zpátky

Pokus obchoďáka napsat blog

Přesně jak napsal v minulém příspěvku Adam, v blogování bychom ho neměli nechat osamoceného. Tak to zkusím odstartovat a časem se určitě přidají i ostatní kolegové – mnoho z nich má skutečně kopec novinek a zajímavostí. Já se pokusím prozradit něco o mLidech, se kterými se snažíme udělat naše produkty lepší než má konkurence :) a trochu i o tom, co nás v mBank čeká v nejbližších týdnech a měsících a co bychom pro vás chtěli připravit, abyste nám zůstali věrní.

Abych nezapomněl – je to vůbec poprvé, co se pokouším napsat něco do blogu, tak věřím, že se mnou budete mít shovívavost :) To, co mne od začátku na mBank velmi těší, je fakt, že se tady sešla opravdu výborná parta. Je to asi ten nejlepší team, s jakým jsem měl kdy možnost dělat a jsem vážně rád, že mohu být jeho součástí. Pokud byste chtěli ověřit si to na vlastní kůži, neváhejte a přidejte se k nám – stále hledáme odvážné :) kolegy nejen na centrálu, ale také do regionů, kde nás tento rok čeká ambiciózní plán otevírání nových finančních center a kiosků. Však uvidíte sami, až se budete kontaktovat s naším šarmantním HR oddělením, že pracovat v mBank stojí fakt za to!

Abych ale moc neodbočoval, nejdříve něco o mně. Původně jsem si myslel, že budu točit kasovní trháky, budu jezdit na Oskary a každý rok si půjdu na pódium pro Českého lva. Nicméně po prodlouženém pobytu na FAMU (část z toho jsem si přerušil studijním pobytem v Kanadě) jsem zjistil, že mne to táhne spíše k opaku umění – tedy k tvrdému businessu. Založil jsem jednu firmu, prodal. Založil jsem druhou, a dostal jsem nabídku jít do bankovnictví. Takže jsem svůj podíl opět předal dál. To vše bylo nějaké 3 roky dozadu. Do mBank jsem chtěl od prvního okamžiku, co se šustlo v kuloárech, že vstoupí na český trh. A, pamatuji si to úplně přesně, v pátek 13.7.07 asi v 19.23 mi zavolala polská Łódź se zprávou, že jsem „on the board“ – jinými slovy, že jsem oficiálně prvním českým zaměstnancem. Má zodpovědnost se v tuto chvíli týká prodeje. To, co se snažím každý den „udat“ na trhu, jsou naše dva základní produkty, které (doufám) má už většina z vás čtenářů tohoto blogu založené :) A pokud ne, rychle to napravte. mKonto je prima mít a spořicí eMAX nemá na trhu konkurenci. Co říkáte na novou kampaň na eMAX, všimli jste si? Líbí nebo ne?

Jistě jste také zaregistrovali, že mBank je vidět hodně napříč celým internetem – dokonce již mnoho z vás se stalo klienty právě díky vyplnění aplikačky na jednom z portálů. O toto se stará další z našeho sales teamu – David (bezva kolega a hlavně profík ve svém oboru). Kolega Michal, který má na starosti zase hypotéky, má pro vás připravených několik novinek na tento rok – nechme se překvapit a Michal se určitě nezapomene včas pochválit i na blogu. Za pár týdnů se pak můžete těšit také na osobní půjčky – v této oblasti zase s trhem bojuje kolega Vít – mohli jste ho, tak jako ostatní, vidět na naší homepage na hlavním banneru. Vítek sedí za stolem proti mně. Říká tady tomu zóna nebezpečí. O té ale více třeba někdy příště :D No, a konečně, nedávno se k nám připojila ještě sympatická Ingrid (pracovně ji nazývám Helga :), která pomáhá s rozšiřováním naší obchodní sítě. Kouzlo naší „sales“ kanceláře je také v tom, že krátce po tom, co se naše sestava zkompletovala, získal každý z nás nějakou přezdívku – o těch také příště, ale věřte, že jsme se při jejich vymýšlení dost pobavili…

Teď trochu vážně. Chci vám všem, kteří jste našimi příznivci, ale také neúprosným kritikům, představit aktivitu, do které bych vás samozřejmě chtěl co nejvíc zapojit. V současné době spolu s kolegy pracujeme na odpálení intenzivního programu - můžeme to také nazvat „member get member“ aktivitou pro všechny, kteří s námi mají dobré zkušenosti a podělí se o ně se svými známými, kamarády, přáteli, rodinou či kolegy. My vás samozřejmě budeme za takový „nepřímý“ prodej odměňovat – připravujeme katalog odměn, který bude obsahovat i tolik vámi diskutovaná mBank trička, ale i mnoho dalších zajímavých věcí. A teď je řada na vás – pokud vás to zaujme, dejte mi vědět vaši představu – co by vám například udělalo radost a napište třeba i to, jestli byste měli chuť se do podobné aktivity zapojit. Na vaše připomínky a postřehy se budu těšit – mnoho z vašich postřehů nám totiž už několikrát pomohlo zdokonalit naše postupy, tak se na vás spoléhám i tentokrát! :)

