zpátky

Hlasování Zlatý Měšec 2012. Podpořte mBank!

4. narozeniny mBank

Vážení klienti,

 

chtěli bychom vás informovat, že startuje hlasování o nejlepší finanční instituci Zlatý Měšec 2012.Hlasování probíhá na webu Měšec.cz od 21. listopadu 2011 do 24. ledna 2012. Budeme velmi rádi, pokud nás podpoříte svými hlasy na tomto odkazu.


Děkujeme

 

Za mBank

Vítek Novák

Vítek Novák / mBank


web marketing

vit.novak-zavináč-cz.mbank.eu

   

Kategorie:

Aktuality, Soutěže

Komentáře (10)

Vložit komentář

to mrakoslap: jaké další "ne(výhody)" byste u osobního účtu našel? já jsem u mBank od začátku její existence a neměl jsem nikdy sebemenší problém. to, že změnili výběry z bankomatu mi vůbec nevadí. naopak, chápu proč to bylo zavedeno. převádění volných výběrů do dalšího měsíce by bylo příjemné. stačilo by, aby se převáděl jeden. k jaké bance byste v případě ""zhoršení služeb zákazníkovy"" přešel?

Jsem s mBank velice spokojen. Jen jednu špatnou zkušenost mám s nechtěným výběrem dvakrát za měsíc z účtu eMax plus, které bylo po zásluze "oceněno" sankcí 150 Kč. Tuto neblahou zkušenost jsem vyřešil zrušením jmenovaného účtu, aby se mi tato nepředloženost už více nestala a své volné prostředky zhodnocuji u jiné banky. Jako běžný účet pro běžné platby je ale mBank nepřekonatelná :-) Proto dám samozřejmě v hodnocení 1.

honzas, mrak0s - četli jste sazebník? Píše se tam v bodu i:

Výběr hotovosti ze všech bankomatů v ČR prostřednictvím hlavní karty, pokud celkový měsíční objem bezhotovostních transakcí platební a kreditní kartou je 4 000 Kč a více - "3 výběry měsíčně / 0 Kč, 4. a každý další výběr / 35 Kč"

Nevidím tam nic o tom, že by ty transakce v uvedeném objemu musely být provedeny PŘED výběrem z bankomatu. ;-)

Kromě toho je snadné nechat si vypsat historii transakcí a podívat se, jestli vám byl poplatek za výběr naúčtován nebo ne. Nebo se podívat do měsíčního výpisu, který vám přijde mailem. Vy to neděláte? ;-)

Dobrý den,
k mBank jsem přišel z důvodů slibovaných nulových poplatků. Realita?? Rok od roku u mBank polatky "nenápadně" přibývají a jsou kompenzovány rádoby výhodami typu 3 výběry zdarma, které nevyužijete jelikož standardně neprovádíte před těmito výběry tolik plateb kartou, aby jste na ně měl nárok. Podobných (ne)výhod bych našel více....Kvalita služeb poskytovaných bankami bohužel z pohledu běžného člověka se standardními příjmy (tedy z pohledu člověka, který poplatky a služby banky nejvíce pocítí) stagnuje a nevalná!
Chtělo by to bankám vyhlásit boj, zrušit u bank hromadně účty a počkat na opravdu solidní nabídku některé z bank. U mBank jsem již několik let, ale jestli se služby zákazníkovy zhorší ještě o píď, mizim!

Problem je, ze tato anketa kumuluje zcela rozdilne produkty ( a zaroven rozdilne kvality sluzeb mezi bankami ) do jednoho hodnoceni. Nevim, jak mam hodnotit body 1 a 3, kdyz osobni ucet mam u mBank, sporici ucet u AirBank a ING a terminovane vklady u Zuno.....

Co se tyka vysledku ankety, zajimalo by me spis, u jake banky lide vyuzivaji jaky produkt a ne obecne "tato banka je nejlepsi", zadna neni nejlepsi ve vsem, ale to vsichni, kdo se o problematiku bankovnich produktu zajimaji, uz davno vedi, takze takovato Anketa je dle me k nicemu. Sorry....

Dal jsem samé 1 - jsem u MBank od roku 2008 a mám jen samé dobré zkušenosti.
Oproti jiným účtům, které to o sobě tvrdí, je MKonto jediným, které je opravdu zadarmo.
Utratit kartou 4 tisíce za měsíc asi není problém a 3 výběry mi stačí - většinou jen 2.

Až se budou převádět nevyužité možnosti výběru z bankomatu zdarma do dalšího měsíce a třeba omezit jejich maximální počet, aby jich někdo neměl třeba 50, tak vám hlas dám :) Co mě každý měsíc nejvíc naštve je, že mi na začátku měsíce přijde výplata (počet výběrů 0 - nový měsíc) a na konci měsíce mi vždy zbudou 3 výběry zdarma, které mi propadnou a od prvního zase nula výběrů....

Poslat zprávu

Díky za zpětnou vazbu, průzkum spokojenosti prostřednictvím robota není skutečně nejlepší nápad. Prodiskutujeme to s mLINKOU, která ho má na starosti.

nevím, nevím byl jsem s bankou spokojen jen do včerejšího zavolání na mLinku, hovor "spadl" 7x a dmes mi zavolal průzkum spokojenosti - automat - a položil 4x otázku,jak jsem byl spokojen s operátorem, byl jsem spokojen moc,ale než jsem se k němu propracoval, to jsem opravdu byl na infarkt,ale na to se mne nikdo neptal

Ale není to tak, že posláním hlasu mBank ji automaticky pomůžete. Nehodnotí se totiž počet hlasů pro jednotlivé banky, ale průměrná udělená známka jednotlivým bankám. Čili mBank můžete i uškodit, pokud ji dáte špatné známky, nebo naopak pomoct tím, že budete hlasovat i pro jinou banku a té dáte horší známky.