zpátky

Hlasování v anketě Zlatý Měšec 2011 právě probíhá

Zlatý Měšec Právě probíhá již sedmý ročník ankety Zlatý Měšec 2011.





Tato anketa umožňuje široké veřejnosti ocenit spokojenost s finančními institucemi a zároveň díky několika hodnotícím kritériím oznámkovat kvalitu služeb, ceny, úroveň jednání apod. Hlasování probíhá od 23. listopadu 2010 do 23. ledna 2011.  Výsledky budou zveřejněny 23. února 2011.
Hlasovat můžete na internetové stránce Zlatého Měšce.

Budeme rádi, pokud nás podpoříte Vašimi hlasy.

Ivana Buriánková
Ivana Buriánková / mBank
tisková mluvčí
ivana.buriankova -zavináč- cz.mBank.eu

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (436)

Vložit komentář

Dávám mBank velkou ,, 1 " za veškeré služby nejen minulého roku vč.i letošního roku . Miroslav Kříž Tel. 721 907 999 .

Můj hlas tentokráte nemáte, zhoršili jste se!! Úplný hnus je vaše šibalovina s podmínkami pro úročení vkladu

Banka a její služby jsou na vysoké úrovni.Všem Vás doporučuji a oceňuji Váši práci ve prospěch všech klientů.
Srdečné DÍKY.................Sedláček

Jsem zklamaný z toho co bylo slibované a z toho jaká je potom realita. Poplatky za výběr z bankomatu a to i za ty v zahraničí jsou pro mě zklamaním. A co platby do zahraničí? Polský mbank má úplně jiný podmínky, protože by si to v Polsku v tý konkurenci co tam je nedovolil, ale v ČR se prostě může všechno, on to klient zaplatí. Takže pro polský mBank bych hlasoval rád, pro český už méně nadšeně.

Ze začátku mBanka, byla jedničkou a jakmile nalákala lidi na svoje nulové poplatky tak po podobné anketě – jako je Zlatý Měšec 2011. změnila sazby na úkor věrných klientů .
Mohly jste nechat alespoň jeden výběr z bankomatu (měsíčně) zdarma a další za těch 9,-Kč. Pokud nenastanou další úpravy (záporné pro klienta), zůstávám u této banky.
Chlubením že mBank má již 350 000 klientů vám pomáhá ? Za jakých podmínek do této banky vstupovali ? Teď vám šlape na paty FIO banka ! Udržíte svoji prestiž?, Tak se snažte ať jste pro klienty na prvním místě. !

Škoda zavedení poplatku za výběr z bankomatu, jinak jsem se službami spokojen a oproti jiným bankám, které účtují poplatky i za vyúčtování poplatků, dávám palec nahoru a posílám hlas.

Mate muj hlas:-)

Dobrý den, jsem velmi spokojena s účty, které mám u mbanky. Je to vyloženě služba pro mne. Do jednoho měsíce dělám maximálně dest transakcí a vedení účtu a vše je zadarmo, takže je to SUPER. Presně něco takového jsem hledala.Moje mzda není nijak veliká, jsem totiž učitelka, ale mbance vůbec nevadí, kolik posílám na účety. Jsem velmi spokojená a všem bych mbaku doporučila. PhDr. Jana Drhová

Je to tak nějak na 1/2,že. Řadím se ke klientům, kteří zatím hlasují pro. Vše se mění a tak se mění i Vaše podmínky, našinec to ale může chápat jako kudlu do zad. Změnit banku není těžké, ale také ani jako změnit pekárnu. Nyní, možná naivně, očekávám, že mBank opět vyjde klientům vstříc, nebraje si vzor z našich politiků. Např. opětovným snížením poplatků, lepší úrokovou sazbou u hypotéky a úvěrů, vstřícnější orientací na klienty "nižší třídy" ... co třeba zkusit " odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil" ...

zatím máte můj hlas

Poslat zprávu

@ Věra Jelínková – díky za Váš komentář a k dotazu – o zavedení podobné služby, kterou nabízí mBank v Polsku zatím neuvažujeme. V tuto chvíli je primárním úkolem rozšířit nabídku produktů a vylepšovat stávající procesy a služby.
@ all - Všem děkujeme za Vaši podporu a komentáře.

Velká spokojenost.

Jsem spokojen, tak můj máte taky.

Poslala jsem Vám hlas,jsem spokojena se službami.Jen ty klesající úroky ze spořících účtů jsou problemem.

Dobře u Vás už bylo a proto můj hlas nedostanete...... Sorry

Mate muj hlas, ale opatrne s tim jak jednate s klientem, nejste na trhu samotni.

Ani omylem nemáte můj hlas - teda vlastně jo, všechno za 5 - a proč? No protože banka, která všude hlásá, že je za 0 a platím jí každý měsíc nějakou korunu si nezaslouží vůbec slitování. Ještě zvážím, zda by nebylo vhodné podat trestní oznámení za klamavou reklamu!

Škoda zavedení poplatku za výběr z bankomatu, jinak jsem se službami spokojen a oproti jiným bankám, které účtují poplatky i za vyúčtování poplatků, dávám palec nahoru a posílám hlas.

nemáte muj hlas

máte můj hlas:-)

Služby jsou nejlepší ze všech českých bank a za rozumné ceny

Máte i můj hlas :)

Zatím Vám hlas nedávám. Zaveďte možnost zahraničních převodů, alespoň v rámci mBanky (SR, ...).

Dal jsem Vám hlas

Připojuji se k negativním komentářům. Hlas do soutěže bych také nedala a to ani za zlaté prase. Zrovinka studuji web. stránky Fio banky a zvažuji o zrušení účtu u Mbank. Rozum do hrsti, protože pokud bude Mbank pokračovat jako na dále bude mít ze spokojených zákazníků velmi nespokojené.

Zatím máte můj hlas

V minulém roce jsem pro vás hlasoval, ale letos si to už nezasloužíte - polepšete se a uvidíme!

Máte můj hlas :0)))))))

Zvýšení poplatku z bankomatu mne překvapil.Můj hlas máte.

Máte můj hlas jsou horší banky!!!

Hlas jsem Vám sice dal, ale lepší hodnocení ode mě dostala Fio banka, jelikož se trošku obávám jaké "novinky" oznámíte po ukončení hlasování v anketě. Jak už tomu jednou u jiné ankety bylo.

Máte můj hlas s mBank jsem spokojen.

Máte můj hlas.

letos ještě máte můj hlas, ale pro příště se musíte polepšit, jinak už nebude

Máte můj hlas

Dám Vám svůj hlas na webu a mám dotaz. V Polsku jsem zjistila, že mají partnerský program. Je to Vaše matka nakonec. Neuvažuje dcera o tomtéž, tj. mít v ČR partnerský program? Děkuji. Já jsem s vašimi službami naprosto spokojená.Jsem ráda, že jsem přešla z KB a moje hlavní banka je ta Vaše. Díky. přeji hodně úspěchů v roce 2011.

Máte muj hlas

Lidi, kde žijete, že chcete všechno zadarmo ? Naprosto nechápu myšlení několika lidí. (vy asi asi taky pracujete zadarmo) Jsem s mbankou naprosto spokojená !!! Tímto jsem Vám poslala svůj hlas.

děkujeme jsme spokojeni

Máte můj hlas !! .)

Máte můj hlas! :-)

Můj hlas určitě nemáte-kde je slibovaný 3,5% úrok?

Hlas máte, ale žádné další změny! Jedině k lepšímu.

Hlas máte, ale žádné další změny! Jedině k lepšímu.

máte můj hlas, ale vydržte

máte můj hlas

máte můj kladný hlas

máte můj hlas, spokojenost

Slabý hlas - vždyť spěcháte mílovým krokem se v poplatcích a zúročení těm ostatním.
Geniálně zvládate nepřehlednost stanovených poplatků a úrokových sazeb.
Ale t.č. z osobní pohodlnosti ještě vyčkávám a čekám na lepší časy.....

Zejména pro Tomáše: mBank CZ coby pobočka zahraniční banky působící v ČR na základě jednotné evropské licence skutečně není povinná zveřejňovat finanční výsledky. Celá tato diskuse se však vede o slušnosti a serioznosti vůči klientům a v tom má mBank viditelně značné rezervy!Tak tedy hlas zatím ne.Zkuste se z reakcí klientů poučit!

Hlas nedám. Jsem sice spokojená s jednoduchým přihlašováním na účet, jednoduchým převáděním peněz a plateb,ale nejsem spokojená, že si s námi banka pohrává. "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají". Hned po založení účtů s vyšším úrokem snížili úroky natolik, že jsem účet eMax zrušila úplně, na eMaxPlus mám pár haléřů a všechny peníze jsem si převedla na Axu. MKonto neruším jen proto že zakládat nový účet se všemi platbami je dost složité. Ale najdu-li lepší banku...
Také se mi nelíbí, že se nehledí na nízkopříjmové klienty, např. v kartománii a hlavně v podmínkách eMaxPlus se zvýhodněným úročením 2%. Kde bych, jako důchodkyně vzala měsíčně 4000 na útratu? A přesto bych si ráda těch pár korun, co mi zbývají, dobře úročila. A proč se změnila sazba za výběr z bankomatu? Když už nám za uložené peníze neplatíte úroky, tak by měly být VŠECHNY služby zdarma. Nebo ne??

Mate muj hlas.

Máte také můj hlas.Jsem moc spokojená !

Muj hlas nemate. Zavedli jste nesmyslne poplatky, takze hlasuji pro FIO.

Nemáte můj hlas, poohlížím se po konkurenčním ústavu, který jsem již objevil, zbytek je otázka času. Při první další nepříznivé zprávě pro klienta poděkuji a odcházím jinam. Dříve to bylo O.K.

Po zavedeni poplatku bych se stydel zadat o hlas v teto ankete

První výběr v měsíciz bankomatu má být bez poplatku,nedávám žádné kladné hodnocení.Evidentní zájem škubnout zákazníka.Tisková mluvčí vypadá hezky ,ale je mi to nanic.

Účet mám asi měsíc a půl a zatím maximální spokojenost!!!

Nemáte můj hlas,protože jste každým rokem horší a horší a méně a méně výhod za to že Vám svěřuji své těžce vydělané peníze

Nemáte můj hlas,protože jste každým rokem horší a horší a méně a méně výhod za to že Vám svěřuji své těžce vydělané peníze

Máte můj hlas, ale do budoucna zlepšete srozumitelnost informace o počtu výběru hotovosti z bankomatu zdarma. Stávající informace je nesrozumitelná a opožděná.

