zpátky

Jak reklamovat platbu Sky Europe + aktualita

Vážení klienti,

Obracíte se na nás s dotazy, co dělat, když jste si koupili letenky od Sky Europe, která oznámila krach – zda-li je nějaká cesta, jak dostat peníze za neuskutečněné lety zpátky. Ano, existují pravidla, podle kterých mohou banky klientům zkrachovalé firmy alespoň částečně pomoci.



mBank přijímá všechny reklamace plateb Sky Europe standardním způsobem a to písemně či telefonicky přes mLinku – platí pro ně dvě podmínky.
1. platby byly realizované debetní nebo kreditní kartou mBank.
2.Tyto platby byly již zaúčtovány (to znamená odeslány na účet příjemce, tedy Sky Europe).
Při zadávání reklamace je potřeba uvést detaily platby (množství transakcí, číslo karty, datum transakce, atd.). Spolu s tím potřebujeme vědět datum plánovaného neuskutečněného letu. Reklamace přijímáme i na transakce starší než 60 dnů. Při splnění výše uvedeného je velmi pravděpodobné, že se Vám peníze v případě neuskutečněného letu vrátí zpět na účet.
V případě nezaúčtovaných plateb (tedy v takových, kdy jsou peníze na kartě už blokovány, ale ještě neodešly na účet Sky Europe) je nutné vyčkat do vypršení blokace. Peníze se pravděpodobně automaticky vrátí do disponibilního zůstatku. Pokud odejdou na účet Sky Europe, pak platí výše uvedená pravidla pro reklamaci.

Současně bychom Vás chtěli informovat o inovaci telefonního systému mBank. Dojde k němu dnes, tedy 2.9.2009 mezi 21:00 - 02:00. Spojení s mBank přes mLinku by mělo fungovat standardně. Přesto nelze krátkodobé technické potíže zcela vyloučit. Za případné komplikace se omlouváme.

 

 

Pavla Renčínová Pavla Renčínová / mBank
tisková mluvčí
pavla.rencinova -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Aktuality