zpátky

Plánovaná odstávka

Poznámka

Vážení klienti,

Dne 28.11.2010 od 1:45 do 10:30 (noc ze soboty na neděli) proběhne odstávka systémů mBank z důvodu modernizace Internetového bankovnictví - "release".
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.



Nedostupné budou:

  •    Internetové bankovnictví
  •    mLinka
  •    SMS
  •    Systém žádostí o produkty

   
Transakce platebními kartami také nebudou autorizovány a mLinka bude dostupná pouze v informačním módu.

O plánovaných změnách v Internetovém bankovnictví sledujte tento článek.


Aktualizace 25.11.

Chceme informovat, že v průběhu odstávky budou také nedostupné dynamické části našich webových stránek:

  • Blog
  • Fórum


Tým mBank

 

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (43)

Vložit komentář

Opravdu nevím, proč si nezaložíte účty zdarma ještě v alespoň jedné bance. Je to otázka prakticky pár minut, peníze to nestojí a alespoň se nebudete dostávat do podobně neřešitelných situací. Nemluvě samozřejmě o dalších výhodách, které takový účet přinese.

Také jsem kdysi býval takový příznivec mBank, že jsem si myslel, že jedna banka vystačí. Po zavedení poplatků jsem ovšem naštěstí prohlédl.

jj, komunikace s klienty je vůbec dost podivná...i tady to slavné fórum a blog, kde se soudruzi z mBank odváží odpovědět akorát tak na komentáře ohledně překlepů, ale věcné připomínky vytrvale ignorují :(

mám pocit, že ti, co za něco stáli a komunikovali, jsou už pryč...třeba Adam Z. a nedivím se mu...s touto politikou nového vedení by byl za chvíli bez práce, bůhví jak dlouho bude ještě trvat, než soudruzi z Polska naznají, že se český experiment nezdařil a stáhnou ho zpět do PL :(( fakt škoda...tak nadějně to vypadalo...

#31 - maximálně tak zveřejnit na webu? A co takhle email/sms? Myslim, ze uz je na case priznat, ze to mbank informacne nezvladla. Nejednalo se o par hodin. Jednalo se o velkou cast dopoledne (uz vubec se to neda nazvat jako noc ze soboty na nedeli). Kdyby poslala alespon emaily, tak by tady lidi tolik nenadavali...

Dobrý den,
může se už někdo kompetentní vyjádřit k té odstávce?Vypadal jsem jako blbec v hotelu který nemá na zaplacení svého pobytu.A to neumluvím o zabukovaném lyžařském kurzu pro mou dceru.Opravdu umíte zpříjemnit neděli.
To nedokážete udělat přes noc a nebo když už tedy musíte tak o tom laskavě informujte dostatečně svoje klienty.Karty používám 13 let ale tohle se mě ještě nestalo.

Vážení, nemůžu si pomoci ale musím reagovat na výpadek služeb... tuto neděli mě čekalo nemilé překvapení u benzinky, když jsem natankoval plnou nádrž a chtěl zaplatit kartou... připadal jsem si jako naprostá socka... Nejsem jeden z těch co pravidelně čtou stránky mBank o plánovaných vypadcích či nefunkčtnosti autorizace karet u obchodníků... zdá se mi, že pokud je plánován tak rozsáhlý výpadek systému, bylo by vhodné uživate kontaktovat i jinou cestou než jen malou poznámkou na stránce přihlášení do IB.

Tak to se Vám opravdu nepovedlo, chtěli jsme s manželem 28.11. v 9,30 zaplatit nákup v Glopusu a prodavačka nám řekla, že karta nebyla autorizována!!! Bankomaty také nic!!! Vypadali jsme jako blbci. Vyberte si příště lepší dobu!!! Když vrcholí předvánoční nákupy, tak to laskavě nedělejte!!! Byli jsme pěkně naštvaní!!!

Za to Vám moc děkujeme. Chtěli jsme s manželem zaplatit 28.11. v 9,30 v Globusu nákup a nepovedlo se to. Karta nebyla autorizována!!!! Vypadali jsme tam jako blbci a lítali od bankomatu k bankomatu. A nic. Vyberte si příště lepší čas!!! Vánoční nákupy vrcholí a Vy tu takto blbnete!!!! Fakt, díky moc!!!!

