zpátky

Plánovaná odstávka

hodiny Vážení klienti,
Dne 20.12.2010 od 1:00 do 4:00 (v noci z neděle na pondělí) dojde k odstávce systémů mBank.


Nedostupné budou:

  • Internetové bankovnictví
  • mLinka (bude dostupná pouze v informačním módu)
  • SMS
  • Systém žádostí o produkty


Karetní transakce také nebudou autorizovány.

Omlouváme se za případné komplikace.

Tým mBank

 

 

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (32)

Vložit komentář

Vaše hodnocení v OVB Vstřícná banka se moc dobře nevyvíjí. Tady je doslovný citát hodnocení mBank z článku na http://www.bankovnipoplat...

Banka, která od I. Čtvrtletí, kdy se umístila na druhém místě vytrvale klesá. K poklesu přispívá ne právě dobrá komunikace banky, ze které mnozí cítí rezignaci na pověst banky bez poplatků a zavádění kroků, které vzhledem k očekávání nelze nazvat vysloveně vstřícnými vůči klientům banky.

@ Tomas mbank 29: ted jsem si jeste vsiml toho casoveho predstihu - celych 3,5 dni dopredu. no to je bomba predstih na neadresovanou informaci.

@ Tomas mbank 29: Vas primarni komunikacni kanal vede do vzduchu a ne ke konkretnim klientum, kteri jsou na techto informacich závislí. mozna jsem to prehledl, ale jde tedy v IB alespon nejak nastavit upozorneni pres SMS, ze se mi tam znenadani objevila nejaka zprava od Vas? nebo opravdu pocitate s tim, ze vsichni Vasi klienti sedi na internetu a hlidaji Blog nebo si prohlizeji sve finance na uctu? je zajimave, ze nejaka nabidka na predschvalenou pujcku se mi na mejlu od Vas objevila, ale informovat mne ze nebudu mit sve penize - to neumite a ani s tim nepocitate? "vzdychajici smajlik"

Poslat zprávu

@ lused - Blog mBank je primárním komunikačním kanálem. Veškerá upozornění tohoto typu se tedy budou vždy objevovat právě na blogu a to vždy s časovým předstihem, aby měli klienti moznost se na situaci připravit. Zprávy o plánovaných odstávkách budeme uvádět i v Internetovém bankovnictví. Pokud klient nezaznamená zprávu na blogu, v Internetovém bankovnictví by ji již neměl přehlédnout. Domníváme se tedy, že zpráva v Internetovém bankovnictví je dostačujícím nástrojem pro informování klientů. Informování pomocí SMS či e-mailem v soucasné době neplánujeme.

Nejsou jenom lidi co nakupujou darky, nekdo je treba ridic co jezdi po cely cr aby uzivil svoji rodinu a najednou pristane 400km od domova v noci nema za co natankovat naftu a je v pr... domu se nedostane.

@ Tomas mbank - dobry vecer. pane Tomasi obracim se na Vas, vsiml jsem si, ze jste tak nejak jediny zastupce banky, ve ktere mam ulozeny sve penize, ktery s nami klienty jaks taks komunikuje. pri minule odstavce uz jsem si i ja postezoval, ze nas neinformujete dostatecne osobne o omezenich pristupu k nasim penezum. tehdy (10.12.10) jste zhruba psal, ze pracujete na novem (jinem nebo lepsim nebo tak nejak) zpusobu oznamovani. ted jsem objevil, ze jste to uvedli jako zpravu v IB po prihlaseni k memu uctu a opet na Blogu. Vasim zavadenim poplatku se snazite "naucit" klienty pouzivat ucet co nejvice pasivne. i ja predpokladam, ze o ucet se nebudu moc starat, ze bude fungovat sam jak jsem si ho nastavil. rozhodne nekontroluju kazdy den o kolik haliru mi poskocil urok zrovnatak jako nemam duvod kontrolovat kazdy treti den jestli se na blogu neobjevila zas nejaka odstavka. nemyslite tedy, ze je prast jako uhod napsat zpravu na ucet nebo na blog kdyz se o tom nijak nedozvim? zeptam se tedy polopaticky. muzete, planujete, budete mne informovat osobne emailem nebo SMS? SMS si rad zaplatim. oba kontakty na mne i ostatni mate takze v cem je problem? to Vam opravdu nevadi ty vecne negativni nazory na Vase caste odstavky? s pozdravem JA

Jsem velmi nespokojena se službami mBank,hlavně 'operátorů na m lince.Než se tam člověk dovolá,provolá kolem dvou set korun a stejně mu tam nejsou schopni poradit.Největší kretén,kterej tam sedí se jmenuje Blažek Josef.Na toho si dejte pozor.Nejen že neporadí,ale záměrně dezinformuje.Prostě debil,kterej je tam uplně k ničemu.Naprosto zbytečnej

jkjkjkjkj

Musim se pripojit a ocenit link přimo v IB,ktery informuje o odstavce.
To samozrejme neznamena, ze jsem z neustalych odstavek nadseny ba naopak...