Jsem u vaší banky již 3roky a ještě nikdy jsem neměla problémi.Přeji vám hodně ůspěchů do dalších let.Tímto vám posílám svůj hlas.

Po letošních změnách k horšímu můj hlas nemáte.

Muj hlas mate.

Nedám vám hlas, za vaši politiku- když ptáčka lapají, hezky mu zpívaji...a pak poplatky za více příkazů jiným bankám a zpravu proklamované výběry z bankomatů zdarma, a ejhle-najednou 9 korun. Proto NE

Jsem u Vás krátkou dobu,prozatím se těším z nulových poplatků za vedení účtu a poplatků za jakýkoliv pohyb peněz na účtě. Je pravda, že po zavedení poplatků za výběry ,musím jinak počítat. Nijak mě nepotěšil nízký úrok z uložených peněz,což je 0,5%. A myslím, že to nejsou poslední opatření. Prostě: "Když ptáčka chytají pěkně mu zpívají". A je to škoda,protože ne každý si to nechá. Lituji ale prozatím nemáte můj hlas.

Dobrý den,
po zkušenosti s ČSOB a GE-money si nemohu na nic stěžovat. Platím jedině kartou a peníze z bankomatu netahán -nač v dnešní době. Jedině možnost Kontokorent schází , ale jinak žádná připomínka.
Můj hlas vám patří.
S pozdravem Martin Burian

No tak panáčci s těmi poplatky jste mně naštvali. Nerozčiluji se kvůli jejich výši, nýbrž kvůli jejich prostému zavedení. To je zrada, na začátku jste říkali, že poplatky NIKDY zavádět nebudete a teď se za to dožadujete mého pochvalného hlasu? Sbalím si svých 200 000, které u vás suším pro případy náhlých katastrof a hledám jinou banku. Snad mi tady někdo poradí, kdo na českém trhu ještě není úplný gauner...

můj hlas máte. Ve Vašich službách pouze postrádám možnost vkladu hotovosti. Abych moohl hotovost uložit na Mkonto jsem nucen je uložit na jiné konto a poté převést. Toto mi docela vadí.

Bohuzel jiz NEMATE muj hlas - sice jste pravdepodobne stale nejlevnejsi banka u nas...ale s porovnanim sluzeb v zahranici jste zabari. Navic - kdo lze, ten krade...a vy jste pri lakani klientu jasne deklarovali, ze ucet bude NAVZDY zadarmo - coz neni. U nas konkurence neni, je potreba hledat v zahranici a na vsechny zlodejske banky v CR se jednoduse vykaslat.
Mam bezny ucet v Nemecku u Ostsächsische Sparkasse Dresden a platim 3,- Eura mesicne pausalni poplatek. Mam elektronicke bankovnictvi a mimo jine i nekonecne mnozstvi prevodu do vsech zemi Evropy - a nestoji me to ani cent navic. Koukate? Cumite? Tak se hlavne necemu od konkurence priucte! Za pouhe 3,- Eura mesicne... Inu, tomu se rika BANKA!!! Jo...a stranky maji i v cestine a zamestnavaji Cechy...takze s domluvou zadny problem. Pravda, pro placeni inkasa a slozenek v CR to moc nevyuziji, ale pro obchodovani a hlavne na kupovani na netu (E-bay) ano.
Jestli se u nas nekdy zavede Euro vim presne co udelam. Na "pseudo-banky" u nas se vykaslu a veskere moje penize budu ukladat v Nemecku. A moc se tesim, ze to udela velka vetsina lidi u nas.

Hlasoval bych - ale to by mBanka alespoň musela zrušit poplatky za první tři výběry z bankomatu :-P ANO TY POPLATKY, od kterých se tak vehementně distancovala při vstupu na českou scénu a nakonec je stejně zavedla :D pohádka kde na konci umře princezna a prince sežere vlk :D

Dobrý den,
právě jsem Vám dala hlas. Děkuji Vám za služby. Kačka

máte také můj hlas na 100%

máte můj hlas na 100%, jen tak dál.

Fandím mBance a pořád ji pokládám na nejlepší banku na našem trhu. S elektronickým bankvnictvím jsem nad míru spokojen. S výběry z bankomatů nemám s limitem problém - asi někteří ani nepochopili, že už od dvou "proplacených"tisíc kartou mají jeden výběr zdarma. A ty "jedovaté" hlasy jsou asi opravdu neskromné- tak ať si najdou jinou banku. Ke svobodě slova partří hlavně odpovědnost, a je zodpovědné podívat se na věc reálnýma očima. Dělali by oni práci zadarmo? DuCh

m-banko máš můj hlas

m- banko máš můj hlas

Máte můj hlas!

Máte můj hlas.

Máte můj hlas.

máte můj hlas

Mate muj hlas

Muj hlas letos taky nedostanete. Ty změny s výběry atd. se mi nelíbily, měnit podmínky, poté co jsem s vámi podepsala jiné.... no comment.

Jsem Váš klient, ale hlas nedám! Jsem nespokojen se způsobem účtování 3 korunového poplatku za odchozí platbu.
VYÚČTOVAT JEDNOU POLOŽKOU ZA MĚSÍC. Když to jde u jiných bank, tak to určitě půjde i u nás!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Máte můj hlas.

S mým hlasem nepočítejte. Nalákat klienty na výběry zdarma, vysokou sazbu na spořícím účtu a pak to všechno krouhnout ... hmm pokračujte dál a uvidíme kolik vám jich zbude.

100% jsem spokojen se službami mbank

Krasný den přeji, musím uznat, že Mbank zavedla na českém trhu to co je zcela normální v západní evropě - neplatit za to, že někomu svěřují své peníze a oni s nimi dále vydělávají. Ale jsem velmi zklamán, že se potvrdilo přísloví "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají." Chci tím říci, že se mi nelíbí v jak krátkém časovém horizontě Mbanka změnila podmínky (snížení výnosu na spořících účtech atd.) Co se týče mé osoby, budu u Mbank tak dlouho dokud nenajdu něco výhodnějšího, a myslím že nebudu sám.

Záleží pouze na managmentu, jakým směrem se vydá.

Tohlke napsal Rudla: "Jen stěží bych mohl pro mBank hlasovat, zvlášť po tom fiasku, co předvedl management banky v návaznosti na úspěch v anketě Zlatá koruna 2010, kdy se klientům za jejich důvěru a hlasy odměnil zavedením značně citlivých poplatků.

Jen by mě zajímalo, co se na nás chystá po anketě Zlatý Měšec 2011. Bude snad poplatek za vedení účtu, za elektronický výpis nebo za platby kartou? To by mohly být ty správné odměny pro věrné klienty, nemyslíte? "

Nebudu vymýšlet nic jiného, napsal to i za mne.
Co na to paní Buriánková-zavináč?

mate můj hlas

mate můj hlas

Hlas dávám nicméně mám několik výhrad. Především zavedení poplatků v průběhu uzavřené smlouvy. Cítím se být podveden, protože jsem do Mbank šel uplně za jiných podmínek které si někdo potom svévolně změnil. Dále není aspoň jeden výběr z bankomatu zdarma. Slabá dostupnost poboček. Malá vstřícnost při získání úvěru - vysoké požadavky na minimální měsíční příjem. Nemoderní přístup v (NE)půjčování lidem kteří nemají ofic. zaměstnanecký příjem - pořád tendence půjčovat pouze zaměstnancům kteří jsou a mohou a budou na druhý den propuštěni a bez práce........narozdíl třeba od živnostníka který bojuje celý den ve svém malém kšeftíčku a narozdíl od zaměstnance mu na něm záleží a nenechá ho jen tak padnout !!!!

Hlas dávám nicméně mám několik výhrad. Především zavedení poplatků v průběhu uzavřené smlouvy. Cítím se být podveden, protože jsem do Mbank šel uplně za jiných podmínek které si někdo potom svévolně změnil. Dále není aspoň jeden výběr z bankomatu zdarma. Slabá dostupnost poboček. Malá vstřícnost při získání úvěru - vysoké požadavky na minimální měsíční příjem. Nemoderní přístup v (NE)půjčování lidem kteří nemají ofic. zaměstnanecký příjem - pořád tendence půjčovat pouze zaměstnancům kteří jsou a mohou a budou na druhý den propuštěni a bez práce........narozdíl třeba od živnostníka který bojuje celý den ve svém malém kšeftíčku a narozdíl od zaměstnance mu na něm záleží a nenechá ho jen tak padnout !!!!

Máte můj hlas.

Zavedením poplatků můj hlas mBank ztratila. Rovněž stále slibovanými a stále chybějícími službami (kontokorent). Zlikvidováním spořících účtů. Ono je pohodlnější než něco dělat zavést raději složité nepřehledné podmínky ať klient platí díky tomu, že ho nebaví pořád něco hlídat. Prostě a dobře mBank pro mne od 1.8.2010 ztratila kouzlo.

Můj hlas nemáte. Navazujete na tradici bankovnictví v ČR, bohužel tu špatnou (zaváděním poplatků, nemožnost provedení platby do zahraničí). Doufám, že v tomto směru nebudete pokračovat.

Máte můj hlas. Jsem spokojený

dal jsem hlas

Velké zklamání, snížení úroků, zavedení poplatků.

Po tom, co jste loni předvedli se snem šíleného manažera pro vypočítávání kolik si můžu vybrat z bankomatů a výpočet úroků tak můj hlas nedostanete ani náhodou. Už hledám jiné možnosti.

MÁTE MŮJ HLAS. Já od své banky, kterou jsem si vybrala už v počátcích jejího startu na našem bankovním poli, nic víc neočekávám a s jejími službami jsem spokojena. Se snížením úroků a se zavedením konkrétních poplatků se dalo už tehdy počítat. Je to zcela normální a dělají to všechny banky - je přece stále krize !! a nikde v celém světě není NIC ZADARMO. Věřím, že anketu ZLATÝ MĚŠEC 2011 vyhrajete.

Spokojenost, máte můj hlas

100% máte můj hlas

Určitě máte můj hlas

Mbank žádné zbytečné poplatky to je to pravé!

Máte můj hlas !Ale zaveďte kontokurent.