Fakt už se jděte vycpat, odstávka do 10:30, to jste spadli z višně, ne???? Kolegyně třeba kvůli vám zůstala viset s velký rodinným nákupem u pokladny a mě se to stejné nestalo jen proto, že v neděli vyspávám...

Trošku mi to připomíná, když elektrárna radši odpojí 50 firem na celý pracovní den od elektřiny, aby nemusela údržbářům platit za přesčas o víkendu...fakt bravo!!!

Hlavně že o každé kravině jako hlasování do Zlaté koruny (ze které vás měli vyloučit pro výraznou změnu podmínek během jejího trvání) nebo o Kartománii nás neustále informujete maily, ale o odstávce se psát neobtěžujete...

Zůstávám u vás z čistého pragmatismu, pořád to mám na nula, ale loajalita je pryč už hoooodně dlouho...

Styďte se...

Uvest planovane celou radu lidi do nezavidenihodne situace, to jsou krestanske hodnoty na polsky zpusob?
Vypada to, ze sve klienty povazujete za tupe ovce, ktere si nechaji od vrchnosti vsechno libit.
No nevim, nevim - tady jste v nejateistictejsi zemi na svete. To jsem zvedavy na vas "osud". Buh s nami a zlí pryč.

Jste arogantní prasata. To je vše co k tomu mohu říci.

to je snad nejdelsi odstavka systemu co tu byla. hmm. Ale porad me stve, ze tyto dulezite informace mi nechodi na e-mail. M-banko, neslo by s tim neco delat !!!! diky

Banka tím všem klientům vzkazuje: v neděli seďte doma na zadku a dívejte se na telku! Nemáte se co poflakovat po obchoďácích! Co byste po nás ještě chtěli? Aby v neděli fungovaly karty a IB?
Tak takhle jsme si tu demokracii v osmadevadesátém teda nepředstavovali!! Komunikace ke klientům = ubohost. Když už nemáte na SMSku, tak by možná bylo hezké alespoň všem odeslat mejla s informací o odstávce. Ale buďte v klidu. My, klienti, víme, že nejste schopní ani toho.

Termín odstávky byl IMHO stejně nadiktován z Polska, Češi ho mohli maximálně tak zveřejnit na webu.

mne se zvoleny cas taky nelibi. kazdopadne od dob, kdy jsem z velke casti zrusil hotovost ma vzdycky aspon dve karty ruznych bank.

Ano, odstávky mají všichni, výpadky IB nikomu nevadí.

Ale která banka si dovolí vypnout karty až do 10:30? To už by bylo zajímavější srovnání.

Myslim, ze je rozumne mit vice karet od ruznych bank. Odstavky maji vsichni a byt vetsine bank karty behem nasazovani novych verzi autorizace karet fungujou, jsou take neplanovane odstavky nebo se jednoduse karty mohou poskodit. Kartu dostanete zadarmo k uctu v axe, zadarmo mai zakladni kartu Fio. Alternativa je nova kreditka od GE nebo dlouhodobe nabizena Citi, obe bez pausalnich poplatku.

Fakt trapny rano na benzince ... Je to proboha tak tezky poslat klientum email ??? Nebo sms ??? Nebo se mam jak trotl koukat pred kazdym nakupem na Vase stranky jestli nahodou neni nejaka odstavka ???

rad bych velmi podekoval za vas velmi kvalitni pristup k zakaznikum. To jsme se dockali!!!!!!! Udelat toto nekdo v me firme, tak se s nim rozloucim behem jedne hodiny. Nastesti pro me nepracuje podobne nemyslici management, jako v M-Bank. Take doufam, ze ten kdo stoji za touto prapodivnou a totalne neakceptovatelnou akci prijme patricnou zodpovednost a z vedeni spolecnosti odejde sam. To uz bychom asi vsak chteli moc. Jeste jednou velmi dekuji a tesim se na uspesne rozvazani vsech zavazku s MBank. Radsi zaplatim par poplatku s jistotou, ze nezustanu bez peneznich prostredku. Dekuji, vas odchazejici zakaznik k profesionalni konkurenci.

