zpátky

WebTop100 a postřehy konkurence

Tak jsem byl včera na WebTop100 a bylo to zajímavé...

Přišel jsem pravda pozdě (přesčasy se mi teď daří slušné), takže jsem zmeškal vyhlášení i projevy, ale nejdůležitější stejně bývá spíš potkat se s lidmi, neformálně pohovořit a dát si něco dobrého (organizátory chválím - raut se jim skutečně vydařil). Ukázalo se, že někteří z přítomných už o mBank slyšeli, jiné jsem zaujal - ať už svou vizitkou s kytičkou a funkcí "1. bankovní bloger v ČR", tak tím, co jsem vykládal o mBank. Potkal jsem tam taky pár kolegů, čili lidí, kteří se starají o webmarketing bank. Ti už o nás slyšeli všichni a vyzvídali. Prozradit jsem toho samozřejmě moc nemohl, ale bylo vidět, že nás sledují pečlivě. Přáli mi - věřím upřímně - hodně štěstí, ale říkali na rovinu: "Budete to mít těžké. Víš, v Česku jsou klienti bank zdechlí. Oni nejsou loajální, nadávají na poplatky, ale když přijde na věc, tak jim to trvá dva roky se rozhoupat ke změně." Nu, něco na tom je - však jsem taky dosud nespokojeným zákazníkem jedné české banky a nadával jsem na ni mockrát, a ke změně se neodhodlal.

Ale věřím, že věci se mění - kdo byl jednou v cizině a pochopil, že to může fungovat i docela jinak (mám od roku 2004 anglický účet s pár librami a doteď mi ho nezrušili, naopak tam za tu dobu dokonce pár pencí přibylo), podle mě už jen čeká, až se objeví něco tak obyčejného jako "normální" banka. Takže zůstávám optimistou, a věřím, že se nám povede přesvědčit naše budoucí Klienty, že stojí za to vyzkoušet něco jiného. Když uvidí, že to není žádná bouda, mohou k nám přejít se vším všudy - a třeba nejen oni, ale i jejich známí a kamarádi. Protože si nemyslím, že by klienti u nás byli obecně jiní než třeba v Německu, natožpak že jsou "zdechlí". Třeba mají máslo na hlavě banky, protože nedokázaly přesvědčit své potenciální zákazníky, že tentokrát už to bude jinak - fér.

Čím srozumitelnější podmínky a jednoduché nastavení služeb - bez výjimek, podmínek, poznámek, tím pravděpodobnější je, že váhavý nespokojenec se rozhoupe. Doufám, že nezklameme - a nezklamete ani vy, naši budoucí Klienti. Ukažte, že nejste zdechlí :)

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk / mBank
1. bankovní bloger v ČR
adam.zbiejczuk -at- cz.mbank.eu

Kategorie:

Volný čas

Komentáře (49)

Vložit komentář

t

Jsem již od začátku klientem. Dosud mám ještě Postžiro - teď se PS probudila a spustila Postžiro zadarmo, ale Mbank je stále nejlepší !

Zdravím. Taky jsem "zdechlý" a trvalo mi nějakou dobu než jsem si nechal posílat kus výplaty na mKonto a začal odtud platit většinu účtů. Dneska jsem pojišťoval byt a dal si roční platbu pojistného. A nečekaně jsem při zadávání trvalého příkazu narazil... Ja tam frekvence placení maximálně 6 měsíců!!! Lidičky, to je proč? Je to zatím první důvod proč nepřejít k mBank se vím všudy a nechat si ještě i zlodějě z Erste. Zapomenout poslat roční platbu (a "pár" jich je) je tak jednoduché.

Konkrétní otázky se snažíme zodpovídat - ale jak vidíte, zde jsou otázky několik měsíců staré a to dvojího druhu: buďto s konkrétním problémem (tyto klienty obvykle oslovujeme na přímo, a zabýváme se jejich stížnostmi), nebo na to, zda je stávající nastavení poplatků neměnné: v tomto případě platí to, co jsme opakovali již mnohokrát: nikdo negarantuje, že poplatky budou mít takovou či jinou výši za 10 let. Ale lze se podívat na stránky polské mBank (mají i anglickou verzi), kde uvidíte, že během sedmi let fungování se poplatky spíše dále snižují než zvyšují.

