zpátky

Změny v internetovém bankovnictví - 2. část nové funkce

Vážení klienti,

door V předešlém článku jsme informovali o nových vzhledech Internetového bankovnictví. Dnes následuje souhrn dalších změn a funkcí, které nás čekají již tuto neděli 5.9.

Jednodušší nastavení limitů na platebních kartách

Při nastavování limitů na kartách bylo potřeba nastavit si každý limit jednotlivě a každou operaci potvrdit SMS heslem. Od nynějška bude možné nastavit si všechny limity hromadně v rámci třech kroků.

zmenalimitu1


Limity na počet transakcí

Přibývá možnost nastavit si limity na počet transakcí pro jednotlivé druhy plateb kartou, mezi něž patří Platba kartou u obchodníka (POS) a také specifické podskupiny - telefonické anebo mailové objednávky - MO/TO platby a také Platby na Internetu. Nastavit limit je možné jednotlivě pro Výběry hotovosti v bankomatech a Výběry na pobočkách (Cash advance).

zmenalimitu2


Potvrzení o zřízení inkasa / SIPO

Nově už nebude potřeba volat na mLinku a objednávat si potvrzení za poplatek, možnost uložení a vytištění bude implementována přímo v Detailech inkasa (Platí i pro platby SIPO). Potvrzení si vytisknete v pohodlí vašeho domova anebo jej můžete poslat jako přílohu v e-mailu inkasujícímu podniku.

inkaso


Nová tlačítka pro žádosti o bankovní produkty

Pro zjednodušení zadávání žádostí přibudou tlačítka na hlavní obrazovce Internetového bankovnictví v dolní části.

novatlacitka
Dále si můžete všimnout odstranění možnosti "Potvrdit později" při potvrzování plateb mTRANSFER, při zřizování nového inkasa zmizí možnost "bez limitu / automatický limit" a dojde k opravě importu plateb pro mBUSINESS účty (ABO soubory .kpc).

Víkendové transakce

Po kliknutí na Zůstatek (viz. obrázek níže) se zobrazí historie transakcí za předchozích čtrnáct dní, nově včetně transakcí až do nejbližšího pracovního dne. Doposud nebyly v přehledu uvedeny transakce zaúčtované s budoucím datem, což mohlo u některých typů transakcí (zejména platby debetními kartami během víkendu anebo platby SIPO) vyvolávat zdánlivý nesoulad mezi transakcemi a disponibilním zůstatkem.
Zde bychom také rádi poděkovali našim mRadním za jejich činnost v tomto tématu.

inkaso

Zároveň vás prosíme o zvýšenou pozornost k ochranným prvkům a informacím týkajících se bezpečnosti.

Více o bezpečnosti v Internetovém bankovnictví naleznete na této adrese.

 

Tomáš Vokroj Tomáš Vokroj / mBank
webmarketing specialist
tomas.vokroj -zavináč- cz.mbank.eu

Komentáře (96)

Vložit komentář

Poslat zprávu

@ matylda 95 – daná funkčnost existuje v rámci SMS Push. V současné době neuvažujeme o zavedení avíza elektronickou cestou.

Velkým zklamáním pro mne je, že se dosud v nových funkcích neobjevilo elektronické zasílání AVIZA o provedené platbě. Všechny větší banky tuto funkci provozují a "internetová" banka by měla být mezi prvními. Můžete to nějak okomentovat ?

