zpátky

Jak reklamovat platbu Sky Europe + aktualita

Vážení klienti,

Obracíte se na nás s dotazy, co dělat, když jste si koupili letenky od Sky Europe, která oznámila krach – zda-li je nějaká cesta, jak dostat peníze za neuskutečněné lety zpátky. Ano, existují pravidla, podle kterých mohou banky klientům zkrachovalé firmy alespoň částečně pomoci.



mBank přijímá všechny reklamace plateb Sky Europe standardním způsobem a to písemně či telefonicky přes mLinku – platí pro ně dvě podmínky.
1. platby byly realizované debetní nebo kreditní kartou mBank.
2.Tyto platby byly již zaúčtovány (to znamená odeslány na účet příjemce, tedy Sky Europe).
Při zadávání reklamace je potřeba uvést detaily platby (množství transakcí, číslo karty, datum transakce, atd.). Spolu s tím potřebujeme vědět datum plánovaného neuskutečněného letu. Reklamace přijímáme i na transakce starší než 60 dnů. Při splnění výše uvedeného je velmi pravděpodobné, že se Vám peníze v případě neuskutečněného letu vrátí zpět na účet.
V případě nezaúčtovaných plateb (tedy v takových, kdy jsou peníze na kartě už blokovány, ale ještě neodešly na účet Sky Europe) je nutné vyčkat do vypršení blokace. Peníze se pravděpodobně automaticky vrátí do disponibilního zůstatku. Pokud odejdou na účet Sky Europe, pak platí výše uvedená pravidla pro reklamaci.

Současně bychom Vás chtěli informovat o inovaci telefonního systému mBank. Dojde k němu dnes, tedy 2.9.2009 mezi 21:00 - 02:00. Spojení s mBank přes mLinku by mělo fungovat standardně. Přesto nelze krátkodobé technické potíže zcela vyloučit. Za případné komplikace se omlouváme.

 

 

Pavla Renčínová Pavla Renčínová / mBank
tisková mluvčí
pavla.rencinova -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Aktuality

Komentáře (18)

Vložit komentář

Na Slovensku už začali vyplácet peníze: http://www.cas.sk/clanok/...

Prozatím začala Tatrabanka tento týden a VÚB se Slovenskou Spořitelnou od příštího týdne.

Tak snad se brzo dočkáme i my.

Zdravim Vás

Prosim Vás, jak dlouho může trvat vybavení takové reklamace z Vaší strany? Děkuji

Poslat zprávu

Jestli žádat ještě na výzvu Sky Europe, to zálěží jen na Vás. Domníváme se, že tím rozhodně nic neztratíte. (mBank v reklamačním řízení žádá prostřednictvím VISA o vrácení prostředků od Acquiera, tedy firmy, která Sky Europe v podstatě vede účetnictví.)



Dobrý den,
mám stejný problém jako MSN s přihlášením pohledávky. Prosím taktéž o radu.
Děkuji

Dobrý den. V pátek jsem obdržel výzvu od SkyEurope Airlines, a.s. výzvu k přihlášení pohledávky. Chci se zeptat, zda-li mám pohledávku přihlásit i přesto, že jsem požádal o Charge back přes MBank, neb jsem platil letenku kartou? Dále se chci zeptat, jak to vypadá s pravděpodobností vrácení pěněz? Děkuji za informace, s pozdravem MSN.

Poslat zprávu

2 V.K. - v případě, že jste letenku platil kartou, reklamujte to u nás výše zmíněným způsobem.

S pozdravem

Tomáš_mBank

Jeste dotaz k Sky Europe. Ja kupoval letenky pres cestovku Student Agency. Letet jsem mel 1.9. a v noci z 31.8. na 1.9. SkyEurope krachl. Takze mam letenku a let se neuskutecnil. StudentAgency ovsem reklamaci odmitaji s tim ze jsou pouze 'zprostredkovatele' a ze neni dulezite komu jsem penize poslal, ale s kym jsem uzavrel smlouvu o preprave (podle nich se SkyEurope). Takze slavne pojisteni cestovek je zda se taky k nicemu. Muj dotaz:Slo by i v tomto pripade platbu reklamovat?

to TOMAS_mBank: co si mám představit pod pojmem "případné poplatky účtované na základě reklamované transakce"?????

Dobrý den. Mám dotaz, který se týká letecké společnosti Ryanair. Snažím se platit kartou k mému podnikatelskému účtu mBusiness konto, tedy kartou VISA ELECTRON, nicméně se mi nedaří zaplatit. Vše mám vyplněno správně, již jsem od nich kupoval několik letenek jinou kartou, ale stále platba neproběhne. Platby na internetu mám aktivované. Máte s tím někdo zkušenost? Nevíte, kde by mohl být problém? Děkuji, VM.

Jsem postreh ze v tom foru maj link na info od Tatra banky, kde pisou ze na VISA karte je minimalni reklamace cca 18 Euro, tedy pokud nekdo mel letenku levnejsi, tak ma kazdopadne smulu.

Toto by myslím zasloužilo i připíchnout na fórum podobně jako to maj bratia slováci.

no dnes idem do banky tak uvidime co sa bude dat robit.. dufame asi vsetci

Poslat zprávu

Dobrý den všem,

Ondra: Na pobočce můžete písemně reklamaci podat také, ale v tomto případě doporučuji spíše telefonický konktakt s mLinkou v pracovní dny od 7:00 - 22:00 a zadat reklamaci tímto způsobem. Kopie či případné printscreeny není nutné dodávat - důležité je uvést všechny požadované údaje v tomto článku.

K.G. - o takovéto lhůtě nám není nic známo. Všechny případy se řeší stejným způsobem. Viz výše v článku.

Vojta - v případě, že máte v ruce zakoupenou letenku a let uskutečněn nebyl, platí výše uvedené

A ještě dodám další informace, které se týkají kreditních karet:

Po nahlášení reklamace může mBank snížit čerpaný úvěrový limit o částku reklamované transakce spolu s případným poplatkem, účtovaným na základě reklamované transakce, přičemž se nezmění limit dostupných prostředků. Zablokovanou částku nezohledňuje mBank při účtování úroků a minimální splátky."

S pozdravem

Tomáš

Dobry den. Rad bych se zeptal na presny postup reklamace. Osobne nam ji na pobocce ve Zline neprijali a odkazali nas na emailovy kontakt, ale opet neuvedli presne co a jak poslat. Staci zkopirovat vsechny dokumenty do textu emailu, ci pouzit Print Screan a vznikle obrazky prilozit k mailu? A je dostatecne poslat detaily platby a mail od STUDENT AGENCY o krachu Sky Europe?

Četla jsem, že má existovat jakási 5denní lhůta, díky níž by klienti, kteří zaplatili letenky posledních 5 dní před krachem SkyEurope, měly dostat své vynaložené prostředky zpět.
Co je na tom pravdy? (Četla jsem, že takto to uváděla Česká spořitelna)...
Kupovali jsme letenky 28.8., takže by se mě to eventuálně mohlo také týkat.

Ja bych se chtel spis zeptat jestli to plati pouze pro prime platby za lety nebo jestli je nejaka sance na navrat penez i v pripade ze jsem kartou koupil voucher, ten mi prisel (tedy jsem sluzbu v poradku obdrzel) a bezprostredne nasledne jsem za celou hodnotu voucheru nakoupil letenky, ktere uz neproletim...

Ano

plati vyse uvedene i v pripade, ze let se mel uskutecnit a byl zrusen v dobe pred soudnim povolenim jejich restruktualizace dne 14.07. a Sky Europe nevratily zaplacene penize?