Na českém trhu by bylo sebevraždou výrazné zvýšení poplatků - naši klienti k nám přešli právě kvůli poplatkům u jiných bank. Zvyšujeme konkurenční prostředí a kdybychom zavedli poplatky, určitě by to vedlo k výraznému odlivu klientů.
Kdokoliv se zkušenostmi ze zahraničí může potvrdit, že účty bez poplatků jsou normálně fungující - jen u nás se to mnohým zdá podezřelé (což je vzhledem ke zkušenostem na druhou stranu docela pochopitelné).

mBanka a její program pro klienty se mi velice líbí . Je tu ale otázka , zda tato nabídka opravdu je realná i do budoucna. Přečetl jsem veškeré komentáře a zaráží mě, že nikdo s mBanky nemá zájem odpovídat klientům na otázky které jsou tak závažné.

Přečetl jsem si ze zájmem všechny příspěvky. Je tam spousta dotazů, které se dají shrnout do asi pěti. Jako všude, spousta otázek a žádná odpověď, tedy kromě jedné. Škoda, snad by alespoň některé otázky stáli za odpověď. Ono to také něco říká. Také má účet u GE Money Bank, "bez poplatků" :-). Máme pro to pěkné čseké přísloví : Když ptáčka lapají ... No uvidíme jak bude vypadat po lapení.

Mám již 2 roky 3 podnikatelské účty a 2 soukromé u FIO (www.fio.cz) bez všech poplatků se slušným úročením. Mbanka přišla pozdě :-)

Chtěl jsem si objednat služby mBank a vyzkoušet je. V daný den a v danou hodinu, kdy měl kurýr přijet s balíčkem čehosi se nic nestalo a se zpožděním osmi hodin zavolal, že má auto v servisu a že nepřijede. Domluvili jsme se, že zavolá po víkendu v pondělí. Nikdo nikdy se už od kurýra neozval. Po několika dnech se mi ozvala sama mBanka a ptala se mě proč jsem odmítl přijmout zásilku?????!!!!!! Nestojím o produkty aparátu, který není schopen pohlídat si subdodavatele služeb. Opět se mi potvrzuje pravidlo, že co je na trhu zadarmo, stojí za hovno.

Dobry den, prolezla jsem vase mBank stranky krizem krazem a zatim se mi to zamlouva. Cetla jsem fora a diskuze. Pokud jste v praxi opravdu schopni splnit to co slibujete, jsem s vami! Mam nekolik uctu v GB uz 6let. Nikdy jsem neplatila zadne poplatky, naopak penize mi pribyvaji. Doufam, ze je budete nasledovat. Ocenila bych prevody na zahranicni ucty a zpet a take pobocky.Drzim vam palce. Doufam, ze nepodlehnete nenazranosti jako vsechny ostatni banky v CR.

Také mě zaujala tato nová banka. jen ještě počkám jestli se objeví spodní část ledovce, kterou je u nás zvykem neukazovat. Ing konto mám založené a zatím je to tak jak řekli.

tak nevím, když začínala e-Banka (tehdy ještě jako Expandia banka), bylo taky skoro všechno zdarma včetně vedení více měn na účtu a ti kdo tam měli účet si určitě pamatují na diskusní fórum, které ale poměrně rychle eB zatrhla (jakmile se objevily první kritiky), pak potichu zpoplatnili vedení jiných měn, výběr z bankomatu jedno z kterého (to Raifka ale potichu změnila a když jsem naposledy koukla na pohyby, tak jsem zjistila, že mne vybrání z "cizího" bankomatu přišlo na pajcku), a hlavně poměrně dobrá bezpečnost. Sice jsem tušila, že s příchodem Raifky, resp. se skutečným sloučením s Raifkou) budu hledat jinou banku, ake že to bude tak brzy... :-(. Jenže, otázka je, jestli se u mB nebude historie opakovat... Navíc, portfolio služeb, které nabízí také není ještě příliš široké. Takže to není o lenivosti, ale spíš o tom, že mne zatím kampaň nebo spíš skutečně nabízené služby, nepřesvědčily. Ale počkáme a uvidíme...

Byl tady dotaz ohledně měnového kurzu. Porovnával jsem to s ČSOB devizy (tj. ten lepší kurz pro bezhotovostní operace) a byl jsem potěšen - mBank má lepší.