Dobrý den, moje první dojmy z poskytovaných služeb MBank byly výborné, ale časem se mé nadšení vytrácí. V internetovém bankovnictví mi především chybí ZAHRANIČNÍ PLATBY!!!!! Je nějaká možnost, že se to v blízké budoucnosti změní??????

chybí platby do zahraničí

Přesto, že mBank je dle mého názoru nejlépe "udělaná" chybí mi stále zahraniční platby !!! držím proto ještě účet u eBanky teda Rajfky... a ta žlutá mi fakt leze na nervy...
Jinak jak jsem četl komentáře níže, informace o SWIFT, IBAN a adrese by pak měly být na zřetelném místě. Tak si prosím dejte termín, řekněte nám ho a už to zahraničí prosím dotáhněte...

aspon kedy bola informacia mailom ze bude odstavka zatazko poslat klinetom informacny mail

Souhlasim s #54, sice tu nejsem 3 roky, ale jen asi rok, ale ocenil bych / chybi me filtrovani plateb nejen podle protiuctu, ale treba i podle VS, ano ja Vim, ze to muzu exportnout do CVSka a filtrnout si to tam,,, ale precenej si myslim,ze pro system by pridani dalsich polozek do SQL WHERE prikazu by nemuselo bejt tak slozite k implementaci...

Spíše bych konečně uvítal funkční e-mail push, kde by byl vidět celý variabilní symbol a číslo účtu odesílatele. Ideálně, jak to má Poštovní spořitelna.

Spíše bych konečně uvítal funkční e-mail push, kde by byl vidět celý variabilní symbol a číslo účtu odesílatele. Ideálně, jak to má Poštovní spořitelna.

Vůbec se nedivte odlivu klientů, minimálně odlivu peněz do jiných spořících účtů u bank, které si klientů, potažmo peněz jimi vložených, váží! To směšný úrok 0,50%! Proč na eMax plus neúročíte do 100 000,-Kč zvýhodněným úrokem a zbytek obvyklým? A vůbec, nenašel jsem AKTIVACI. Kde mám najít aktivaci tohoto úročení? Proč to dělat jednoduše, když to jde složitěji. Ale pozor, to bylo heslo Komunistů. Nezapíráte tedy, že jste banka z východního bloku? Ty změny na IB jsou opravdu citelnou kompenzací!!!! Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají! Já blázen všem svým přátelům vaši banku doporučoval, teď abych se zapíral! Děkuji vám za to J.L.

Mě chybí zahraniční platby a také spořící účet..

Jsem spokojen,ale stále se nedá dobít kredit na mobil!!!

Poslat zprávu

@ Zdeněk 78 - mnoho k tomuto tématu bylo napsáno v diskuzích na fóru - kredit lze dobíjet přímo kartou v kterémkoliv z bankomatů, které to umožňují. V nejbližší době neplánujeme dobíjení pomocí IB.
@ Perhy 80 - nemám zatím k dispozici informaci o tom, kdy dojde ke spuštění mezinárodních plateb.
@ Jindřich 81 - viz výše. Např. pro potřeby PayPalu je možné jej vygenerovat na této adrese: http://www.cnb.cz/cs/plat...

Hmm, designové pozlátko... po dvou letech slibování tahle banka stále ještě nemá IBAN a BIC (SWIFT)!!!

Hmm, designové pozlátko... po dvou letech slibování tahle banka stále ještě nemá IBAN a BIC (SWIFT)!!!

Dobrý den. Všechno krásné, ale něco důležitého tu ještě chybí a tím je IBAN prosím! Děkuji

A prosimvas kedy budete mat medzinarodne platby..... :-)

stejně nejlepší motiv nabízí verze na www.nbank.cz :-)

Dobrý den, chybí mi tu dost jeden produkt a to dobíjení telefoních (sim) karet. Bude tato služba někdy na mBance? Děkuji za odpověď

VYPADÁ TO TAKHLE LÉPE ALE CHVÁLU SI NECHÁM AŽ PO SPUŠTĚNÍ, UVIDÍME JAK TO BUDE DOOPRAVDY FUNGOVAT

Jděte s těmito úpravami úročení někam..., já už také odcházím, zlatá spořka !!!

