zpátky

mBank vylepšuje Internetové bankovnictví

Vážení klienti,

V neděli 9. května vás po přihlášení do internetového bankovnictví bude čekat několik novinek, i přesto že tato větší změna má dopad především na vnitřní bankovní systém.



První změna se týká výpisů ve formátu PDF, které si můžete vygenerovat v internetovém bankovnictví. Nově se budou detaily pohybů na výpisu zobrazovat přehledněji podle klíče, který je nastaven v historii operaci:

a takto se zobrazuje nově PDF:


Další nová funkce je určena klientům, kteří využívají naše úvěrové produkty. Od neděle si budou moci nastavit SMS, nebo e-mailovou notifikaci, která je upozorní na termín blížící se splátky.

Informace o čase plánovaných změn najdete zde.

Tomáš Vokroj Tomáš Vokroj / mBank
webmarketing specialist
tomas.vokroj -zavináč- cz.mbank.eu

Komentáře (33)

Vložit komentář

Koukám, že tady se odpovídá jen na "obdivné" a příjemné dotazy. Inu, polský žid........

Milý specialisto, to je ale novinka formát PDF :-(

Tohle chapu. Ale nechapu, ze uz potreti behem 14dni jsem neuspel u Vaseho M-kiosku v Chodove. Cedule "Otevreme za chvili" (Znamena to docasne nebo naveky?) ale v provozni dobe na internetu zadna prestavka neni. Cili si osazenstvo dela co chce. Je to tak v cele bance? Dnes jsem cekal jsem 3/4 hodiny (predtim jsem podvakrat tak dlouho cekat nevydrzel) a nikde nikdo. Pod lahvi s pitim jsem nechal dukaz. Opravdu "sluzba"... Nemate u M-bank fleka??? Beru hned.

Možná to sem nepatří, ale nenašla jsem rubriku, kam bych to měla zařadit. Dneska jsem zadávala jednorázový příkaz a objevilo se tam "uložit příjemce". Chtěla jsem pohválit za dobrou funkci.

Dobrý den, ráda bych se dotázala, zda počítáte ještě letos s možností odchozích plateb do zahraničí a zpět. Děkuji za zpětnou vazbu.

Poslat zprávu

@ Lehek 27 - pomocí IB není možné kredit dobít. Nicméně je možno využít jakéhokoliv bankomatu, který dobití umožňuje, případně přes internet operátora (Vodafone, T-Mobile). Není to bráno jako výběr hotovosti, ale jako platba obchodníkovi.

S pozdravem

Tomáš

Jak si mužu dobit kredit do mobilniho tel. z m učtu??

Poslat zprávu

Dobrý den,

Pracujeme na odstranění krátkodobých výpadků. O obnovení plné funkčnosti Internetového bankovnictví budeme informovat.

S pozdravem

Tomáš

Já nevím, možná je to náhoda - ale teď jsem se zkusil přihlásit a všechno normálně bez problémů, ráno předem naplánovaná platba taky odešla, takže u mě ok :)

"Vážení Klienti, v průběhu dnešního dne se mohou vyskytovat krátkodobé výpadky Internetového bankovnictví související se zlepšováním kvality. Za komplikace se omlouváme."

Těmi "krátkodobými výpadky" myslíte, že internetové bankovnictví je dneska naprosto nepoužitelné (už to zkouším hodinu). Ty bláho, to je asi poprvé, co mne mBank fakt vytočila.

Ještě pár takovýchto "vylepšení internetového bankovnictví" a půjdu si hledat jinou banku.

Tak doufám, že se systém během dneška rozeběhne a že fungují aspoň karty. Nebo mi chcete říct, že ladíte novinky za plného provozu? :D U běžného webu by to bylo úsměvné, no u banky mě popadá panika.

Vzkaz pro IT:
"Je nám líto, tato služba je momentálně nedostupná.
Zkuste, prosím, provést zadaný požadavek znovu.
Opakuje-li se tato chyba, kontaktujte, prosím, naši mLinku na telefonním čísle 844 777 000 (+420 246 017 777)."
mBank jsem se včera zastal, ale je toto modernizace nebo krok zpě...t???

To je na urovni nejakeho semestralniho projektu ne? :) tak pro klid v dusi napisu rovonu nepujde to mozna tyden, nemusite to ani zkouset se prihlasit do sveho uctu... jsme preci online banka, tak si zajedte do Prahy nebo na kiosek :o) ... mfg

Pro 16. Nefunguje to ješte ani teď, tak se nediv že to nefungovalo včera

Došlo ke změně struktury ADO formátu! Bez upozornění!!

17: Kdy byla slibována, nějak si nevzpomínám, ale spíš si myslím, že byla pouze požadována.

