zpátky

Den bez poplatků

Pravidelní čtenáři mFóra už ví, že se mBank připojuje ke Dni protestu proti bankovním poplatkům. Uskuteční se již zítra - organizátorem je portál bankovnipoplatky.com. Klienti by neměli provádět žádné zpoplatněné úkony. Tak si prosím dnes neobjednávejte papírové výpisy! :)

Zítra dostane prvních 1000 nových klientů mTričko speciálně připravené k této příležitosti (ať už si otevřou účet po internetu nebo ve Finančních centrech či na mKioscích). Informace i obrázek najdete na stránce Den bez bankovních poplatků. Na vaše nápady a tipy jsme se ptali na fóru a diskuse opět předčila naše očekávání. Několik z vás se tak může těšit na poslání mTrička a jedním jsme si udělali radost sami.

Pěkné slečny z mBank

Na fotce výše jsou pěkné slečny z našeho HR a marketingu, na tričku je napsáno "9 z 10ti bankéřů doporučuje poplatky. Desátý je v mBank. Jsem to já." Děkujeme i za tenhle nápad (jeho autor od nás dostane totéž tričko - jen poslední věta je "Tohle tričko jsem pro ně vymyslel já") a určitě se vás budeme i nadále ptát na všechno možné (mimochodem, v poslední anketě vyšlo s drtivou převahou, že mBank je TA).

Povedlo se také ke zdárnému konci dovést akci se zasíláním důchodů: přesný postup najdete na stránce mBank a důchody. Pokud by vám na některé z poboček ČSSZ tvrdili, že to nejde - nedejte se. Dohoda je podepsaná, trvejte na tom, aby si to ověřili na ústředí.

Také jsme upravili některé dokumenty a postupy při změnách, které potřebujete provádět. Vše najdete na stránce Dokumenty, ve zkratce nám šlo o dvě věci: vyjít vstříc těm, kdo nechtějí provádět změny přes mLinku (i když tato možnost samozřejmě zůstává) a výrazněji vysvětlit, že smlouva na stránce Dokumenty je pouze vzorem, nelze ji vyplnit a poslat nám ji s tím, že my bychom vám založili účet. Nyní tedy přibyly možnosti korespondenčních změn: v tom případě ovšem požadujeme notářsky ověřený podpis a v případě změny dokladu i jeho ověřenou kopii. Další možností je přijít na naše obchodní místa: výše uvedené změny sice nemohou zaměstnanci provést na místě, ale žádost s vámi vyplní a přijmou - provádí ji potom back office (čili servisní část banky).

Nakonec bych rád poděkoval za přání k narozeninám. Nevím, kde to kdo vykoumal, ale potěšilo to :) S Tomem (náš tiskový mluvčí) plánujeme na dohlednou dobu mSraz a Martin (sales) chce ještě dřív rozjet member get member program: přípravy finišují, zhruba do týdne zveřejníme detaily. Rozhodně nám nejde o nějaký "letadlo" model - prostě bychom rádi nějak ocenili ty, kteří nás doporučují ve svém okolí. Moje plány (s vámi) jsou ovšem větší: nebude to nejspíš hned, ale přál bych si, aby brzy vznikla mRada a také aby mLidé nebyla jen stránka o nás - ale i o vás. Sbírat nápady budu mimo jiné i mezi svými studenty, tento semestr jsem jedním ze třech vyučujících kurzu Sociální média - teorie a praxe. Tak mi držte palce :)

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk / mBank
1. bankovní bloger v ČR
adam.zbiejczuk -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Ze života banky