Nove rozhrani je vyborne, zmeny jen k lepsimu.
Pro priste by bylo dobre doplnit do Prehledu uctu i rychly odkaz na Planovane operace
Zatim tam jsou jen Provést příkaz+Historie transakcí+Předdefinovaní příjemci

A jako malickost, moznost vypnout v zobrazovani Zprav
Aktuální počet výběrů z bankomatu v ČR zdarma

Uvítala bych platby z/do zahraničí, možnost kontokorentu a HLAVNĚ - upozornění na vypršení trvalého příkazu!!! Již to tu bylo zmiňováno a v případě většího množství trv.příkazů není v silách uživatele pořád na to myslet a kontrolovat, zvláště jde-li o platby v řádu několika let - za internet, pojištění, na spořicí účet... Děkuji.

Vzalo to vedení trošku rychle, unáhleně. Nevím, proč jste nám nenechali 1 výběr z bankomatu grátis a další za poplatek? Já Vám pro změnu na truc nebudu platit Vaší platební kartou, protože z ní máte příjmy z ceny koupeného zboží. Výběr uskutečním přes Českou spořitelnu, kde mám kvůli úvěru účet. Takže na místo Vašich 19 Kč zaplatím jen 7 Kč v ČS.

Škoda těch poplatků, ale i tak super banka. Jinak co ještě vymyslet nějaké online vedení osobního učetnictví? Krom jídla a zábavy je pohodlnější platit vše kartou.

Pěkná lumpárna! a další podrazy!

Přece jen i zásadnější změny - odpověď banky e-mailem :
"Dobrý den, platební příkazy do jiné banky odchází z účtů v mBank již 2x denně - kolem 7:00 hod. ráno a v 16:30 hod."

V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností prosíme o kontakt.

drobny bug - od zmeny se me pise spatne cestina v infu o predschvalene pujcce:
"Předschválená mPůjčka až do výše Kč 1000.00cs-CZ - oferta ważna do 2010-10-01"

co me schazi ke spokojenemu zivotu:

- stejne jako se zobrazuje aktualni pocet vyberu zdarma bylo by fajn aby se ukazovalo kolik platebnich prikazu zdarma zbyva, pac snad kazdy pouziva mix trvalych prikazu/prikazu do mb/prikazu rucne ven z mb = z historie plateb nezjistim jen tak bez premysleni a pocitani :)

- aktualni vybery zdarma ci pripadne platebni prikazy by bylo fajn zobrazovat online, nikoliv offline tak jako ted pomoci jakesi "zpravy" ktera je par dnu out of date

- zalostne malo parametru pri vyhledavani v historii plateb
rozhodne by pomohlo tam mit moznost hledat podle uctu prijemce/odesilatele (napr kdyz si chci spocitat kolik jsem celkem poslal na ucet za telefon atd..)

- moznost vytvaret trvaly prikaz/sablonu primo z historie kliknutim (vyplni se ucet prijemce)

Z výpisu transakcí zmizely užitečné informace. Co říká řádek, na kterém je jen "Platba kartou"? To nemůžete myslet vážně. Prosím co nejdříve vrátit označení příjemce. Totéž se týká zprávy pro příjemce. mBank neumí k transakcím přidávat uživatelské komentáře, takže nám nic jiného než zpráva pro příjemce nezbývá.

Dobrý den,
nerozumím proč česká mBank doposud nevyřešila problém absence možnosti zahraničních plateb.Slovenská mBank to k mKontu nabízí.Ostatní banky v ČR s tím taky nemají problém.Odkud ona nechuť k této funkci??

Vzhledem k zavádění poplatků za počet odchozích plateb (nad 10) uvítal bych rozlišení "Platebních příkazů" a "Trvalých platebních příkazů". Ve výpisu (Typ transakce) je uvedeno pouze "Odchozí platba do jiné banky".

13.9. mně přišel e-mail push z 3.9. Má to smysl? Banka si zbytečně zatěžuje síť. A myslím, že to je porušení proklamované funkce - na druhý den posílat obraty z předchozího dne. Ale je to pořád dokola. Zde by se mělo (mimo jiné) začít při instalaci změn IB.