Taky jsem dnes vypadal u pokladny jako trotl. 2 pokusy o platbu kartou se samozrejme nezdarily. Protoze jsem slepe duveroval sve karte a hotovost si s sebou nevzal, tak bylo stesti, ze se mnou byla sestra, ktera nahodou nejake penize u sebe mela. Jinak bych vypadal jako trotl na druhou, kdybych musel zbozi vratit a odejit s prazdnou.
V prubehu souteze kartomanie, v predvanocni dobe, ale hlavne take v dopolednich nedelnich hodinach beru nacasovani teto odstavky za naprosto nezvladnute a to vcetne jeji informovanosti.
Vim, ze kdyz nejde o zivot, tak jde o prd, ale mbank si musi uvedomit, ze by svemu zakaznikovi mela zivot ulehcovat a ne ztrpcovat. Tedy pokud o ne nechce prijit.

Stačila by třeba sms, klienti m-banky dnes v obchodech vypadali, jako největší burani. Napište přímo do commerzbank ať něco udělají s managementem, který tohle zpískal.

Teď jsem přišla z nákupu, kde jsem chtěla platit kartou a vybrat si peníze, ptž jsem měla v peněžence HO.NO!!! Bohužel!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak jsem letěla k bankomatu a tam taky HO.NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jsem pěkně naštvaná a vážně silně uvažuju o změně banky!!!!!!!!!!!!! Takovouhle důležitou informaci, kterou jsem našla teď tady bych potřebovala jako klient vědět dopředu!!!! Protože každý den nesleduju, jak mi u vás rostou "miliony". Ocenila bych tuto informaci formou SMS nebo e-mailu!!!!!!!!! Takže já teď půjdu k bankomatu (až se uráčíte to zprovoznit), vyberu hotovost za poplatek 9,- , půjdu vrátit půjčené peníze a ještě se nemůžu zůčastnit probíhající soutěže, ptž tam je omezený výběr z bankomatu! Děkuji Vám za "báječnou spolupráci" a prosím o odpověď někoho kompetentního z mBank!

No musím říct, že mě MBank opravdu zklamala. Byla jsem nadšená, že konečně existuje banka bez poplatků a teď si už zdarma ani nevyberu své peníze. Jsem na mateřské, takže takový fofr na účtě nemám, abych měla zdarma výběr a k tomu tenhle výpadek. Taky jsme s manželem netušili, že nebudou fungovat platební karty. Moc děkujem, že jsme vypadali u pokladny jako blbci. Zcela vážně uvažujeme o změně banky. Dát toto vědět způsobem - jen na vašich stránkách, je absolutně špatné.

To jste nemohli pockat s vasim "release" az na povanocni dobu? Delat toto primo v dobe, kdy lidi nakupuji nejvice a jeste k tomu bez poradneho upozorneni mi prijde naprosto neprofesionalni a buranske. Jsem jeden z tech, ktery taky nemohl zaplatit kartou a uz je to tento rok podruhe u Mbank. Zamyslete se priste na nekterem vasem meetingu a poradte tem kravatakum co o tom rozhoduji, ze je to naprosta pitomost!

pokud už se mbank rozhodla, že odstavku nelze provést jinak (blbé rozhodnutí č.1)
tak měl na klinety přijít email s vysokou důležitostí, že v uvedených časech nepůjde platit platební kartou. Že se tak nestalo, je blbé rozhodnutí č.2

Stačila by třeba smska na naše mobilní telefony, abychom v obchodech nevypadali, jako trotlové....jj další klient M-banky...řikají si asi dnes pokladní v obchodech, vracejíc pracně vybrané zboží do regálů...

Opravdu úžasná odstávka. Źádnou aktivní informaci jsme nedostali a při dopoledním placení kartou jsme pěkně u pokladny narazili! Fakt naprd zmáknutá tato odstávka. To aspoň nedovedete být v OffLine režimu aby šlo platit kartou v rámci posledního známého dispo zůstatku!?