Jo a vlastně ještě jedna věxc.. Potřebovala jsem vědět, zda dosáhnu na hypotéku. U mbank jsem od července 2008, takže jsem logicky myslela, že my vyjdou vstříc. Místo toho mi nebyly poskytnuty žádné informace o podmínkách, žádná žídost, naopak mi po telefonu bylo sděleno, že musím na pobočku, kterou máme 80 km daleko. Pro hypotéku jsme tedy vyrazili do jiné banky. Škoda. Hlavně že mám na účtu předschválenou půjčku..

Vadí mi jedna věc... Jeden měsíc jsem kartou platila pračku za 9000,-. Ten měsíc jsem vybrala z bankomatu jen jednou, ale další měsíc už jsem zase musela utratit 4000,-, abych mohla vybrat z bankomatu. Tři výběry zdarma pro mě byly docela zásadní. Pro ty, kdo tu nechápe, proč tolik vybíráme: menší obchody na maloměstech, kde bydlím, karty často nepřijímají. Školka a kroužky dětí se platí keš. Když jdu někam jen na kafe nebo chci dětem koupit nějakou drobnůstku, přeci nebudu vytahovat kartu... Teď bohužel musím každý výběr zvažovat a přemýšlet, jestli už mám nárok na výběr zdarma. Na začátku měsíce vybírám větší částku a doufám, že mi vše pokryje... A také už se mi stalo, že jsem 20 tisíc vybírala na třikrát, protože mi je bankomat nechtěl dát naráz!
No nevím, letos se také podívám po nové bance, ale ještě vám dávám šanci s emaxem plus, uvidíme, jak pošlape..
Je to škoda, ještě dnes si pamatuju na rozhovor tuším s ředitelem, kde se ho ptali "není vaše bezpoplatková politika jen nalákáním klientů a potom poplatky zavedete?" Ředitel tenkrát odpověděl, že v žádném případě, že ty poplatky nejsou hlavně díky tomu, že nemají honosná sídla atd... Šla jsem do mBank s tím, že je pro mě trochu nekomfortní, protože nemůžu vkládat hotovost na pobočce nebo kdekoliv jinde (z toho důvodu k ní manžel nepřešel), ale říkala jsem si, že trocha nekomfrotu za ušetřené peníze stojí. Zavedením poplatků se to ruší..
Jo a poplatky za výběry v zahraničí? To jste mě taky pěkně nakrkli, v Egyptě jsem vybírala třikrát jen nutné částy, protože se tam pak peníze šatně směňují zpět. No a výsledek? 3x 35 Kč, což jsem bohužel zjistila až doma :-(

Bohužel za rok 2010 není co pochválit....nejvíc mě zklamaly spořící učty.

Máte můj hlas, jen absolutně nechápu omezení 100.000 pro úročení 2%????

A můj hlas už vůbec ne!!!

Hádejte, komu jsem dal hlas, když jsem do komentáře napsal: "Od té doby, co se stal z mBank karetní cirkus, nemá Vaše banka žádnou konkurenci"

Máte můj hlas a jsem s vašimi služby spokojen.Děkuji

Máte můj hlas a jsem s Vašimi službami spokojen .Děuji

I MŮJ HLAS MÁTE

Jsem s Vámi spokojená.

Jsem s Vámi spokojená.

Poslat zprávu

@ all - Díky za vaše komentáře. Chápu, že některé změny provedené v loňském roce, jsou vnímány negativně. Myslím si, že pro velké množství klientů, kteří aktivně využívají mBank se nic moc nezměnilo a stále může být účet u mBank bez poplatků při dodržení stanovených podmínek.

@ Gregg - mBank CZ coby pobočka zahraniční banky působí v ČR na základě jednotné evropské licence a není povinná zveřejňovat své finanční výsledky ve smyslu vyhlášky č. 123/2007 Sb.

Máte můj hlas

TAKŽE nenechali,tudíž ZOPAKUJI: Alespoň 1x výběr ZDARMA b e z PODMÍNĚNÍ LIMITEM výše plateb KARTOU !

JEN abych NEBYL ztotožňován s respondentem (ze 6.1.2011)"Antonínem", ač jako NEOKRADENÝ může "být" ?!
MŮJ elaborátek je z 29.12.2010+7.1.2011- NECHAJÍ-li VŠE ? Já jsem "POUČEN" několika "LOUPIVÝMI"ústavy.

Můj hlas máte, protože i když ta změna poplatků výběrů z bankomatu byla krokem dozadu pro klienty, je pro mě (nás klienty) ve vlastním zájmu podpořit svou banku:)

Máte můj hlas!

Uvítal bych, kdyby na web. stránkách tohoto úžasného bank. ústavu byly zveřejněny hosp. výsledky potažmo auditované výroč. zprávy tak, jak je to zvykem u ostatních seriózních bank..

Jinak poznámka Antonína o "jinak výborné Union bance" mě, coby rovněž jejího bývalého klenta, velmi pobavila !! ROFL

Držte služby jak jste začali a nebude to mít nadále žádnou chybu.

mate muj hlas

Mate můj hlas

Skvělé úroky a proto můj hlas určitě dostanete na svatého Dyndy

Jste už moje čtvrtá banka,pokud bych počítal i kdysi monopolní Československou spořitelnu,oak dokonce pátá.Zatím jsem lepší služby nezažil a to jsem byl klientem jinak výborné Union banky. Jste pro mě jedničky !!!

Jako většina zde diskutujících, i já jsem Vám svůj hlas nedal ...

Můj hlas letos nemáte ,zůstalo dobré jenom mkonto,spořící učet jste zlikvidovali ,měla to být banka bez podmínek ,ted?Pokud chceš tak musíš to, tamto a co já vímco ještě.Našel jsem banku která nabízí to co vy jste měli ještě v r.2009.Bez podmínek bez plateb.Je to škoda asi vedení banky už nestojí o klienty.

Hlas Vám nedám, protože počáteční bomabistickou reklamou jste nalákali spoustu lidí na nulové poplatky, v současné době toto lákadlo padlo, nemluvě o dalších produktech jako Max či poplatek z výběru z automatu,atd

Už nejste to co jste byvali.Samé podminky,uroky žádné -muj hlas urcitě nedostanete.Vraťte se zase na začátek.

Máte můj hlas 100%

Tak ode mne máte samé 5ky. Gratuluji!

Máte můj hlas, přesto, že zrušením původních podmínek u EMAX spořím u jiné banky.

Máte můj hlas, ale vraťte spořící účet s 3 procenty na rok - s podmínkami původního emaxu(byl super)

No tak můj hlas letos taky nedostanete a to za ty stále se snižující úroky na eMaxu a eMaxu plus! A neustále se měnící podmínky, jak nemít účet zcela zdarma. Ta vaše politika mě dost zklamala - byla jsem mezi vašimi prvními klienty a fandila vám. Ale pomalu a jistě se z vás stává banka jako každá jiná..

Ja jsem s uctem spokojena. Jedine co mi vadi, je poplatek za vyber z bankomatu zavisly na platbe kartou. Proc to tak je?
Jinak jsem spokojena, poplatky za vyber ani za prevody nejsou. S timto mBank vstupovala na cesky trh a doufam, ze to tak zustane.

máte můj hlas :-)

Přesně podle úsloví "když ptáčka lapají....." dnes již na rozdíl od založení účtu můj hlas nemáte. Naopak, vážně zvažuji změnu banky.

Máte můj hlas

Jsem velmi spokojená a dávám Vám hlas.Akorát by bylo dobrý kdyby ste poskytovali konsolidace půjček.

Máte můj hlas.

máte můj hlas:-), akorát mi mrzí, že nemáte u účtu automaticky po několika měsících zaveden kontokorent...

MÁTE MŮJ HLAS

Zatím oproti jiným bankám, bez větších připomínek.Dávám hlas

Jsem více než sklamán.

Máte můj hlas,nějakých deset korun za poplatky mě fakt nezrujnujou.Jen bych uvítala dlouhodobý účet třeba na měsíční výpověď a alespoň 4%. Díky

Máte můj hlas.

Hlas vám tento rok NEDÁM. Poplatky z bankomatu, snížení úrokových procent z uložených peněz, nařizování kolik pněz mám zaplatit kartou a kolik jich můžu utratit v hotovosti a u koho je mám vlastně utratit. Je to sprostý nátlak, abychom utráceli v giga marketech, které chtějí polknout vše živé kolem nás. Na každé vesnici je nějaký ten obchůdek kam lidé chodí nakupovat. Tam se kartou platit nedá. Tam pracují pracovití a poctiví lidé. Čím více budeme utrácet v giga marketech tím více nás budou mít v hrsti ti jenž vládnou za pomocí kapitálu, který si navíc někde půjčí od těch obyčejných chudých a pracovytých. Tlustou krávu nepodojíš. Čím bohatější budou ty muty markety tím hůř se bude žít těm obyčejnějším lidem a hlavně těm, kteří tvoří hodnoty. Překupník hodnoty netvoří. Ve velkých obchodech nejsou prodavači. JSOU TO JEN MIZERNÍ PODAVAČI. Zvolil jsem si Vás protože mě kdysi doporučil kamarád. Zprvu jsem váhal, protože z mých zkušeností co Pšoncek to šmelinář, ale nějakou tu dobu to fungovalo, to se musí nechat, ale s jídlem roste chuť a začínáte být nenasitní. Tak že pokud se neseberete a nezačnete se chovat přívětivě k těm co vás žíví rukama, tak si najdu banku jinou přívětivější. Nebo budu raději směňovat zboží za zboží. Dávám vám max. půl roku.

spokojenost maximální

Máte můj hlas.

Souhlasím s ostatními. Hlas bych dal minulý rok. Ale letos v žádném případě. Zavedení některých poplatků beru jako sprostou podpásovku, kterou se začínáte velice rychle řadit mezi ostatní banky.
Někdo v managementu by se měl zamyslet, proč mbank získala rychle klienty. Tuto výjimečnost byste si měli ponechat a ne se zařadit mezi masu zlodějů v bankovní sféře.

...z marketingového pohledu to totiž vypadá, že šlo pouze o reklamní trik a teď sázíte pouze na lenost klientů měnit banku. Lenost některých však nezabrání velké ztrátě reputace na vaší straně.

Současná situace mne tedy rmoutí, jelikož jako mnoho ostatních očekával jsem, že se konečně objevila férová banka, která funguje tak jako v normálních zemích.

Máte můj hlas :-))

Za téměř žádné poplatky jsem byla ochotná přihlédnout k vážnému nedostatku, že si na účet nemůžu vložit peníze v hotovosti. teď pořád nemůžu vložit peníze na svůj účet a nyní mám vyšší finanční poplatky, než dříve. Takže se služby nezlepšily naopak zhoršily.

