zpátky

Odstávka systémů mBank

Vážení klienti,

Poznámka Dne 9.5. mezi 00:45 - 09:30 (ze soboty na neděli) dojde k modernizační odstávce systémů mBank. Nebude dostupné Internetové bankovnictví, SMS služby, systém žádostí a infolinka bude dostupná pouze v informačním módu. Karetní transakce taktéž nebudou autorizovány.
Děkujeme za pochopení a za způsobené komplikace se omlouváme.

Tomáš Vokroj Tomáš Vokroj / mBank
webmarketing specialist
tomas.vokroj -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (82)

Vložit komentář

Příště by se možná hodila alespoň emailová zpráva o tom, že se nějaká odstávka chystá. Nemusela bych pak běhat po městě jak blázen a divit se, proč si nemůžu vybrat peníze a nechat si kvůli tomu ujet vlak. Na vaše stránky opravdu nemám čas chodit každý den a pročítat jaké jsou Aktuality! Vždyť email nic nestojí ne?

Poslat zprávu

caha:
Kreditní karta se autorizuje stejně jako debetní. Na offline autorizaci nelze přejít, neboť v této otázce je klíčové nastavení terminálu a nikoliv karty.

Za dnešní neočekávané výpadky související s víkendovou odstávkou systému mBank se všem klientům omlouváme a děkujeme za pochopení.

Asi to mezi temi vsemi narky a lamentovanim zapadlo, Rad bych vedel a asi i vic lidi by zajimalo:
Kreditni karta se autorizuje stejnym zpusobem jako debetni a nebo ta by v pripade odstavky fungovala? Bylo by to reseni pro lidi s jednim uctem. A co na offline terminalech (ja vim, ze uz jich moc neni, ale preci jeste nektere v zahranici funguji)? Proc vlastne vyzadujete online potvrzeni transakci na kartach? Nemuzete prejit alespon v inkriminovanou dobu do offline transakci?
diky za odpoved!

Poslat zprávu

Dobrý den všem,

Pracujeme na odstranění krátkodobých výpadků. O obnovení plné funkčnosti Internetového bankovnictví budeme informovat.

S pozdravem

Tomáš

Mbank nefunguje v celé České republice a ani v Polsku.

75: nemyslete si ze jsme na tom v Praze lepe :) nefunguje to u nas stejne jako v Ostrave..

K jaké modernizaci vašeho systíému došlo? Je pondělí, 10:30 a v Ostravě je váš systém stále nefunkční - potvrzeno i vašim centrem v Ostravě, i jim to nefunguje a nevědí proč. Po dotaze na vaše centrum v Praze mi bylo sděleno, že v Praze je vše funkční. Když volám na obě čísla vaší zákaznické linky, tak telefony neberete. Miluji placené linky, kde se proťukáváte čísly k tomu co chcete a pak vám to oznámí, abych počkal na přihlášení do sytstému a pak dloho dlouho nic.

Dotazy:
Jste banka jen pro pražáky, nebo i pro zbytek republiky?
Kdy zaplatí zvýšené náklady, které mi nefunkčností vašeho systému vzniknou?
Kdy povede vaše modernizace ke spolehlivější funkci systému (zatím dochází jen ke zhoršení)?
Proč nekomunikujete na vašich placených zákaznických linkách?

Začínáte být maximálně nespolehliví. Začínám uvažovat o změně.

Mbank jen mlží. O žádné krátkodobé výpadky se nejedná. Tento problém je i u Mbank v Polsku kde taktéž nejde se přihlásit na účet,nejdou převádět platby, nejde platit platebníma kartama. Zajímalo by mne zda banka nabídne svým klientům odškodnění.

Krátkodobé výpadky? Vždyť to vůbec nefunguje. Není to trochu blbé dělat odstávku v době, kdy chodí výplaty na účty a lidi si potřebují vybrat hotovost?????

