaší banku doporučoval a sám jsem uvěřil Vaším slibům, že jste banka bez poplatků. Teď abych strkal hlavu do písku. Nevěřím Vám a nebudu Vás doporučovat! Nebo si snad myslíte, že za cenu lákavé výhry budu lhát svým přátelům a známým? Konto ještě sice u Vás mám, ale to už dohořívá. Své transakce jsem již skoro všechny přesunul do banky, kde sice platím poplatek za vedení účtu, ale na rozdíl od Vás mi nelžou.

Mám dotaz, jak se domohu toho, abych byla uvedena jako ten, kdo nové klienty doporučil? Já sama mBank používám téměř od počátku existence v Čechách a jako naprosto spokojený klient jsem doporučila mKonto mé sestře, expříteli a řadě dalších lidí. Oba měli uvést mé telefonní číslo při sepisování papírů, abych si "připsala" dva klienty a tím získala dárek. Nicméně toto jim vůbec nebylo umožněno, i když jsem je na to upozorňovala, zřejmě dotyčný, kdo se u nich k podpisu papírů dostavil si je připsal na své "konto". Jak se toto dá ošetřit? Děkuji

Souhlasím s Librab (č.4).
Místo aby jste plnily sliby, tak vymejšlíte blbosti jako je tahle..... http://www.nbank.cz/mslib...

Souhlasím s diskutujícími, jednou pošlapaná důvěra.... Dříve jsem taky lanařil všechny okolo. Teď už jsem vyléčený z propagace polské mBank.

To už z mBank uteklo tolik lidi, že musí takhle dělat nábor na nové klienty a nebo chtějí získat nové klienty na kterých by mohli vydělávat formou poplatků?

HonzaV_mBank:
Nemyslíte, že ty poukázky do e-shopů vyjednáváte trochu pozdě, tj. nyní kdy ten mKLUB už začal?

vydáno 06.12.2007 10:47

1

Otázka: Dobrý den, jakou má zákazník jistotu, že za nějakou dobu, až získáte potřebný počet klientů svůj ceník "neupravíte" a nezavedete poplatky podobné u ostatních bank?

Odpověď: Naše závazky plníme. Cenová politika je postavená na našich principech, které neměníme.

---

Otázka: Dobry den, muzete nejak zarucit, ze po ziskani potrebneho mnozstvi klientu svoji "bezpoplatkovou" politiku nezmenite? Tedy, ze by treba casem doslo k postupnemu zavadeni polatku ve stylu ostatnich ceskych bank? Dekuji.

Odpověď: To, co je dnes v ceníku za 0 Kč - bude i nadále za 0 Kč. Jsme bankou pro přemýšlivé a akceschopné Klienty, kteří si nás právě proto vybrali - nemůžeme si dovolit a ani nechceme měnit naše zásady. Dobře jsme se poučili ze zkušeností konkurence, která slibovala a sliby nesplnila. Jejich cestou rozhodně jít nechceme. Co říkáme, to platí.

---

Otázka: Dobrý den. Je to asi tak hodina co jsem si u Vás objednal službu mKonto a eMax protože se mi nelíbí arogance českých bank a perzekuce za to, že jim svěřím své peníze. hrozí do budoucna, že zavedete poplatky? Jak je to ošetřeno ve smlouvě s Vámi?

Odpověď: Dobrý den, vítáme vás mezi našimi budoucími Klienty - naše filozofie je jasná a říká: nulové poplatky a nikdy jinak. Zavedení poplatků rozhodně neplánujeme. Každá smlouva se týká toho, co právě je - ale jestli chcete záruku, připravujeme pro vás překvapení na Nový rok...

---

Otázka: Dobrý den, pane řediteli- Myslím, že jste konkrétně neodpověděl na konkrétní dotaz: jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? Odpovězte prosím konkrétně. Děkuji

Odpověď: Myslím, že se už opakuji: nebudeme měnit nulové poplatky u našich služeb. Co je s nulou, bude s nulou. Opravdu. Vážně. Skutečně. Je to tak.

---

Otázka: Dobry den, do kedy si myslite, ze mBanka vydrzi s nulovymi poplatkami za vsetky "terajsie sluzby"?

Odpověď: Do konce světa a jeden den navíc.


http://finance.idnes.cz/o...

Doba, kdy jsem já osobně doporučoval a všude mezi svými příbuznými i známými vychvaloval, pro mě kdysi srdeční záležitost - mBank, je již nenávratně pryč. A nic na tom nezmění ani další přiblblé hrnky, termohrnky, deštníky apod. Bohužel ...

Poslat zprávu

to zivan: bude to poukázka do jednoho z velkých e-shopů jako je např. mall nebo kasa. Nyní s nimi jednáme a uvidíme, kdo nám nabídne nejlepší podmínky. Chceme, aby to byl e-shop, který nabízí větší škálu produktů.
Honza

Ta poukazka bude do jakehokoliv eshopu? Jen do eshopu, ktere podporuji mPenize? Nebo to bude poukazka do eshopu, ktery prodava trenky od 10 000Kc? :)

A zabit toho, kdo muze za smazani komentare pri nezadani emailu.

Tak tomu se říká rána deštníkem :-) Zavedením poplatků proti slibům se prostě z paměti klientů nevymaže...