Máte můj hlas.

chybí tu důvěra a podpora věrným klientům,už jen při myšlence na půjčku či kontokorent si člověk i po dvou letech bezproblémového vedení účtu připadá jak zloděj, přitom v jiných bankách se můžou přetrhnout, aby vám vnutili nějaké peníze na dluh

Tentokrat svuj hlas nedavam, mbanka me zklamala zavedenim poplatku. Kdyz jsem si u ni zrizovala ucet, byla opravdu nejlepsi az podezrele nejlepsi a po necelem roce, co jsem presla k mbank zavedla poplatky za vyber a omezila prikazy k uhrade zdarma. Jinak co se tyce ceskeho trhu bank, tak mbank patri sice k tem nejlepsim a nejvyhodnejsim, ale uz zdaleka neni takova banka, kvuli ktere jsem zrusila svuj stary ucet u sporitelny.

Máte můj hlas:) Po zkušenostech s KB, Spořkou a Ge Money (resp. po poplatcich u nich), jste jednicky. Sice schvalovani vseho v Polsku je zdlouhavejsi, ale kdo je dokonaly. Me vyhovujete:)

Na vašich začátcích spokojenost a maximální chvála. Za poslední dobu spokojenost strmě klesá a chválit se už nedá co. Zatím jsem klientem, ale jen tak tak.

Hlas nedávám. Byl jsem velice spokojen se službami do doby, než se začala banka chovat stejně jako většina bank v České republice. Vysoké poplatky za výběr z bankomatu, stále se snižující úrok nejen na spořících účtech a lichvářské úroky za půjčky. Také nejpitomější spořící účet eMAXplus. Ještě že není zatím zpoplatněno vedení účtu. Ale i toho se možná dočkáme.

Určitě většina z nás ví, že nic není zadarmo. Ani vedení účtu v bance nelze spravovat zdarma a banka si musí na sebe vydělat. Vaší bance se to zatím daří, A PROTO MÁTE MŮJ HLAS NA 100%

Taky máte můj hlas a naklikal jsem vám to. Ale s dalšími podobnými "vylepšeními", které jste předvedli letos už na mě nechoďte, jinak okamžitě končíííííme.

Já jsem s touto bankou spokojená. Myslím, že na každou banku se když se chce najde nějaká chybička. Já se službami jsem spokojená. Takže můj hlas máte.

Máte můj hlas

Koukal sem už i po jiné bance. Ale stále jsete nej na trhu... Hlas máte...

Pro banky nehlasuju - zadne. Kdybych hlasoval, dal bych vam hlas, jste z nich ti lepsi.

Můj hlas taktéž nedostanete. Musím si postěžovat na nesmyslnost poplatků za výběr z bankomatu a zavedení jiných poplatků. Jaktože to bez nich nějaké tři roky (možná i více) šlo a teď už nejde???

Můj hlas rozhodně nedostanete.
Nelíbí se mě zavedení poplatků nesrozumitelnost některých služeb.
Snížení úroků na 0,5% není pro mě žádnou výhodou.

Má mě ráda, nemá mě ráda... Tak bych opět ty citovky zde po čase shrnul.

Dávám hlas - pro moji potřebu je mbanka vyhovující - žádné poplatky jsem zatím neplatil.
Uvítal bych produkt s ročním úrokem nimimálně 2% při jisté výši vkladu /50 000/- úročeno měsíčně.

Máte můj hlas

Posílám taky hlas

posílám taky hlas

Nemáte můj hlůas ani náhodou

Zatím jste pro mě jako mbanka po léta nejlepší - možnost výběru hotovosti až po provedené platbě kartou je ten nejmenší problém. Vydržte - máte můj hlas !!!

Velmi mě zarazilo razantní snížení úroků u eMaxPlus. Dále platba za výběry z bankomatů. Nový systém na eMaxPlus 2% úroků za uvedených podmínek je velmi podivný. Pokud to upravíte, budete mít můj hlas jinak asi ne.

Nemáte můj hlas

Tentokrát né zklamali jste

máte můj hlas

Meli jste opravdu vse zdarma coz jste zmenily.Uz to neni co to byvalo.Myslim, ze jste prisli o hodne klientu jelikoz nemate kamenne pobocky a zavedli jste poplatky, ktere vas uprednostnovali dokonce pred kamennymi bankami.
Mate muj hlas i pres vse co jste za posledni dobu zmenily.
S pozdravem Petr Zemba

Nemáte můj hlas. Z dobré z pozice dobré banky jste odešli, proto jsem své peníze až na peanut vyvedl jinam.
Zjevně jste soustředili dost peněz, abyste mohli místo placení úroku za vklady inkasovat úroky za půjčky.
Divím se klientům, že peníze ještě také nepřevedli.

Nemáte můj hlas!

Jsem spokojen,hlas dávám.Byl jsem u Spořitelny a Ge many,tady zatím nej.

Máte můj hlas. jen neměňte podmínky ať nás nezklamete.

Máte můj hlas OK!

Hlas Vám dále, ale vadí mi poplatky u výběru z bankomatů. Bydlím na vesnici a ne všude se dá platit kartou, potřebuji i peníze v hotovosti a takto musím vybrat větší hotovost najednou. To mi vadí.

Můj hlas máte také, i když jste všeobecně pohoršily. :( Škoda!

mate muj hlas

máte můj hlas

Mate muj hlas! Muj hlas Vam posilam z Anglie, kde vyuzivam tri banky (HSBC, Barclays a Halifax). Vsechny maji kontokorent, takze vim o cem mluvit. Prosim Vas nezrizujte ho. Jestli chcete potesit zakazniky a vyhovet na obou stranach zridte FlexiLoan (www.hsbc.co.uk.). Jsem jeho majitelem a verim, ze budu jednou majitelem toho uctu u Vas. Muzu uvest neskutecne mnoho prikladu, ale to by lidi cetli tento prispevek jeste hodne dlouho.

Máte můj hlas, ale už žádné nevýhodné změny pro věrné klienty.
Chybí mi hotovostní vklad na účet a dále úročení spořícího účtu by mělo být vyšší, né tak směšné %.
Jinak jsem spokojena.

Vraťte zavedené poplatky na 0 a dostanete můj hlas. Takto směřujete mezi standardní bankovní lůzu od které jsem k vám přešel. Nastane doba pokukování po novém bankovním subjektu, kde nebudu muset platit, za to co si se svými penězi dělám stejně sám přes net.
Tak se zamyslete, proč jste tentokráte můj hlas nedostali

Také hlasuji pro mBank, u nás bezkonkurenční.

Máte můj hlas, jsem s vaší bankou spokojena, jen bych uvítala nějaké ty služby v internetovém bankovnictví navíc, např. dobití kreditu z účtu, nastavení služeb přes sms jako např. avízo o přijetí platby atd. Jsem klientem vaší banky teprve krátce, i přesto mohu už teď říci jako na začátku, jsem spokojena :-)

Pamatuji si,že když je něco dokonalé,znamená to konec.Z tohoto titulu těch 100% nedám ani bance ani té slečně.Musím ale uznat,že co do výběru tváře,lze personalistu pochváliti.

souhlasim s vetsinou klientu v prispevku, kde nedaji hlas vasi bance, pamatuji se dobu, kdy jste se snazili nalakat spousta novych klientu diky nezpoplatnenym transakcim a dnes mam zpoplatnen i jeden vyber z banomatu v CR
vase podminky se rychle meni , jako chovani ceskych uredniku, jak bankovnich, tak politickych a to v osobni prospech, zajimalo by me, zda vsechny banky v evrope ( M BANKY) maji tak rychle zmeny jako ty ceske.

Naprostá spokojenost.Máte můj hlas.

máte můj hlas

Hlasuji pro vás

Máte můj hlas

máte můj hlas.

Máte můj hlas!

o můj hlas jste přišli když jsem nastoupil do zaměstnání v Rakousku. Musel jsem si narychlo zařídit účet protože jsem neměl důležitou informaci, že není možno dělat mezinárodní transakce. Má moudrá žena sedla k netu a během chvilky našla jinou banku (druhou nejlepší) a tam teď chodí mé korunky ...... tedy spíš eurunky

také máte můj hlas. Do července jsem byl u Č.spořitelny a měsíční náklad byl cca 250,- a u vás mám na úroku cca 100,- , to jest výdělek na měsíc cca 350,- = rok 4200,- Kč. Jo a polpatky celkem u Vás za půl roku směšných 6 Kč.

Nemáte můj hlas!
Za vaše nevkusné zdražování a omezování si ani nic jiného nezasloužíte..

můj hlas tedy určitě nemáte_
30 Kč poplatek za výběr z bankomatu je darebáctví

slibovali jste, a rázem se reklamované výhody změnily na "český standard", což považuji za ostudné.
Bohužel, mBank už více ne...

Jsem spokojeným klientem, a dávám svůj hlas.

Máte můj hlas

máte můj hlas na 100%.

Jsem spokojen

Jsem absolutně spokojený, jinak bych u Vás nebyl :-)

Můj hlas máte, co nemáte je KONKURENCE!!!

Máte můj hlas...ale pouze v případě, že se nevztahuje na Vaší "Servisní linku" plnou neochotných operátorů..!!!
Minulý měsíc jsem musela volat z důvodu ztráty přístupového hesla na internet Banku a 4x za sebou mi Vaši operátoři típli hovor...a to jsem se jen představila...nikdy jsem nevolala, nikdy jsem neprudila a vždy se snažila být maximálně na úrovni, co se týče komunikace... Mohli byste opravdu monitorovat operátory a vysvětlit jim, že to opakované spojení si platím a přitom se nedočkám pomoci???? Děkuji Novotná

Nedostanete nic,jsem u Vás od začátku a jen přemýšlíte,jak z lidí vytáhnout co nejvíc.Budu se muset poohlédnout jinde.

Holas vám nedám, nelíbí se mi poplatky za bankomaty. Kvůli tomu jsem k vám šel, a pak uuděláte podrazy na lidi s poplatky za bankomaty to se mi fakt nelíbí. já jsem student a těžko si dovolím každý měsíc provést platbu nad 4000.

