zpátky

Plánované odstávky

hodiny

Vážení klienti,

V průběhu následujících dvou víkendů dojde ke dvěma odstávkám systémů mBank. Prosíme, pozorně si přečtěte informace v blogu.



První odstávka proběhne dne 13.2.2011 od 00:15 do 08:30 (v noci ze soboty na neděli) a bude se týkat pouze systému žádostí mBank, transakce platebními kartami a operace v internetovém bankovnictví budou plně funkční.

Druhá odstávka proběhne dne 20.2.2011 ve stejný čas, tedy od 00:15 do 08:30.
Nedostupné budou:

  • Internetové bankovnictví
  • Systém žádostí o produkty
  • SMS

Transakce platebními kartami nebudou autorizované v době od 00:45 do 08:00 a mLinka bude dostupná pouze v informačním módu.

Děkujeme za pochopení

Tým mBank

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (47)

Vložit komentář

"Vážení klienti, omlouváme se, ale v současné době probíhají úpravy ....... aby odstávka trvala nejkratší možnou dobu, potřebnou k vykonání plánovaných úkonů."

plánovaných???? plánováno bylo do 8.00 20.2.!!!!!!

aspon nelzete ze jde o plánovanou odstávku!!!!!


Stejný problém, "systémová chyba" a teď už to hlásí odstávku. Tohle pánové z mBank teda těžce nedali. Snad aspoň nějaký peníze na tom účtě zustanou...

Musim taktez vyjadrit nespokojenost. Odstavka trvajici jiz vice nez 16 hodin nad planovany termin je velice spatnou vizitkou. Nehlede na komplikace, ktere timto chovanim zpusobujete svym klientum.

Při pokusu o přihlášení do internetového bankovnictví se objevuje okno s nápisem "systémová chyba". Co to znamená? V této době by dle výše uvedeného popisu neměla žádná plánovaná odstávka probíhat...

Zkoušel jsem se přihlásit ve 23:40 a jaké bylo mé překvapení že to nešlo. Že by banka nedodržovala co píše. Samé překvápka. Pro tuto banku je zřejmě zákazník na 1. místě. CHA, cha, cha....

Dnes je 20.02.2011 23.50hod a stále se nemohu přihlásit do svého účtu. Hlasí mi to chybu systému a nabízí mi to stále dokola totéž, abych se znovu přihlásil. Když se pokusím znovu přihlásit, opět ona chybová hláška a stále dokola.

Druhá odstávka proběhne dne 20.2.2011 ve stejný čas, tedy od 00:15 do 08:30.
???
Skoda ze to nefunguje uz hodinu predem.
:-/

A podle informací nahoře na této stránce to mělo být v noci ze soboty na neděli a ne teď.

Dobrý den,
měl jsem v plánu si udělat nějaké platby a vůbec si prohlédnout zpracované transakce na svém účtu. Po přečtení vaší informace na Blogu o plánovaných odstávkách nechápu proč se 20.2. 2011 v 23:30 nemohu přihlásit do internetového bankovnictví - po zadání identifikačního čísla klienta a hesla mi to píše systémová chyba - provedené 3 pokusy a stále stejná hláška. Odstávka snad měla být v noci ze soboty na neděli nebo špatně chápu váš text ?? Bohužel v tuto dobu když se dovolám na mLinku tak linka ze mne sice vytáhne přihlašovací údaje, ale pak mi suše po tom všem řekne, že mám volat pouze v čase 8-22 - smutné když mi nejde se přihlásit do internetového bankovnitví. Proč mi svou pracovní dobu neřekne hned na začátku a musím zadávát bezpečnostní kody ?
Děkuji za odpověď.

M. Modráček

23:42 a IB nedostupne - co se stalo s avizovanou informaci ze az od 00:15?

Je 23:34 a IB je nepřístupné už nyní!!! To je dost podraz!

Vážená banko, běžte už do hajzlu nebo si seřiďte hodinky! Je 23:30 hod. a IB je nepřístupné?!?

Jsem klientkou již dva roky a nemohu si stěžovat, akorát ty platby do zahraničí by mohla banka konečně spustit. Protože plateb provádím nespočetně, účtuje banka od 11. platby 3 Kč. Pořád poplatky bance činí 50 Kč! Mám v RB také účet a poplatky neúměrně vysoké. Reklama je velice klamná. Možná bych mbank srovnala s ING bank. Pořád si myslím, že to jedna z nejlepších bank na trhu. Drobné nedostatky irčitě časem odpadnou.

Jelikoz vstavam v nedeli az v poledne tak sem si odstavky skoro ani nevsiml ;)

na odstavky mate mit nahradni system

Začínám zvažovat odchod k jinému finančnímu ústavu. MBank už není zdaleka tak vyjímečná jak v předchozích letech.

autorizace karet nefunguji uz ted? jsem v zahranici potrebuju zaplatit hostel koukam v ebankingu na zustatek a obe karty hlasi chybu autorizace, i ta na ktere nic neni...