A to byl tak neuvěřitelný problém začít v noci např. ve 12:00 a skončit ráno v 8:00 - časy volené bez ohledu na klienty mBank nepůsobí zrovna vstřícně - na jedné straně zablokujete internetové bankovnictví a neuimožníte transakce kartami, ale zároveň pořádáte soutěž o co nejvíce plateb kartou a co nejmenší počet výběrů hotovosti - a odkud tedy má nebo respektive měl klient mBank čerpat hotovost, ne-li ze svého účtu, pokud věděl, že dnes ráno bude chtít nakupovat a kartou nelze platit...
Ale pokud management mBank vyráží z domova do práce každý den už v 10:30 hodin ráno, pak se nelze "vhodně" zvolenému času konce odstávky divit...
Poradit, že klient má nakupovat v poledne nebo nejlépe až zítra, bude ze strany mBank tradiční šalamounské řešení, za které by se nemuseli stydět "manažeři" ani v dobách socialismu - my jsme banka a kdo je víc?!
Ale jinak vše děláme pro kienty a k jejich prospěchu, nikoliv k prospěchu banky...
Bohužel mBank se začíná chovat čím dál více arogantněji a bezohledněji - asi nový manažerský trend, brzy přejde na české tržní hospodářství - trhni co můžeš a na nikoho a na nic se neohlížej...

Napsat, že nebudou fungovat i platební karty ba jste taky mohli. Nemít ještě jednu kartu od ČS (kterou chci delší dobu zrušit), čekám na tý benzínce snad 4hodiny. Nebo to byl pouze můj problém???

Desive a naprosto neakceptovatelne. Koncim s M bankou. Jsem na sluzebni ceste a ani nemohu zaplatit hotel. Tezko mohou ocekavat, ze budu jejich stranky sledovat kazdy den, jestli nahodou neplanuji odstavku. Jak rikam, konec.

To je ale v některých zemích den, a rezervace hotelů je levnější přes Inet kartou než cash na front-desku, to mně zaskočilo. 9 hodin na migraci databází, to je luxus.

Milá mBank, nutnost občasného updatu chápu, ale mělo by se to omezit pouze na dobu v noci, kdy to omezí minimum klientů. V neděli ráno se chystá nakupovat řada lidí, že nepojedou karty i v tuhle hodinu vidím jako vážný nedostatek. Vlastně mě tím motivujete, abych měl vedle mBank účet a kartu ještě jinde. Dokud to bylo jen v noci, nevadilo mi to.

njn mBanko piš to klientům polopaticky tj. nepůjdou karty - ani platit v obchodě ani vybrat z bankomatu.

Ale klídek kolegové už jsem takových releasů zažil cca 10, s malinkým zpožděním to zase všechno poběží OK.

skvělý aspoň že něco víme

#8 Roman:

Ne, karty fungovat nebudou. Ani v obchodě, ani v bankomatu.

Poněkud nešťastná doba i čas, ohledem na nákupní "horečku " před vánoci a táké díky probíhající soutěži kartománie. Jen doufám že podobné výpadky do konce roku již nebudou. JInak přeji rychlý a úspěšný release.

Platby kartou a výbery z bankomatů budou fungovat?

Jak to řeší Spořka:
http://www.csas.cz/banka/...

Honza #5
Internetové bankovnictví České Spořitelny má výpadky a odstávky docela často.
Předpokládám, že máš na mysli spíš platební karty, ne celé IB.

Tomáši, zkoušel někdo z mBank někdy zjišťovat, jak to dělají v jiných bankách? Mám už docela hodně let internetové bankovnictví u České spořitelny a popravdě nikdy jsem nepostřehl žádný výpadek. A nemyslím si, že by to bylo tím, že me na něj neupozornili... A varianta, že se těch několik let používá stejný release asi taky nebude správná...

Poslat zprávu

Díky za upozornění. Opraveno.

První banka v ČR, přinášející účty bez zbytečných poplatků a položek. Dostupná 24 hodin denně, 365 dní v roce...

Tak jo. Akorat by nebylo od veci opravit si to neskutecne mnozstvi preklepu. Na tak kratky clanek se zda, ze to psal nekdo cestou v metru nebo v hospode u piva.

nemuzu si pomoct ale tyhle clanky me vzdy strasne pobavi