Hlas nedám.Jsem u vás od začátku a tudíž vidím, jak z jednoduchého a přehledného bankovnictví se postupně stala nepřehledná džungle podmínek, které musím k nějakému datu splnit abych pak měl na něco nárok, ale zase ten nárok platí jen do nějakého jiného data...Je pro mě ponižující psát si někam do diáře jestli si smím nebo nesmím vybrat z bankomatu, aby mě to nestálo 35Kč, nebo kolik...

jste neuvěřitelná instituce! Jak ještě můžete chtít můj hlas??!!

No me jen mrzi ,ze jsem k vam vlezl a pak se hned zavedl poplatek za bankomat, takze vam hlas nedam, uvidime za rok....

Poplatky za výběry z bankomatu od Fio banky mi přijdou férovější i úročení by mohlo mít lepši procenta hned od začátku nemyslíte???? :-) Jo a mimochodem jsem tu necelým rokem a čeho jsem se tu dočkal??? nesmyslných poplatků od kterých jsem zdrhl od konkurence bída.....

nemate muj hlas.loni by jste ho jeste meli!!!:-(

výborný vstup na trh, špatné využití výhod z toho plynoucích, špatné vyhodnocení situace při přehodnocení postupu vůči klientů t.j. špatná manažerská práce vás odsunuje v této soutěži dle mého názoru nakonec! A můj hlas? Rozhodně NE!

NESPORNÝ fakt; "lidský faktor" v každé pozici cosi OVLIVŇUJE - jde i o SOUDNOST klienta, OVŠEM hlavně "mBank" : PROFITOVAT a FUNGOVAT je p r á v ě rozhodný milník pro OBĚ zúčastněné strany s RŮZNÝM směrem ZÁJMŮ ?
Jakožto částečně (II.stupně) invalidnímu důchodci /při skromnosti/ se jeví, na PRINCIPU "něco za něco", AŽ už H R A N I Č N I !!!
Tudíž: ASPOŇ 1 výběr MÁ být ZDARMA = BEZ podmínění (mimo SOLVENTNOSTI) - jinak se ZADRŽUJE zcela "UNFÉR" v l o ž e n ý i J E D I N Ý zdroj PŘÍJMU peněz pro Ž I V O B Y T Í !!!
NAOPAK n e l z e chtít ZNEUŽÍVAT vše k PODNIKATELSKÉ transakční (FINAČNÍ) a g e n d ě ZDARMA?
NICMÉNĚ oproti tomu "KONTOKORENT"je n a d s t a n

Jaxe to vezme. Nekteri mluvi o verzi Banka 2.0 Trial Beta Version, ostatni o verzi Banka 2.0 Final Directors Cut. Ma to oboje stejnej engine, ale dej a hratelnost jsou o neco odlisne.
;-)

Je možné, že všichni hovoří o stejné bance?

Rozhodně Vám dávám svůj hlas. Je opravdu potřeba, aby na českém bankovním trhu udělal nějaký žralok trochu vzrušení mezi nenažranými bankovními prasaty. Děkuji za Vaše produkty a držím palce, abyste získali v této nelehké době tisíce nových klientů. Petr Zahradník

Dávám Vám také můj hlas!

S prací banky jsem velmi spokojená

Můj hlas jste ztratili. Dvě karty = 2x 4 tisíce na každé, aby se mohlo vybírat - to nepovažuji za výhodu pro svou rodinu. A i kdyby to nebyl problém utratit, nehodlám přemýšlet, jestli jsem už utratil v měsíci dost podle představ banky. A je toho víc, co mě zklamalo. Tohle už není pohodlná banka s jednoduchým ceníkem, ale infantilní herna. Po vynuceném plusMaxu pád úroků kamsi na dno - méně už snad jiná banka na účtu s přívlastkem spořící nenabízí. A jak vidím nic se nemění, takže už zbývá jen blog (odhaduji, že časem bude potřeba utratit nějakou částku kartou nebo mít určitý zůstatek, aby mohl klient blogovat). Bohužel jsem tuto proradnou banku doporučil těsně před obratem vaší strategie známým na maloměstě, kde se nedá 4tisíce kartou utratit, takže jste se pro ně po prvním výběru z bankomatu stali dražší než spořitelna s jejich bankomatem. Ale to byl cíl, odstavit takové klienty, že? Narovinu jste mohli říct, jaké klienty nechcete, místo chlubení se počty nových klientů a účtů. Moje další rada po omluvě všem komu jsem mBank vychválil a doporučil je: ohodnoťte tuto podrazáckou banku na Zlaté koruně - těmi nejhoršími známkami.

Za můj hlas vám naúčtuji poplatek 9,90 Kč, souhlasíte?

Mate muj hlas!

Se službami mBank jsem velmi spokojená. Mám jedinou výtku, a tou je, že není žádná pobočka ani kiosek v krajském městě Karlovy Vary. Nejbližší je v Plzni nebo v Praze. Není na čase s tím něco udělat?

Hlas dám ale mám 3 výhrady:
1. Výběr z bankomatu podmíněn platbou z karty.
2. Není kontokorent.
3. Nelze vložit na účet peníze pouze za velké poplatky přes poštu nbo jinou banku.

Zdravím za vyšší podporu věrným klientům máte můj hlas. Petr

Zrušte ty vysoké poplatky za výběr z bankomatu a zaveďte kontokorent.Pak vám dám hlas!!!!

Kdyby jste nezavedli takové vysoké poplatky za výběr z bankomatu a místo toho byste zavedli třeba kontokorent,tak bych uvažovala o tom Vám dát hlas.Jen čekám s jakými novými poplatky příjdete v dalším roce.

nemáte můj hlas, od Té doby co vstoupila na trh tak žadné velké zlepšení pro klienta nevidím co se týká nabídky služeb. Ba naopak - citelné zdražení služeb, nemožnost platby na zahraniční účet . Hodnotím lepší průměr

Máte můj hlas, ale také bych přivítala zřízení pobočky v Mostě

Máte můj hlas za to že nemáte žádné poplatky,ale kdyby jste zavedli třeba kontokorent a zrušily poplatky za výběr z bankomatu,bylo by to nejlepší!!!!!!

Jste Dobří

máte můj hlas, ale stačí jedna sviňárna, jeden podraz, a skončil jsem i u vás

Dávám hlas i přesto, že mBanka nadále nemůže dostá slibům. Stále je nejlepší.

Máte můj hlas, zatím a s velkou výhradou ...

Máte můj hlas, kontokorent by byl super

Se službami jsem v podstatě spokojená. Vadí mi jen, že stále ještě nelze jednoduše vkládat peníze na účet pomocí bankomatů.

Máte taky můj hlas!

Super banka, bez poplatků (celkem) až na ty bankomaty.... Kdyby tak šlo ještě vkladat penize na učet bez velkeho poplatku v cizi bance. Nějaký penězomat by to chtělo...

Nemáte muj hlas. Proč to šlo na začátku bez poplatku a nyní s poplatky? Vedení nestačilo jezdit v Porše a mít dovolenou v Karibiku, nyní musí lítat v raketě a dovolenou mím na Marsu.

ještě pořád máte muj hlas ale bylo by lepší kdyby byly pořád 3 výběry z bankomatu zdarma

Jste dnes jen průměrnou bankou. Nemáte již můj hlas!

Dobrý den,
změnili jste pravidla během hry a to se nedělá.
Na NEshledanou

Máte můj hlas.

Máte můj hlas!!!

Jsem spokojen, mate hlas.

máte hlas, zasloužíte si ho.
Oproti ČSOB jsem již uspořil.......

A za co by jste chtěli hlas? Za nalákání klientů na bezplatný účet a potom zpoplatnit vše???????? Ha ha ha soudruzi jedïně antihlas

Dávám Vám hlas

Vaši banku určitě nepodpořím, jelikož je vůči okolí dost suverénní a už není výhodná. S jídlem roste chuť. Dříve jsem byla velmi spokojená, ale už ne. Úroky už výhodné vůbec nejsou a utrácet zbytečně nebudu, abych dostala nějaké "zvýhodnění". Úvěry jsou dost předražené. Kdyby nebyly lidé blbí, tak už dávno přešli ke konkurenci např. fio. Mám účet u banky FIO, za nic neplatím, můžu mít plateb kolik chci. Úroky jsou výhodnější. Můžete vkládat a vybírat na přepážce zdarma, jen ne z bankomatu :-(, ale pořád je výběr levnější a to za 6 Kč. Kombinuji účty fio se spořícím účtem v ING.
LIDÉ NEBUĎTE BLBÍ, PŘEJDĚTE K JINÉ BANCE, AŤ SI ZAČNE KONEČNĚ MBANK ZÁKAZNÍKŮ VÁŽIT A VRÁTÍ SE K POLITICE, SE KTEROU ZAČÍNALI.

můj hlas máte

Praktická banka, pro mé potřeby velmi vhodná. Jako zakládající klient bych uvítal aspoň 15 příkazů zdarma, byl by to dáreček pro rok 2011. No, ale je to 15,-Kč, není to moc pro banku? Možná si moc vyskakuji. Radši se omlouvám předem.

Jsem spokojena. Naučili jste mě využívat trvalé příkazy. I s počtem eMaxů jsem spokojena.

Mrzí mě poplatky za výběr hotovosti z bankomatu, před zavedením tohoto opatření jsem byla velice spokojena. Ale přesto dávám svůj hlas.

Máte i můj hlas:-)

Ještě pořad máte můj hlas i když mám výhrady k zavedení poplatku za výběr hotovosti v cizině. Často jsem v Polsku nebo na Slovensku a toto mi vůbec nevyhovuje. Vaše prvotní podmínky byly jiné. Rozumím, že okolní podmínky se mění, ale mám zato, že tak "silná" banka se bude umět s tímto vypořádat. Doufám, že tak se v budoucnu stane. Jinak s Vašimi službami jsem velmi spokojená. A ještě jedna věc, každy má právo na duhy pokus. Držím Vám i sobě palce.

MÁTE MŮJ HLAS.Jsem spokojen.PPPLATKY? Zatím jsem žádné NEPLATIL.

Vzhledem k tomu, že informovat své klienty o změnách pro Vás není žádný problém, myslím, že byste měli informovat adresně. Velmi špatně na mě zapůsobily změny v poplatcích, protože na web stránky chodím málokdy.
Přesto můj hlas máte

Bohužel, hlas ode mne dostanete velice negativní. Důvod je jednoduchý, rozčarování z proklamované bezpoplatkové politiky a nesplněných slibů (kontokorent, zahraniční platby atd.). Jsem jedním z časných klientů, kteří věřili a doufali ve slušnost a splnění slibů. Nejde tak moc o zavedené poplatky na výběr z bankomatu či transakce, ty jsou téměř zanedbatelné. U většiny lidí zde jde o ztrátu iluzí a pocitu sounáležitosti a podpory s jedinou bankovní institucí, kde měli pocit že opravdu klienty jsou, a nikoli pouze "nutné zlo" a nevolníci arogantních bankéřů. Takže děkujeme managementu za pomyslný návrat do české kotliny; ono se Vám to v hlasování nutně projeví.