A protože jsme ještě pořád v lednu – chci všem popřát mnoho správných rozhodnutí a úspěchů v průběhu celého roku 2008. Ať se nám společně podaří…

Martin Hošek Martin Hošek / mBank
sales core & on-line sales
martin.hosek -zavináč- cz.mbank.eu

Kategorie:

Ze života banky

Komentáře (63)

Vložit komentář

Nevím, jestli jsem tady správně, ale jsem novým klientem a rád bych se přimluvil za nás "dříve narozené". Ne každý z těchto lidí je "počítačový vzdělanec", přestože umí pracovat s internetem. Ve formulářích je spousta pojmů, které jsou pro nás totéž, co čínština. Nešlo by pro lepší srozumitelnost vydat nějakou brožurku, třeba jen v internetové podobě, kterou bychom si mohli stáhnout a kde by byly různé pojmy užívané v IB vysvětleny? Zároveň by nebyl špatný i nějaký návod, jak při různých operacích postupovat, co znamená to které okno (pojem), co je nutné vyplnit a co netřeba?
Děkuji

chtěla bych timto velmi poděkovat vaší pracovnici p.kateřině vachutové s pobočky v plzni za obětavý a trpělivý přístup při zakládání učtu u vaší banky!překvapilo my že má takovou trpělivost bankovní uřednice je to velmi milé a budu k ní doporučovat další klienty.s pozdravem králová - realitní a finanční manager

Já jsem navedl již vic než 20 známých na m-banku. všichni si tu zřídily učty a odešli od KB,ČSOB a České. Dnes jsou spokojeni a hlavně kazdý měsíc ušetří nemalé peníze. Doporučuji tuto banku všem, kteří platí v jiných bankach stále víc a víc za to, že jim tam přjde třeba výplata. Jsem rád že je tu tato banka a je teď jen na lidech jestli chtěji i nadále živit sprosté zlodějičky v jiných bankach. Posilám všem moc hezkých pozdravů. Přichystal - Kladno

Zatím patřím ke spokojeným, líbí se mi možnost oddělení prostředků na "max" od účtu s kartou, z hlediska bezpečnosti významný prvek. Hodně postrádám účet pro firmy. Co je tak složitého na tom zapsat místo fyzické osoby jako majitele účtu právnickou ?

ahoj všichni nespokojenci s touto bankou
já osobně mám zde účet už 3 měsíce a nemůžu si stěžovat - vše co mi nabídli splnili a bez jakýchkoliv odkladů. Jen je pravda s tím sjednáním - je to dost nepohodlné - já osobně jsem z Rakovnicka a musela jsem do Prahy - spousta času, ale sjednáno to bylo za 15 minut a byli dost milí. Jinak jsem měla účet u ČS a nebyla jsem spokojená a také u IPB a ta se dost zhoršuje (i když pro děti je to fajn- to je snad jediné plus). Pokud bych mohla mbank radit - zkuste to co dělá tel operátor vodafone - pojízdný kiosek - jednou prostě tímto směrem podruhé tímto směrem - určitě budete mít větší úspěch a rozhodně více klientů. To že někomu doporučím m banku je sice fajn, ale překážkou je opravdu čas !!! Nebo stačí na menších vesničkách dát vědět na úřad že tam budete a požádat o zveřejnění poslat tam človíčka na jeden den a kdo má zájem tak bude klientem. Mě rozhodně by se taková práce líbila - práce s lidmi.

Dostal jsem první výpis z mého spořícího účtu. K mému překvapení už tam mám debetní
položku, ačkoliv jsem si jej založil a vložil první vklad. Principielně - údajně vše bez poplatků a už debetní položka CO TO JE ? To chci vysvětlit od kompetentních pracovníků ! Čekám ! A co Vy ostatní , jak jste na tom

Můj dotaz je , zda máte v plánu rozšíření služeb mBanky na Centru ČM v Praze 14.
Děkuji
Petr

Dámo a pánové, přeji Vám a všem Vašim spolupracovníkům jen to nejlepší, ale mám obavu aby Vám to vydrželo a nedopadli jste jako ty "SUPER BANKY" před Váma.
(Kreditní,Skala,a pod.