Tak to se vam to opravdu povedlo !!! Po vcerejsi "modernizaci" je vysledek ten, ze se jiz pres hodinu marne pokousim prihlasit do internetoveho bankovnictvi. Je zde nekdo kompetentni z mBanky ochoten se k tomu alespon vyjadrit a hlavne se take omluvit?

Nemyslete si že Vás banka nějak odškodní. Nikoho to nezajíma. A v tzv. mkioscích se na Vás tváři arogantně co po nich vlastně chcete.

A ještě k tomu přihlašování a ČSOB. V mBank není v 99% případů přihlášení problém. Do ČSOB se po některé z aktualizací v průběhu minulého roku musím z 80% přihlašovat nadvakrát. Při prvním pokusu jen problikne obrazovka a jsem na původní přihlašovací stránce. Teprve druhé kliknutí na Přihlásit vede k cíli. Takže jak už jsem psal, každá banka má nějaký svůj problémek.

Ano, taky se mi to teď stalo. Poprvé od doby fungování mBank, u které jsem v podstatě od počátku. Stačilo počkal 10sec a zkusit to znovu. A bez problémů jsem se na účet dostal. Takže moc nevyšilujte. Prostě je někde chybička, kterou odstraní. U každé banky je čas od času něco. ČSOB onehdá zaúčtovala karetní transakce 2x. Myslíte, že kvůli tomu klienti od banky hromadně odcházejí? Nebo spíše vyhrožují odchodem. Pochybuji.

tak nevim jestli se neco nepovedlo, kazdopadne odstavka (ci co) trva stale:

Je nám líto, tato služba je momentálně nedostupná.
Zkuste, prosím, provést zadaný požadavek znovu.
Opakuje-li se tato chyba, kontaktujte, prosím, naši mLinku na telefonním čísle 844 777 000 (+420 246 017 777).

ACH JO..

Nefunkční telefoní linky a ke všemu placené, nefunkční vstup na účet, nelze platit kartou. Nelze vlastně dělat vubec nic. Mbank neoprávněně zadržuje peníze svých klientů. Za tohle by se mbank měla velmi hodně omluvit a klientům nabídnout odškodnění.

Prosim o informaci, jak klienty, kteri se potrebuji dostat do systemu, ktery je nefunkcni, odskodnite!!!!
Diky.

možná by nebylo špatné testovat důsledky změn nanečisto a ne v ostrém režimu - my se potřebujeme při pondělu dostat na účet a praovat s ním !!!

Čekací doba na přihlášení do systému 1 hodina. Nefunkční platební karty. Na operátory se nelze dovolat. Dobrej bordel. Asi by se divily na centrále v Polsku co si tady dovolujete.

Trosku nechapu proc mate v provozu nefungujici system? Nebylo by lepsi vase internetove bankovnictvi ted odstavit s nejakou zpravou pro klienty a znovu zprovoznit po oprave?
Prijde mi ze si z lidi delate trosku srandu...

Internet banking:
...Je nám líto, tato služba je momentálně nedostupná.
Zkuste, prosím, provést zadaný požadavek znovu.
Opakuje-li se tato chyba, kontaktujte, prosím, naši mLinku na telefonním čísle 844 777 000 (+420 246 017 777).
Tomu říkám modernizace! A to jen chvíli potom, co jsem k vám přestoupil. Stát se tohle v době, když jsem systém testoval, asi bych si přechod rozmyslel.

K čemu vedla vaš odstávka dne 9.5.2010? Jen k tomu že ted se do internetového bankovnictví nedá vůbec přihlásit. To jsou teda služby opravdu na urovni. Po možnosti přihlášení na internetové bankovnictví to jen napíše Server is too busy.

Od tzv. modernizace systému dne 9.5.2010 je dost velký problém se přihlásit na internetbanking. Takže to nebylo moc modernizované jak tak koukám.

Dobré ráno,

o problému víme, na jeho odstranění se usilovně pracuje.