Souhlasím s příspěvkem 62, mohl by to někdo vysvětlit, proč se ztratila z historie transakcí aspoň pro mě dost důležitá kolonka ZPRÁVA PRO PŘÍJEMCE? O tomhle se nikde nepíše a opravdu nechápu smysl zrušení. Vymýšlíte tady blbosti se změnou vzhledu, jakoby někoho zajímalo, jestli to bude šedé nebo červené, to taky v dalších změnách si budem moct vybrat ze vhledů jako třeba micky mouse, nebo tom a jerry... V tom nastavení vzhledu bych spíše očekával checkboxy, kterými si sám zvolím, co chci v historii transakcí zobrazovat a co ne. Pro programátora to je otázka hodiny tohle naprogramovat.

Muze mi nekdo kompetentni vysvetlit duvod nezauctovavani plateb u obchodnika provedenych kreditni kartou do objemu pro vybery zdarma z bankomatu

banka z toho ma svuj desatek tak jako tak, tak proc odrazujete klienty od plateb kreditkou, kdyz z toho kouka pro banku mozna vidina procent za nesplaceny objem uveru

Pokud se nepletu, v předchozí verzi IB se při zobrazení historie transakcí zobrazovala také zpráva pro příjemce - proč je v novém IB zobrazení téhle mnohdy dost důležité informace potlačeno ???

Pokud se nepletu, v předchozí verzi IB se při zobrazení historie transakcí zobrazovala také zpráva pro příjemce - proč je v novém IB zobrazení téhle mnohdy dost důležité informace potlačeno ???

Vše skvělé ale chybí KONTOKORENT.

Dorbý den,
zajímalo by mě, zda by byl veliký problém zavést možnost přejmenovat si příjemce v trvalých příkazech. Lze toto provést pouze zrušením a novým zavedením trvalého příkazu. Nebo je na to nějaká finta?

To: Tomáš Vokroj - 55. Ehm Ehm, nějak jsem nepochopil souvislost s dotazem a Vaší odpovědí - kontokorent jsem vůbec neřešil, spíš vizuální stránku IB a info o počtu výběrů z ATM zdarma... (-: halt i webmarketing specialista se někdy utne (o:

@milis (52) - posílání peněz z PAYPAL účtu na účet mBank funguje snad již od začátku. Osobně používám dost často. IBAN si můžete vygenerovat třeba tady: http://www.cnb.cz/cs/plat...

Prosím proč banka mi odesílá SIPO již kolem 10 v měsíci když mám přikaz po 20 v měsíci.Dotaz na banku prý je vina pošta ta zasílá požadavek začátkem měsíce.Dotazovala jsem se taky na poště,odpověd-oni zasílájí všem bankám začatkem měsíce SIPO....ale je na klientovi kdy si dá v bance přikaz o zaplaceni.Pošta potřebuje mit zaplaceno 28 v měsici.Nevim proč mi to nejde u mKonta?

Poslat zprávu

Dobrý den,

@ snep - stránka login a logout nesouvisí s úpravami Internetového bankovnictví. V budoucnu neplánujeme změnu vzhledu těchto stránek. Co se týká kontokorentu, nemám informace o tom, kdy bude tento produkt nasazen do naší nabídky. Doporučuji průběžně sledovat naše internetové stránky, kde informace budou, až bude produkt na světě.

@ tomri - produkty pro osoby mladší 18ti let nejsou v plánu. V případě, že by se něco v tomto změnilo, budou informace na našich webových stránkách.

@ happygirl - v tomto bodu se nic neměnilo a změnit kontaktní telefon je možné pouze přes mLinku.

@ Šárka, dld - posílal jsem Vám soukromé zprávy s vysvětlením a dotazem.

@ all - díky za podnětné komentáře, budu je dále tlumočit.