Rádio Jerevan: pokus po hodině a půl se stejnými aktivačními balíčky byl úspěšný! Takže vydržať, jsou přetíženi i lidé i systémy, troška čekání je ale ve srovnání s poplatkovou politikou ostatních hráčů na trhu (prej bankovním). Již jsem zkusil převod na účet, takže očekávám, kdy platba dorazí! :) *support*

Tak bohužel také hlásím porodní bolesti - po obdržení aktivačních balíčků v kiosku a pokusu se aktivovat (já i manželka) jsme bohužel neúspěšní. Vše vyjasňuje telefonát na mLinku - po osmi minutách se dozvídám, že někde se stala chybu a generuje mi tedy nový balíček, který mi bude odeslán. Balíček pro ženu odmítá vyřídit v tomtéž hovoru, musíme volat znova. Pokud mLinku budu ještě letos potřebovat, je prohlášení o nulových poplatcích docela na levačku - ale zatím jsem optimista, banka si ani plně nezískala, ale ani ještě neztratila mou důvěru na rozdíl od jiných ústavů Držím palce! :)

Tak a aby toho nebylo malo, tak svete div se, ale vcera me volali z mBanky a ptali se me jestli potrebuju nejak pomoc s ucty, jelikoz je uz delsi dobu nevyuzivam. To je typicka opravdu neprofesionalita mBanky, ja jim poslal zadost o zruseni a oni me volali zase proc ucet nepouzivam a pokladali me i jine otazky. Jinak penize co ,eli po zruseni uctu prevedli 19.2.2008 na zaklade meho predchazejiciho prispevku zde v tomto blogu.Je opravdu smutne ze prava ruka nevi co dela leva ruka, a zase jsem se utvrdil o neprofesionalite teto banky a to ze zakladni poplatky maji nulove, tak to neni prece duvod k tomu, abych mel mit nadale u nich svereny svoje penize. To si radeji priplatim, a vim ze o me penize se postaraji profesinalove. Jsem zvedav, kdy se dockam potvrzeni o tom, ze ucty me byly zruseny a snad se treba nedockam i situace, kdy me napisou, ze ucty byly zruseny, a za tyden me nekdo zavola z banky, ze ucty nepouzivam-jestli nepotrebuji s necim poradit.

Tak jsem pred vice jak 5 tydny pozadal o zruseni uctu kde jsem zadal o potvrzeni ze ucet byl zrusen, a do dnesniho dne nemam ani zrusen ucet, ani zbyle penize na uctu kam je meli prevest. A to nemluvim o tom, ze jsem zadst musel posilat 2x jelikoz se me poprve zasilka vratila nazpet ne moji vinou (viz.starsi prispevek na blogu). Tak jsem zvedavej jak dlouho budu na zruseni uctu cekat.

omlouvám se na konci ledna

Na konci února jsem přešel mBance a zatím vše v pohodě , příchozí platby odchozí platby a vše od počitače

Pane Hosku, diky za super sluzby.

Myslim, ze ostatni banky (tedy jejich sefove) zcela ztratily kontakt s realitou a absolutne netusi, jak jejich klienti tise zuri nebo jsou zoufali. Stravil jsem nejakou dobu v zahranici celkem na trech kontinentech, ale co si dovoluji banky v CR, bylo po navratu neco zcela mimo me chapani. Proto ten naval na vasi banku.

Predpokladam, ze si delate zebricek nejvetsich prani :) m Forum je genialni - nikdy jsem jeste nevidel, ze by zakaznici tak moc pomahali s vylepsenim sluzeb. Snad si to nepokazite, lide ve vas maji fakt duveru, ze se veci budou zlepsovat (inkaso, embosovane karty, nektere nelogicnosti v IB a tak). Mate take uzasne osvezujici komunikacni styl - proste normalni a ne afektovany marketing a pokrytecka sdeleni jako napr. u CS (to je z jejich stranek - jak ten ucet funguje jsem se nedozvedel, zato jsem byl oblazen timto blabolem: "Šestý ročník prestižní soutěže MasterCard Banka roku byl pro nás opět velmi úspěšný. Získali jsme první místo v kategorii Účet roku za naši novinku Osobní účet České spořitelny." Je videt, ze mate za sebou spis FAMU a zdravy selsky rozum nez mozek vymyvajici marketingova skoleni a poucky :)