Aleš (IT)

Dobry den, chtela jsem se zeptat, kdy zacne fungovat internet bankovnictvi. i kdyz se na ucet dostanu, nemohu nic udelat a hlasi to chybu.Prosim o rychlou napravu. diky.

řekl bych, že se to trochu nepovedlo - nemohu se dostat na účet, a když náhodou ano, spadne to zase do přihlášení

Dobrý den, chtěla jsem si z účtu u Mbanky přeposlat peníze na druhý účet a nedaří se mi to.
Ikdyž zadám správné číslo účtu tak před číslem účtu se automaticky objeví 0.Nevím z jakého důvodu to je.
Žádám o vysvětlení
Děkuji.
Marková

S bankou jsem velmi spokojena, neplatím za nic a je to dost znát.-))) Ale příště bych uvítala zprávu o odstávce mailem:-( Zrovna jsem nakupovala a bylo to docela nepříjemné a trapné zdržení na kase, připadala jśem si hrozně. Děkuji doposud spokojená klientka.

Je až s podivem kolik lidí v neděli dopoledne sedí u počítače a počítá každou minutu, která už je nad rámec nahlášené odstávky systému... A k tomu ještě silná slova, že s touto bankou končí, budou žádat o odškodnění apod. A co Vám v tom lidi brání??? Jestli si myslíte, že jinde to bude lepší, tak prosím, máte možnost... Mám osobní zkušenosti i s jinými bankovními institucemi na našem trhu a můžu napsat, že u všech docházelo k odstávkám systémů a ještě k tomu se ke klientovi chovali tak, jako by o něj ani neměli zájem. Dříve bývalo nepostradatelným zvykem, že každý kdo někam cestoval, měl u sebe pro případ nouze a nepředvídatelných okolností dostatek peněz v hotovosti. Toto by mělo platit i v současnosti... Pak by nenastával problém s tím, že někdo nutně potřebuje platiti kartou... A co kdyby nefungoval systém placení kartou v zahraničí u daného subjektu? Co pak bez hotovosti? S tímto mám také osobní zkušenosti - především na čerpacích stanicích na východ a na jih od našich hranic. Takže závěrem: nevyplácí se spoléhat pouze na vymoženosti moderní doby... A já jsem v rámci služeb, které využívám, s mBank spokojen!

m.radina:

1. operátor posílá SMS v podstatě zadarmo, navíc jich může poslat v podstatě kolik chce, bez větších omezení. Toto srovnání je tedy zavádějící.

2. Posílat SMS z kapacitních a cenových důvodů plošně nelze, ale jako placená služba je to jistě námět k diskusi, resp. pro produktové oddělení. Sám bych 2-3 koruny (při pobytu v zahraničí klidně i více) za tuto informaci zaplatil, i já jsem se stal "obětí" takového výpadku v zahraničí (v jiném časovém pásmu) v létě 2008, tj. před nástupem do mBank, takže se do role některých přispivatelů dokáži vžít.

Aleš (IT)

bojler: eh ... sorry ;) ... to bylo mireno na ty zoufalce, kteri nemaji v nedeli dopoledne na praci nic jineho, nez sedet u pocitace a refreshovat web, aby mohli odeslat platbu :). Tvoje ironie mi dosla az kdyz jsem si to precetl ... v te zmeti rozhorcencu jsem to nepostrehl :).
Nicmene to vysvetleni offline transakci by me od banky zajimalo ...

caha: to bylo tak málo poznat, že se snažím bejt ironik? škoda :)

ehm ... clearingove centrum pracuje pouze v pracovni dny, takze pokud na nejake odeslane platbe zavisi zivoty, doporucil bych ji odeslat v patek do 19:00 :) ...
Mel bych ale jiny dotaz, kreditni karta se autorizuje stejnym zpusobem jako debetni a nebo ta by v pripade odstavky fungovala? Bylo by to reseni pro lidi s jednim uctem. A co na offline terminalech (ja vim, ze uz jich moc neni, ale preci jeste nektere v zahranici funguji)? Proc vlastne vyzadujete online potvrzeni transakci na kartach? Nemuzete prejit alespon v inkriminovanou dobu do offline transakci?

