zpátky

Odstávka systémů 15.11.2009

Vážení klienti,

Chtěli bychom vás upozornit, že dne 15.11. mezi 02:00- 05:00 (v neděli ráno) dojde k modernizační odstávce systémů mBank. Z tohoto důvodu nebude dostupné Internetové bankovnictví, systém žádostí o produkty mBank, transakce platebními kartami, SMS služby a dynamická část webových stránek (forum, blog).
Funkční budou webové stránky a mLinka pouze v informačním módu.
Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení.

Tomáš Vokroj Tomáš Vokroj / mBank
webmarketing specialist
tomas.vokroj -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (24)

Vložit komentář

A bude docela dlouha odstavka, ze? No ten kosik vypada hodne slibne, to by mohlo byt pro vsechny tri zeme, usetri se za autorizacni sms a pro zivnostniky odpadne furt dokola opisovani smsek. Uvidime, co pribude dal.

Ten rocni TP prej bude od zacatku prosince, tak su zvedavej, esi se bude este tejden ladit a nebo to nakonec nasadijou mimo nejaky odstavky.

Release bude 22.11. (neděle)

release by měl být na konci listopadu, tohle podle mě byl upgrade/update/hotfix interních systémů. jinak by nevypínali dynamický web apod.

všiml si tady někdo co se vlastně zmodernizovalo ????

Mozna jsem se trosku unahlil, pri vyplnovani novych trvalych platebnich prikazu koukam ze se tam taky zadava doba trvani (datum kdy se ma provest prikaz naposledy). Bohuzel si uz nepamatuju jak sem si to kdysi nastavil, je klidne mozne, ze je chyba u me. Kazdopadne by bylo fajn, pokud ty prikazy zmizely z tohoto duvodu, priste upozornit nejakou zpravou ze platebni prikaz konci a dat tam i moznost jeho prodlouzeni. Pokud nic takoveho neexistuje, tak je to novy napad na zlepseni sluzeb.Ja si to tam znova nacvakam podle historie, tak to zase az tak hrozny problem neni. Ale az na to za par let zase zapomenu... :)

Hmmm, tak sem prave zjistil ze se mi zniceho nic smazaly vsechny trvale platebni prikazy. Sice nemuzu rict ze to je 100% touto odstavkou, ale minuly mesic 15. tam jeste byly, protoze sem to kontroloval. Dneska koukam ze se nezaplatily platby, protoze trvale prikazy nekam zmizely! To je pekny bordel.

vetsinou kolem ctyr az peti tisic.

boiler: o jak vysoké částky v tech 5 případech šlo?

no já nevim, ale je opravdu nutné (rozumné) platit kartou 1 rok v kanade, zvlast kdyz tam mate i ucet? odstavek se ted vyrojilo za posledni dva mesice pomerne dost.

resenim by mozna bylo vyuzivani "oken", napriklad pri odstavce behem posunu casu. no a tim nejvic efektivnim oddeleni autorizaci platebnich karet od odstavek systemu. coz se do jiste miry asi stane ulozenim pinu na cip.

jedna otazka - nakup listku na OH vyzaduje online overovani? ja co sem platil za posledni tri roky zbozi v americe, tak se to objevilo v nezauctovanych transakcich az po cca dvou dnech. mozna nakupuju v blbejch obchodem, ale bylo jich asi celkem pet a vsude to stejny.

ha tak se potloukám po webu mBank zjistit nějaké projevy a následky dnešní modernizace a nikde nic, jen ta Kanada. Tak máte smůlu. ZOH shlédnete z pohodlí domova u TV. Minule musel jeden klient na Novém Zélandu umýt v restauraci nádobí - také chtěl platit zrovna ve chvíli kdy mBank dělali modernizaci.

Dobry den,

radi bychom se s vami podelili o neprijemnosti, ktere nas provazeji posledni 2 mesice v ramci vyuzivani vasich bankovnich sluzeb v zahranici (momentalne jsme v Kanade, kde budeme na 1 rok). Jsme uzivateli vasich bankovnich produktu Mkonto a Emax, ktere jsme pred nasim odjezdem shledali jako nejlepsi volbu pro spravu nasich financi a elektronicke bakonvnictvi s moznosti vyuziti platebni karty v zahranici (to bylo take jedno z hlavnich kriterii naseho vyberu). S vasimi sluzbami jsme byli doposud celkem spokojeni, nicmene nas velmi znepokojuji caste odstavky systemu a hlavne nedodrzeni jejich lhuty. Dostava nas to (vzhledem k casovemu posunu - 9 hodin do velmi neprijemnych situaci). Samozrejme zde mame i mistni ucet, ale na urcite transakce chceme nadale vyuzivat kartu od MBank, coz jsme jiz nejednou nemohli prave kvuli odstavkam systemu. Napr. nyni jsme v situaci, kdy potrebujeme nejpozdeji do nasledujicich 2 hodin uhradit za pomoci platby na internetu nemalou castku za vstupenky na ZOH 2010. Platbu jsme zkouseli nekolikrat a stale nefunguje (predesilame, ze jsme jiz s touto platebni kartou na internetu nekolikrat platili). Navic je neprijemne, ze dnesni den je jediny, kdy je mozne platbu na listky na ZOH provest.