P.S.: Všem, kdož se snaží o ospravedlnění m-banky stylem "Když se Vám to nelíbí, jděte ke konkurenci", nebo "Zavedené poplatky jsou minimální" atp. bych rád vzkázal: "KOMUNISTÉ TAKÉ SLIBOVALI, A JAK TO DOPADLO!"

Nemáte můj hlas! Co kdyby jste zase po úspěchu změnili podmínky k horšímu. Zůstávám vašim zákazníkem, ale jen proto, že si na trhu o moc lépe nevyberu.

Já jsem spokojená

máte můj hlas

Máte můj hlas

jsem spokojen na 115% účet mám už 3roky a nula poplatky měl jsem poštovní spořitelnu poplatek za kde co.tak at ti co nejsou spokojeny jdou k české spořitelné tam je poplatek za kde co a to dokonce i za příchozí platbu .tak nevím co byste chtěli ?

Máte 100% mého hlasu. Výborné služby

Hlasuji pro vás. Lidé by o vás měli ale více vědět. Některé banky se prezentují jako "nejlepší". Ale není tomu tak Používají pouze více reklamu, hlavně v TV. Zezačátku dělaly, jako byste ani neexistovali.

Dávám vám hlas - ráda.

můj hlas rozhodně nedostanete!když jste začínali chváli jsem vás kudy jsem chodil - hodně mých známých k vám přešlo - a podívejte se dnes ! O úročení uložených peněz se již ani nedá mluvit (na začátku 3% teď 0,5%) a teď poplatky za výběry z bankomatů - hrůza!Pomalu se poohlížíme po jiné slušnější bance.

Tak hodně váhám nad tím zda vám dám hlas. Běžný účet mKonto Ok, ale co nějaké úroky na účtech kde úroky dáváte? To nejsou úroky ale drobné. Jak jinak nazat když mám ze 100 000 desetikoruny? Tak jsem své peníze raději přesunul jinam ...

Tak hodně váhám jestli vám dát hlas, běžný účet ok, ale o nějakých úrocích na účtech na kterých úroky dáváte nemůže být vůbec řeč. To nejsou úroky ale drobné, jak jinak to nazvat když ze 100 000 mám desetikoruny?

taky jste mne přesvědčilli o tom, že vám již nelze důvěřovat, své peníze jsem dávno přesunula jinam, nyní konta udržuji s minimálním zůstatkem v nečinnosti, protože sledovat neustále vaše měnící se podmínky nemám čas ani náladu. Na hlas letos zapomeňte!!!!!!!!

Taky mi to připadá poněkud humorné očekávání (nebo spíš doufání) některých klientů do budoucna, hlavně když si vezmu jaký vlastně byl ten rok za který se má zlatý měšec udělit. mKonto - zpoplatnění odchozích převodů nad deset, zavedení poplatků za výběry v bankomatech. eMax - prakticky k ničemu, spořící účet už tomu může říkat jen ten největší optimista. eMax+ - tenhle paskvil snad ani nemá cenu komentovat. A ted to pozitivní. Nějak mě nic nenapadá, pomozte mi někdo, co pro nás jako klienty vlastně mBank v roce 2010 udělala? Za co ji mám dát něco jiného než pětku?

Vtipné komentáře, tu a tam - ... máte můj hlas, ale: zaveďte zahraniční platby, konkokorent, lepší kurzy karet, lepší spořicí účty, původní jasný sazebníkový systém, zrušit všemožně se vyvíjející komplikované podmínky na to či ono....

Tak jsem Vám poslal také kladné hlasy,ale opatrně s tou důvěrou.....

Přišli jste o můj hlas.

Máte můj hlas! .)

máte můj hlas

mate můj hlas - le zavědte příjem plateb ze zahraničí......

Mate muj hlas ale uz zadne poplatky!!! Jeste bych potreboval platby do zahranici!!

Máte můj hlas. Vyhovuje mi vše

Proč kontokorent,aby se zvíšila produktyvita dlužníkků? Pak se budou zvyšovat procenta a zmenšovat služby pro klienty.A já to nemíním platit pokud VY tak to je VAŠE věc.A pro TY ostatní co neumí počítat tak ať si spočítaj kolik zaplatí jiným bankám za celý měsic!!!NIKDY NENÍ NIC DOKONALÍ.Mate múj hlas

naprostá spokojenost

Bohužel musím souhlasit se 7 příspěvkem Rudlou. Poplatek 18Kč za výběr z bankomatu už sem pocítil. A to jsem to napoprvé pochopil tak, že když vyberu 4000 tak poplatek nebude. To jsem se tedy mýlil!

Máte můj hlas

Jsem trochu zklamán poplatky,nevím proč mám platit za výběr,když vyberu třeba po dvou měsících a jednou,předchozí měsíce jsem utratil kartou dost a v tomto měsíci ne tak že platím... můj hlas nemáte.

Omlouvám se myslel jsem,že se jedná o telefonicu O2 jinak vy máte múj hlas

Se službami jsem spokojen až na to,že máte ve fakturaci někdy nesrovnalosti-nebo snad zmatky.Nemohu vám dát plně svůj hlas-žtedy nemáte

jsem spokojen,máte můj hlas

Máte můj hlas

Hlas ne. Poplatky z bankomatu a snížení úrokových procent z uložených peněz. Zvolil jsem si Vás protože jste byli nejlepší a mysleli i na nás. Ne jenom na své zlaté zisky. Taky byste mohl zapracovat na designu po přihlášení do systému. Připadá mi to jako byste měli amatéra co to napsal v HTML.Už se ohlížím po jiné bance a během příštího roku přejdu.Jedinou skvělou věc co teď vidím je přístup odkudkoliv.Banka je pro mě spíše zklamáním a připadá mi jako naši politici.

hlas mate,ja su zatim spokojena

Nemáte můj hlas, i když mám u vás založený účet.

Dávám svůj hlas, ale jaké poplatky nás budou čekat v novém roce? Prosím o zodpovězení tohoto dotazu.
Myslím, že je nás víc co si klademe tuto otázku. DĚKUJI.

Muj hlas uz nemáte. Zavádíte nenápadne nesmyslné poplatky a zarazujete se tak mezi ostatní banky - lupice. Po zavedení poplatku za vedení uctu od Vás odejdu.

nevím, za ty vaše "spořící účty emax, superemax, maxiemax...:-) to bylo trapné, raději to zrušte. Ale za BÚ hlas dám.

Se službami vaší banky jsem zatím maximálně spokojen. Máte můj hlas.

máte muj hlas

máte můj hlas

máte můj hlas

Tak to ani omylem, radši si někde připlatím za lepší služby

jste zlodeji, lidi pojdte jinam.
ne ze by ostatni banky nebyly zlodeji, ale patrite k tem nejlepsim...corkarum..

Máte můj hlas.

dobry den, hlas vam nedam, vase poplatky jsou nehorazne, je neuveritelne ze si dovolite zadat klienty aby za vas hlasovali. navic je neuveritelne ze jsem jeste vas klient a ze existuji i dalsi klienti.

máte můj hlas

Kvalita nabídky služeb banky výrazně poklesla a doslova ochabla. Poté co banka získala klienty zcela rezignovala na své úvodní proklamace. Zavádění poplatků, naprosté znepřehlednění produktů jen klienty mate a bance to umožňuje kasírovat na poplatcích. Úroky na spořících účtech vázany na celou řadu nevýhodných podmínek. Děkuji, peníze a těžiště cash flow převádím jinam...

Mám rád vaše služby do té doby než se změní nerad píšu do předu pokud si zachováte tak jak doposud máte můj hlas a nebudu ho měnit,více důvěřovat věrným klientům,škoda že není pokladna.

Já jsem vám dával hlas každý rok, až než jste udělali ty úžasné změny, kdy si musím hlídat kolik utrácím kartou, abych si mohl jít zdarma vybrat své peníze, či zpoplatněním internetových transakcí... Proto Vám letos hlas dát nechci a nedám... bohužel. (snad až se budete chovat jako dřív - když disponujete s našimi penězi, očekával bych i nějakou výhodu a ne, že my Vám budem sypat na účty, a pak když si chcem něco vybrat, budem za to ještě platit). K.

můj hlas určitě nedostanete. A od příštího roku zřejmě ani mé peníze. Rozhodujeme se s celou rodinou, že přejdeme k jiné bance.

Dávám Vám hlas. jsem spokojená snad se nic nezmění.

I můj hlas patří vám :-)

Ode mě jste dostali, co si po zásluze zasloužíte. Podporou bych to ale určitě nenazval. :-(

Můj hlas má FIO, kde postupně přecházím

Dlouhý komentář co jsem pečlivě napsal se neobjevil, cenzůra? takže můj hlas si můžete škrtnout i s polatky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
holt polská firma co víc si přát od sousedů ze severu:-(

Taktéž nemohu hlasovat pro zlatý měšec k mbank. Změn proběhlo opravdu několik k zákaznickým účtům, mimo jiné zpoplatnění výběrů z bankomatů mluví za vše.. Snad v příštím roce 2011, zda mám mbak přinese nějaké pozitivum na úkor právě zmíněným poplatkům...

Pokud dojde k transakčním poplatkům jako třeba výběr v bankomatu,okažitě přestanu být klejentem mBank
JInak dosavadními službami mBanky jsem spokojen

V anketě zlatý měšec lze hodnotit až 2 bankovní instituce. Letos jsem mBank opět hodnotil, ale tentokrát to nebyly stejné známky jako v předchozích letech, musely odpovídat realitě, tedy druhá banka dostala známky lepší, neboť v celém letošním roce nevykazovala stejně sestupnout tendenci jako mBank. Věřím, že pokud by se tento trend alespoň trochu kopíroval v celé anketě, mohlo by to pro mBank být spíš pozitivním impulsem do budoucna.

... nepočítejte za výběr z bankomatu dokud nevyčerpám všechny volné výběry a ne že od dalšího měsíce se vše maže, taky má být 9 Kč ne 18 ! Pak dostanete můj hlas, dřív ne. #20

Pod to se podepisuji a taky nedávám hlas ...

