zpátky

Průměrný klient: vítězství mBank, propadák velkých bank

„Nejlevnější účet pro internet? mBank nula, ČS 166 Kč“, „Při správné volbě účtu je možné ušetřit přes stovku měsíčně“, „Průměrný klient: i letos konkurenci válcuje mBank a menší banky“



To nejsou hesla z marketingové dílny mBank, ale novinové titulky z posledních dní, které mají na svědomí aktualne.cz, ČT24 a bankovnipoplatky.com. Právě posledně jmenovaný server provedl velký srovnávací průzkum týkající se požadavků na bankovní účet – a co za něj klient zaplatí. Na exkluzivním průzkumu se podílel ještě finanční web Peníze.cz a kritéria si autoři volili podle svého, banky na ně neměly žádný vliv. Počtem transakcí nikterak nešetřili – z účtu klientovi odchází měsíčně devět plateb, třikrát vybírá z ATM, apod.

„Velké banky opět propadly“…píše se v průzkumu. Dražší než mKONTO jsou i ty, které zákazníkovi za to, že má u nich účet, poskytují různé benefity nebo slevy. Jednoduše proto, že v takovém pojetí není nic zadarmo. Celý článek si můžete přečíst na http://www.bankovnipoplatky.com/prumerny-klient-i-letos-konkurenci-valcuje-mbank-a-mensi-banky-8876.html

Podobné texty najdete samozřejmě na dalších finančních webech a v novinách, kde se o průzkumu hojně psalo. Pro nás je důležitou zpětnou vazbou i vodítkem, co klienti nejvíc využívají a jak za stejných podmínek pořídí u konkurence.

 

 

Pavla Renčínová Pavla Renčínová / mBank
tisková mluvčí
pavla.rencinova -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Aktuality