Souhlasím s 38. Zítra taky končím, úplně se vším. Zrovna v nedělu v 9:35 nutně potřebuju odeslat peníze a do jedenácti to nepočká, závisí na tom životy!

Pro ostatní uvažující. Rozumný člověk má dva účty, dvě karty a nějaké ty peníze v hotovosti. Zvlášť v době, kdy jsou na trhu mBank, PS a nebo třeba Fio s bezplatnými účty. Stejně jako může člověk píchnout, tak taky nemusí fungovat terminál, nemusí fungovat datové spojení atd. Nevím jak vám, ale mně se podobná situace stala víckrát, s kartami KB i ČSOB.

Ale samozřejmě, termíny by se měly dodržovat a odstranění mezer v autorizacích karet co nejrychleji odstranit.

To alexx_mBank:
Chápu, že plošné odesílání informačních SMS má svou ekonomickou stránku věci. O technické stránce si myslím své - pokud může něco podobného dělat mobilní operátor, pak by to bylo možné i pro mBank.

Ale ekonomickou stránku lze přeci řešit např. tím, že by jako služba nBank jejím klientům byla možnost zasílání informačních SMS určitého charakteru (např. o takové odstávce jaká byla dnes), pokud by o to klienti sami projevili zájem. Ti, kteří by zájem měli by pak mohli za takovou SMS zaplatit. Myslím, že informace o odstávce a možnost si podle toho uspořádat své další aktivity s účzem má větší cenu, než 2 Kč (což je mým odhadem jakési maximum za takovou SMS, možná i méně), které by se za info SMS zaplatilo.

Poslat zprávu

Zdravim vsechny ctenare blogu a mfora z Lodze. Jak jsme jiz potvrdili nasim kolegum v mBank,modernizacni odstavka probehla v poradku,i kdyz s drobnym zdrzenim,za ktere se omlouvame. Nyni uz by melo byt vse v poradku.

Dobrý den,

za způsobené problémy se omlouvám, pravděpodobně došlo k problémům nebo nepředvídaným zdržením při nasazování nové verze či údržbě infrastruktury. Bližší informace nemám, s releasem nemám nic společného. V průběhu zítřka se pokusím zjistit více.

m.radina: Informování stovek tisíc, spolu s PL a SK několika miliónů klientů plošně pomocí SMS bohužel zatím není technicky ani ekonomicky možné.

Aleš (IT)

Alex [34], m.radina [40]
Plně s vámi souhlasím. Odstávka byla sice oznámená do 9:30, ale jak je v mBank dobře známo tak předem stanovené termíny se jen málokdy dodržují. Nemělo by se to stávat, ale i s tím je třeba počítat.

Už to funguje...(11 h). Ale ty stesky, že potřebujete ihned převést peníze jinam... Přece byste měli vědět, že převod se uskuteční nejdříve v pondělí ráno, takže máte mnoho hodni čas na zadání převodu. Jiná věc je nefunkčnost karet v zahraničí, ještě hůře v zemích s časovým posunem, takže pro ně to znamená celý pracovní den. Jak zde dávno bylo sděleno, takových klinetů je v daný okamžik zanedbatelně. Ale pro ty "zanedbatelné" to zrovna zanedbatelné není. Nevím, zda je tak technicky neřešitelné dělat odstávku při ponechání funkčnosti karet - jak je o v jiných bankách? Že ale odstávky jsou i jinde, o tom není pochyb, známý zmínil, že ČS to měla i po celý víkend.

Sakra od vcerejsiho vecera mi to porad hlasi pri platebnim prikazu systemovou chybu?! To ma souvislost a stale je odstavka nebo co? Podotykam ze ted je 11:07 a poprve jsem to zkousela 00:25

Souhlasím s paní Přenosilovou, že nefungující karta může způsobit takové problémy. Mimochodem, o 200 EUR dražší trajekt? To jede Váš manžel na Měsíc? A neplatí se náhodou v Anglii librami?

