zpátky

Probíhá nominační kolo hlasování veřejnosti a podnikatelů v anketě Zlatá koruna 2011

Logo Zlatá koruna Právě probíhá nominační kolo hlasování veřejnosti a podnikatelů v anketě Zlatá koruna 2011. Budeme rádi, pokud nás v tomto hlasování podpoříte.




Hlasováním ve Zlaté koruně 2011 můžete navíc vyhrát báječné ceny jako zájezd dle vlastního výběru či exkluzivní členství ve Worldclass Health Academy.

Hlasujte, zapojte své přátele a rodinu. Díky Vám můžeme získat právě ty rozhodující body!

Zde jsou některé z odkazů pro hlasování:

mKONTO, mBUSINESS KONTO, internetové bankovnictví

Děkujeme za Vaši podporu!

Vaše mBank

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (19)

Vložit komentář

mBanka si, i přes pošramocenou pověst kvůli neplnění slibů, zaslouží obdiv za to, že toleruje některé diskusní příspěvky pod svými články, kde imbecilové mají za nutné psát přímé odkazy na konkurenci, kvílet nad tím, jak je to tady strašné, přestože je u banky nikdo nedrží, pohoršovat se, že nedostali půjčku, když jsou plonkoví, plakat nad poplatky, bez nichž to bohužel kvůli vyčůránkům nejde apod. Této otevřenosti si velmi cením, byť bych ji na místě banky přiměřeně moderoval, aby si návštěvník nepřišel, že se dostal na blog Fia nebo Zuna.

tesime se na ZunoBank www.zuno.cz

Mohl by mi někdo z odpovědných říct, za co vlastně bych měl dát mBank tenhle rok hlas? Vinou nesmyslnému omezení deseti odchozích plateb zdarma jsem musel přejít k FIO. Zatím mám ještě mBank k placení na internetu (jistě k její nemalé radosti, protože ji nic nestojím a přináším peníze), ale pokud FIO zavede od půlky dubna internetové platby na stávající karty zdarma, nevidím důvod mBank nadále používat. Samozřejmě nemám důvod účet rušit, takže mě nadále budete jistě počítat mezi své klienty. Dokud ovšem nezavedete za účet poplatek. Myslím, že po Zlaté koruně na to bude skvělá příležitost :Q

A to jeste ani enmluvim o tom, ze nejsou schopni opravit naprosto banalni zalezitost SMS notifikaci o neuskutecnenych transakcich. NEvim jestli vam funguje, ale meto chodilo a asi pred 1,5 rokem (ano 1,5 roku to je) to prestalo fungovat.

Jde o to, ze kdyz napriklad neprojde inkaso, nebo SIPO, nebo jakakoli platba zduvodu nedostatecnych prostredku na ucte, nedojde SMS! Nevim jestli to nekomu funguje, ale podle me ne.

Resil jsem to asi v milionech reklamacich a jejich urgencich. Asi po roce konecne priznali, ze tam maji chybu a snad pochopili v cem moje reklamace spociva. PAk to resilo spousty lidi az nakonec rekli, ze vedi cim to je a reklamace zrusili.

Bohuzel chybu neopravili. A muze to byt nekdy docela husty, kdyz vcas nezjistite, ze Vam neprosla platba z jakehokoli duvodu!

To je dalsi vec co proc banka neni duveryhodna, reklamace hazi pod stul, nebo na ne vubec do 30 dnu nereaguje.

to Zbynek: presne tak jeden mSlib za druhym.

lidi nelamentuji nad poplatky, ale nad tim, ze porusili jeden z hlavnich a ztezejnich slibu, ktere riklai na zacaktu a na ktery se kazdy ptal. Jejich odpoved byla vzdy "co je zdarma bude zdarma".

Toto je nejvetsi mPodraz, ktery vadi lidem nejvice!

Kdyby misoto zavadeni poplatku dali vypoved tem lidem, kteri jejich sluzby tzv. zneuzivali tak by nemuseli presci nastavovat nejake poplatky? Ale kvuli tomu, ze vycuchali uz moznost vyzdimat klienty, kteri nabrali stejne jako ostatni banky na poplatkach, tak tohle vymysleli. Tim si naprosto zrusili svoji vydobytou duveru a naprosto ji ztratili.

Nevim, nevim, ale kdyby tohle neudelali, myslim, ze by v poctu klientu byli uplne nekde jinde nez dnes. Takze podle meho nejsou na tom s narustem klientu zas tak ruzove. Kazdy na kazdem fore uz nemluvi o mbance jako o svoji bance, ktera je dobra, bezpoplatku a bez skrytych podminencyh poplatku. Dnes v se na internetu v diskuzich o mbance mluvi jako o te ktera podrazila svoje klienty. A uz temer vetsina lidi, kteri je doporucovali s vym znamym je od ni odrazuji, nebo mlci,

Takze ja osobne mam jasno jak dopadne zlata koruna. rozhodne mkonto nevyhraje. I kdyz by si to zaslouzilo, protoze je to stale nejlevnejsi bezny ucet v CR pro velka mesta. Na vesnicich a mala mesta se stale plati hlavne hotove, takze tam uz to neni tak vyhodny hlavne kvuli vyberum z bankomatu.