A kdy už bude konečně dostupná slibovaná možnost alespoň dvou předdefinovaných příjemců plateb z EMAXu, když už to prakticky není spořící účet?

je deset a samozřejmě nic nefunguje, proč mě to nepřekvapuje

hele Hrůzo jestli si nevíš rady s mBankou, navštiv mFórum, tam se tě někdo určitě ujme nonstop 24/7

Dobrý den, jsem velmi znepokojen službami. To je na tom mBanka opravdu tak špatně, že nemůže mít ani jednoho operátora na víkend? Když je problém, tak na mLince nevyřešíte zhola nic! Děkuji, nechci... to si raději za služby zaplatím, ale budu mít jistotu, že kdykoliv se něco "nepovede", můžu zavolat (a kolikrát i na bezplatné) linky a problém vyřešit víkend nevíkend.

PS: Možná by jste měli uvažovat o změně PR (Public Relations) agentury. Ty Vaše rádoby-spokojení klienti co zde na blogu píší příspěvky mi přijdou celkem úsměvní.

Tě pic někdy příště až budete mít lepší zákaznickou podporu

Váš

Nikdo Nikde

Tak to je perfektní, to je výborná zpráva! Na tomhle se dá postavit i prezentace férového jednání (nechceme na vás vydělávat kvůli nedopatření)!

Poslat zprávu

Dobrý den,

@ jarda

Na kreditní kartě si to nastavíte v IB v části Nastavení -> Notifikace -> SMS Push a z rozbalovacího menu Informace o kartách si vyberete svou kreditní kartu a kliknete na změnit. Nastavíte si kolik dní předem si přejete být informován o splatnosti a pak to potvrdíte.

S pozdravem

Tomáš

i kreditni karta? slo by nejak nazorne popsat jak to bude fungovat? diky

Tak pokud půjde nastavit SMS o tom, že je potřeba splatit částku z výpisu, tak to bude perfektní věc! (jedna z těch, kterou jsem skromně doporučoval)

Poslat zprávu

@ údiv: dotazy k tomuto tématu jsem dnes zodpovídal zde: http://www.mbank.cz/forum...

S pozdravem

Tomáš

Poslat zprávu

Dobrý den,

Větší změny, které souvisejí s novinkami v IB a s tím spojené odstávky jsou jednou za pololetí, menší jsou častěji. A odstávky systémů mají i jiné banky, nekteré pravidelně, jiné méně, někdy déle - např. půl dne, někdy kratší. Odstávky provádí mBank v neděli ráno, kdy nejméně lidí využívá její sluzby, protože se tak snaží vyhovět především klientům.

@ bourač

Jde o úvěrové produkty, mHypotéka, mPujcka plus a kreditní karta ...

S pozdravem

Tomáš

To bojler: Moje řeč, pamatuji jak se všichni vyděsili když před lety nešla Komerční banka ráno v pracovní den a provoz se obnovil až po poledni. Obdobně byl velký šrumec na internetu když haproval servis24, a to se stávalo poměrně často. Pokud se týká autorizace, myslím si že se mBank tím dlouhým intervalem jen "sichruje" pro případ že by aktualizace ovlivnila systém nepředpokládaným způsobem.

To je dobře. Změna k lepšímu se jenom vítá!

upozorní na termín blížící se splátky....
aha to bude asi jako to oznamování u splatnosti KK ne?

Přerušení je úplně normální věc, stačí se podívat na četnost u ostatních bank. Běžné nejsou ovšem odstávky autorizací platebních karet a doufejme, že se časem dočkáme (ačkoli mě to třeba zatím ještě nijak neomezilo) odstranění "vypnutí všeho".

Mimochodem, IB mBanky je velmi stabilní a za celou dobu nepamatuju žádnou velkou neplánovanou odstávku, byť samozřejmě k nějakým problémům taky došlo.

D.A.: v podstatě pokaždé - je-li odstávka takto dlouhá (a opravte mě, ale co pamatuju, tak za posledních 12 měsíců byl maximálně jedna takhle rozsáhlá), změny jsou mnohem rozsáhlejší, ale nikoliv všechny změny jsou viditelné okamžitě, týkají se např. produktů, které se budou teprve zavádět...

A kvuli tomu bude devitihodinovy vypadek? To snad radeji nechci vedet, jak ten system vypada vevnitr...

Pěkné. Ale protože nikdo níže nereagune na dotaz(y) ohledně of line PINu na čipu, neboť stále nezazněla vyčerpávající odpověď, dovolím si dotaz zopakovat zde (snad bez nebezpečí ukamenování):
Mám kartu starší, vydanou před 8.2. a PIN je na ní stále stejný od začátku, takže se neměnil ani před ani po 8.2. Je tento PIN také automaticky přepsán do čipu v bankomatu? Anebo ho musím v IB změnit a pak s kartou do bankomatu? A pokud musím PIN změnit, mohu zadat stejný, tedy číselně nezměněný?