Ale i já si dovedu představit, že bych se chtěl po ránu odhlásit z hotelu a nemohl zaplatit za nocleh - to bych tam měl čekat až se Vám autorizace rozjedou, vážení m-bankéři? No to bych Vám poděkoval.

To Tomáš Vokroj:
Moje žena měla dokonalý nápad.Kkaždý člověk má přece ke svému účtu přiřazený mobilní telefon pro autorizaci operací na účtu. Byl by to problém poslat o plánované odstávce (nota bene spojené s nefungujícími kartami) informační SMS s předstihem? Přece jen, není odstávka jako odstávka...

9.30 je dávno pryč o stále to "nejede"

Vážení,

nejsem tím, kdy by účet používal denně jako to jsou nuceni dělat podnikatelé, ale jsem občan, který si každý týden zkontroluje stav účtu a nechá si v rámci inkasa nebo trvalých příkazů odeslat nějaké peníze jinam (spoření, telefon, hypotéka, pojištění atd.). Je pravda, že až doposud jem si žádných odstávek, které by negativně ovlivnily život, nevšimnul. Toto je poprvé, co si chci zkontrolovat zůstatek a nemůžu se dostat na účet. Nijak mi to ale nevadí, může to počkat na později.

Práce s IB je rychlá a přehledná, jsem spokojený s bankou, která realizuje svůj zisk prostřednictvím úroků z úvěrů a ne tím, že jí ho (z velké části) zaplatím svými poplatky. Proto mě udivuje, kolik nespokojenců se tady projevuje. To jste všichni ponikatelé, kteří se bez účtu neobejdou ani v neděli v noci nebo ráno anebo si jenom honíte triko? Jestli Vám něco vadí, jděte jinam a plaťte poplatky, je to Vaše právo.

Na druhou stranu i já jsem překvapený tím, že nelze autorizovat platby kartou. Dovedu si živě představit, že bych se vracel třeba po půlnoci ze služební cesty z Mnichova (což se mi za poslední 3 měsíce stalo už někoilkrát) a nemohl zaplatit za naftu na pumpě. Více než devět hodin nefungujíí karty? Tohle je opravdu silná káva, vážení m-bankéři!!!

A myslím, že více informací směrem k Vašim klientům proč se dělají odstávky a co se bude měnit (samozřejmě v rámci toho co můžete z bezpečnostních důvodů sdělit) by přineslo více klidu mezi některé nervózní typy, jejichž příspěvky jsem si tady přečetl a zamezilo tak výlevům jejich zraněných citů. :-)

Bohužel jse nucena toto napsat a budu si stát za svým. Je 9:59 (presný čas mé zprávy) a systém M-Bank stále nefunguje. Tedy není možné se přihlásit, vybrat peníze atd. atd. S modernizací systému jsem s manželem počítali. Tedy jsme do 9:30 byli klidní. Bohužel v 9:35, kdy už měl systém bežet stále neběží. Tedy manžel sedí v anglickém přístavu a nemůže uskutečnit platbu a zaplatit tak trajekt domů. Bohužel je to pracovní cesta a on bude muset trajektem později. To vše jen kvůli tomu, že ani v 9:59 nejde zaplatit z účtu!! Tímto musí zaplati trajekt, který je o 200 Eur dražší. Tedy se domnívám, že pokud byla modernizace nahlášena do 9:30, měla by nejpozději do 9:40 m-banka bez problémů fungovat. Momentálně to pro manžela je 5 hodin (prozatím) zdržení! BUDEME TEDY POŽADOVAT ODŠKODNĚNÍ, JELIKOŽ JSTE PRÁVNĚ ZODPOVĚDNÍ ZA TO, ŽE BUDE M-Konto (dle informací uvedených na web. stránkách) v 9:30 plně funkčí. Samozřejmě chápeme, že je modernizace nutná, a že jste právě proto zvolili sobotní noc a nedělní ráno, ale s tím jsme jako zákazníci plně počítali. Následné zdržení budeme tedy vymáhat a věříme, že uznáte svou chybu a domluvime se. Uvítala bych kontaktní údaje na zodpovědnou osobu.