Převod jsem samozřejmě zadával mimo odstávku kolem cca 17 hod. 20.12.2010

Zadal jsem dokonce 2x a snažil se několikrát o poslání SMS k potvrzení převodu, který se má uskutečnit až v lednu 2011,ale SMS nějak nechce dorazit. Nemá to něco společného s odstávkou??

Je nutno bance poděkovat, že zprovoznila informování o odstávce přímo v IB. Kdyby to tak bylo pokaždé, bylo by to docela velké plus a náznak vstřícnosti ke klientům.

A nezdá se Vám to už trošku blbý? Odstávka jednou za 1/2 roku se dá pochopit, každý měsíc už NE. A Vy zkusíte dvakrát za měsíc?!? Nedostupné bankovnictví není tak velký problém, ale nedostupnost potvrzení platebních transakcí je už na vrcholu mé loajality. Pánové, MÁ trpělivost už přetekla, v létě mě to několikrát vypeklo a už nehodlám s Vámi ztrácet čas!
Zbohem a šáteček.

#17 @ pavel

Ani náhodou. První dávku peněz z clearingu si mBank stahuje někdy mezi 8-9 ráno. V té době byl bankovní systém už několik hodin funkční. Musíš si to vyřídit s odesílatelem. Teoreticky se ti můžou peníze připsat ještě dneska odpoledne.

#15 @ M. Šustr

ad Systémová chyba - pokud to píše při zadávání příkazu k úhradě, pak na 99% máš špatné číslo účtu. S odstávkou to vůbec nesouvisí.

Dobrý den,má vliv odstávka na zdržení peněz při zápisu na účet?každý měsíc ráno 20.tého mám peníze na účtě a dnes nic a je 15.00hod

Poslat zprávu

@ M. Šustr - před chvilkou jsem se hlásil do Internetového bankovnictví a vše funguje normálně - odstávka proběhla dnes v noci a vše bylo nedostupné pouze ve zmíněný čas. Posílal jsem Vám zprávu na e-mail.

Tak - ne jen poplatky, ale i odstávky !!! Banka mi nefunguje od neděle cca 21.00 do teď tj. pondělí 12.49.hodin stále píše systémovou chybu. Nejvyšší čas zvednout kotvy - nemyslíte?

nechápu,komu se chce v tyto hodiny nakupovat,blázni!Když nemusím do práce,tak raději spím :-)

Docela mi to zkompklikovalo život...

Tedy vyvěsit nějak výrazněji na úvodní stránku banky třeba nad reklamu a jaký důvod to má aby se současní a budoucí klijenti neděsili.

By mě zajímalo kdo co chce platit z neděle na pondělí v noci kartou. A když o tom vím tak si vyzvednu. Jen by nebylo na škodu o tomto informovat na úvodní stránce banky a to vyvěsit to jako odkaz o odstávce a také posunout o hodinu dříve. Já třeba vyjíždím ve 4h na služební cestu. Ale když o tom vím tak si vyzvednu. Jinak to asi jindy naplánovat nejde.

slušní lidé v tuto hodinu spí, takže si nemůžou stěžovat;o)

Nejsem spokojena s Vašimi službami. během 1měsíce, je to už druhá odstávka, kdy nemůžu disponovat e svými penězi. První odstávka mi způsobila problémy, vaši operátoři to neřeší. na kontaktních místech sedí buď sedí neinformovaní lidé, nebo studenti.

V noci je ta odstávka méně bolestivá, řekla bych nebolestivá. Ale pro lidi žijící ve městech, kteří si budou potřebovat nakoupit i v této době dárky, to bude nesnadné. Ale snad díky tomuto upozornění nebudou mít problémy.

Poslat zprávu

@ Klient Jedná se o vnitřní údržbu systémů. V případě novinek bychom o nich informovali s předstihem.

Dobrý den,

nebylo by také dobré zmínit, proč je ta odstávka a na co se můžeme jako klienti těšit? Stále je jenom iformace o odstávce. Bližší informace na odkazu na blog. To si nemyslím, že je úplně fajn.

Poslat zprávu

@ konas – v tomto bodě je potřeba nahlédnout k mnoha dalším faktorům – výše částky, druh karty (debetní, kreditní), zda je embosovaná či nikoli a také kromě nastavení karetní společnosti (VISA) i na nastavení terminálu obchodníka (online, offline). Na základě těchto faktorů nemůžeme určit konkrétní případ, kdy by se platba mohla provést. Je potřeba si uvědomit, že v případě odstávky se mohou vyskytnout potíže a tudíž že provedení transakce nebude možné.

Pokud mám kartu, kde se neautorizuje PIN on-line, proběhne platba v čase odstávky, nebo ne? díky

Jj, a jestli se jim to trošku protáhne, jako tuhle Wüstenrotu, tak to bude docela sranda.

To zas budou komentáře rozčílených klientů mBank, kteří v noci v Tescu nonstop budou kupovat vánoční dárky :-) Jo dělat odstávku takhle blízko Vánoc, to se nemusí vyplatit.

z neděle na pondělí, fajn, aspoň koupěchtiví klienti nebudou v neděli ráno v 7°° psát na blog stížnosti