@jitkaa Naprostý souhlas! Přesně tak!

;Změna cenové politiky mBank nebyla samozřejme planována tak, aby proběhla po udílení cen Zlatá ;Koruna 2010.

Samozrejme to byla pouha nahoda.
Ale udelene oceneni vlastne na uplne jiny produkt banky jste hrde pouzivali cely rok.

;Zdarma nebo nizkymi naklady.

Otazka je jak velike naklady jsou unosne u korespondecni polske banky, ktera u nas nema zamestnance ani s minimalnimi rozhodovacimi pravomocemi.
Tzv. mCirkus jsem byla ochotna tolerovat u uctu zadarmo, za penize uz ocekavam neco jineho.

Poslat zprávu

Změna cenové politiky mBank nebyla samozřejme planována tak, aby proběhla po udílení cen Zlatá Koruna 2010.

Chtěl bych také zduraznit, ze drtivé většiny našich klientů se tato změna nedotkla vůbec a i nadále užívaji služby mBank s nulovými či velmi nízkými náklady. O spokojenosti našich klientů svědčí nejen fakt, že mBank nezaznanenala odliv klientů, ale také například nadávné ocenění v hlasování veřejnosti Zlatý měšec 2011.

Minulý rok jsem Vám dal hlas a těsně po ukončení ankety jste zavedli (i když mírné) poplatky. Tehdy jsem to cítíl jako podraz, letos žádáte opět o hlas. Uděláte po vyhodnocení ankety další podraz na klienty?

Zbynďo, problém je v tom, že jsi nikdy nikomu nic nedlužil, tedy nemáš úvěrovou historii, na jejíž základě mBančí systém žádosti posuzuje. doporučuju požádat o variantu s doložením příjmů, těch keců okolo o "váených klientech" a pod si nevšímej, to je jenom vata, kterou vidí každý, i nevážený klient :)

Toto je moje reakce na "SLUŽBY"mBank:

Vážení,
Nejsem milionovým klientem, přesto poslední dobou jsem oslovován při každém otevření svého účtu "výhodnými" nabídkami: "Předschválená půjčka do...", "Předschválený kredit do výše 30.000,-Kč......."
V nabídce mne oslovujete "dlouhodobým klientem...bla, bla, bla..." Nejste jediná banka, jejíchž služeb využívám. Žádné, opakuji ŽÁDNÉ!, finanční instituci nic nedlužím, jsem řádně zaměstnán a již dlouho mám vypořádané VEŠKERÉ své závazky!
Protože jsem chtěl být krytý pro případ nenadálých výdajů, rozhodl jsem se využít Vaší nabídky "Předschválené mKreditky do výše 30.000,-Kč" Vyplnil jsem on-line formulář, věnoval čas a peníze na dopravu a jednání na mKiosku v Kotvě. Byl jsem slušně přijat a podepsal jsem SMLOUVU!!! o poskytnutí výše uvedeného kreditu. Až, a znovu zdůrazňuji : AŽ! po podpisu uvedené smlouvy a mém souhlasu s poskytováním osobních údajů pro komerční potřeby banky, jsem byl upozorněn, že smlouva podléhá schválení kohosi kdesi. Upozornil jsem, že jsem letitým klientem a tato služba mi byla nabídnuta, tedy nikoli výslovně mnou vyžádána. Naprosto chápu, že pracovník mKiosku je jen pouhý pěšák bez pravomocí a z hlediska banky by byl mnohem efektivnější robot bez rozumu, pokud by to bylo zatím morálně přijatelné. Proto jsem souhlasil s tím, že oželím čas a náklady s naprosto zbytečnou návštěvou a vyčkám DVA dny na odpověď. Zde je:
***************************************
GCS078289410

Dobrý den,
S lítostí Vás musíme informovat, že Vaše žádost o kreditní kartu mBank byla zamítnuta na základě vnitřních kritérií banky.
Pokud máte i nadále zájem o kreditní kartu mBank, je možné využít i jiný scénář žádosti. Pro Klienty, kteří naše účty využívají aktivně půl roku a déle jsou k dispozici také předschválené limity na úvěrové produkty.

Děkujeme za důvěru a využití našich produktů.

Tým mBank
*********************************************

"Vaše žádost o kreditní kartu mBank byla zamítnuta na základě vnitřních kritérií banky."
Pak ovšem nechápu, proč mi na základě vnitřních kriterií byla nabídnuta?!?

"Pro Klienty, kteří naše účty využívají aktivně půl roku a déle jsou k dispozici také předschválené limity na úvěrové produkty."

Naprosto nepochybuji, že pokud bych o kterýkoliv z nich požádal, byla by odpověď stejná!

"Děkujeme za důvěru a využití našich produktů."

O jaké důvěře si vůbec dovolujete hovořit, když mi odmítnete i ten první zájem o službu, jejímž iniciátorem jsem NEBYL já!