Předem děkuji.

Adéla Přenosilová

Je 10:05 a stále to nefunguje, potřebuji nutně odeslat peníze,po tomto s vámi zítra končim

Tak nevím...odstávka měla trvat do 9.30 a stále nejde internetové bank.....neměla by se odstávka aspon dodržovat,když už je máte čím dál častěji????

Je 9.5. 10.05 hod. a systém stále nejde. Poněkud amatérské jednání banky. Jsem také zvědav, co tam objevím nového !?

to Alex: není problém , že mbanka dělá modernizaci, problém vidím v tom, že ani po pul hodině, kdy měl systém fungovat , se tak neděje.

já nechápu jak si můžete dovolit drze napadat mbanku - vy platíte nějaké poplatky ? Máte pocit že některá další banka jede online 24 hod denně bez nutné údržby? myslím že každý system potřebuje údržbu a odstávka od půlnoci ze soboty na neděli je myslím nejrozumnějším časem který mohla mbanka zvolit protože většina normálních lidí má v neděli klídek a nepotřebuje zběsile klikat na posílání plateb nebo převodů. Takže jak už to bylo řečeno klidně si dospěte a pak si můžete vesele klikat dál

Dobrý den,
je 9.55 a el. bankovnictví stále neběží ....

9:52 stale nefunkcni. Tohle vidim zle.

chápu že ,modernizace je potřebná, ale pokud napíšete že bude do 9:30 tak spoleham na to že nejpozději v 9:35 poběží zase vše jak má.

Je 9:38 a stále to nefunguje. To si z nás děláte srandu?

Dobrý den,

odstávka měla trvat do 9:30 nutně potřebujeme využít účet, stále bankovnictví nefunguje!!!! MOHL BY MI NĚKDO PROSÍM DÁT INFORMACE O TOM, JAK DLOUHO TO JEŠTĚ BUDE TRVAT!!!! DĚKUJI!

Zatraceně je 9:36 a systém stále nefunguje??????????? Potřebuju provést několik výběrů!!!! Kdy to bude fungovat?

je 9:33 a nic!

Taky reakce na Caha: No já si nestěuju, spíš už začínám být na hranici útěku z MBank... Nemám Mkonto, zakládal jsem s EMax jako účet spořící abych měl kam házet peníze navíc nad běžný rozpočet. A Z PŮVODNÍCH 3% mi to slezlo na současných 0, něco a to jsem si mezitím zakládal ještě EMax plus, ale ten už je taky pod 1% :-( No a k tomu odstávka co měsíc skoro bez uživatelských změn... No, jo. půjdu asi do ING, měl jsem tam blbec jít rovnou...

Tak jsem si to právě užil. U benzinky zatvrzele vyjíždělo"zamítnuto", infolinka nefukční, kartové centrum o ničem neví. Vypadal jsem jak blb. co neví, kolik má na účtě. Musel jsem tam nechat mobil a jít zkusit bankomat. Opět"transakce zamítnuta, kod 072, nelze zpracovat".
Až doma jsem se při pokusu ověřit situaci na netu dočetl, že je odstávka a to úplně všeho.
Odstávku občas musí dělat všechny banky, ale protáhnout jí až do 9:30, to je asi rekord.
Co třeba informovat formou SMS?

Nebude to dlouho trvat a banka oznami ze inet bankovnictvi + autorizace karet bude funguvat v dobe od 10.00 - 17.00. Grrr to vazne nevidane.