S pozdravem

Tomáš_mBank

Po 3 letech provozu stále chybí filtr na vyhledávání plateb dle účtu protistrany, to bych asi ocenil nejvíc. Takže zase nic.

nemohu říci,že tyto novoty jsou dobrá zpráva,nebo´t jsem starý a tím těžko chápavý na př.eletronické výpisy poslední dobou jsem je vůbec nedostával a te´d jsem si je nastavil dle vašich pokynů a stejněje nemám/přitomjsem 2x psal připmínky ani na ty jsem nedostal odpově´d-je to snad zavedený způsob

Dva roky čekám na to abych mohl přeposílat peníze z PayPal na účet v mBank.
Stále mi chybí doplnit IBAN.Nevíte ho někdo?Ani v Mkiosku mi nebyli schopni dát odpověď.
Ono to trochu souvisí i stímhle tématem,když zlepšení uživatelského prostředí tak až po zlepšení služeb.

Mně už od prvopočátku co tu mbank na trhu je nevyhovuje její chabý filtr pokud si potřebuji prohlížet historii plateb. Argument, ať si vše vyexportuji a pak to hledám v externím programu neberu. Proč to dělat složitě, když to JDE jednoduše, akorát se musí programátorům trochu chtít. Konkrétně - současný filtr umožňuje hledání jen podle datumu (od-do), typu platby a částky (od-do). Velice chybí možnosti filtrování podle čísla účtu (kam-odkud) peníze šly, a dále i filtr podle variabilního symbolu platby. Co je na tomhle požadavku složitého, a nesplnitelného ? V jiných bankách to je samozřejmost.

ad dobíjení kreditu na mobilu - tohle by snad měla být primárně starost mobilního operátora, ne? On poskytuje nějakou službu, tak ať zpřístupní nějaký rozumný kanál pro platby.

Vodafone, TMobile - ty jsou OK, umožňují dobít kredit kartou na svém webu
O2 - nevím, asi to nepodporuje

Je to slušné,ale pořád chybí platba zahraniční+nabíjení kreditů mobil...
A potom Mbank bude nej na světě???????
Kdy to bude?To ví jen čert....

AD 2. kdy dojde k vizuální změně stránky před a po odhlášení, slušela by jim nový barevný skin ! K informacích o platbách kartou = nárok na x výberů zdarma...- přehlednější by bylo stručnou! zprávou informovat - "v období od - do" jste utratil "x Kč", k dispozici máte "x" výběrů zdarma. Stručné jasné, přehledné, nikoliv jako ty vaše líbesbrífy týden co týden (((-:

Díky za změny, jsou spíše estetického rázu a pro lepší přehlednost. Uvítal bych raději možnost rozbalení podnabídek v levém sloupci hlavních odkazů, neustule překlikávání je zastaralé. Jak uvádíte v popisu změn - změna se dotkla i odkazu help, kde ale postrádám detailnější help! pouhý doporučení, že pokud nemáte internet, můzete využít i jiné kanály jsou v případě, že nejste na netu, k ničemu (-: očekával jsem rozšíření spíše než o help o nápovědu..

Jo, a taky mi chybí nějaký produkt pro studenty od 15ti let!

to Tambur...
Neboj, u ČS mám kontokorent již 20 let a stále s tím žiji ;-)

#42 Tomri - život na dluh je zlo, alespoň se nechytneš do dluhové pasti.

Uvítal bych, kdyby se v rámci "plánovaných plateb" objevila platba za SIPO z minulého měsíce (s poznámkou SIPO – minulý měsíc), pochopitelně.

Změny jsou úžesné. Mě by však zajímalo. kdy bude KONTOKORENT!!!!

