zpátky

Ukončení provozu původního internetového bankovnictví

Vážení zákazníci,
 

máme velkou radost,  že už  více než tři čtvrtiny z vás využívají nové internetové bankovnictví mBank. Víme, že každá změna je těžká, ale vy jste si s novým systémem poradili více než dobře.
 

Pokud by to bylo možné, tak bychom rádi udržovali oba dva systémy v provozu. Chápeme, že se vždy najdou tací, kteří nechtějí moderní vzhled nebo přelomové funkce a preferují to, na co jsou zvyklí. Bohužel je udržování obou IB poměrně náročné na kapacitu i finance, a proto v souladu s tím, co jsme vám už psali, budeme postupně ukončovat souběžný provoz obou systémů.

 

Původní IB začneme zákazníkům vypínat od 7. 7. 2014 a tento proces bude probíhat až do konce roku. O tom, kdy se vás vypnutí původního IB dotkne, budeme informovat s dostatečným předstihem pomocí e-mailu a zprávy v IB.
 

Zavítejte na naše webové stránky věnované novému internetovému bankovnictví a seznamte se s jeho výhodami.

Nenaleznete-li odpověď na svoji otázku, napište nám na naše sociální sítě nebo kontaktujte operátory na mLince (246 017 777 nebo 844 777 000), kteří vám rádi pomohou.


Víte, že v novém internetovém bankovnictví si můžete aktivovat a spravovat mSpoření, díky kterému můžete spořit pravidelně a efektivně? Vaše úspory zhodnotíme atraktivním úrokem 3 % p.a.

 

Časté dotazy: 


Proč mBank zavírá původní internetové bankovnictví?
Původní internetové bankovnictví nám již neumožňuje rozvíjet další inovace, na kterých v současné době pracujeme, a realizace změn v novém internetovém bankovnictví jsou technicky jednodušší. Abychom udrželi nízkonákladovost našich služeb, není nadále žádoucí udržovat a vyvíjet dvě zcela odlišná internetová bankovnictví (IB). Některé nové produkty mBank např. mSpoření jsou již nyní viditelné pouze v novém IB.
 

Jaké jsou výhody nového internetového bankovnictví?
Novou verzi internetového bankovnictví si zákazník může přizpůsobit dle vlastních potřeb a využívat jen ty funkce, které mu vyhovují. Přehled nejdůležitějších informací je přímo na titulní stránce v Panelu financí. Z inovativních funkcí uvádíme například tyto:
Správce financí – nemusíte se o nic starat, máte vždy přehled o tom, jaké jsou vaše příjmy a výdaje (systém je automaticky pod vaší kontrolou kategorizuje a můžete si s ním také plánovat rozpočty). Přehledy jsou následně velmi jednoduché a přehledné, a skvěle vás tak informují o stavu vašich příjmů, výdajů a rozpočtů.
Vyhledávání v reálném čase – už nikdy se neztratíte v historii plateb, je zde chytré vyhledávání s našeptávačem po vzoru Google.
• Je konec s dobou, kdy si nemůžete zapamatovat přihlašovací údaje. Můžete si zvolit přihlášení pomocí čísla vaší aktivní karty nebo podle vámi zvoleného přihlašovacího jména.
• Přehledná nabídka produktů a služeb pro každého v podobě Supermarketu – systém podávání žádostí je přehlednější a jednodušší.
Chytré platby přes Facebook a telefon – možnost posílat platby přátelům bez znalosti čísla jejich účtu.

Kde naleznou zákazníci podrobné informace o novém internetovém bankovnictví?
Pokud jste ještě neměli příležitost se seznámit s novým internetovým bankovnictvím, můžete navštívit k tomu určenou sekci na našich stránkách.
 

Jak budou zákazníci informování o změně?
Vypínání původního internetového bankovnictví bude probíhat postupně ve vlnách. Každého zákazníka budeme informovat s dostatečným předstihem zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem, případně po bezprostředním provedení změny i SMS zprávou.