Tak to už vážně s*r*te! Odstávka do 9:30 je nepřípustná! Potřebuju platit kartou...

nemam problema :-) mbank je proste luxus :-) za dva ročky nezklamala ! zdarma, prevody super rychlost,prehledny bankovnictvi,jednoduchosti je emage , no jak pišu luxus !!

No tak to je opravdu krásné! Je vidět, že se jedná opravdu o profesionální banku! Ihned jak jen budu moct tak odstupuji od smlouvy. Přesně před chvilkou jsem potřeboval nutně odeslat peníze na jiný účet. Super... ono to nejde (možná mou chybou, mám nové číslo). A tak jsem se jal uchopit svůj mobilní přístroj a volat na linku (placenou pokud se nepletu) a opět bez výsledku, jelikož operátoři jsou na dovolené (nebo je taky odstavily?). Každopádně takové jednání mi ze strany BANKY přijde přinejlepším jako amatérství.

Děkuji za Vámi poskytované NE-služby a již nyní Vám dávám své sbohem!

No ... nerikam, ze by me nejak potesilo, kdyby jsem nekde stal u kasy a ono mi to odmitlo autorizovat kartu, pze se nekdo zrovna rejpe v systemu a treba netusim, proc v inkriminovanou dobu neni mozne autorizovat platby offline (obdobne jako u kazdeho obchodnika, ktery ma treba zehlicku misto online spojeni), ale z toho duvodu mam vice karet a nespoleham na jednu (kterou mi nejaky terminal sezere a jsem v kyblu). A kdyz me na to s predstihem upozorni a jeste je to v dobe, kdy normalni clovek spi, tak s tim fakt nemam problem. Zrovna jsem ve fazi uteku od sporitelny, kvuli nesmyslne vysokym poplatkum. Zatim vse, co jsem zadal, mi v poradku odeslo, penize se nikde necouraji, ale druhy den je vidim, o vybirani za 0,- v kteremkoliv bankomatu se mi nikdy ani nesnilo ... na co si stezujete?! Ja jsem spokojenej! NIkde nemam takove podminky, jako mi nabizi mbanka!

Až budu velkej, chci dělat ajťáka u mBank místo ve strojírenské firmě :)

Nevím, co šílíte... to budete všichni v neděli ráno nakupovat, nebo vybírat?? Já bych vám k tomu zavřel ještě obchoďáky, vy cepové nevycválaní, abyste v neděli dělali užitečnější věci, než camrali po Tescu. My třeba vyrazíme na výlet... Uvědomte si, za jakých podmínek máte vedený účet, kolik vás to stojí příp. jinde (odešel jsem od RB, protože změnili podmínky za pochodu a to jejich "zdarma" najednou stálo dost šílený peníze), že máte po ruce pohodlný inetbanking...

Zajímalo by mě, kolik ze zde si stěžujících lidí je odstávkami pravidelně omezováno v nakládání se svými penězi... :)
Vnímám to tak, že za nulové poplatky si jednou za měsíc si o víkendu můžu klidně přispat do půl desáté a na nákup jít až pak. Hle - dvojí benefit :)
Vážení z cz.mbank.eu - máte mou podporu.

15 Můj údiv nad téměř devítihodinovou odstávkou po Vaší reakci/odpovědi stále trvá. Vylepšení může být pro část klientů zajímavé, ale dost nepodstatné. Co za tím může být, to v diskusi už zaznělo: Možná příčina odstávky je cosi mezi mBankou a Microsoftem. Nebo cosi u poskytovatele IT služeb. Nebo cosi jiného na polském území. Je mi to celkem jedno, na životě mě to neohrozí, ale stejně mi vrtá hlavou, PROČ MÁTE ODSTÁVKY SLUŽEB TAK ČASTO.

Poslat zprávu

2 14 i ostatním. Informace k tomu, co bude aktuální po této odstávce - release - naleznete zde: http://www.mbank.cz/blog/...