Skvělé změny!!! Jen tak dál. mBance fandím - i po změnách v sazebníku je jednoznačně nejvýhodnější bankou pro 90% klientů, vedle Fia. Pro mBanku hovoří doopravdy skvělé nastavení limitů platebních karet a lepší IB. Osobně mKonto hojně využívám a neplatím stále nic. 10 příkazů zdarma do jiných bank myslím stačí, ale psychologicky by bylo 15 - 20 lepší :-).

souhlasím s příspěvkem 37, zrušení účtu v IB by se hodilo

Diskuze na i-net forech nemam rad a neucastnim se jich, ale zaujal me jeden prispevek, ktery jsem nahodou cetl. mBank jsem doporucoval pratelum "hlava nehlava", protoze se mi libil pristup banky. Po zmene ceniku jsem kamaradce, ktera se jeste nerozhodla, zmenu banky rozmluvil a doporucovat mBank jsem prestal uplne.

Takove plosne zhorseni podminek vzbuzujei otazku, zda vstup mBnak na cesky trh nebyl unahleny, a penize klientu nejsou ohrozeny odchodem mBank z CR?

Prestal jsem verit tomu, ze idea mBank s pristupem "na zapad od nas" je v nasich podminkach jiz mozna. Bohuzel... ale na druhou stranu... kazda nova je vzdycky lepsi nez ta predchozi (alespon u milenek to plati).

K.

Mně také chybí tolik slibovaná platba do i ze zahraničí!!!

Spíš bych uvítal, kdyby tam byla možnost jednoduše podat žádost ke zrušení nějakého účtu, pokud bych měl u mBank víc účtů.

31: paypal normálně s kartami funguje

35: bohužel to chce trpělivost

Bylo by lepsi zabyvat se tim, JAK prevadet penize DO a ZE zahranici !
To by vic zajimalo vkladatele, jak nejake vizualni vnemy...

#33 Šárka

Evidentně jsi měla u trvalého příkazu nastavené "Datum poslední platby", které už uplynulo. To ale není chyba mBank. Expirované trvalé příkazy se automaticky mažou.

Hledám a pátrám po trvalém příkazu na svém účtu, který pravidelně odcházel 1. v měsíci. 1.9.2010 však bez jakéhokoliv upozornění neodešel a ani v příkazech ho nemám zadaný. Nic jsem nerušila!!!! Pokud mi naskočí penále, asi budu požadovat náhradu u banky.

Nový vzhled super, možnost nastavit limity karty hromadně jednoznačně vítám. Ještě zprovoznit ty zahraniční platby a bude to téměř dokonalé :)

Vše je pěkné. Schází akorát platby do zahraničí, dobíjení mobilním operátorům, třeba i paypal .... Ještě by se našlo dost. Šperkovat se dá pořád. Celkově je, ale produkt suprovní.

Design pěkný, ale nechci být válečný štváč. Kontroloval si někdo existenci trvalých příkazů a SIPO po uvedení toho releasu? Nějak mi nemůžu najít platby za TV a rádio, které mi dříve pravidelně odcházely. Nyní ještě neodešly a navíc nejsou v plánovaných transakcích ani nikde v trvalých příkazech nebo SIPO). Mám to brát jako, že v rámci zpoplatňování sem tam porušíte nastavené příkazy a ja je pak za cashenko převedu jednorázovým? Krom toho, že teď samozřejmě důvěra v něco automatického padá. Neb kdybych na to nepřišel, po kom by se vymáhalo penále?
Díky za osvětlení a případný pojeb developerů IB.

třeba už se chystají vidle a kotouč, aby se odvezla na kafilerku :-)

26: toho půl procenta jste vzal kde, to vám nabídli? výpis si můžete každý den nebo i několikrát denně vygenerovat v internetovém bankovnictví. pouze při zadání dat v historii transakcí omezíte období na požadované dny a dole zaškrtnete export do požadovaného formátu (třeba PDF)

SUPEER! Nový design a volba vzhledu jsou super, ale peníze ze zahraničí mi to stále jaksi příjmout nepomůže. Mimochodem dnes je to 888 dní od mSlibu zahraničních plateb. Opět jste jen navoněli ZDECHLINU!