Co bude pro zákazníky tato změna znamenat?
Zákazníci mBank budou moci plnohodnotně a bez omezení využívat nového internetového bankovnictví, nebudou mít však dále přístup do původního internetového bankovnictví.
Veškerá data, produkty a služby jsou v novém IB zachována. Stejně tak i veškerá nastavení, která mají zákazníci uložena v původním IB, budou v novém internetovém bankovnictví zachována. Týká se to nastavení platebních příkazů, karetních limitů, PINů a podobně.
Nové produkty jako např. mSpoření jsou již nyní zobrazeny pouze v novém internetovém bankovnictví. Vývoj dalších nových produktů a služeb, které bude mBank nabízet svým zákazníkům, bude probíhat již jen v novém systému.
 

Může mBank pro některé zákazníky zachovat původní verzi internetového bankovnictví?
Bohužel ne, původní internetové bankovnictví uzavíráme všem klientům mBank z důvodu jeho celkového vypnutí. Nové internetové bankovnictví je jeho plnohodnotnou náhradou.
 

Mohou zákazníci mBank i nadále využívat mobilní aplikace?
Ano, stále podporujeme a vyvíjíme mobilní aplikace pro Android a iOS, včetně „odlehčené“ verze IB Light.
 

Bude změna internetového bankovnictví zákazníky něco stát?
Ne, změna je zcela zdarma.
 

Proč se nemohu přihlásit do nového internetového bankovnictví?
Heslo v novém internetovém bankovnictví může mít 8-20 znaků, obsahovat české znaky bez diakritiky a jako povolené znaky lze použít tyto: !@#$^*()_+-=`[]{}|;:,./? včetně mezery. Pokud vaše stávající heslo nesplňuje požadovaná kritéria nebo máte jiné problémy s přihlášením, kontaktujte naši mLinku na telefonním čísle 844 777 000 (+420 246 017 777).
 

Jaký prohlížeč podporuje nové internetové bankovnictví?
Nové internetové bankovnictví bylo testováno a bez problémů funguje v Google Chrome 24 a vyšší verzí.  Dále v Mozilla Firefox 14.01 a vyšší verzí a také v Internet Explorer 9 a vyšší verzí.



Tým mBank


 

Komentáře (18)

Vložit komentář

Čísla jsou čísla a do české abecedy bez diakritiky nepatří. Prostě se s heslem s číslem nepřihlásíš.
No co, myslíš, že to někoho z mBank zajímá?
Kdepak, těm jsou jejich klienti volní. Vždyť oni je asi nepotřebují.

P.P. napsal(a):
> Opravdu budou v srpnovém release opraveny všechny chyby napsané v
> blogu o odstávce?:
> http://www.mbank.cz/blog/...

Nebyla opravena ANI JEDNA!

... jen během psaní předchozího příspěvku jsem byl 4x odhlášen při přepínání profilů, kdy jsem testoval, co už bylo nebo nebylo opraveno.

Jaké jsou výhody nového internetového bankovnictví?

Správce financí - ne, nemám přehled, protože stav mBusines účet bez přepnutí profilu nevidím, a to už vůbec nemluvím o tom, že občas náhodně dochází k odhlášení při přepínání profilů během práce, takže o vypršení času nelze hovořit.

Vyhledávání v reálném čase- celá aplikace je pomalá a nějaký otravný našeptávač tomu nepomůže, když i při rozlišení 2500x1200 musím u seznamu účtů rolovat.

Přihlašovací údaje - k čemu? za ty roky už si to přihlašování ani nepamatuji - už ho mám v prstech

Chytré platby přes telefon a facebook - tak ty si strčte třeba do kapsy.

Je pravdou, že některé chyby byly odstraněny, ale stále je ta aplikace k ničemu, ve výpisu historie není vidět variabilní a specifické symboly, pokud si přepnu zobrazení do rozumnějšího, tak si to ten zmetek nepamatuje ani v rámci session, natož chtít, aby si toto nastavení pamatoval trvale. Při přepnutém zobrazení stále ovládání mizí mimo obraz, pokud nastavím typ transakce na "odchozí platební převody", což jsem hlásil už někdy začátkem roku, dodnes neopraveno.

Stále je to nedodělaný, pro podnikatele nepoužitelný zmetek.