Zdravim, vetsina z Vas se tady rozplyva nad Mbankou a pritom FIO, ktera ma to same uz funguje s takovym uctem skoro 2 roky. Jinak nejdrazsi neni CS ale GE. Ondra

Zdravím Adama, koukám, že 1.BB v ČR se slušně ujal, držím palce. A teď po pravdě: garantuje mBank fixaci těch "nulových" poplatků nebo to je jako u většiny kamenných bank tak, že poplatky a jejich pohyb upravují tzv. obchodní podmínky, což je v podstatě oblož na klienta a za půl roku bude účet nenápadně zpoplatněn....FAKT MNĚ TO ZAJÍMÁ! Díky, všechno co je od bé je dobré

Dobrý den,

mám stejný problém jako Ruda. Zažádal jsem o zřízení účtu 3.12. Očekával jsem ,že dostanu automaticky odpověď o přijetí žádosti , zatím jsem nedostal ani mail ani SMS.
Číslo žádosti neznám.Mám si podat novou? Jak dlouho mám čekat na odezvu.

Zdravím a přeji hodně Vám hodně klientů.

Dobrý den.
Chci reagovat na Vaši výzvu o "zdechlosti českých lidí".Já jsem si podal žádost prostřednictvím internetu a požádal jse,m zda to mohu vyřídit na dálku,protože jsem v cizině.A na tomto to také skončilo.Tak a teď mě řekněte, kdo se může nazývat více "zdechlým" ?Kde je zájem o každého nového klienta?Nabídl jsem naprosto jednoduchou věc, zašlete mi formulář alespoň na adresu trvalého bydliště a já Vám ji vyplněnou a s ověřeným podpisem zašlu zpět.Odpověď, na toto? Zatím žádná??!!Zákazník????, prosí, škemrá. Já mám také účet u britské banky, a pokud se jim chcete vyrovnat, tak hledejte pro své zákazníky individuální řešení problémů, tak jako to běžně dělají oni.Zatím je stále cítit to východoevropské postkomunistické jednání, úřední "šiml" horší než u státního úřadu.
Proto, pokud můžete pomoci vyřešit můj případ, předem děkuji.
Richard Hofman

Založil jsem si účet asi před 8 dny. Žádná zpráva mi nepřišla, ani se nikdo neozval. Mám ze založením účtu počítat nebo ne? Číslo jsem si nezapsal, počítal jsem, že bude na smlouvě.

Potvrzuji nehoráznost a těžkopádnost služeb Poštovní spořitelny.U vaší banky mě do budoucna zajímá zejména možnost fyzického provedení vkladu na účet,např.pomocí vkladomatu.

mBank začala nabídkou pro fyzické osoby. A co takhle účet pro drobné podnikatele? To taky bude? Na rozdíl od osobních kont fyzických osob kde u většiny bank nepočítají alespoň poplatky za příchozí platbu je podnikatelům vesele počítají dál. O tom se vůbec nemluví a možná ani neví. Mám nyní podnikatelský účet u eBanky a "provoz" účtu mě ročně stojí 2.500-3.000,-Kč.

Přeji hodně úspěchů a doufám, že už konečně přišla na náš trh banka pro lidi. Už je na čase ,aby se změnila strategie všech bank a jiných peněžních ústavů.

Padlo tu už pár dotazů na možnost zasílání penzí na m konto. Státní instituce jsou nevyzpytatelné a např. na ING konto nelze penze posílat. Myslím si taky, že možnost vytvoření až čtyř účtů na e-kontu je výborná myšlenka. Každý člen rodiny může mít svůj.
Přimlouval bych se na brzké vytvoření možnosti uzavřít účet pro nepodnikající sdružení, jako jsou sdružení vlastníků bytových jednotek či sdružení spoluvlastníků domu jako v našem případě. Při odprodeji domu nájemníkům v roce 1993 jsme byli nuceni uzavřít sdružení a žádat o IČO, abychom si mohli otevřít u ČS běžný účet. Z této banky jsme ale brzy museli odejít pro nehorázně vysoké poplatky a to jen za přicházející a odcházející platby. Samozřejmě ani tehdejší úrok tyto náklady nepokryl. Takže v současné době vybírám peníze v domě osobně a přes svůj soukromý účet platím platby za dům.
Přeji Vám všem hodně zdaru v boji proti absurdním bankovním poplatkům a rychlý nárůst spokojených zákazníků m-Banky.