Moc se primlouvam za dodrzeni vasi KIS (keep it simply) strategie: 3 produkty s jasnymi pravidly, to je tak bajecne! Ve srovnani s pekelnym konfiguratorem osobiho konta nebo s tim, jak se nikdo nevyzna v tarifech jakekoli telekomunikacni firmy, je to uzasne. Strasne moc ocenuji vasi ferovost a otevrenost. Myslim, ze Cesi vzdy mnohem vic oceni priznani problemu a vysvetleni jeho priciny nez to "ze to nefunguje, protoze se snazime vylepsit pro vas system". Diky, ze z nas nedelate hlupaky. Jinak k te jednoduchosti: rozsirovani sluzeb samozrejme ano, ale v takovem duchu, jak jedete ted :). A proboha ne zadne letadlo k nahaneni novych klientu, jak tu nekdo navrhoval :)

Je na vas videt ze jste mala a mlada banka, tak vam preju, at vam takove vlastnosti zustanou i kdyz budete velka a uspesna banka :) Pozor na zakony prof. Parkinsona :).

Dobrý den,
jsem klientkou mBanky od minulého roku. Spokojenost.
Ale mám otázku. Lze též od tuté banky dostat hotovostní úvěr?
Moc ráda bych to totiž ukončila v ČS. Ale mám od nich půjčku,
kterou řádně zplácím, ale nemohu od nich zcela odejít pokud
to nezplatím úplně.
Děkuji za odpověď. Marie

Michale, poslete to na mne, predam to na kolegyne v HR...

martin.hosek@cz.mbank.eu

Martin

Ahoj lidí, jsem rád že je taková banka i v čr jako je mbanka. Chtěl jsem se zeptat na koho se mám obrátit nebo koho kontaktovat ohledně kariéry u mbank. Posílal jsem na daný email cv s mojí žádostí ale nikdo mne nekontaktoval.
Volal jsem i na infolinku ale tam mi poradily ať pošlu cv na danej email kam jsem to už posílal 2x.
děkuji s pozdravem Michal Maryška

Ne. Nikoho v depu prý ještě s mBank nemají. Systém prý snad ani 6210 nezná. Tak až se tam zas dostanu tak budu muset dotáhnout papíry.

Jakuzo, to s tou ucetni je vtip?:)

Martin

Taky to tak mám. Nevím ni jak se jim to podařilo, ale v prosinci KB přišla na to že nejsem student. A v tu chvíli to začalo. Poplatek támhle a támhle a když se náhodou nedíváte tak i tady že jste nám tak věrný :-(
Zatím je problém s tím kódem 6210, momentálně pracuji u ČD a účetní se zatím zdráhá, tak zatím musím posílat výplatu na starý účet který se doufám jara nedožije. Jen co dojdou dlouhodobé platby tak ho umrtvým.

Zatím s mBank spokojenost a už tím že přihlášení IBbankovnictví proběhlo na 1. pokus, tím si u mě mBanka opravdu šplhla. To se před tím nikdy nepodařilo a milion bezpečnostních formulářů mě vždy do půlky instalace přestal bavit.

Jirko, diky za prispevek....verim, ze se za ten ctvrt rok stanete klientem, ktery bude vyuzivat mBank jako svou hlavni banku.

Martin

Zdravím,
tak to tu pročítám, hodně lidí je spokojeno a někteří nejsou. Tak to v životě bylo, je a bude. Zaměstnanci mBank nepracují 24 h denně a já také ne. Nejsem z klientů, který ze dne na den přejde do mBank. Účet mám založenej, první testy příkazů proběhly, ibankovnictví je krásně jednoduché a přehledné, karty mi zatím nedošly. Čekám na první lednový výpis, SIPO nikdy zakládat nebudu (když jsem viděl problémy u taty, tak bych se na něj mohl...) a inkaso nepotřebuji - kam a komu pošlu mé peníze si budu řídit vždy sám. Po zkušenostech s různými firmami (nejen bankovní sektor) jim prostě nevěřím. Věřím sám sobě a věřím, že jsem si vybral naději mezi bankami, které převezmou správu mých financí po takových ždímačkách jako jsou KB, ČS či bývalá Union. A že tu někdo plácá, že by si tu neuložil ani 10 Kč, tak ať si tu ani účet nezakládá a ať zůstane u toho finančního ústavu, který ho obere o 2 litry ročně .