Za dobu, kdy jsem klientem (z Vašeho hlediska naprosto neváženým) Vaší (ještě nedávno bych použil slovo NAŠÍ) banky, jsem Vaše služby doporučil mnoha svým známým a přátelům v řádu desítek. Považoval jsem to za slušnost vůči "slušné" finanční instituci.
Svůj názor zcela přehodnotím a naprosto veřejně budu používat citace Vašich nabídek a odmítnutí služeb VÁMI nabídnutými, a to bez jakéhokoliv zdůvodnění s vágním odkazem na "interní předpisy"!

Nadále si nepřeji, abyste mi nabízeli JAKÉKOLIV služby, byť "předschválené", které stejně nehodláte splnit. Mé osobní údaje v rozsahu, který jsem podepsal na smlouvě, jejíž obsah nebyl z Vaší strany splněn, odvolávám a jakékoliv zacházení s mými osobními údaji z této smlouvy bude neprodleně napadnuto podle zákona na ochranu osobních údajů.

Bohužel, již bez úcty a pozdravu
Zbyněk Barth

Dát vám hlas po tom, co jste začali zavádět poplatky a zcela tak změnili vámi slibovanou strategii nízkonákladové internetové banky? To by mi musela ruka upadnout!

2011-03-09 16:45:51

1

Otázka: Dobrý den, jakou má zákazník jistotu, že za nějakou dobu, až získáte potřebný počet klientů svůj ceník "neupravíte" a nezavedete poplatky podobné u ostatních bank?

Odpověď: Naše závazky plníme. Cenová politika je postavená na našich principech, které neměníme.

---

Otázka: Dobry den, muzete nejak zarucit, ze po ziskani potrebneho mnozstvi klientu svoji "bezpoplatkovou" politiku nezmenite? Tedy, ze by treba casem doslo k postupnemu zavadeni polatku ve stylu ostatnich ceskych bank? Dekuji.

Odpověď: To, co je dnes v ceníku za 0 Kč - bude i nadále za 0 Kč. Jsme bankou pro přemýšlivé a akceschopné Klienty, kteří si nás právě proto vybrali - nemůžeme si dovolit a ani nechceme měnit naše zásady. Dobře jsme se poučili ze zkušeností konkurence, která slibovala a sliby nesplnila. Jejich cestou rozhodně jít nechceme. Co říkáme, to platí.

---

Otázka: Dobrý den. Je to asi tak hodina co jsem si u Vás objednal službu mKonto a eMax protože se mi nelíbí arogance českých bank a perzekuce za to, že jim svěřím své peníze. hrozí do budoucna, že zavedete poplatky? Jak je to ošetřeno ve smlouvě s Vámi?

Odpověď: Dobrý den, vítáme vás mezi našimi budoucími Klienty - naše filozofie je jasná a říká: nulové poplatky a nikdy jinak. Zavedení poplatků rozhodně neplánujeme. Každá smlouva se týká toho, co právě je - ale jestli chcete záruku, připravujeme pro vás překvapení na Nový rok...

---

Otázka: Dobrý den, pane řediteli- Myslím, že jste konkrétně neodpověděl na konkrétní dotaz: jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? Odpovězte prosím konkrétně. Děkuji

Odpověď: Myslím, že se už opakuji: nebudeme měnit nulové poplatky u našich služeb. Co je s nulou, bude s nulou. Opravdu. Vážně. Skutečně. Je to tak.

---

Otázka: Dobry den, do kedy si myslite, ze mBanka vydrzi s nulovymi poplatkami za vsetky "terajsie sluzby"?

Odpověď: Do konce světa a jeden den navíc.


http://finance.idnes.cz/o...

Je potreba hlasovat ve zlate korune. Minuly rok po hlasovani se zavedly poplatky. Tak cim prekvapi tentokrat :-)

@Dany: Hele ty bělochu, kdyby jsi u tohoto současného mCirkusu byl od počátku, tak by jsi dnes zcela určitě lamentoval stejně jako my "podvedení" ...

No já jsem u mBank od začátku, nestěžoval jsem si, byl jsem spokojen; jen mi furt vrtalo hlavou, to Polsko za mBank. Poláci jsou chaotici a takový trochu kolotočáři, nelogično a iracionalita v bankovnictví je jeiich denní chleba. Poté se to začalo nějak zpoplatňovat, ale stále musím uznat, že je to nejlevnější produkt na trhu. Teď už jen čekám, jakmile se spustí ZUNO Bank a šup pryč z Polska. Nevěřím jim, a myslím si, že své klienty v budoucnu ještě nepříjemně překvapí.

To: jitkaa & Mitch
Nevím, proč pořád lamentujete. Pokud jste normální běloši jako já, tak na poplatcích u mBank platíte měsíčně 0,00 Kč. Hned jdu dát hlas pro mBank i za vás dva.

To: jitkaa
Tak,tak! Banka která neplní svoje sliby je nedůvěryhodná, škoda že nelze dávat do soutěže body mínusové. Neváhal bych.

... pokud nás v tomto hlasování podpoříte???

a za co?

Snad ne za zpoplatneni uctu a popreni vsech slibu, ktere banka klientum dala.