Dobrý den, byl jsem moc zvědavý po příchodu na český trh na Vaši nabídku, a můžu říct, že předčila má očekávání. Co mě velmi zaujalo, je Bilanční mechanismus u hypotéky, to je opravdu unikátní věc. Když jsem se na tento princip ptal před rokem ve své bance, tak na mě koukali jako zjara, co po nich chci. Musel jsem jim vysvětlovat jak to funguje, na příkladu kontokorentu k běžnému účtu to snad pochopili.
Myslím, že pro takové lidi, co mají poměrně vysoké obraty na účtu, občas jim tam leží tu 200tis, tu 50tis, tu jsou na nule je takový druh hypotéky absolutní bomba. Přeji Vám mnoho chytrých klientů.

Vaše nabídka mě zaujala, ale jsem zvědav jak dlouho to tak bude s těmi O poplatky. Díval jsem se na Polskou mBank a tam uz toho tolik zdarma není. Syn ma konto u E-Banky a mam dojem, že už tam z těch slubů, když lákali ovečky nezůstalo. Zatím jste zajímaví a pokud to vydržíte s poplatky tak jak slibujete asi přejdu od Pošt. spořitelny k vám a nebo u Vás založim účet maželce na zkoušku. Přeji hodně dlouhou výdrž a nepodlehněte tlaku velkých bankovních domů.

Účet jsem si založil, takže teď bude 2-3 měsíce zkušební období a pak se uvidí, zda všechny transakce převedu. Na jaře jsem přešel k E-bance, ale tu pohltila "Rajfka" nějak mi stouply poplatky, takže nová banka. Doufám, že Vás nikdo "nesežere" a minimálně po dobu 3let (Vaše strategie - penetrace trhu a návratnost investice) nic se měnit nebude. Jenom mi vrtá v hlavě dotaz: Z čeho je financován provoz, následně i návratnost vložených prostřeků, když u tuzemských bank tvoří poplatky cca 40% jejich výnosů?

Prave jsem si zalozila v CS Vkladovy ucet a prevedla ze Sporoziro sve uspory. Doufala jsem, ze uroky alespon trochu uhradi vydeje s udrzovanim Sporozira. Kdyz jsem po tydnu videla co mne tato transakce stala na poplatcich, tak jsem se primo zhrozila a okamzite poslala CS email vyjadrujici me rozhorceni. Oznamila jsem jim tez, ze jak to bude jen mozne, oba ucty prevedu do jine banky. Zda se, ze mBanka bude ta vyvolena. Bohuzel neverim, ze jednani s CS bude jednoduche a tak radeji pockam, az na jare prijedu do CR. Doufam, ze v tu dobu bude jeste v byznysu a bankovni podminky budou stejne priznive.

André: naše podmínky platí pro všechny, na výši vkladu nezáleží.

Martin: pracujeme na inkasu i zah. platbách. víme, že to je pro naše budoucí klienty důležité.

Zdeněk Zimmerer: kariéra - podívejte se na stránku "kariéra" - odkaz je v dolní liště. případně napište na nabor@mbank.cz - a ty kontaktní místa, plánujeme do poloviny roku 2008 pokrýt všechny krajská města.

Pro dotaz 22, André: Nikde jsem nepostřehl, že by tato banka požadovala vklady 20 nebo 15 tisíc Kč měsíčně. Pokud vím, nikde není psáno o minimálních měsíčních vkladech, ani o minimálním zůstatku na účtě. Snad to blogger Adam hned potvrdí.

Konečně normální Banka!!! Jen mám strach, že jen pro někoho... Podle statistik je průměrná hrubá mzda v ČR cca 21.500,00 Kč. Na vklady 20.000,00 Kč mají pouze zase jen bohatší střední třída. Tak by nás - ty se mzdou do cca 15.000,00 Kč - zajímalo, zda banka pamatuje i na tyto případné potencionální klienty. (Nebo i zde podle hesla " bohatí bohatnou - chudí chudnou...?!)

mKonto mě oslovilo. V únoru se chystám odjet na několik měsíců do zahraničí a rád bych využíval možnosti výběru z bankomatu zadarmo. To zní úžasně! Otázka je, jaký bude přepočtový kurz mBanky. Co mě taky vadí, je nemožnost zatím posílat peníze do zahraničí, ale doufám, že to brzy bude možné. Kdy by se to mohlo zprovoznit? A co to inkaso?