#25 Jarda

Pokud máš na mysli limit 4000 Kč (abys získal 3 výběry z bankomatu zdarma), pak do tohoto limitu se internetové platby počítají. Jak jsi došel k závěru že ne? Pozor, musíš počkat až na zaúčtování platby (pouhá blokace nestačí). Platba se počítá do toho měsíce, kdy došlo k zaúčtování.

Zdravím,
zdá se že aspoň tady je někdo, kdo odpovídá. Chtěl bych se zeptat, jestli je nějaká možnost dostávat každý den, výpisy z účtu, samozřejmě vím o e-mail push, ale to je k ničemu, je tam zkrácené číslo účtu u VS. Ptal jsem se na to i Vašich obchodníků a je možnost to posílat za 0,5% z každé platby, jenže to je vyděračská cena, to už jsem mohl zůstat u ČS a vyšlo by mě to levněji. Pokud to teď možné není, bude to podle Vás někdy možné?

Děkuji

Dotaz na nový systém proč se nezapočítávají do plateb kartou transakce prováděné kartou na internetu. to jsou přeci také platby kartou u obchodníka. Akorát využiji virtuální platební terminál

Nadále nejde změnit u trvalých příkazů "Příjemnce". Ačkoliv nechápu, proč i tato kolonka není ke změnění. Není to asi často aktuální, ale zrovna mně se změnil příjemnce, bez změny čísla účtu. Zadat vše znovu se nemusí chtít...

#22

Jak už jsem psal v #20, IB podporuje změnu předdefinovaného příjemce na trvalý příkaz.

Dobrý den,
inovace vypadají zajímavě, ale přidávám se k ostatním....

1) dlouho slibujete zahraniční platby. Kdy tahle (a myslím si že velmi důležitá možnost) bude?
2) plně souhlasím s příspěvkem 2010-09-03 15:23:41
3) změna transakce na trvalý příkaz - byla by to jistě zajímavá funkce, idkyž asi velmi málo využívaná

Ahoj Tomáši, tady Alena Samková z divadla, co už tam nechodím. Jak jde život, nemůžu nikde najít ty nové úrokové sazby hlavně na mbank plus, mohl bys mi to mnapsat, díky Alena. Měj se hezky. Dříve jsem byla Morávková a Plesnivá Ahoj

Lumča #17

No tak sorry, ale co tady prudíš? To, co vyžaduješ, přece funguje. Když si otevřu nový trvalý příkaz, stačí jen kliknout na "Vybrat ze seznamu" a všechny kolonky se mi automaticky doplní z předdefinovaného příjemce. Stačí to jen uložit. Jak primitivní - jak účinné :))

Možná by jste měli trochu uvažovat, co udělat pro své stávající zákazníky a ne jim každého půl roku měnit podmínky a nutit je pořád měnit své zvyklosti. Takhle přijdete o polovinu stávajících a nové už nezískáte, když ti stávající vás budou jen pomlouvat. Nenechám na Vás nit suchou za to jak se chováte k stávajícím zákazníkům!

Asi dva roky slibujete zahraniční platby. Kdy budou? Taky kontokorent, taková samozřejmost není!!!

Fajn, akorát, že když už jste zavedli placení za jednotlivě zadávané příkazy, tak jste mohli přidat jednoduché tlačítko pro převedení už zavedených předdefinovaných plateb do trvalého příkazu. Upřímně, než abych si to přepisoval jako stupido na papírek a pak zase do PC, to už to rovnou zavedu v konkurenční bance. Při jedné práci. Smmůla pro vás, ale co naděláte, když nemyslíte na zákazníka.

ad Limity karet - určitě je to velké zlepšení, ale bohužel u hlavního limitu "Platby u obchodníků (POS)" zůstává i po releasu několik sublimitů, které půjdou nastavovat jedině přes mLinku. Seznam všech sublimitů:

1) na prodejně
2) quazi cash
3) cash back
4) na prodejně - v zahraničí
5) quazi cash - v zahraničí
6) cash back - v zahraničí
7) na dálku
8) internet
9) MO/TO

OK - limity karty se opravdu povedly.. :)

A co SWIFT kod? ten bude ve kterem releasu?

