Tak po té vaší slavné "údržbě" (prý:"I bankovnictví potřebuje čas od času trochu té údržby...") mi přestalo fungovat přihlášení do IB - tlačítko "Potvrdit" je zašedlé. Ano Win7 a prohlížeč je starší (z prosince 2015), a to z dobrých důvodů, ale v jiném prohlížeči jiné značky (z června 2015) se toto neděje. Ba i v prohlížeči stejné značky (z dubna 2016) se tlačítko "zaktivní". Jenže z jiných prohlížečů se stejně nemohu přihlásit, protože jediné "důvěryhodné zařízení" je ten první zmíněný prohlížeč a jiný jako "důvěryhodné zařízení" nelze nastavit, protože:
"Potvrzování operací pomocí SMS kódů je zablokované.
Pokud chcete odblokovat potvrzování operací pomocí SMS kódů, kontaktujte prosím mLinku.".
A to je další průser, ano, doslova průser. Protože toto se mi stalo právě v minulém týdnu (18. - 24.11.2019), kdy jsem se jeden den přihlásil z "nedůvěryhodného" zařízení bez problémů a druhý den při pokusu o přihlášení to bez jakéhokoli předchozího upozornění skončilo výše uvedenou hláškou. Při hledání příčiny jsem nikde (ani na stránkách mBanky) nenašel důvod ani popis nebo vysvětlení důvodu, proč by k něčemu takovému mělo dojít. To jako mám na svoje náklady ve svém čase obvolávat "plechovou hubu" s nepředvídatelným výsledkem (ad zkušenosti spousty "zákazníků", no, spíš rukojmí) jen proto, že se někdo přechytralej zase rozhodl, že bude otravovat svou odborností?
Tak to se jděte v....t na Macháčků palouk, umělci.
Btw u mBank jsem přes 10 let - posledních pár se zatatými zuby - a zdá se že tohle bude poslední impuls k ukončení "spolupráce".
A pokud by měl někdo chytré připomínky k fungování web aplikací ve vztahu k verzi prohlížeče, skriptování a tzv. "bezpečnosti", tak at na to radši zapomene. Programováním se živím skoro 30 let a z toho cca 16 zahrnuje i web aplikace, takže přinejmenším "tuším" o co se jedná a na nějaké PR řečičky (jako upgradujte si, příp. kupte si nový/jiný OS, pak to bude v pořádku apod.) neskočím.