Máte můj hlas-jsem velmi spokojen

Jste borci, díky moc na mKonto. Máte u mě hlas

Spokojenost po všech stránkách :)

Máte zcela můj hlas. Předchozí banka po mě chtěla cca 200,- Kč za poplatky měsíčně a při jakékoliv úpravě účtu jsem je musel osobně navštívit v honosném sídle s několika navoněnými pracovníky a podepisovat spoustu papírů. Podotýkám, že pracuji cca 80 km od místa mého trvalého bydliště a nemohl jsem cokoliv vyřídit na pobočce v místě kde pracuji. Takže jsem si musel brát volno a následně nadělávat. O ničem.Máte můj hlas! :-)

jsem nesmírně spokojená máte můj hlas

Mate můj hlas.Jsem spokojen.

Tisková mluvčí vypadá dobře, Vaše služby v poslední době se o něco zhoršily ale zatí máte můj hlas.

Máte můj hlas, alemohli byste zavést povolené přečerpání a platby do zahraničí.

mate muj hlas

Velké zklamání !!!! Plánované, i již zavedené poplatky Vás připraví o hodně zákazníků. Byl jsem na to upozorňován již v minulosti odborníky, že tato situace s poplatky přijde, ale nevěřil jsem tomu. Takže Vám nemohu dát hlas !!!!

Máte můj hlas !

To Aleš 96: Zkuste nekdy kouknout treba na Aukro. Mozna budete prekvapen nabidkami a cenou a potom budete mit 10 odchozich prevodu natotata pryc.

Co se tyce firemniho a soukromeho uctu - treba FIO nedela rozdily a da mi prevodu kolik chci. Navic pokud budu mit mKonto jako firemni ucet, potrebuji logicky hlavne aby mi zakaznici platili, tudis platby prijimat. Na co mi u firemniho uctu bude milion odchozich prikazu? Je to jen trapna vymluva mBank aby mohli zavadet poplatky a naivni lidi jim to zbastili. Nebo nam to nova mluvci vysvetli, jak to vlastne je a k cemu potrebuje podnikatel tolik odchozich prikazu? Pochybuju.

kdyz jsem k vam presel tak bych vam hlas dal hned a bez rozmyslu protoze,jsem byl s vami nadmiru spokojen ted je to uz horsi a rozhlizim se po trhu ze bych zase zmenil penezni ustav to ze se mi kazdy mesic nuluji vybery z bankomatu bych jeste prezil,horsi je to s tim ze kartou musim zaplatit min.4000kc abych mohl uskutecnit vyber z bankomatu zdarma a to nemluvim o odchozich platbach.ktere drive byli vsechny zdarma a ted pouze do vyse 10plateb.pro soukromou osobu je to nedostacujici hlavne ted pred vanoci.drive jsem vas vsude doporucoval jako nejlepsi banku u nas ale bohuzel musim konstatovat ze dnes se zdaji byti uz i lepsi.proto na vas timto apeluji a zadam vas o napravu.at zase mohu rikat ze tato banka je ta NEJLEPSI!!!

Máte můj hlas, a těm co si osobní účet pletou s firemním, vzkazuju - vzpamatujetete se. Snad nechcete , aby vám banka dělala všechno zadarmo. Normální smrtelník víc jak 10 příkazů nepotřebuje. Další věci se dají vyřídit pomocí inkasa, kartu vám vezme 95% obchodů, takže já nevím proč potřebujete tolikrát měsíčně vybírtaa

Vybral jsem si vás, tudíž máte můj hlas.Je to logické!

Vybral jsem si vás, tudíž máte můj hlas.Je to logické!

Zavedte prosim alespon jeden vyber z bankomatu zdarma.

Se službami mBanky jsem spokojena, pokrývá zcela moje potřeby a její předností je rychlost operací, přehlednost a podle mne i spolehlivost transakcí, za celou dobu od otevření účtu (třetí rok) jsem neměla žádný problém.

S touto bankou jsem naprosto spokojen, až na ty změny...

Máte můj hlas!

nemáte můj hlas....nelíbí se mi, jakým způsobem byly zavedeny poplatky....zvažuji přejít k jiné bance...

Celkove jsem se sluzbami MBANK velice spokojen, mam drobnou vyhradu k bezplatnym vyberum a moznosti vkladu.
1. Ziji v Nizozemsku, kde je beznym jevem automat na vklad/vyber hotovosti - vim ze se planuje neco podobneho i pro kiosky v CR
2. Vybery z bankomatu by nemely byt podrizeny pouze aktivitou karty v poslednim obdobi - sam nevim jakse to kalkuluje (tim ma na mysli od-do) limity jsou vsude uvedeny. Doporucoval bych i druhe hledisko napr obraty na uctu atd... v mem pripade jsem trvale znevyhodnovan.:-)

Spokojenost se vším,máte můj hlas

Nemáte můj hlas. Začínám se též rozhlížet po konkurenci. Ze začátku výborné služby, nyní Vás zajímají jenom zisky a vůbec ne klienti.

Vaše služby se hodně zhoršily. Výběr podle utracených peněz ? Co to je ? Původně ano a niní už nemáte můj hlas

Máte můj hlas. Měli jste však nechat alespoň jeden výběr z bankomatu (měsíčně) zdarma. A další za těch 9,-Kč. Pokud nenastanou další úpravy (záporné pro klienta), zůstávám u této banky.....

Máte zatím můj hlas jen ne už další poplatky!!!

patřím mezi prvnich 5.000 klientů (účet zřízen listopad 2007).
Nyní hlas nedám. Minulý rok jsem ho dal a pak jsem litoval (změna podmínek po hlasování).
Tento rok dam www.fio.cz (stala se bankou a pro klienty se nic nezměnilo)

Mate muj hlas

Také nehlasuji pro. Zavedením poplatků jste účet zkomplikovali a rovněž dnešní úročení vkladů je směšné.

se službami jsem velice spokojen, ale chybími možnost provádět hotovostní vklad na účet, kdyby jste toto vyřešili tak Vaše službynemají chybu. Schwarz

Můj hlas rozhodně nedostanete. Pokud Vás bude zajímat důvod, tak se podívejte na Vaše poplatky při vstupu na Český trh, kdy jste se snažili nalákat klienty a cena současné, kdy Vám již jde jen o navyšování zisků. Pokud je toto Váš přístup ke klientům za to, že Vás nechávají hospodařit se svými úsporami, tak Vám asi budou odcházet jinam.

Jste prolhaní šupáci. Mám v této atrapě banky účty od začátku a peníze sem tu měla jen první rok.
mBank trpí obrovskou fluktuací pracovníků, hlavně na vedoucích pozicích. Klienti se tu taky sotva ohřejou a hned je něčím nakrkáte.

Takže letos opět NASRAT! Zrovna tak jako loni! :-)

Máte můj hlas. 100% spokojenost.

Máte můj hlas. U mě spokojenost 100%.

Máte můj hlas, i když mi chybí slibované ,,vkladomaty´´

dávám Vám hlas

smutný že tady lidi musí prosit banku alspoň o kontokorent zde věčné téma a pro mbank jen ostuda, a mpůjčka škoda slov.

Dobrá banka pro celou rodinu.Máte náš hlas.

Před rokem úrok 1200, dnes za stejnou uloženou částku necelých 300. Máte zlatý měšec.

Můj hlas máte i když jsem nový klient a co jsem se dočetla statikách bank tak jste vyšli jako výborná a to mě přimělo si u vás založit účet i s manželem.

@Karel z prispevku 62

>>> Dobrý den přeji. Máte můj hlas, protože mi systém mBank vyhovuje až na jednu drobnost. Postrádám možnost dobíjení kreditu mobilním operátorům. Bylo mi vašimi zaměstnanci ústně slibováno, že to chystáte, ale zatím nic. Netušíte kdy to bude?
Děkuji za odpověď. K.D. <<<

Toto tema se dost diskutovalo na mForu, doporucuji hledat prislusna vlakna tam.
Dle poslednich vyjadreni pracovniku mBank je temer jiste, ze toto nebude nikdy dodelano.
Misto toho, aby to dodelali do IB (to je pro ne zrejme moc pracne/nakladne), tak se pokouseli presvedcit mobilni operatory, aby slo nejak dobijet kredit s vyuzitim mPenez, ale zde narazili na neprekonatelne potize.
Takze to skoncilo tak, ze mBank tvrdi, ze toto je starost operatoru, kteri by meli zajistit moznost plateb kartou za dobiti kreditu. T-Mobil a Vodafone uz toto umeji, ale O2 porad ne.

Dávám vám svůj hlas.I když už to není ta banka do které jsem vstupovala.Škoda,budu se muset poohlídnout a skusit najít nějakou která bude levnější.

máte můj hlas

Zatím máte i můj hlas, konečně jsem se zbavila "ebanky", do které jsem nalila neskutečné množství peněz za poplatky.
Ale jaká kdysi byla solidní!!
Teď vám šlape na paty FIO! Udržíte svoji prestiž?

Máte můj hlas. Pro naši domácnost zcela dostačující služby. Byl bych naivní si myslet, že za 1000 položek na účtu mi to nějaká banka v Česku vyřídí zadarmo.

máte můj hlas

Dobrý den přeji. Máte můj hlas, protože mi systém mBank vyhovuje až na jednu drobnost. Postrádám možnost dobíjení kreditu mobilním operátorům. Bylo mi vašimi zaměstnanci ústně slibováno, že to chystáte, ale zatím nic. Netušíte kdy to bude?
Děkuji za odpověď. K.D.

Tentokrat po snizeni urokovych sazeb sporicich uctu a zavedeni poplatku a restrikci uz nelze ocekavat tolik podpory. Drive jsem byl k mBank loajalni, ale tentokrat muj hlas dostala FIO banka.

Abych nebyl ale jen negativni, mbanka je stale nejlevnejsi v CR, ale za rucitych podminek.
Tou je utratit kartou alespon 3000,- Kc za mesic.

Takze ano je nejlevnejsi, ale jeji jednani a sliby jsou pod psa. Neda se ji rozhodne rikat profesionalni.banka.