Já mám v peněžence 5 karet od čtyř různých peněžních ústavů a jsem v klidu ... (ať žije FIO)

Taky by mě zajímalo, který který normální člověk potřebuje platit kartou v 7-8 ráno... asi nějaký Shopfil. V dnešní době si každý může zvolit banku jakou chce, takhle banka jako jedna z mála si neúčtuje nesmyslné poplatky za nic jako to dělá většina jiných a odstávky mají také, výpadky a odstávky jsou bez varování, ve všední den a dopoledne. Co naplat, že se o tom dozvíte večer ve zprávách.. Je to prostě potřeba a je fajn, že systém se zdokonaluje a vyvíjí. Být u konkurence jako KB, ČSOB, GE nebo spořky znamená minimálně 100 kč měsíčně vyhodit oknem, proto tyhle odstávky nijak neprožívám.. Těch pár kaček na žvýkačku nebo 2 rohlíky z Teska můžete mít v kapse taky.

Odstávky IB chápu, nakonec u ČS byly taky celkem časté. Ale představa, že jedu v noci do Holandska a někde ve 3 ráno v Německu na benzince zjistím, že mi nejde karta......

Taky si myslím že různé odstávky jsou ve všech podobných ústavech. Osobně s tím v dané doby nemám problém, většinou totiž spím. Rozumím však tomu, že ten kdo nespí problém mít může. Na druhé straně, to že se tady o tom diskutuje, svědčí o tom, že se o odstávkách ví dopředu. Takže se na to můžeme připravit.

Odstávka by stačila max. do 5.00 h. Budu muset myslet na to, že kartu nyní ráno nemůžu použít třeba k platbě jízdenky.

Jj, upozornění emailem nebo SMSkou na odstávku by bylo nejlepší řešení - určitě každý nechodí na stránky mBank každý týden a pak jsou z toho nepříjemná překvapení. A také se mi zdá, že jsou odstávky nějak příliš často - to tam máte tolik chyb, které potřebujete záplatovat?

Mimochodem, minulý týden jsem se během všedních dnů několikrát nemohl přihlásit a to jsem zkoušel dva různé počítače a tři různé prohlížeče. Celý systém se mi zdá nespolehlivý. Jsem dost trpělivý člověk, proto ještě účet u téhle banky používám, ale do poslední kapky už toho moc nezbývá. Dřív jsem mBank doporučoval, dneska je to naopak. Myslím, že místo dalších soutěží by banka měla zapracovat na obnovení důvěry svých klientů.

Rád by som vedel, kedy bude na mBank možné prevádzat zahraničné platby? Ako je to možné, že na Slovensku to beží už dlhší čas? Sme tu v Česku menejcenní zákazníci? Každú paltbu musím prevádzat z pošty alebo ináč elektronicky? Rozmýšlam, či si peniaze u vašej banky neprevediem do inej banky. S úctou Jozef Kovaľ

a je to: http://www.fio.cz/spolecn...
Nebudu se s Váma pořád nervovat, kdy mě zase odstřihnete od mých peněz!

od 8,30 jezdí vlek. Jestly v 8,15 nepůjde autorizovat pladba kartou podám na Vás žalobu pro neoprávněné zadržování peněz!
Už mě vážně SERETE!!!!!!!!!!!!

Bylo fajn informovat klienty emailem!!! né každý chodí tak často na stránky mbanky nebo se připojuje k internet. bankovnictví aby se o tom dozvěděl.

Domnívám se, že se většina klientů v neděli ráno do 8,00 hod. obejda bez služeb el. bankovnictví.

Což takhle si udělat si účet u jiné banky, já sám mám vedle mBank ještě u KB, tam se "vypíná" internetbanking skoro každý víkend. Další účet mám u GE money a ta pravda "vypíná" jen občas, takže si myslím podle mých zkušeností ( nedávno jsem měl účet u Spořky, ta vypínala velmi pravidelně), že mBank nevyčnívá z průměru.

To aldas2... (12) - my si právě velmi dobře pamatujeme proč jsme tuto banku zvolili a také si pamatujeme původní podmínky. Jste to vy komu zřejmě paměť poněkud neslouží.

To Michal (15): při výpadku nikdo nic neoznamuje, je to nehoda v systému. Mezi výpadkem a odstávkou je totiž drobný rozdíl a to plánování. Konkrétně k mBank a blogerům - je pravda, že je stále docela levná, pokud ale někdy budete vybírat z bankomatu, na př. v USA , rychle pochopíte kde vydělává, poplatky jsou cca dvojnásobné proti jiným finančním ústavům a nejsou v souladu ani se stránkami proklamovaných poplatků dle mBank. A co nám dalšího vadí? Stálé zhoršování původních podmínek a lži o tom, jak se vlastně nic nemění a jak je to pro nás výhodné. Některé devótní příspěvky připomínají vtip a člověku padajícím z 50. patra, padá kolem 35. a říká si "Ještě je to dobré ...". Je samozřejmě pravda, že většina ostatních bank je dražších ale mají též některé služby řádově lepší. Pokud ale zhoršování někomu nevadí je to jeho věc, já mu ovšem nevěřím.