Tak jsem si přečetl všechny příspěvky a nemůžu se ubránit dojmu, že spousta lidí hledá nějaké chyby na této bance. Prosím Vás, o co Vám vlastně jde? Je jasné, že to je nová banka!! Samozřejmě, že mají problémy s novými aplikace, nemají vyladěné podepisování smluv, ale vždyť fungují několik měsíců a na ostro několik dnů.... Copak ale nikdo nevidíte, co přináší nového?? Poprvé banka neodírá klienty všemi možnými poplatky, poprvé se banka snaží s klienty komunikovat. To je něco na naše prohnilé bankovní poměry naprosto nevídaného! Já Vám všem v mBank držím palce!! Řekl bych, že bysme Vás spíš měli oslavovat jako národní hrdiny, kteří nás mohou dostat ze spárů nenažraných a drzích bankovních úředníků, kteří tady nyní jsou!! Sečteno a podrtrženo, jediné, co pro Vaši podporu mohu udělat je, že si u Vás založím účet. Takže hned se jdu registrovat, založím si mKonto i eMax (ten je lepší než ING Konto, které tak pouštím k vodě) a jakmile budete mít inkaso, které mi hodně ulehčuje život, tak ruším i běžný účet u KB a přechází k Vám. A věřte mi, že pokud se k Vám někdy nebudu moci přihlásit, tak Vám to budu s úsměvem na rtech tolerovat, protože jiné banky mají výpadky aplikací také a není to nijak výjimečný stav! A že nemáte pobočky?? V dnešní době?? Na co?? Já do banky vůbec nechodím, protože bych se tam v těch frontách akorát rozčiloval!!! Milý týme mBanky držím Vám všem palce!! Jen tak dál a nenechte se žádnými škarohlídy odradit!! Jste prostě nejlepší a všichni Vám teď budou jenom závidět!! PS: A to si piště, že Vás budu všem doporučovat a v KB s tou největší radostí oznámím té otrávěné úřednici za přepážkou, až budu rušit účet, že přecházím právě k Vááám!!!

Lidi, komu může vadit, že se manažér té nové banky zapoměl podepsat? Vždyť pod tím článkem je jeho fotka i s ostatními údaji!!! Osobně se mu divím, že to takhle klidně zveřejní? To je poukázka na popravu, jestli je to všechno pravda, co ta banka nabízí, tak se dočkáme ještě věcí. . . A nebude to trvat dlouho, jen jak začnou lidi od těch zlodějských ústavů utíkat, tak se máme na co těšit! Sledujme bedlivě Novu a čtěme mezi řádky. Tahle mafie to jentak nepustí. Vsaďte se!!!

Taky ruším účet u Poštovní spořitelny, dlouho jsem na ně nadávala, ale všechny další nabídky mi přišly jako "z bláta do louže". Doufám, že mBank bude skutečně jiná a že nebudu litovat....

Mám účet u Poštovní spořitelny. Tak jsem se díval do ceníku Poštovní spořitelny a hle - když chceš od nás odejít (zrušit účet) tak to stojí poplatek 200,-. A výpovědní lhůta? Měsíc a půl (jen proto, že mám vydanou platební kartu k účtu). To se mi zdá jako pěkná bejkárna, chápu že při zrušení účtu s tím nějakou práci mají, ale stejně je to trochu moc 200,- ale hlavně proč tak dlouhá výpovědní lhůta? Aby si mohli dál účtovat poplatky za vedení účtu atd. ikdyž tam už nic mít nebudu? Stejně ty peníze obětuju a jdu od nich, taková banka by neměla vůbec existovat.

Velice pravdivě je to v tomto článku napsáno - lidé jsou konzervativní (zdechlí). Ale také zklamání podvody za uplynulých 18 let, např. krachy bank. Taky lživou reklamou (třeba Tmobile teď inzeruje volání za 0,-Kč, ale za jakých podmínek?) a nikdo už reklamě nevěří. mBank by měla zdůraznit, že ve smlouvě bude uvedeno, že tyto poplatky budou napořád stejné, nulové. Že to není jen dočasné. Mám bez poplatků účet v GB i v USA, tam dokonce mám šekovou knížku i VISA kartu zdarma. Takže vím, že to jde bez poplatků. Ale nebude se za pár měsíců chovat mBank stejně, jako ostatní české banky? Kde je záruka? Asi před rokem přišla GE s podobnou reklamou, účet zdarma a myslím, že velký úspěch s tím neměla. Není se co divit, když za vedení účtu tam poplatek není, ale spousta dalších poplatků tam je.

