zpátky

mBank znovu vylepšuje mobilní aplikaci

Změn k lepšímu není nikdy dost, a tak pro vás máme další novinky, které vám zpříjemní správu financí a komunikaci se svou oblíbenou bankou.


Mobilní aplikace od mBank sbírá ocenění po celém světě a více než čtvrtinu přihlášení do bankovnictví provádíte právě přes mobilní aplikaci, a to na systémech Android, iOS či Windows Phone. V mBank nasloucháme vašim připomínkám a zpětným vazbám, abychom naše aplikace mohli neustále vylepšovat a zdokonalovat.


Jedním z nejčastějších přání našich zákazníků byla možnost upravovat platební limity přímo v aplikaci. Přání byla vyslyšena a majitelé Android a iOS aplikací se právě dočkali. Upravit limity karet tak nyní bude otázkou vteřin jako vše, co v mBank aplikaci děláte.



                                        



 
Další změnou k lepšímu je bezesporu usnadnění komunikace s mLinkou. Na sociálních sítích jste nám několikrát psali, že jste zapomněli heslo pro spojení s operátorem a potřebujete nutně řešit situaci, kterou bez řádného ověření bohužel vyřešit nelze. Nově se stačí přihlásit do mobilní aplikace a zavolat nám přes ni. Tím budete automaticky ověřeni aplikací a naši operátoři budou připraveni vám pomoci. Hračka, že? :)

 


           

Uživatelé iOS aplikace, kteří ještě nemají verzi 2.2., budou z důvodu změny vývojářského certifikátu muset znovu spárovat aplikaci s internetovým bankovnictvím a znovu nastavit limity plateb pro mobilní aplikaci. Pokud už verzi 2.2. máte spárovanou a ještě jste neměnili limity, raději je nastavte co nejdříve. Jako náhradu za menší nepohodlí vám prozradíme jedno velké tajemství: během několika málo týdnů speciálně pro Apple fanoušky přineseme i přihlašování do aplikace otiskem prstu, tedy přes TouchID ;)


Další novinky a vylepšení jsou v plánu a pokud o nich chcete být informování s předstihem, není nic snazšího, než být s námi na sociálních sítích:

                         

    

 

Komentáře (12)

Vložit komentář

Sibi_mBank napsal(a):
> Dobrý večer, Davide. Jde o číslo 222 111 999,

Já mám po vytočení "spojit s operátorem" v seznamu volaných čísel 234 102 598. Raději jsem to hned zavěsil. Kdo ví, co je to za číslo, snad na lampárnu?
V aplikaci verze 2.3.1 3609635 jsou viditelná čísla 844 77 000 a +420 246 017 777.
To nové číslo 222 111 999 tam uvedeno není.

Poslat zprávu

Dobrý večer, Davide. Jde o číslo 222 111 999, takže na hovor můžete uplatnit volné minuty.

Chtěl bych vědět na jaké konkrétní číslo se volá v mobilní aplikaci na Llinku?
Jestli je to takzvaná bílá linka za kterou platím i když mám volné minuty nebo neomezený tarif u svého operátora,nebo jestli jde o nové číslo,které jste zřídili /222 111 999/.
Děkuji za odpověď. David.

Kdy bude možnost měnit limity v aplikaci pro windows phone?

A co tak přidat do mobilní aplikace možnost využít čtečky otisku prstů i u Androidu a ne jen pro ty s jáFouny a podobně?

bojler napsal(a):
> Plánují se trvalé příkazy? Často už platím přes telefon a
> zadání trvalých plateb a inkas by bylo dost záhodno.ední verze aplikace.

V nejbližších updatech to neplánujeme, ale aplikaci pořád vylepšujeme, takže je možné, že v to budoucnu půjde. Informaci o chybách předám dál.

Vyjimecne musim mBank pochvalit, protoze jak zmeny limitu karet, tak autorizovane volani mLinky z aplikace jsou uzitecne a pozitivni zmeny.

Skoda, ze ty zmeny limitu, jejichz absenci jsme vycitali mBance uz od samotneho pocatku mobilni aplikace, trvaly tak dlouho (opet nekolik let) a mBank neustale omilala nesmysly, ze to nelze kvuli bezpecnosti a az teprve, kdyz to mely vsechny ostatni banky a tudiz bylo jasne, ze to otazka bezpecnosti neni a mBank je pouze 100let za opicemi, tak se posleze v mBank nekdo dodatecne probudil (a nasel nejakym zazrakem volne mandaye).

Komentuji to jiz jen z povzdali, protoze mBank jsem uz kompletne prestal pouzivat,
ale jsem rad, ze s odstupem casu se ukazalo, ze nase navrhy/pripominky byly spravne.

Tak snad si tu vylepsenou mobilni aplikaci uziji stavajici klienti ...

Plánují se trvalé příkazy? Často už platím přes telefon a zadání trvalých plateb a inkas by bylo dost záhodno. Všiml jsem si i dvou chyb. Mám k sobě přiřazeno několik účtů, kde jsem disponent. Po přihlášení se často přepne zobrazení z "Všech produků" na "Vlastní produkty". Bohužel to, i když nesrovnatelně méně často, dělá čas od času i klasické IB. Další věc je zadávání příkazu. Druhou chybu jsem poslední dobou nepostřehl, ale při zadávání příkazu nešlo platbu odeslat tuším bez zprávy pro příjemce a nebylo to nijak viditelně signalizováno. Bohužel musím využívat Android, vždy poslední verze aplikace.

Poslat zprávu

zdec napsal(a):
> na Google play je už nová verze z 1.2.2016, ale s označením staré
> verze 2.1 . Po nainstalování do mobilu se hlásí jako verze 2.3.1
> .
> Změna limitů na kartě funguje pěkně, nemusí se ani zadávat kód
> z SMS, potvrzuje se přihlašovacím pinem (neplést si to s pinem
> karty).
> Velmi chválím společné zobrazení limitů co do částky i
> počtu.
> Také chválím srozumitelně znějící chybovou hlášku při pokusu
> nastavit vyšší limit pro internet než je nastaven pro
> bezhotovostní transakce.

Děkujeme za pochvaly :) O chybném pojmenování verze víme, ale děkujeme za upozornění :)

na Google play je už nová verze z 1.2.2016, ale s označením staré verze 2.1 . Po nainstalování do mobilu se hlásí jako verze 2.3.1 .
Změna limitů na kartě funguje pěkně, nemusí se ani zadávat kód z SMS, potvrzuje se přihlašovacím pinem (neplést si to s pinem karty).
Velmi chválím společné zobrazení limitů co do částky i počtu.
Také chválím srozumitelně znějící chybovou hlášku při pokusu nastavit vyšší limit pro internet než je nastaven pro bezhotovostní transakce.

Poslat zprávu

Dobrý den, Android verze se momentálně ještě publikuje a ke stažení by měla být během odpoledne. Děkujeme za trpělivost.

Kde se dá stáhnout nová verze pro Android? Na Google play je verze 2.1. z 22. července 2015.