Přejít k jiné bance z ČS jsem byl rozhodnut poté, kdy přišli s tak úžasnou pitomostí jako je nastavování služeb osobního konta (mBank tu ještě nebyla - léto 2007). Shodou okolností včera jsem si chtěl změnit nějakou službu přes servis 24 (zrušit kontokorent a přidat zdarma SMSky o zůstatku). Myslíte, že se mi to povedlo? Ani omylem, na infolince mi operátor řekl, že musím osobně navštívit pobočku. Takže ať jdou do pr... Na takové dlouhé formality nemám čas. A bankéři v mBance taky ne. Takže jen poprosím, nechte je chvíli pracovat a oni nám vše potřebné dodají. Já plánuji kompletní přechod po kladných testech za čtvrt roku. Tak snad to vyjde :-)

Adame - děkuji za rychlou reakci, Vaše slova jsou sebejistá, budu je vážit a sledovat vývoj...

Tony - jaké zakuklení máte na mysli? Na stránce O nás (vlevo dole) najdete informace o nás, naší mateřské společnosti i hlavním akcionáři. Nijak se neschováváme - jaké informace Vám chybí? A věřte, že vklady v řádech stovek milionů nejsou naším výmyslem, ale důsledkem konání tisíců klientů.

HM, čtu tady všechna pro a proti, rozjíždění banky určitě není snadné, ale "zakuklení", "kdo je kdo" těch, co banku založili a provozují, je v našem státě, kde zlodějna povýšila na vážené a samozřejmé a dost hájené každodenní podnikání, opravdu něčím co nabádá k nastražené opatrnosti. Osobně si myslím, že odkrytí těchto karet by bylo pro banku nejlepší reklamou. Nerad bych se mýlil, ale vážně pochybuji, že někdo z těch, kdo tady jen jásá, se odvážil s klidným spánkem vložit třebas jen více desítek tisíc... nebo ne?

Ahoj lidi,
je to jako se vším, většinou dostali klienti smlouvy bez problémů a tak kolem toho moc neřečují. Ten kdo z jakýchkoliv důvodů nějakou dobu čeká, je nespokojen (nedivím se). mBank se rozjíždí a patrně ani tam nečekali takový zájem. Já osobně jsem mBanku po prostudování doporučil již mnoha svým známým a po odpovědích na dotazy "Kde teda vydělává když má služby zdarma ?" , "Proč nemá SIPO" a "Kdo za tím stojí ?" si to většina nechala projít hlavou a jsou nyní novými klienty. Za osobní úspěch považuji, že ačkoliv jsem pouze vysvětloval, nikoliv přesvědčoval, účet u banky si zřídila i 75 letá příbuzná, která se na důchod baví tím, že si pořídila domů notebook, připojení na internet a brouzdá po netu. Objednává služby i zboží a zvykla si i na elektronické platby. Stání v ČS a.s. v pořadí ji už unavovalo, do města je to přece jenom půl hodiny pěšky ;-) Tedy mBanko, vzhůru k zavedení inkasních plateb !

Ahojky všem,
já jsem jedna z mnohých, u kterých proběhlo vše vpořádku - jak smlova, kurýr, karta, aktivace. Souhlasím s Dankou - na stránkách je dostatek informací, co se SIPa a karet týká. Já osobně považuji SIPO taky za zbytečné, ale to je můj názor... Chystám se začít pracovat sama na sebe, takže bych nějaký firemní účet taky uvítala......

A ještě druhá věc.
Do dnešního dne jsem byla předsvědčena o inteligenci českého národa.
Bohužel vše je jinak...
Po dnešní hodinové navštěvě fóra a blogu mBank jsem tak 200 přečetla dotaz na inkaso,kreditku,debet...Nejsem žádný technický tip..ale před zřízením účtu v mBank,jsem si u sklenky vína přečetla všechny podmínky,informace,včetně průvodce,ve kterém jsou tyto otázky zodpovězeny...
To jsme národ tupců,co neumí číst..a strkaj peníze někam o čem nic neví??
Tak to kloubouk dolů před zaměstnanci mBank....to chcesilnou náturu..a psychickou zdatnost:-)))

Vidím,že tu přibívá klientů,kterým dlouhodobě nebyla doručená smlouva od kurýra.
V tomto případě doporučuji navštívil nejbližší finanční centrum,smlouvu podepsat osobně a pak už půjde všechno samo...A jak tu říkal jeden muž,nemusíte ani vytáhnout paty z domu..teda maximálně do sámošky a bankomatu..hihiii...
To bude mít Váš kardiolog radost..
Hezký večer.

d: nespamuj.

Pro mBank: hlidejte si forum, pred spamerama... Delete dva spamy od d.

Ahoj,
rad bych taky eliminoval sve naklady za ucet u CS. Rocne jim zaplatim na poplatcich cca 1800,-.
Dokud ale v Mbance nebude fungovat inkaso, nema pro me smysl k ni prechazet!
Kontokorent je taky prakticka vecicka...