To je nehorazny, chtit od klientu hlas! Nekdo kdo lze, meni podminky, hned co vyhraje v soutezi, neplni sliby! To nemyslite vazne?
Na zacatku jste meli krasny sazebnik - jednoduchy, bez podminek.
Dnes mate sazebnik stejny jako jine banky - fuuuuuuuuuuuuuuuuuuj.
Kdo si ma porad hlidat jestli mam nebo nemam nejaky vyber z bankomatu zdarma nebo za 9,-, nebo dokonce za 35,- ?
Misto aby normalne vypovedeli smlouvu tem par zakaznikum, kteri posilali pry 100-ky prikazu za mesic, tak zavedli podminky pro vsechny a jen 10 prikazu! To je fakt reseni, prdlajs reseni, jen potrebovali dalsi penize, tak to vymackli z nekolik alidi co potrebuji posilat vic prikazu.

Proste zadny hlas necekejte ale cekejte spis negativni kampan.

A to nemluvim o reklamacich, kde Vam oprava zavazne chyby trva uz rok a stale neni opravena. Uz jen uspech byl, ze po 3/4 roku jste priznali, ze ta chyba existuje !


A vsichni ostatni co chcte neco od mbanky, jako treba platby do zahranici, nebo kontokorent ZAPOMENTE. To slibuje uz 3 roky.

spokojenost

v žádným případě nevím za co?

Nemůžu vám dát hlas, poděkujte paní na pobočce. Potřebovala jsem potvrzení a ona mě v tom mrazu poslala domů at si to udělám sama na počítači a pak přijdu. Když jsem se vrátila tak mi řekla s úsměvem že jsem to mohla udělat u nich na pobočce ale že mi to neřekla, že jsem se tvářila naštvaně. Tak to byl vrchol. Ostatní pracovníci na ni hleděli co mi řekla. Takže úroveň péče o zákazníky díky namyšleným zaměstnancům otřesná. Jinak jsem spokojená ale pokaždé když potřebuji jít se poradit na pobočku tak se mi fakt nechce.

Můj hlas dostanete až zrušíte poplatky za výběr z bankomatu a dáte vyšší úroky na spořících účtech než jiné banky.
Pak budete jedničkou.

Zatím máte můj hlas ... doufám, že se časem vaše obchodní politika nezvrhne v další a další popaltky zato, že jsem vám půjčil své peníze. Neškodilo by více podpory věrným klientům

Zatím máte můj hlas ... doufám, že se časem vaše obchodní politika nezvrhne v další a další popaltky zato, že jsem vám půjčil své peníze. Neškodilo by více podpory věrným klientům

Máte můj hlas - bez výhrad -:)

tentokrát hlas ne ( výběry z bankomatu )

ze službami mbanky jsem spokojen

Můj hlas dostanete.

Nemáte můj hlas

JSEM SPOKOJEN,ALE ČEKÁM KDY NABÍDNETE M-KONTO V EURECH.

S malými výhradami hlasuji pro m-Banku ! Pořád je ještě to nejslušnější na našem pokřiveném trhu !

Dávám hlas. Zatím nejlevnější vedení účtu pro běžného uživatele

I můj hlas máte :-)

ja jsem zatim spokojen
zatim lepsi nez jinde

...máte můj hlas..,ale mohli by jste občas odpovědět na moje připomínky k Vaší bankovní politice...,zejména na zasílání nabídek k půjčkám a následným odmítáním jejich žádosti, ačkoli k tomu nemáte jedinej důvod..!
Splatím kreditku a půjdu stejně jinam...,nejste už m-Bank, se kterou jste přišli na trh!

Nemáte můj hlaqs, nebudete mít ani mé peníze

Dobrý den,

taky se připojuji ke kladným hlasům, ale...

Vše OK, dávám Vám hlas.Jenom vydržte stávající trend.

Přesně jak píše 33 nick.sagen - ani ode mě žádný kladný hlas nedostanete! Po skvělém rozjezdu s ujišťovacími velkolepými kydy o férovosti, jednoduchosti, bezpoplatkovosti, jiném přístupu ke klientovi atd. jste to postupně začali vše totálně po*írat až do současné mCirkusové podoby.

Máte můj hlas

Máte můj hlas :-)

Po tom, co jste zavedli poplatky už nemáte můj hlas. Navíc jsou tak rafinovaně maskované, že na ně člověk přijde, až mu stáhnete peníze z účtu.

S vaší bankou jsem skončil. Po prů...u s poplatky a navíc po dlouhosáhlé komunikaci s bankou ohledně reklamace dvojího naučtování poplatku za vydání plat. karty, kdy se skoro 2 měsíce nic nedělo a až na impuls, že ruším účet z důvodu ztráty důvěry se teprve začlo něco dít, ale to už bylo pozdě. Takže děkuju a pro mě, za mě se vraťte do Polska a dělejte blbce ze svých lidí.

ad 21:
> Myslíte, že lidi jsou hlupáci a zapomněli co všechno jste slibovali a co z toho jste splnili?

Presne naopak. Jde o to, ze tech, co tu zazili zacatky, sliby o ferovem jednani a dalsi podobne kecy, zacala byt s narustem poctu klientu stale mensi a mensi mensina. A proti tomu je stale vetsi vetsina tech, kteri sem prisli, protoze to tu je (nebo muze byt) nejakym zpusobem levnejsi nez jinde. A ten "velkolepy" obrat od banky nove generace v zase jen dalsi bandu lharu a nahlavuvamsraсu je minul. Za rok dva jich bude jeste vic a po nejakych pravekych idejich a slibech uz vubec nestekne pes.
;-)

Máte můj hlas.Ale už žádné další nové poplatky !!

Dávám vám svůj hlas.Ale už žádné další poplatky !!

Hlas Vam tentokrat take nedam. Popreli jste vse co jste slibovali.
Ocenenim Zlata koruna jste se chlubili, presto, ze jste ho dostali za jiny produkt.

Spokojenost, máte ode mě hlas.

Za letošní rok si můžete o mém hlasu jen nechat zdát. A pokud budete příští rok postupovat ve směru letošního, nezůstane jen u hlasu. Jsem s Vámi od Vašeho začátku a tak, jak jsem známé přesvědčil o Vás (ve špatném se mi to začíná vracet), přesvědčím je o někom jiném.

Jste dobrá banka,ale zaveďte kontokorent.

máte můj hlas !! Ještě bych potřebovala možnost platby do zahraničí.

K č. 14: přece není řečeno, že vše je zde špatné, tak jako ne vše je dobré. Udivuje mne pouze ta 100% oddanost, když přece i z příspěvků zde lze vidět, že ne vše je na 100 %. Z jiných vláken plyne, že mnozí si myslíme, že některá opatření banky (směnné kurzy karet a podmínky používání debetních i kreditních karet, aj.) jsou spíše sabotáží na banku než tím, co by mělo vést ke ziskům banky. Takže ne vše lze zhltnout "na 100 %" a hlasovat, že mBanka je nejlepší na trhu (jak tomu kdysi - dávno - bylo).

Tentokrát můj hlas nedostanete, dříve tomu bylo jinak, ale časy se mění, stejně jako mBank. Svůj hlas dám konkurenční bance. Jednak je oproti vám lepší a hlavně - kdo nevolí, volí komunisty. :-)
Vyhráváním v anketách k žádné sebereflexi nikdy nedospějete. V jiné anketě letos jste vyhráli a následovala změna podmínek k horšímu. Stejně jako ve volbách politické strany je nutno Vás klepnout trochu přes prsty.

Já vám hlas tentokráte nedám. Ono by se totiž zase mohlo stát, že daný produkt vyhraje, vy obratem změníte jeho podmínky (např. určitými omezeními a podmíněnými poplatky) a pak se budete všude chvástat, že je daný produkt nejoblíbenější.

Zatím spokojenost,jen vydržet.Dávám hlas!

Na jakoukoliv podporu zapomeňte!
Vaše nestoudnost nezná mezí.
Myslíte, že lidi jsou hlupáci a zapomněli co všechno jste slibovali a co z toho jste splnili?

Zaveďte kontokorent a nepočítejte za výběr z bankomatu dokud nevyčerpám všechny volné výběry a ne že od dalšího měsíce se vše maže, taky má být 9 Kč ne 18 ! Pak dostanete můj hlas, dřív ne.

Už se těším na vyjádření "bourače". ten tu bude slinit nad "dokonalými službami" službam mBanky jako žíznivý foxteriér :-) Jinak mBank ? Naprosté zklamání, podpora, poplatky...

Nemáte můj hlas. Když jste začínali, byli jste skvělí a mysleli na klienty. Nyní jste standardní zlodějská banka jako všechny v ČR. Za uložené peníze dát úrok 0,5% a pak je půjčit za 15% je nehorázné, ale proč to nedělat, když to dělají všechny banky v ČR a český klient všechno unese.

máte můj hlas

Po tom, co jste provedli z výběrama z bankomatů atd...
Možná tak plátěný pytlík a né zlatý měšec :-)

Souhlasím s Rudlou, letos vám hlas nedám. A přiznám se - rozlížím se po trhu, zda tu není levnější banka.

tak když Váš hlas nemají proč dále používáte jejich služeb, zadarmo všechno na ruku a ještě si ztěžovat, ukládejte si peníze do hrníčku , plaťte pozdě faktury a nemusítě si ztěžovat! já jsem s účtem spokojená!

Pokud ty souhlasy na 100 % patří tiskové mluvčí, chápu. Pokud je spokojenost na 100 % myšlena na služby banky, pak nevím, zda jsem na webu mBank... Anebo tito klientii jsou supr skromní(?).

Jsem rád, že naše banka šla alespoň na ta dvě procenta. Má můj hlas. Neškodila by, ale, vyšší podpora věrným klientům ...

Spokojenost po všech stánkách, trohu vice podpory pro své klienty s historií uVás.
Firemní klietele s historií u Vás.

S pozdravem Bronislav Feču

Zatím máta muj hlas

Tak jsem vam to tam naklikal...

máte hlas

Jen stěží bych mohl pro mBank hlasovat, zvlášť po tom fiasku, co předvedl management banky v návaznosti na úspěch v anketě Zlatá koruna 2010, kdy se klientům za jejich důvěru a hlasy odměnil zavedením značně citlivých poplatků.

Jen by mě zajímalo, co se na nás chystá po anketě Zlatý Měšec 2011. Bude snad poplatek za vedení účtu, za elektronický výpis nebo za platby kartou? To by mohly být ty správné odměny pro věrné klienty, nemyslíte?

Mate taky muj hlas

máte můj hlas na 100%.

Máte můj hlas !Ale zaveďte kontokurent.

Můj taky ne

Nemáte můj hlas!

Máte můj hlas! .)