Vážení, za viz se nedělá tečka, není to totiž zkratka (v i. bankonictví to máte ve zprávě).

Ruku na kardiostimulator, jine banky maji take vypadky. Od CS nikdy neprisel ani mail, ani zadna informace, proste to neslo. Javor, kdyby informace sla i mailem, bylo by to systemovejsi. Znam toto nasazovani novych systemu, tak preji hlavne dobrou zalohu .... :-) Pro Ty nespokojene a rozfrcane, zkuste ucet u CS, jeste radi se vratite...... Zde jsou sice omezeni, ale to je cena za to "ZADARMO".

Stálé téma. Proto i já se opakuji, že zásadní problém to přináší pouze klientům v zahraničí na místech, kde je právě den. Jejich počet asi bude mizivý i díky m-kurzům a snaze m-karty nepoužívat, ale jsou-li přesto takoví, co jsou oddaní a loajální k mBank a karty používají, měla by se jim (a tím i všem) banka odvděčit rozesíláním e-mailu (když SMS nemůžeme požadovat, není-li bezplatná).

Osobně bych přivítal, kdyby odstávka karet byla kradší, ale ruku na srdce, v neděli v osm ráno s nějvětší pravděpodobností kartu nepotřebuji.

Nechápu proč potřebujete nutně nakupovat zrovna do 8 ráno v neděli copak těm prodavačkám od rodin nedáte klid ani v neděli?Myslím,že za to co máme zdarma vedení účtu,odchozí-příchozí platby,výpisy z účtu mnoho dalších věcí je to malá daň,už jste asi zapomněli jak funguje konkurence,že?Byl jsem u kb minimálně 150kč měsíčně a poštovní spořitelna první 2měsíce asi 59kč a pak bez jakéhokoliv varování 120kč.Vzpomínejte proč jste zvolily tuto banku.Za blokaci účtu kvůli ztrátě karty nic do 5dnů mi přišla nová.KB myslím kolem 500kč poštovní spořitelna měla asi 300kč a za co za nic.U MNĚ JE MBANK STÁLOU JEDNIČKOU A JESTLI CHCETE PLATIT ZA HLOUPOSTI TAK ODEJDĚTE KE KONKURENCI já radši ty peníze použiji jinde 150kč=1800kč to mě šetří mbank to je třeba platba za vodu

Odstávky má každá banka. Odstávka IB nikomu nevadí. Podstatně zajímavější jsou odstávky platebních karet. Tady by si mBank měl snažit víc, protože odstávky karet jsou nedstandardně dlouhé a zasahují do nedělního dopoledne.

Odstávky systémů má každá banka. Pokud se nějaký systém vyvíjí je to nutné zlo které přináší pokrok. Parní kotel také několikrát bouchl a ti nebožáci museli jít pěšky :-) Horší by bylo, kdyby banka zůstala tak jak na začátku, bez vývoje. Kritici nechť se laskavě podívají za svůj práh, kolikrát jsou ke svým chybám shovívavý. Pokud se někomu služby nelíbí ať si zkusí ReiffeisenBank to zažijete teprve věci a nestačíte se divit kde všude a za co Vám mizí peníze z účtu.

Upozornění na první odstávku už je v IB jako zpráva z banky.

Tak doufejme, že se tam objeví upozornění i na tu druhou odstávku.

Přesně tak, každou chvilku mám ve schránce nějakou vaši "úžasnou" soutěž, s několikadenním zpožděním se tam doplouží i push, ale o důležitých informacích ani slovo. Co furt s tím systémem provádíte, že na to potřebujete dvakrát měsíčně čvrtdenní odstávku? Zahraniční platby nejsou, kontokorent není, většina účtů poloprázdných - takže operací je málo,to máte zazálohovaný raz dva.

Přerušení platby kartou by měl být uživatel informován SMS, je to vážný zásah do jeho práv!

@Radova... - Upozorňovat na odstávky emailem? Zní to logicky, plno klientů by to přivítalo, ale tento velký současný mCirkus emailem upozorňuje pouze na kdejaké šaškárny, hry a loterie. Na emailové oznamování podstatných a stěžejních věcí se tu z vysoka kašle ...

Bože jak jsem rád že jsem od vás pryč

HURÁÁÁ, KONEČNĚ JSME SE OPĚT DOČKALI, TO UŽ TADY DLOUHO NEBYLO !!

Dobrý den, chci se zeptat, jestli nemůžete na tyto plánované odstávky upozorňovat emailem? Už dvakrát mě naštvalo, když jsem chtěl v neděli ráno cestovat vlakem a platil jsem kartou za jízdenku a zahlásilo mi, že platba neproběhla. Musel jsem se pro hotovost vracet domů a díky tomu jsem ztratil skoro půl dne z výletu, který byl dlouho plánován! Kdyby šlo jen o mě tak čert to vem, ale když je na mně závislých víc lidí tak je to blbý!

Ono s tím při délce 7 hodin těžko hýbat

Aj aj, mBank se nepoučila z předvánočního průšvihu a opět vypne karty na tak dlouho a až do 8:00. To není dobré.