Ocením zprávu z banky, jakmile se tyto služby zprovozní. Aspon se pozna, jak jsou na tom s pristupem k zakaznikovi...

Ahoj. Moje zkušenost s touto bankou je k zoufáni. Dva měsíce mi doručuji smlouvu. Po drahých telefonátech na čísle 844777000 jsem se dostal k reklamačnímu řízení. Nakonec mi napsali, že budou tuto situaci řešit urgentně, ale v jejich terminologii to znamená zase několik týdnů čekat. Na jejich vlastní bordel by mohli mít , alespoň číslo 800......

Radek: Mam ucet u Cesky sporitelny a tam jsem si cca tri mesice zpet vyzvedaval novou kartu a obal jsem k ni dostal. Z jinou bankou zkusenost nemam a ucet u sporitelny rusit nemuzu, protoze mBank neni pro me nahradnou - nema napr. inkaso.

To teda nevim, jestli mi O2 nekdy poskytne obal na kartu. Tam mam prijit a rict, ze mBank mi nedala obal, tak jestli nahodou nejakej reklamni nemaji??

Hezký den všem
čtu tady i na fóru reakce klientů a zdá se mi, že ty negativní převažují. Moje zkušenosti jsou zatím pouze pozitivní. Žádost,kurýr,karta,aktivace vše naprosto bez problému na první pokus. Vše během měsíce. Asi to jde i rychleji, ale i tak dobrý. Internet bank funguje, karta funguje tak co. Ještě jsem nevytáhl paty z domu. Nechci to zakřiknout, uvidíme co bude dál. Zdravím Martina a jen tak dál.

Dobry vecer, za vsechny reakce moc dekuji. Pokusim se nekdy v blizke budoucnosti napsat pokracovani...

Martin (sales mBank)

Pro Martina! neznám banku, která by při poslání karty poslala i obal. Obaly se dají běžně sehnat u různých společností, já je např. beru u O2 a i jiné společnosti je většinou jako reklamní předmět mají a určitě poskytnou. Tak to Zkuste. Zdravím

Ctirad: v tom pripade podej jeste jednu zadost :) At si to preberou jak chcou. Novy zadosti ted uz vyrizuji rychle, takze byt Tebou, podavam novou zadost, at si to preberou jak chcou.

Také jsem tuto banku nejprve vítal, leč její služby zcela odpovídají ceně 0 Kč. Já totiž, na rozdíl od všech, co se již dočkali, čekám a čekám na kurýra a to už od 27.11.2007, kdy jsem podal žádost. Na infolince mě posílají na kurýra, kurýr (Mediaservis) mě zase nemůže najít v databázi. Slíbili, že se ozvou, ale nikdo se neozval. Prostě je to takový pingpong. Naštěstí nepotřebuji tento účet z důvodu, že je zdarma (mám takový už 2 roky a s mnohem lepšími službami - také za 0 Kč!). Já si jen vybírám to co potřebuji a spořící účet s 3,5 % úroku zajímavý je. Ale zřejmě jej budu muset oželet...

Báro, v něčem asi máš pravdu, ale když každou chvilku něco zdražujou, tak bych musel vždy předělávat trvalý příkaz na int.bankovnicví ručně sám. Takhle si to vždy pošta předělala bez větších problémů.

Jana: Inkaso zatim mBank nenabizi. Je to jedna ze sluzeb, ktera by se mela objevit zhruba nekdy ve druhem kvartalu 2008.

Pro me je mBank bez inkasa skoro nepouzitelna, takze sice u nich mam ucet, ale k tomu, abych plne presel pouze k nim, to zatim neni. Az zavedou inkaso a treba kontokorent, tak to bude jina.

Dobrý den, je možné si k účtu zařídit inkaso?

Jinak k tem odmenam... nejaky letadlo bych z toho zase nedelal, kvuli povesti banky, preci jen letadlo ma negativni povest.

Kdyz mate vsechno zadarmo, tak ani sleva na sluzby byt nemuze :-) No rozdavat penize by bylo zneuzitelny. Takze zbyva udelat nejaky program ve stylu Vodafone - doporucte a ziskejte... Nic jinyho asi neni mozny..

Jinak jedinou vytku k vam mam ke karte. Dnes mi prisla karta, ale neprisel k ni obal. Kdyz ji budu nosit takhle ciste v penezence, tak se mi za chvili odre a nebude fungovat. No tak nevim moc jak to resit, protoze plastovej obal na kreditku asi nikde nesezenu v obchode.