Dobry den, o novem vzhledu IB uz se toho asi napsalo hodne. Osobne mam radsi stary vzhled a kdyz se prihlasim do noveho, mam tam vypnute funkce, kterymi mne tvurci zrovna neoslovili. Napr. mhru s mbankou rozhodne hrat nechci - nastesti se mi ji podarilo pomerne rychle vypnout. Rad bych si skutecne prizpusobil Panel financi, jak mne k tomu mbanka i vyzyva v nastaveni - "Přizpůsobte si panel financí podle svých potřeb". Bohuzel v nastaveni nic moc nastavit nejde. Uvital bych moznost vyhodit zlute pole vlevo nahore s nabidkou pujcek, uveru a kreditek a misto toho bych si tam pridal pole msporeni s aktualni castkou. Pak by mi Panel financi uvadel, kolik v bance skutecne mam a ne kolik bych mohl mit, kdybych si vzal pujcku, kterou nepotrebuji. Jak je tedy mila mbanko mysleno s tim prizpusobenim ? IS

V e-mailu mně mB radostně oznamuje, že v novém IB "již nyní připravujeme další zajímavé novinky". Příroda nás chraň před dalšími novinkami.

Přechod na nové IB mi nevadí, pokud bude vše fungovat alespoň tak, jako dosud.
Tj. např. včetně rychlého a přehledného zobrazování na pomalejších počítačích s malým displejem (netbook).
-----------------------
Prosím o radu, kde najdu v novém IB přehled všech mých účtů, který vidím ve starém IB u hypotéky v Detailech mBilans. Zde vidím na jednom místě informace o úvěru i informace o VŠECH mých účtech (mKonto + eMax + mSpoření + bilanční účet), VČETNĚ CELKOVÉ ČÁSTKY mých financí (účetní + disponibilní zůstatek).
V novém IB mám "Moje Finance" na několika různých záložkách, ale celkový součet mých financí nikde nevidím!

Jen bych přidal ještě jednu chybu:
- u mHypotéky nelze vyexportovat splátkový kalendář do CSV - soubor obsahuje nesmyslná čísla

Prosím o radu. U mBank máme v rodině eMax ještě z dob, kdy stáli ještě úroky za to. Bohužel nevím heslo a snad bych někde našel ID pro přihlážení. Je nějaká možnost obnovit přístup, když nebudu vědět ani ID, jak? Díky

Jsem na tom obdobně.
Doklikat se k informaci, kterou hledám trvá výrazně déle v novém IB než v původním. Navíc nové IB nepodporuje starší verze IE takže jej nemám dostupné vždy, když potřebuji.
Proto po vypnutí starého IB zvážím kde bude má nová hlavní banka. :-(

Opravdu budou v srpnovém release opraveny všechny chyby napsané v blogu o odstávce?: http://www.mbank.cz/blog/...

Jen pro upresneni...letosniho srpna? :)

Poslat zprávu

Kritické chyby byly opraveny v rámci hotfixů. Ty nekritické budou opraveny v dalším releasu v průběhu srpna.

Poslat zprávu

petr384: Návod na změnu limitů najdete zde:
http://www.mbank.cz/infor...

Děláte si legraci? To jste skutečně opravili všechny chyby, na které upozorňovali uživatelé ve foru a na FB? A na 1/4 zákazníků vám vůbec nezáleží? Asi máte slušné zisky, že si tohle můžete dovolit.

Zajímalo by mě,kde v novém int. bankovnictví najdu změnu limitů platební karty.

A už byly napraveny ty hromady připomínek, co uživatelé opakovaně hlásili nejem do fóra? Také jsem měl z nového IB radost a hned jsem se ze zvědavosti přihlásil do prvních možností vyzkoušení. Pak jsem to pár týdnů používal a s radostí se zase vrátilo zpět do starého IB, abych mohl dělat, co potřebuji, a ne zběsile klikat v množství zbytečností a nepřehledných menu v očekávání, že už konečně dostanu informaci, kterou hledám. A ve starém IB to bylo na tři kliky. Dám tomu po zapnutí zase chvíli šanci a pak se případně budu muset poohlédnout jinde - což je škoda. U mBank jsem od začátku.

Můžete mi uvést příklad českého znaku bez diakritiky? Ve výčtu povolených znaků pro heslo chybí číslice 0-9. Znaky by měly být správně z anglické abecedy. České CH lze napsat pomocí anglického C a H ;-).