Chapeme, ze odstavky systemu planujete na nejmene frekventovanou dobu pro ceske klienty, mohli byste ale dodrzovat termin a odstavku ukoncit vcas. Nzapominejte na to, ze mate klienty po celem svete, kteri se na vas spolehaji a timto ve vasi banku naprosto ztraceji duveru.

S pozdravem

Dana Majdakova a Adam Jerman

> technika je jenom technika a ta si nemůže brát přesčasy, a jednou prostě musí do zaslouženého důchodu

Pořádná technika musí zvládnout obměnu či doplňování jednotlivých komponent i za plného běhu bez výpadků :-(

> technika je jenom technika a ta si nemůže brát přesčasy, a jednou prostě musí do zaslouženého důchodu

Presne tak. Jednou uz se ty 386ky musi vymenit. Na trh prichazi novy dil Call of Duty a ten by na tom starem zeleze nebehal.
;-)

Fondy byli...? Fondi byly...? Fondi bili...? Boze, to by jeden blil... nebo blyl...?
;-)

Také by mě zajímalo o jakou modernizaci půjde. Tomáši, je možné to nakousnout předem?

Modernizační odstávka? Že by konečně prý již dávno hotové fondy byli spuštěny?

Poslat zprávu

2 Petr Hochman - Dobrý den. Během dnešního dne jsme nezaznamenali žádné přerušení některého ze systémů mBank. Posílal jsem Vám zprávu na Vaši e-mailovou adresu.

S pozdravem

Tomáš_mBank

Vážený pane Vokroji, uvádíte informace o plánované odstávce na 15.11. Proč ale systém nefunguje od rána již dnešní den tj. 11.11. ? Nelze se vůbec přihlásit. Kdy bude prosím přihlášení do systému zprovozněno ? Prosím o odpověď, je to pro mě velmi nutné. Děkuji za pochopení. Hochman

no ty čekají, ale zřejmě až koncem listopadu. měl by přijít uctívaný roční TP, slováci by měli snad rozšířit mimo jiné mpůjčku (znovuspustit) a účty pro právnické osoby (nebudou hned po nasazení). co bude tady, to sem zatím nikde nepochytil.

potichu se zrušila klasická půjčka, nahrazená byla mpůjčkou plus, o předschválených půjčkách už ostře spuštěných sem nezachytil nic. tak uvidíme co teď v listopadu.

Zdá se mi to nebo je to poslední dobou co 14 dní? A nevšiml jsem si, že by se něco měnilo v systému nebo snad přibývaly další služby.. A že technika musí do důdochu? Prosím Vás, to modernizujete stroje každých 14 dní? Nebo nejste schopni vše zvládnout během jedné odstávky?

Nevím, co si mám představit pod slůvkem modernizační. Čekají nás nějaké novinky v internetovém bankovnictví, nebo jde jen o údržbu systému?

Taky nás to dvakrát netěší, bohužel na frekvenci a dobu technických a modernizačních odstávek nemáme vliv. Sám jsem byl odstávkou postižen v roce 2008 (potřeboval jsem nějaké to pásmo východně ráno vybrat kartou), a budu i o tomto víkendu (potřebuji nějaké to pásmo západně platit večer), bohužel technika je jenom technika a ta si nemůže brát přesčasy, a jednou prostě musí do zaslouženého důchodu.

Aleš (IT)

Klienti přibývají, tak se není čemu divit. Je dobré že to děláte takhle v noci a ještě k tomu o víkendu. Třeba Servis24 u ČS nejede i dva dny ve všední dny.

No poslední dobou se s nima roztrhl pytel. Minulej rok prakticky nic, teď posledního půl roku se mně zdá, že je to skoro každej měsíc.

Teď je otázka, jestli je to release nebo ne. Na ten to ale moc nevypadá, když sou to jenom tři hodiny.