No já už mBank doporučil známým i rodině, už na mé doporučení i pár účtů bylo založeno.. Tak se dívám, že jsem měl počkat, až za to budou nějaký odměny :-))

Ahojky lidi, at ctu jak ctu neni jeden nespokojený klient. Zdá se to až nereálné a tak jsem tu já. Už více jak devět dnů čekám na aktivaci účtu a když volám na bezplatnou linku tak se dozvídám že vše řeší a mám počkat. Pokaždé mluvím s jiným operátorem a když chci spojit na operátora z předchozího dne tak to neumí. Nevím kdo , asi ústředna ... A tak se ptám jsem sám nebo su blbý...? Telefon na reklamační oddělení není k dispozici,tisková mluvčí taky ne a pošta ta nedoručuje zásilky do druhého dne .
Kurýr u mě byl 10.1.08 žádost podána 12.12.07 . Děkuji za odpovědi .

Ahojky Hasunak

Na první příspěvek na mBlogu je to hezké čtení Martine.

Taktéž jsem spokojeným klientem a rozdávám moje mBank kartičky kde mohu, jen se setkávám s reakcemi: "Kdo ví co je to za banku, vždyť nemají ani Inkaso!!" Tak snad to bude co nejdřív napraveno a klienti se pohrnou. ;)

K těm odměnám, mě by se líbila paušální odměna za klienta, třeba tak aby mi byla každý měsíc připisovaná částka, třeba mizivé procento z obratu mnou doporučeného nového člověka. Konec konců by to mohlo být i ve formě letadla, kdyby muj klient pod sebe dohodil dalšího člověka, už by se mi místo jedné koruny měsíčně mohli připisovat dvě.. ;)


Jinak se chci zeptat na ty firemní účty? Jeden argument totiž je, že zaměstnavatel má účet u eBanky a já musím mít teda taky, mám pak v den výplaty peníze ihned na účtu. Jaký bude protiargument ze strany mBank?

Myslím, že SIPO je pořád skvělá věc, nemusím zřizovat třeba 5 inkas, stačí mi pouze 1. Kdyby to byl přežitek doby, tak by už přes SIPO nešlo nic nového zřizovat, ale opak je pravdou

Proboha, JirkoD, na co v dnešní době potřebujete SIPO???
SIPO byl svého času jediný způsob, jak nenechat bance za provedení pravidelných měsíčních plateb celý majlant - ale zkuste si něco na SIPU změnit, nebo ho rovnou zrušit...užijete si, vím, o čem mluvím :-)
Vzhledem k nulovým poplatkům zde na mBank nevidím důvod, proč peníze neposlat rovnou tam, kam patří ;)

U stávajícího institutu využívám platbu přes SIPO. V některých bankách to nelze z důvodu nestandartního číselného formátu. Jde strhávat SIPO u této mBanky? Děkuji

nevite nekdo kdy zacnou mbank zrizovat kredytky a osobni pujcky muj imeil je IVONA060366@SEZNAM.CZ dekuji

Milanovi
na stránce www.mBank.cz stačí kliknout na o nás a je tam kod i adresa, taky odkaz na BRE Bank SA a mateřskou Commerzbank
Mohu přidat odkaz na
www.mesec.cz/adresar/bre-bank-s-a-organizacni -slozka-podniku/
i oficielní odkaz bankovního dohledu CNB
http://www.cnb.cz/cs/dohl...

Jsem vas spokojeny klient. S usmevem ctu prohlaseni tiskovych mluvich a reditelu jinych bank jak se vas vubec neboji, ze nejste pro ne konkurence :) Podivame se, co budou rikat za pul roku, za rok.

Az jeste rozjedete sluzby pro firmy tak reknu CSOB amen a prevedu svou spolecnost k vam. A moc se tesim na vkladomaty jako mate v Polsku.

Vazeni pratele, jelikoz neni moznost napsat jinam nez sem, cinim alespon takto, abych mohl vsechny varovat.
Banka, jejiz pracovnici jsou tak arogantni, pracovnici, kteri neznaji, kdo je jejich nadrizeny a dokonce ani nevi, kdo je reditelem banky, nehlede na to, ze neexistuje zadne jine spojeni nez na operatory, se me jevi jako krajne podezrela.
Jiz mesic se snazim dopatrat, kdo si u m Banky muze otevrit konto (podminky uvedene bankou jsou totiz nepresne a lzive), dodnes se me po mesicnim patrani nic nepodarilo, odpovedi na maily nechodi, pracovnici na operacnim centru me nedokazou pomoci (nebo nechteji) a neplni sliby, ze me pozadovane informace zjisti a zaslou.
Rozhodne bych vahal vlozit do tak velmi podezreleho projektu byt i 10,- CZK. Take by se mohlo stat, ze bych je uz nikdy nevidel... Benka bez vedeni nebo s vedenim tak dumyslne skrytym sedicim mozna v Polsku, mozna v Nemecku, mozna take v CR neni zadna banka, nybrz projekt zavanejici podvodem.
Nechci ale bance krivdit, takze pokud me nekdo je schopen zjistit kontakt na vedeni banky, byl bych za to velmi vdecen.
Kontaktni adresa: mipr34@yahoo.de
S pozdravem Milan Prochazka