Poslat zprávu

@ Jaroslav 12 - Zpráva se vztahuje k aktuálnímu měsíci, proto je tam informace o nulovém počtu výběrů zdarma. Tato zpráva je aktualizována každou středu v měsíci.

S pozdravem

Tomáš_mBank

Opravte také nesprávné a automaticky rozesílané informace o počtu výběrů z bankomatu - včera mne systém informoval, že při nulových platbách kartou (kolik jich už 1. dne měsíce asi mohlo být zaúčtováno?) mám nárok na 0 výběrů zdarma - Sazebník říká úplně něco jiného.

Karty v IB skutečně perfektní. Vedle jiných záporů... Možná to lze stručně shrnout. Plusy: karty v IB, celý systém IB, stále pro většinu bezpoplatkové anebo nízkopoplatkové bankovnictví, m-fórum. Zápory: prakticky zlikvidování smyslu spořicích účtů, směnné kurzy pro karty, nízká kompetence m-linky a ještě horší u poboček, nový systém poplatků - ztráta důvěry vzhledem k dřívějším slibům v politice banky, podobně nenaplňování slibů ohledně dalších produktů, pochybnost nad ujasněností samotné banky, co chce dále.

úžasné změny,ale k dokonalosti má m-banka ještě dost daleko. Kdy bude možno importovat příkazy do banky ve formátu *.kpc?? To umí většina zavedených bank,jen tahle ne . Kosmetické úpravy vzhledu okna jsou akorát pro srandu.Na potřebu importu příkazů jsem upozorňoval již na jaře, nicméně bez výsledku.

Pavel, styx:

Dobrý večer,

je důležité vzít v úvahu, že probíhají nejen viditelné změny (prezentované v tomto a předchozím článku), ale i změny, které klient vidět nemůže. Navíc probíhají ve všech třech zemích současně - systém je společný. Osobně předpokládám, že kolegové po zkušenostech s předchozím releasem dobu potřebnou k odstávce poněkud nadsadili, aby zůstalo více prostoru pro testování a řešení případných problémů.

Aleš (IT)

Tak takové možnosti nastovavání transakčních limitů na platebních kartách nemá k dispozici žádná banka, to se musí nechat. V tomhle jsou ostatní banky v ČR proti mBank ubozí amatéři.

Tisk potvrzení o povolení inkasa už myslím tady jednou byl, pak zmizel. Změna CSS stylu je podle mně jen otázka změny v jednom řádku HEAD zdrojového kódu. Co tam bylo ještě tak inovativního?

A já si bláhově myslel že začnete plnit několikrát slíbené a nesplněné spuštění dalších služeb. Vše co tu představuje jako seriál na pokračování považuji za kosmetické úpravy.
Nějak u mě stále narůstá pocit, že ta původní dynamická a otevřená banka se zařazuje do šedivého průměru ostatní bankovních institucí v ČR.

hmmm, takové převratné změny opravu ospravedlňují tak dlouhý výpadek...bravo...nechcete kandidovat na inovátora roku? :(( ale já už od vás nic nečekám po tom posledním podrazu se sazebníkem a stále se hromadícím mSlibům...

Mě chybí zahraniční platby a spořící účet..

Novej design chválim. Chybí mi kontokorent

Dobrá zpráva, kartám mBank už nic nechybí k dokonalosti. (jen ten kurz) spolu s online historií push jde o nejlepší bankovní produkt v ČR.

Wow, na tolik zmen potrebujete jen 9 hodinove okno v nedeli? :-)