Dobrý den, konečně přišlo něco co by změnilo alespoň trošku měnovou politiku... Zní to vše pěkně.. ale asi bych požadoval více informací popř. historie o mbance prošel jsem tyto stánky skrs na skrs a nic konkrétního jsem nenašel...možná bych zviditelnil i ty horší stranky mbanky(pokud jsou..) možna by ztratila par klientů, ale ostatní klieti by si toho vážili jako vstřicné jednání... Jinak držím palce... nedovedu si představit konkurenční boj s ostatními bankami a pochybuju že by nějak ve velkém se ost. banky chtěly přiblížit mbance... ale bylo by to super ale jsem realista.. Každopádně Vám chci poděkovat že jste přišli na český trh i mezi takovou konkurenci. Ještě jednou držím palce..

Tak mě jste tedy taky nadchli, mám teď hodně jiných starostí a pokud se za 10 měsíců nesesypete a ceník zůstane jak je , přidáte GSM a inkaso, , tak vám postupně převedu naše dva účty. Takže přeji hodně štěstí a naschledanou.

A co kariéra v m Bance? Jsou nějaké možnosti? Co nějaká kontaktní místa ve velkých městech? To jsou věci které zvyšují náklady, ale určitě nebudu sám, kdo se na takovou možnost ptá. Dík za odpověď.

zajímalo by mě jak dlouho budou trvat převody s jiných bank?

[10] Omlouvám se, byl jsem to já - zatím na blogu nepíše nikdo kromě mne, a tady jsem se zapomněl podepsat, jak je to u předchozích příspěvků. Nebude se to opakovat :)

Adam Zbiejczuk

Měl bych jenom jeden drobný dotaz. Najde se na tomto blogu podpis autora? U článků, které začínají familiárně "Přišel jsem pravda pozdě", bych to hodně ocenil, ať vím, s kým máme tu čest. Děkuju. (Pokud redakční systém neobsahuje políčko autora, je dobrým zvykem je uvést na konci článku.)

já jsem také velký optimista:-) sama pracuji u konkurence /ne prilis zname/ znate snad nekdo volksbankshop:-))) zato vy jste mne naprosto nadchli! uz mam zalozene konto i sporici ucet, protoze ten je proste suuuper:-) verim, ze se s marketingem rozhodne poperete mnohem lepe nez nase spolecnost anepochybuju o tom, ze se Vam povede stejne tak jako v Polsku! Já vám proste verim! a ten pes je proste uzasnej:-)

úrok, ne úvěr kua

bez reklamy, před necelým rokem mnou nabízené ing konto skoro nikdo nechtěl. teď by mi s přihláškami utrhli ruce. lidé jsou snadno manipulovatelní. jaký úrok bude u spořícího konta m-bank?

Já jsem taky optimista, jinak bych tu nebyl :) (ING konto sice nemám, ale myslím, že kampaň se jim povedla a ukázala, že lidi jsou ochotní zkoušet nové věci)

No nevim, jestli jsou cesti klienti bank zdechli. Co treba ING konto, ktere uz ma dneska kazdy koho znam?

Dzien dobry panie Adamie, no widzi pan, tutaj to pan napisal rewelacyjnie: "Ukazte, ze nejste zdechli". Hehe, to fajnie, moze to troche brzmy jak manipulacja, no ale powiedzmy ze jak juz beda ekstra warunki w panstwa banku no to dlaczego nie byc klientem prawda? Pozdrawiam. pv

Fandím. Všichni jsme zvědaví, co na nás vymyslíte.

Osobne vyuzivam CS a CSOB a myslim ze oba dva ucty pujdou pryc... ono je samozrejme otazka, jak dlouho treba mbank bude hrat fer. Nicmene predpokladam, ze mam dve nejhure se chovajici banky v CR...

Nase babicky kdysi rikaly:

"Lepe kdyz vam lide zavidi nez kdyz vas lituji".

Zatim vas lituji...