Pane Hošku, také gratuluji! Skvělé šaškárny: slibovat tady trička, když nefungují základní služby. Už přes měsíc mi dlužíte odpověď na mail a také nedodané všeobecné podmínky.

Tak se opět po delší době své odmlky odhodlávám vyjádřit k "nástupu" bankovního konkurenta takovým "nenažraným" gigantům, jako jsou ČS, KB, ...a jim podobným, které nevědí roupama, co by ještě "efektivně" zpoplatnily. Ale můžu Vás ujistit, že například ČS už asi začíná tušit, že to nebude sranda a začala jako "tonoucí se stébla chytá" měnit své poplatky, a to paradoxně směrem nahoru!! Tak například notifikační SMS už zaujme své "inkasní hnízdečko", a to za 1,5Kč (není to mnoho, ale...když by to nikomu nevadilo, tak mi tu Kč pošlete na můj účet- za chvíli budu milionářem) Tomu já říkám "Princip koruny".
Jinak účet i karty konečně mám, své peníze jsem téměř přestěhoval...jenom teď netrpělivě čekám na možnost inkasní platby, abych už konečně mohl tu ČS "odstřelit"...už aby to bylo (Kdy tedy???)

Hezký den,

Čekám na toho vašeho kurýra již 5 den a nikde ho nevidím...

Pane Martine,pěkný den.Od minulého týdne jsem aktivním klientem a jsem velmi rád,že čeříte stojaté vody v našem bankovním sektoru.Tuším,že budete mít úspěch,již teď je zřejmé.že i Vás start trošku zaskočil.Přeji hodně úspěchů a co se týče regionů,čekají na Vás zde zástupy potenciálních klientů.Záleží jen na Vás.S pozdravem good lucky lauda

Představa rušení účtu u Č.s. a.s. v tričku s logem mBank mě pobavila, ale ta paní, co sedí na přepážce, za nic nemůže. Ocenil bych pěkné logo "Spokojený klient mBank", které bych přidal ke svému podpisu při písemné komunikaci s klientským centrem příslušného bankovního ústavu, ale i bez toho už je jistě mBank solí v očích svých konkurentů ...

Myslím, že mBank má velice prozřetelně volen styl komunikace se svým klientem - nechce nudit, lehce nechává svou ovečku :-) v napětí, dává prostor k vyjádření všem, kdo o to stojí a tak tedy činím i já.

Nevíte, kdo mi řekne, co se děje s mými delfínem? Na infolince se dozvídám různé informace o tom, že karta je ve výrobě, pak o o tom, že již byla odeslána a mám se ozvat do konce týdne, pokud nedorazí. Když skončí můj očekávací, zpravidla týdenní cyklus :-), opět se dozvídám rozporuplné informace, i když třeba v jiném pořadí. Co s tím mám dělat?

Jinak se mi jako projekt líbíte..a líbili byste se mi více, kdybych neměl na účtu penízky, nebo měl a kartu také. Ale snad se to v kritické době srovná. Hodně úspěchů!

Kdyz budete nabizet tricka, myslim, ze by mohla nest nejake zajimave slogany. A navrh na slogany by mohli vymyslet uzivatele v mForu. Pote by mbank vybrala nejlepsi z nich a autory temi tricky odmenila :-)

Tricko ano! Zvlaste se hodi k ruseni uctu v jine bance :)

Oceňuji na mBank jak tento blog, tak především úžasné Forum, kde se každý může zeptat a také se doví odpověď na cokoliv, co jej třeba trápí při zakládání účtu, starosti s prvním zasláním peněz, zda dojdou na správný účet apod. Čtu Vaše stránky každý večer jako detektivku a těší mne, že jsem ve správné skupině lidí, kterým jako mně vadily a vadí nehorázné poplatky v jiných bankách za každý prd.
Držím nám všem palce, abychom se již brzy dočkali dalších služeb a těm netrpělivým říkám: vydržte!

Jaroslav

No, já mBank doporučuji všem známým bez ohledu na odměnu. :) Ale je fakt, že tričko se hodí vždy. ;)