S pozdravem

Tomáš

Dobrý den,
začínám mít pocit, že odstávek systému je víc než dost. Je to skoro každý měsíc. Budiž. Mohli by jste alespon dát vědět, čeho se to týká, co to pro nás zákazníky přinese, případně nepřinese. Když vidím, že je odstávka, tak se po odkliknutí na VÍCE dostanu zde do blogu, kde mi to přijde jako závod, kdo si správně tipne, co to bude. Po poslední odstávce jsem si nevšiml žádné změny - jako zákazník. Tudíž se ptám, byla vůbec zapotřebí? Bylo to jenom interní? Pokud to pro mě jako pro zákazníka nic nepřinese, je to jenom oprava, případně zkvalitnění vnitřních záležitostí, OK, ale tak nám to řekněte. Když už to nejde říct přidem, protože se to třeba nemusím povést, dobrá, tak alespon potom. Nebudu muset nikde složitě pátrat a vyhledávat to co potřebuji - vklady na účet, účet v měně ...

Děkuji za odpověd od webmarketingového specialisty.
Děkuji M.

co si tady stěžujete v neděli sedite u pc-mbank a jste nedočkaví co jste to za lidi jasi nestěžuji je to zadarmo a ješte máte remci tak tu nebudte a bezte rádi z vás vysypou penize ostaní banky my si klidně celý víkend počkám ne trochu soudnosti ale zjistil jsem že 80%národa jsou trotlové tak se nedivím

nutno dodat že bankovnictví mBank jede online, realtime 24hodin denně, odstávky dělají i všechny ostatní banky, dík tomu že jim bankovnictví přes noc nefunguje klient o tom neví...

9: a to maji jako jen 2 servery? instalace aktualizaci by mela jit u banky udelat bez vypadku a kdyz uz tak ne v takovem rozsahu ze jeste v pul desate ac v nedeli nebude mozne platit kartou. kdejakej freehosting ma vetsi dostupnost severu nez mBank. jeste to vidim tak ze se neco vy**** a nepujde to ani v poledne

V tom případě je velká škoda, že se taková pravidelná odstávka prodlužuje na délku odstávek při release.. ;)

Na servery (s operačním systémem Microsoft Windows) se budou instalovat aktualizace, hotfixy, opravné balíčky a bezpečnostní aktualizace. Firma Microsoft je vydává pravidelně každé druhé úterý v měsíc. Po vydání aktualizací je vždy prováděno testování aktualizací na testovacích serverech a následně (se zpožděním) jsou instalovány.

Tak to je opravdu nevídané! Jak si banka může dovolit neautorizovat transakce!? Před měsícem jsem požádal o zřízení účtu. Na podpis smlouvy jsem čekal týden, další 3 týdny čekám na debetní kartu! To je strašná pomalost. Jakmile budu mít čas sepsat odstoupení od smlouvy, tak ho napíšu, protože s touhle bankou nechci mít nic společného!

nevadí mi to a lituji ostatní

Jani,prostě je to tak rychlá půjčka že jim někam utekla, a ty utíkej od takového jednání jinam.

V Polsku píšou, že to budou spíš interní změny. Pro klienty nebude téměř nic nového.

je možné zveřejnit, jaké modernizace tato modernizační odstávka přinese?
Diky

Nevyjádřím se k odstávce, ale dovolte mi, vyjádřit se k "RYCHLÉ PŮJČCE": 13.4.2010 byla mBance odeslána kompletní žádost o půjčku - do dnešního dne 4.5.2010 nebyla vyřízena (kladně ani záporně). Po jistém pátrání mi bylo sděleno, že se veškeré doklady ZTRATILY!!!! Jak se to může bance stát?

Systém, ve kterém nepříbývají (léta slibované) nové služby, a přitom potřebuje každý měsíc odstávku na více hodin. Myslíte si, vážení mBankéři, že to je standardní chování systému?

do 9.30 nebudete autorizovat karty? to uz trochu prehanite nemyslite?