zpátky

Plánovaná odstávka

Modernizační odstávka

Milí klienti,

v noci z 17. na 18.  března 2012 v čase od 01:00 do 09:00 h. plánujeme  modernizační odstávku našich systému.

Pozorně si prosíme přečtěte informace v blogu.


V čase od 01:00 do 09:00 budou nedostupné:

Internet Banking
• SMS
• mLinka

 

Systém žádostí o produkty nebude dostupný od 01:00 do 07:00.
 

V čase od 01:30 do 08:30 nebudou autorizované transakce platebními kartami.
 

 
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace. 
 
tým mBank

 

Přejete-li si, aby Vám mBank zasílala informace o plánovaných odstávkách emailem, zašlete prosím z emailové adresy, kterou máte registrovanou v mBank, text ANO v předmětu e-mailu na adresu: planovane_odstavky@cz.mBank.eu. Informace o plánovaných odstávkách Vám budeme posílat pouze v případě, že během odstávky nebudou autorizovány transakce platebními kartami.

 

Komentáře (10)

Vložit komentář

23:30 Už mě to opravdu nebaví. Internetové bankovnictví stále nejede, informace ze strany banky stále žádná. Jdu spát a doufám, že to zítra poběží bez problémů.

23:00 Internetové bankovnictví stále nefunguje. Nikde nevidím reakci banky.

myslím si, že jsem docela trpělivý člověk, ale teď už pomalu začínám pochybovat o bezpečnosti svých financí. A vůbec se mi to nelíbí

"Litujeme, Internetového bankovnictví dočasně nedostupné.Přihlášení bude možné pravděpodobně po uplynutí 5 minut. V okamžiku opětovného zpřístupnění Internetového bankovnictví Váš prohlížeč automaticky zobrazí pole pro přihlašení.Omlouváme za možné nepříjemnosti spojené s čekáním."

5 minut už několikrát uplynulo, mám ještě čekat?

Je 22 hodin a stále se nemůžu dostat na účet, nehledě na to že nová aktualizace firefoxu /11.0/ má problémy se zobrazením úvodní stránky mbank

začíná to tu vypadat jako na Ministerstvu práce a sociálních věcí ... taky jim po nasazení nového a jistě lepšího systému kolabovali úředníci a dávky se nevyplácely. Netušil jsem, že i v komerčním světě lze nasazení nové verze takhle podcenit ... tady jde o klienty a jméno ... nebo ne? Proč zde (ideálně na stránce s přihlášením) není informace o tom, kdy bude opět možné se dostat ke svým penězům a s velkou omluvou?

porad nejde!!!

Nepřesouvám se nikam, ale buďte tak hodní a zprovozněte to!

taky se nemůžu přihlásit :-( ach jo

Zřejmě jste si tu odstávku prodloužili, protože teď se není možno přihlásit do Internetového bankovnictví !!! Neustále mi to hází hlášku " Server is too busy "... No nic přesouvám se na ZUNO bank ...