zpátky

Změna osobních údajů online

Máme pro Vás další příjemnou novinku. Potřebujete změnit své údaje? Od teď tak můžete učinit u většiny údajů online, stačí jen pár kliknutí.



Online změna je nyní možná u těchto údajů:
•    rodinný stav
•    korespondenční adresa
•    emailová adresa


 
A jak na to? Je to velmi jednoduché. Po přihlášení do nového internetového bankovnictví naleznete žádost o změnu údajů v sekci Supermarket – Služby nebo se můžete přihlásit přímo do systému změny údajů pomocí svých přihlašovacích údajů do internetového bankovnictví. V žádosti si změníte požadované informace a potvrdíte je autorizační SMS zprávou.
 
V případě změny následujících údajů je bohužel stále nutné ověření a to buď  na obchodním místě, nebo korespondenčně:
•    jméno, druhé jméno
•    příjmení, druhé příjmení
•    druh a číslo dokladu totožnosti
•    adresa trvalého pobytu
•    státní příslušnost

•    telefonní číslo (změna je možná pouze na obchodním místě nebo prostřednictvím mLinky)


Postup je stejný jako v předchozím případě. Po přihlášení do nového internetového bankovnictví naleznete žádost o změnu údajů v sekci Supermarket – Služby nebo se můžete přihlásit přímo do systému změny údajů pomocí svých přihlašovacích údajů do internetového bankovnictví. V žádosti si změníte požadované informace a potvrdíte je autorizační SMS zprávou.

Po vyplnění žádosti Vám odešleme informační email s pokyny. Během následujících 14 dnů je nutné se dostavit na obchodní místo (nezapomeňte doklad totožnosti), kde budou údaje pracovníkem mBank ověřeny a provedeny změny v systému.

V případě korespondeční cesty obdržíte na email pokyny společně s žádostí ve formě PDF. Podpis na žádosti musí být úředně ověřen a dokument zaslán do 14 dní do banky.

Změna Vašich údajů bude provedena okamžitě během návštěvy našeho obchodního místa, případně ihned po doručení Vaší žádosti do mBank.  Po provedení změn obdržíte na email potvrzení o jejich změně.

 
 
Věříme, že Vám tímto krokem ušetříme čas a udržování aktuálních informací bude zase o trochu snazší

Tým mBank
 

 

Komentáře (5)

Vložit komentář

Trošku mě zaráží, že mBank, která se vždy prezentovala jako internetová banka a nikdy jsem nemusela chodit na pobočku (což se mi vždy velmi líbilo) - neumí změnit údaje na nové občance přes internetové bankovnictví. Vdala jsem se, změnilo se mi příjmení, rodinný stav a logicky i číslo OP... a v jiných bankách stačilo poslat sken nové OP a vše do dvou dnů změnili.... a tady buď musím jet 20 km na pobočku (což s malým dítětem a bez auta není zrovna sranda), nebo notářsky ověřit a poslat poštou... přijde mi to jak z dob dávno minulých, opravdu tomu nerozumím. Jak byla mBank ve svých českých začátcích průkopnická, teď v mnohých směrech ustrnula či dokonce zařadila zpátečku. Jaká škoda...

Ahá, teď jsem si po dlouhé době přečetla zprávy v bankovnictví. Mockrát děkuji a prosím, přijměte mou omluvu.

Do obchodního místa to mám v obou případech kolem 70km, potom už je to je dál a dál. Potřebuju změnit trvalé bydliště i OP, ale nečekejte, že to bude hned, protože takovou zajížďku "jen tak" zatím neplánuju. Možná byste mohli vymyslet nějaký lepší způsob, když máte po republice tak málo center.

ja ted koukal, ze tam mam stary cislo obcanky, tak jsem si myslel, ze to nejak jednoduse zmenim a ejhle, musel bych za notarem. na to z vysoka vite co. az bude potreba se prokazat, tak se prokazu platnym dokladem a je mi sumak, ze tam mate stara data. je zajimavy, ze vysat mi ucet z penez muze v podstate kdokoliv kdo zna heslo a ma muj mobil, ale zmenit cislo obcanky az notar. chapal bych rodne cislo , ale doklad ktery se meni stejne casto jeko email, adresa nebo rodinny stav....?

je to celé zbytečně složité

V ČR máme datové schránky a podpisy od státem uznávaných certifikačních autorit. Banka by měla toto umět používat tak, abych nemusel kvůli změně adresy na pobočku, kterou mám snad 70km daleko.

Teď jsem chtěl vyplnit žádost o nový účet a vidím, že tam jsou dávno neplatné údaje o občance a trvalém bydlišti. Proč asi, když je to tak složité.

Stejně tak mi v internetovém bankovnictví zaclání účty, jež nepoužívám a nikdy vzhledem k zásadní změně podmínek už používat nebudu (eMax, eMax+). Zase nevidím důvod, proč nemohu jejich zrušení jednoduše odškrtnout, když k nim není karta a jsou prázdné.